En moeder Jessie ziet er erg vrolijk uit op de foto's. Dat is voorlopig weer uit tot 3 maanden voor temptation vips begint.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 16:17 schreef Charmian het volgende:
[..]
maar er zijn nog maar weinig gezamenlijke activiteiten
Nee, er staat dat ze eigenaar is.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 15:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Huur etage toch net zoals Romy en Cemal.
quote:
quote:
Moet je je maar inschrijven voor die cursusquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Top! Geen inzicht te bekennen, alleen een pr-praatje.
is ze toch van die sleutels zolang ze de huur betaaldquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, er staat dat ze eigenaar is.
[..]
Valt mij wel op dat beide al een tijdje niet meer bij elkaar reageren op Insta, eerder was met name BIlly er als de kippen bij om wat te zeggen bij iets wat geplaatst was door Jessie, andersom net zo, Jessie bij Billy.quote:
Dat denk ik ook ja, na die vakantie weinig meer te zien bij ze.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:03 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Valt mij wel op dat beide al een tijdje niet meer bij elkaar reageren op Insta, eerder was met name BIlly er als de kippen bij om wat te zeggen bij iets wat geplaatst was door Jessie, andersom net zo, Jessie bij Billy.
Volgens mij is de liefde weer over tussen die 2![]()
Klopt, lijkt erop dat na het samen met Cees golf spelen het contact minder of weg isquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja, na die vakantie weinig meer te zien bij ze.
is zij verletzt?quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:32 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |