kijk andere stream, maar als ie brandon uit de kast krijgt zeg ik tim toppiequote:Op dinsdag 25 september 2018 12:57 schreef MariaElena2018 het volgende:
Iemand hier die vindt dat broeder Tim nu goed bezig is?
Ja en nee... Met de huidige opzet bereik je ook niets.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:57 schreef MariaElena2018 het volgende:
Iemand hier die vindt dat broeder Tim nu goed bezig is?
... en de avondklokquote:Op dinsdag 25 september 2018 12:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja en nee... Met de huidige opzet bereik je ook niets.
Hij probeert tenminste wat.
Ik mis alleen de gevangenis
Inderdaad en misschien wat op de jassen borduren van iedereen onder de 25quote:
ja idd proberen waard, ben alleen bang dat Jessie en Jeff teveel naar Sjon en Mike gaan luisteren waardoor er frictie komt....maar alleen al dat Hiske van de finance afgaat zou top zijn. Die hoort daar niet.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja en nee... Met de huidige opzet bereik je ook niets.
Hij probeert tenminste wat.
Ik mis alleen de gevangenis
Zonder John en Mike word het idd Lastig.quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:00 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ja idd proberen waard, ben alleen bang dat Jessie en Jeff teveel naar Sjon en Mike gaan luisteren waardoor er frictie komt....maar alleen al dat Hiske van de finance afgaat zou top zijn. Die hoort daar niet.
Een gele limonadeflesquote:Op dinsdag 25 september 2018 13:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Inderdaad en misschien wat op de jassen borduren van iedereen onder de 25
Inderdaad de bus gaat dicht voor bepaalde bewoners......quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:04 schreef chufi het volgende:
Niet te geloven.. zit Brenda nu in Mikes huisje te vertellen dat ze een partybus wil bestellen voor dr verjaardag... Mike j aHmm Afrikaanse dans en brenda ook denigrerend lachen over die dans van gisteren.... Terwijl ze met zn allen gisteren veel plezier leken te hebben...
Party bus is alleen voor Brendas vriendjes ...
En die party bus zal dan een aantal uurtjes 50 meter vooruit en dan weer 50 meter achteruit rijden?quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:04 schreef chufi het volgende:
Niet te geloven.. zit Brenda nu in Mikes huisje te vertellen dat ze een partybus wil bestellen voor dr verjaardag... Mike j aHmm Afrikaanse dans en brenda ook denigrerend lachen over die dans van gisteren.... Terwijl ze met zn allen gisteren veel plezier leken te hebben...
Party bus is alleen voor Brendas vriendjes ...
Nee, net zo'n bus die de jongens op uto1 hadden die blijft gewoon stil staan.....maar het utopiaanse idee van ik bepaal dat er bepaalde personen er niet in komen en niet op mijn partytje mag komen......quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
En die party bus zal dan een aantal uurtjes 50 meter vooruit en dan weer 50 meter achteruit rijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |