SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
De airfryer was wel een goede investering voor ons. Sinds we dat ding hebben eten we nauwelijks nog patat of snacks. De kinderen vinden het niet echt lekker.quote:Op maandag 24 september 2018 20:03 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hebben geen airfryer, ook geen gewone frituurpan trouwens. Wij kopen patat bij de cafetaria.
quote:Op maandag 24 september 2018 20:09 schreef livelink het volgende:
[..]
De airfryer was wel een goede investering voor ons. Sinds we dat ding hebben eten we nauwelijks nog patat of snacks. De kinderen vinden het niet echt lekker.
quote:Op maandag 24 september 2018 20:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nooit doen:
[ afbeelding ]
Goed:
[ afbeelding ]
Zet dat even onder een spoiler voordat mijn kinderen het per ongeluk zien.quote:Op maandag 24 september 2018 20:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]dat snap ik wel.
Ik vind zelf patat lekker... we eten het elke week op vrijdag.
Je kan ze ook combineren. Appel in losgeklopt ei, dan door paneermeel en dan in de friteuse.quote:Op maandag 24 september 2018 20:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nooit doen:
[ afbeelding ]
Goed:
[ afbeelding ]
Deze mevrouw weet. En drop. Veel. Liefst salmiak.quote:Op maandag 24 september 2018 20:12 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
En met extra veelnatuurlijk.
Niks thee met honing
Dat kon zomaar prima te eten zijn.quote:Op maandag 24 september 2018 20:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je kan ze ook combineren. Appel in losgeklopt ei, dan door paneermeel en dan in de friteuse.
Goed idee. Ik drink al 2 dagen niks anders dan thee met honing.quote:Op maandag 24 september 2018 20:12 schreef livelink het volgende:
En met extra veelnatuurlijk.
Niks thee met honing
Laat je even weten hoe het was?quote:Op maandag 24 september 2018 20:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat kon zomaar prima te eten zijn.
Hahaha.quote:Op maandag 24 september 2018 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Zet dat even onder een spoiler voordat mijn kinderen het per ongeluk zien.
Is peaceman trouwens weer opgeknapt?
Of ik ooit fruit in huis heb.quote:Op maandag 24 september 2018 20:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Laat je even weten hoe het was?
Ik heb het wel in huis. Dat is dan toch het moedercomplex. Even kijken; op dit moment peren, kiwi's, appels en bananenquote:Op maandag 24 september 2018 20:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Of ik ooit fruit in huis heb.Zal eens een poging wagen als ik bij mijn ouders ben. Serieus.
Smoothie mee geven...quote:Op maandag 24 september 2018 20:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het wel in huis. Dat is dan toch het moedercomplex. Even kijken; op dit moment peren, kiwi's, appels en bananen![]()
En gewoon stug blijven kopen en in die broodtrommels doen. Meestal krijg ik de broodtrommel terug inclusief het fruit. En dan uiteindelijk krijgen de vogels en konijnen het.
Maar ik ga mijn leven beteren vanaf nu.
Je laat ze er niet meer in tot ze het fruit opgegeten hebben?quote:Op maandag 24 september 2018 20:20 schreef livelink het volgende:
quote:Op maandag 24 september 2018 20:20 schreef livelink het volgende:
Meestal krijg ik de broodtrommel terug inclusief het fruit. En dan uiteindelijk krijgen de vogels en konijnen het.
Schnitzels kan je prima aan ze overlaten.quote:Op maandag 24 september 2018 20:20 schreef MadMaster het volgende:
In Duitsland nog een discussie gehad over gefrituurde snacks.
Die kennen ze daar dus totaal niet en patat kunnen ze meestal ook niet fatsoenlijk op een bord krijgen...
quote:Op maandag 24 september 2018 20:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je laat ze er niet meer in tot ze het fruit opgegeten hebben?
Ik snap de overheid ook niet. Ze zeggen dat fruit gezond is en iedereen meer fruit moet eten en wat doen ze: ze gooien het btw-tarief omhoog. Slim, jongens, heel slim. Dáárvan gaan mensen meer fruit eten. *roll eyes*quote:Op maandag 24 september 2018 20:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wel zonde hoor, fruit is niet goedkoop.
Ow ja in de zomer eten we wel meloen, Galia en watermeloen.quote:Op maandag 24 september 2018 20:24 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb vandaag weer een stel kiwi's gekocht. Die eet ik nog wel.
Af en toe een appeltje of banaan gaat er ook wel in.
En in hoogzomer af en toe een Galiameloen.
Erg vreemd ja. De laagste inkomens hadden het al zwaar, zo maken ze het nog erger.quote:Op maandag 24 september 2018 20:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik snap de overheid ook niet. Ze zeggen dat fruit gezond is en iedereen meer fruit moet eten en wat doen ze: ze gooien het btw-tarief omhoog. Slim, jongens, heel slim. Dáárvan gaan mensen meer fruit eten. *roll eyes*
Nou, mijn jongste is nog wel gevoelig voor chantage. Dus als hij straks naar beneden komt dat hij nog honger heeft (en dat doet hij elke dag wel), dan laat ik hem fruit eten.quote:Op maandag 24 september 2018 20:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Wel zonde hoor, fruit is niet goedkoop.
Als ik bij mijn ouders kom, proberen ze me ook altijd fruit aan te smeren. Ja, dag, ga daar een beetje met blossen op mijn wangen lopen.
Oh, ik dacht dat het een grapje was van die btwquote:Op maandag 24 september 2018 20:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik snap de overheid ook niet. Ze zeggen dat fruit gezond is en iedereen meer fruit moet eten en wat doen ze: ze gooien het btw-tarief omhoog. Slim, jongens, heel slim. Dáárvan gaan mensen meer fruit eten. *roll eyes*
Ach, over een paar jaar krijgen we wel weer een onderzoek waaruit blijkt dat de minimuminkomens weer zwaarder zijn geworden door de verminderde fruitinname, verhoogde snackinname en minder lichaamsbeweging. Mogen zo kopiëren van me; ze moeten er alleen nog de cijfers bij verzinnen onderzoeken.quote:Op maandag 24 september 2018 20:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Erg vreemd ja. De laagste inkomens hadden het al zwaar, zo maken ze het nog erger.
Het is ook prima te doen om al het fruit in de blender te doen en wat gember erbij. Maakt niet uit wat voor fruit het is, daar krijg je erg lekkere en gezonde drankjes van, die volgens mij bijna iedereen wel lust. De gember maakt het lekker pittig en geeft het een bite.quote:Op maandag 24 september 2018 20:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, mijn jongste is nog wel gevoelig voor chantage. Dus als hij straks naar beneden komt dat hij nog honger heeft (en dat doet hij elke dag wel), dan laat ik hem fruit eten.
De peren en kiwi's gaan op die maner nog wel op, gok ik.
De bananen gaan inderdaad in de blender voor een smoothie. Alleen de appels zijn op het moment echt niet in trek. Gelukkig zijn de vogels en de konijnen daar dan wel weer dol op. Maar dat is inderdaad wel zonde.
Oh, en ik heb ook nog meloen zag ik. Maar dat vinden ze allebei lekker als toetje.
Ugh, beterschap.quote:Op maandag 24 september 2018 20:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Man, zo opeens voel ik me zwaar beroerd en ik heb het ijskoud. Flanellen pyama aan, badjas er overheen en onder een dekentje. Emmer naast me, just in case
Jij hebt het ook flink te pakken zeg.quote:Op maandag 24 september 2018 20:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Man, zo opeens voel ik me zwaar beroerd en ik heb het ijskoud. Flanellen pyama aan, badjas er overheen en onder een dekentje. Emmer naast me, just in case
Dat klinkt niet best. Hopelijk voel je je snel weer wat beterquote:Op maandag 24 september 2018 20:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Absoluut.quote:Op maandag 24 september 2018 20:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Schnitzels kan je prima aan ze overlaten.
Zo eentje die aan beide kanten over het toch al grote bord heen hangt?quote:Op maandag 24 september 2018 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Absoluut.
Heb vrijdag één van de lekkerste schnitzels ever gegeten...
Lekker blijven liggen en ik denk dat Symph goed voor je gaat zorgenquote:Op maandag 24 september 2018 20:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Nee, keurig passend qua grootte, maar gevuld met bloedworst en met een mosterdsaus er bij...quote:Op maandag 24 september 2018 20:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo eentje die aan beide kanten over het toch al grote bord heen hangt?
quote:Op maandag 24 september 2018 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, keurig passend qua grootte, maar gevuld met bloedworst en met een mosterdsaus er bij...
Bloedworst schnitzel. Kan me er niets bij voorstellen. Bloedworst door bloem wentelen en bakken is ook lekker, maar niet te veel, want het gaat snel tegenstaan. Tenminste, zo ervaar ik het.quote:Op maandag 24 september 2018 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, keurig passend qua grootte, maar gevuld met bloedworst en met een mosterdsaus er bij...
Zaterdag had ik een 'gewone' Wiener variant, die was een stuk groter, maar minder lekker...
Het was een gok, maar ik hou best wel van bloedworst.quote:Op maandag 24 september 2018 20:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bloedworst schnitzel. Kan me er niets bij voorstellen. Bloedworst door bloem wentelen en bakken is ook lekker, maar niet te veel, want het gaat snel tegenstaan. Tenminste, zo ervaar ik het.
Oh, dat is lekker ja. Jij bent sowieso een smulkont als je leest wat je zoal naar binnen werkt aan soorten kaas en ander eten.quote:Op maandag 24 september 2018 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was een gok, maar ik hou best wel van bloedworst.
Het was een beetje a la een Cordon Blue, maar dan met andere vulling...
Ik hou van (lekker) eten, ja.quote:Op maandag 24 september 2018 21:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, dat is lekker ja. Jij bent sowieso een smulkont als je leest wat je zoal naar binnen werkt aan soorten kaas en ander eten.
Goedemorgen livelink. Wat ben je vroeg?quote:
Ja, kon niet slapen en ik lag al een tijd wakker. Dan sta ik liever op.quote:Op dinsdag 25 september 2018 05:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink. Wat ben je vroeg?
Groot gelijk.quote:Op dinsdag 25 september 2018 05:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, kon niet slapen en ik lag al een tijd wakker. Dan sta ik liever op.
Ik voel me nu niet echt moe eigenlijk, dus ik beloof niks.quote:Op dinsdag 25 september 2018 06:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Groot gelijk.
Vanavond dan ook op tijd weer onder de wol?
Dat wordt dus andijvie stampot hier vanavond, met spekkiesquote:Op maandag 24 september 2018 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hou van (lekker) eten, ja.
Smaakcombinaties vind ik leuk om te onderzoeken.
Maar een andijvie stampot of spercieboontjes met een bal gehakt vind ik ook heerlijk...
quote:
quote:
Goedemorgen allemaal.quote:Op dinsdag 25 september 2018 09:01 schreef just me het volgende:
goedemorgen
[..]
Dat wordt dus andijvie stampot hier vanavond, met spekkies![]()
hier morgen, gisteren al andijvie meegenomenquote:Op dinsdag 25 september 2018 09:01 schreef just me het volgende:
goedemorgen
[..]
Dat wordt dus andijvie stampot hier vanavond, met spekkies![]()
Ik vind friet uit de airfryer best prima om eerlijk te zijn. Snacks inderdaad niet echt, maar die eten wij toch al nooit, ik heb liever gewoon een goed stuk vlees of een visjequote:Op maandag 24 september 2018 20:09 schreef livelink het volgende:
[..]
De airfryer was wel een goede investering voor ons. Sinds we dat ding hebben eten we nauwelijks nog patat of snacks. De kinderen vinden het niet echt lekker.
quote:Op dinsdag 25 september 2018 10:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hier morgen, gisteren al andijvie meegenomen
Hier geen airfryer, daarom af en toe wat frietjes of een bitterbal uit de oven!quote:Op dinsdag 25 september 2018 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind friet uit de airfryer best prima om eerlijk te zijn. Snacks inderdaad niet echt, maar die eten wij toch al nooit, ik heb liever gewoon een goed stuk vlees of een visje
Zal je wel een rol kunstgras thuis krijgen.quote:Op dinsdag 25 september 2018 10:35 schreef just me het volgende:
Per 1 januari 2019 gaat de onbelaste vrijwilligersvergoeding met ¤ 200 omhoog. Vrijwilligers kunnen daardoor een maximale onbelaste vergoeding krijgen van ¤ 170 per maand en ¤ 1.700 per kalenderjaar.
meteen de penningmeester een berichtje gestuurd dat ik er wel op vooruit wil gaan
dat is handig voor de tuinquote:Op dinsdag 25 september 2018 10:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zal je wel een rol kunstgras thuis krijgen.
goed bezig.quote:Op dinsdag 25 september 2018 10:35 schreef just me het volgende:
Per 1 januari 2019 gaat de onbelaste vrijwilligersvergoeding met ¤ 200 omhoog. Vrijwilligers kunnen daardoor een maximale onbelaste vergoeding krijgen van ¤ 170 per maand en ¤ 1.700 per kalenderjaar.
meteen de penningmeester een berichtje gestuurd dat ik er wel op vooruit wil gaan
quote:Op dinsdag 25 september 2018 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind friet uit de airfryer best prima om eerlijk te zijn. Snacks inderdaad niet echt, maar die eten wij toch al nooit, ik heb liever gewoon een goed stuk vlees of een visje
pyama-rustdag is goedquote:Op dinsdag 25 september 2018 10:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb inmiddels ook oorpijn, dus pyamadag vandaag. Gelukkig had ik gisteren genoeg boodschappen gedaan en ook een dubbele portie pastasaus gemaakt.
Krijg jij een vergoeding dan?quote:Op dinsdag 25 september 2018 10:35 schreef just me het volgende:
Het mag altijd, maar fiscaal gezien is de ruimte heel beperkt.quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Krijg jij een vergoeding dan?
Zo te zien, mag je dus maar 10 maanden een vergoeding krijgen.
Je mag ook ¤141,66 per maand aftrekken.quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De ledenadministratie voor de hele vereniging is niet echt vrijwilligerswerk meer te noemen. Het is ook mails beantwoorden, opzeggingen en aanmeldingen. Facturen versturen, aanmanen e.d. ik ben er bijna elke dag mee bezig en eigenlijk is die 125,00 per maand een lachertje ! Ik heb in totaal ruim 1800 leden... Voetbal, golf, tennis en cricketquote:Op dinsdag 25 september 2018 13:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ah, joy!quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
werk. ben het wel weer zat vandaag
zeg dat welquote:
Ik vind het ook prima hoor. Maar het is echt wel anders dan van de snackbar.quote:Op dinsdag 25 september 2018 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Okay, goed om te weten. Ik krijg geen vergoeding voor mijn vrijwilligerswerk... maar kan op die manier wel iets via de belasting doen dus.quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je mag ook ¤141,66 per maand aftrekken.
Je krijgt namelijk geen geld van je vereniging, je mag het als aftrekpost opvoeren bij je belastingaangifte. Mits je niet te veel andere inkomsten en/of aftrekposten hebt...
Voor mij ook geen vereiste nee zo'n airfryer, alleen bij mijn vriendin hebben ze er een dusjaquote:Op dinsdag 25 september 2018 10:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]![]()
Frietjes doen wij ook wel eens in de geërfde Airfryer. Zou zo’n ding nooit zelf kopen, maar nu hij er is gebruiken we ‘m heel af en toe
Dat is ook wel heel veel.quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:44 schreef just me het volgende:
[..]
De ledenadministratie voor de hele vereniging is niet echt vrijwilligerswerk meer te noemen. Het is ook mails beantwoorden, opzeggingen en aanmeldingen. Facturen versturen, aanmanen e.d. ik ben er bijna elke dag mee bezig en eigenlijk is die 125,00 per maand een lachertje ! Ik heb in totaal ruim 1800 leden... Voetbal, golf, tennis en cricket
Is het ook het is meestal nog steeds leukquote:
Beterschap aan beiden.quote:Op dinsdag 25 september 2018 17:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Twee kneusje hier, Symph heeft iets met z’n schouder
Doorgesneden ui naast je bed vannacht.quote:Op dinsdag 25 september 2018 17:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Beterschap aan beiden.
Mijn koorts is wel zo'n beetje weg, maar nu ben ik snipverkouden
Hallo, oma.quote:Op dinsdag 25 september 2018 17:50 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Doorgesneden ui naast je bed vannacht.
Weet ik veelquote:Op dinsdag 25 september 2018 17:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hallo, oma.
Moet het een specifieke ui zijn of is een simpele rode genoeg?
Je vrijwilligerswerk wordt gezien als een gift aan de vereniging en giften mag je in sommige gevallen opvoeren als aftrekpost.quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, goed om te weten. Ik krijg geen vergoeding voor mijn vrijwilligerswerk... maar kan op die manier wel iets via de belasting doen dus.
zullen ze blij mee zijn op je werkquote:Op dinsdag 25 september 2018 19:04 schreef MadMaster het volgende:
Bam!
Vandaag hoestend en proestend aan het werk gegaan.
Thuis niks zitten doen had al weer lang genoeg geduurd...
Ze boden me een baan bij een 06-lijn aan.quote:Op dinsdag 25 september 2018 19:11 schreef just me het volgende:
[..]
zullen ze blij mee zijn op je werk
quote:Op dinsdag 25 september 2018 19:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze boden me een baan bij een 06-lijn aan.
Een collega beweert altijd dat je je nooit ziek hoeft te melden en ik probeer gewoon haar stelling onderuit te halen. Blaffen zal ze, net als ik!
Check.quote:Op dinsdag 25 september 2018 19:34 schreef peaceman het volgende:
Programma van vandaag
20:00 - 22:00 DJ Peaceman - Peaceman's iPod
Bij mij niet.quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Lastige vraag. Toch krijgt Trump het voordeel van de twijfel.
quote:
Ja ik zag het, fijn dat er nu weer muziek isquote:
quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het had ook vol pulp kunnen staan.
Niet bij mijquote:Op dinsdag 25 september 2018 20:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het had ook vol pulp kunnen staan.
V.w.b. radio/muziek luisteren ik nog even niet, ook al ziet de playlist er vanavond best wel leuk uit.quote:
volgens mij gewoon nog acteren toch?quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Doet die Will Smith tegenwoordig nog wat? Buiten films en muziek maken om had hij ook wat politieke ambities. Wilde zelfs president worden meen ik.
Beterschap!quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
V.w.b. radio/muziek luisteren ik nog even niet, ook al ziet de playlist er vanavond best wel leuk uit.
Ik kan even geen oordopjes of koptelefoon in/op mijn oren hebben wegens de verkoudheid/griep/whatever.
Have fun allen, ik lees wel mee...
het is te hopen dat het niet besmettelijk is ...quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
V.w.b. radio/muziek luisteren ik nog even niet, ook al ziet de playlist er vanavond best wel leuk uit.
Ik kan even geen oordopjes of koptelefoon in/op mijn oren hebben wegens de verkoudheid/griep/whatever.
Dat hopen ik en vooral mw. MM ook (behalve dan voor mijn collega)...quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:23 schreef just me het volgende:
[..]
het is te hopen dat het niet besmettelijk is ...
En weer een oude Genesis plaat...quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:22 schreef peaceman het volgende:
Genesis - Dancing with the Moonlit Knight
Geen idee. Het was wel een lekker (vr)olijk nummer van 'm.quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
volgens mij gewoon nog acteren toch?
quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:23 schreef just me het volgende:
[..]
het is te hopen dat het niet besmettelijk is ...
Ja, toen ik m op de iPod zag moest ik nog aan je denken. Wel jammer dat je m niet kan horen nu.quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En weer een oude Genesis plaat...
Ik ga over nog geen 2 weken op vakantie en dan wil ik wel in topvorm zijnquote:
Thanks, Mad. Vervelend. Helemaal als muziekliefhebber.quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij al iets eerder, dus it's now or never om uit te zieken...quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga over nog geen 2 weken op vakantie en dan wil ik wel in topvorm zijn
Oh ja, je vakantie. Lekker genieten! Hopen dat de schilder voor die tijd klaar is. Zal wel, want er komen een aantal droge dagen aan.quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga over nog geen 2 weken op vakantie en dan wil ik wel in topvorm zijn
Ik heb het net wel geprobeerd, maar het voelt alsof je trommelvliezen opgeblazen worden.quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Thanks, Mad. Vervelend. Helemaal als muziekliefhebber.
moest ik net aan denken dus jij moet gewoon heel snel uitzieken!quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij al iets eerder, dus it's now or never om uit te zieken...
Als het goed is staat hij morgen om 07.30 uur alweer voor de deur of binnen!quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh ja, je vakantie. Lekker genieten! Hopen dat de schilder voor die tijd klaar is. Zal wel, want er komen een aantal droge dagen aan.
soort van, maar bij sommige zieken helpt het niet, want die kunnen niet luisteren.quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:32 schreef livelink het volgende:
Goedenavond![]()
Is de iPod onze avondzuster?
Dat is weer wat anders dan een ondersteekquote:Op dinsdag 25 september 2018 20:32 schreef livelink het volgende:
Goedenavond![]()
Nàh, dat werkt inderdaad niet. Ik werd al half lijp toen er een tijdje 1 oor hardnekkig dicht bleef zitten.quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het net wel geprobeerd, maar het voelt alsof je trommelvliezen opgeblazen worden.
Ik kan wel via speakers luisteren, maar dan moet ik me afzonderen en daar heb ik even geen behoefte aan.
So be it...
quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:32 schreef livelink het volgende:
Goedenavond![]()
We hebben één iemand die misselijk is, of wasquote:
quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
We hebben één iemand die misselijk is, of was
Eentje is snotverkouden
De ander kan niet luisteren
En eentje met een schouder blessure
Voor de rest gaat het wel lekker.
quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eentje is snotverkouden
Wie heeft de schouderblessure?quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eentje is snotverkouden
Godsamme.quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:37 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]gaat wel lekker dan!
Ik heb het ook in mn keel...
Ik heb geen schouderblessure, maar welke van de andere 3 ik ben... geen idee.quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eentje is snotverkouden
twijfel jij daaraanquote:Op dinsdag 25 september 2018 20:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Symph schijnt iets aan zijn schouder te mankeren.
Ik heb ineens het idee dat er allemaal geheime maar erg besmettelijke R49-onderonsjes zijnquote:Op dinsdag 25 september 2018 20:37 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]gaat wel lekker dan!
Ik heb het ook in mn keel...
Jij bent al geweestquote:
quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Had je toch roomboter moeten gebruiken ipv margarine, Charlotte.
Van het Doedezemaar de trap op duwenquote:Op dinsdag 25 september 2018 20:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Symph schijnt iets aan zijn schouder te mankeren.
Jij bent snipverkouden, maar staat met stip op 2.quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb geen schouderblessure, maar welke van de andere 3 ik ben... geen idee.
Ik luister nu iig wel mee. Voor zolang mijn lichaam het prima vindt.
Of erafquote:Op dinsdag 25 september 2018 20:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Van het Doedezemaar de trap op duwen
quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Jepquote:Op dinsdag 25 september 2018 20:41 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Te lage suikerwaarde bedoel je?
Vannacht stond hij weer iets te laag. Maar overdag geen last van gehad.quote:
Ik zie het al.. je bent jaloers.quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik zie het al.. je bent jaloers.
quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:40 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:
De hoed van DDM en de rand van Henk...quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lol, nou nee, maar we weten niet van de hoed en de rand.
Over kip gesproken, de kip van gisteren had vandaag wel smaak...quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:42 schreef spijkerbroek het volgende:
't Is eigenlijk best gezellig zo in de ziekenboeg. Saampies kippensoep eten enzo.
Ik zou bijna jaloers worden maar kippensoep eten zonder dag je ziek bent is ook okéquote:Op dinsdag 25 september 2018 20:42 schreef spijkerbroek het volgende:
't Is eigenlijk best gezellig zo in de ziekenboeg. Saampies kippensoep eten enzo.
Ja, maar samen hoesten en neus ophalen tijdens het kippensoep eten geeft toch net dat extra speciale momentje.quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:45 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zou bijna jaloers worden maar kippensoep eten zonder dag je ziek bent is ook oké
En de iPod maar zorgen.quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Zeker vergeten omdat je ziek was?quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:45 schreef spijkerbroek het volgende:
OMG ik ben een oen.
Had ik EINdelijk een goede reden om gisteren Elwood - Sick on Monday te luisteren, heb ik het vergeten.
wat extra sliertjesquote:Op dinsdag 25 september 2018 20:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, maar samen hoesten en neus ophalen tijdens het kippensoep eten geeft toch net dat extra speciale momentje.
Ik zal m vanavond even verwennen door m op te laden.quote:
En extra vulling/smaak aan de soep...quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, maar samen hoesten en neus ophalen tijdens het kippensoep eten geeft toch net dat extra speciale momentje.
quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, met Manic Monday werkte het niet zo...quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:47 schreef just me het volgende:
Sick on Monday is ook wel een mooie titel voor een show
Je moet er sowieso zuinig op doen, denk ik. Straks zijn ze niet meer te koop.quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik zal m vanavond even verwennen door m op te laden.
Dat zijn ze al niet meer...quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Je moet er sowieso zuinig op doen, denk ik. Straks zijn ze niet meer te koop.
peaceman heeft het scherm al aan flarden getrapt.quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik lees heel selectief. Berichten van spijkerbroek, MadMaster en just me zijn voorlopig even in de ban.quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Lekker fris volkje zijn we toch hier.
quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik lees heel selectief. Berichten van spijkerbroek, MadMaster en just me zijn voorlopig even in de ban.
Dank u.quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik lees heel selectief. Berichten van spijkerbroek, MadMaster en just me zijn voorlopig even in de ban.
getrapt nog welquote:Op dinsdag 25 september 2018 20:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
peaceman heeft het scherm al aan flarden getrapt.
quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Afbeeldingen van jou zijn ook in de banquote:
Hij mag die van mij kopen. 8GB, houdt het zonder aangesloten te zijn op stroom nog zo'n uur of 4 vol, mits je 'm gewoon aanzet en niet gaat switchen tussen liedjes enzo.quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
trutquote:Op dinsdag 25 september 2018 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
8 gigquote:Op dinsdag 25 september 2018 20:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij mag die van mij kopen. 8GB, houdt het zonder aangesloten te zijn op stroom nog zo'n uur of 4 vol, mits je 'm gewoon aanzet en niet gaat switchen tussen liedjes enzo.
Slechts ¤75. Koopje.
Hopla, livelink op de foe list...quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan heb je 38GBquote:
Ja, als het over mij gaat lees ik het natuurlijk welquote:Op dinsdag 25 september 2018 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hopla, livelink op de foe list...
quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zet je auto correct even uit, het is 'Billy Holiday'...
Tssk moest gewoon even aan mijn vakantie denken!quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Billiequote:Op dinsdag 25 september 2018 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
kijk.. daar heb je tenminste wat aan!quote:
maandag de 8e oktoberquote:
Mijn iPod is 160 Gb.quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij mag die van mij kopen. 8GB, houdt het zonder aangesloten te zijn op stroom nog zo'n uur of 4 vol, mits je 'm gewoon aanzet en niet gaat switchen tussen liedjes enzo.
Slechts ¤75. Koopje.
Waar gaan we naartoe?quote:
Rond 10.30 en dan komen we de volgende maandag om 22.30 uur terugquote:
De mijne mag ie hebben voor ¤ 500,-quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn iPod is 160 Gb.
Da's dus 20 keer zo groot als die van Spijker.
Toch bied ik 'm aan voor de matsprijs van slechts ¤1200,00...
Only tonight...
Gran Canaria, maar jij mag niet meequote:
Lekker hoor.quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:55 schreef just me het volgende:
[..]
Rond 10.30 en dan komen we de volgende maandag om 22.30 uur terug
quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:55 schreef just me het volgende:
[..]
Gran Canaria, maar jij mag niet mee
vervoer heen en terug ook geregeld, Junior brengt ons en iemand van golf komt ons halenquote:
Ben ik al geweest.quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:55 schreef just me het volgende:
[..]
Gran Canaria, maar jij mag niet mee
quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:57 schreef MadMaster het volgende:
Mw. MM heeft verse druivensap gekocht in Duitsland.
Zit er al 5,5% alcohol in...
Morgen even reisgidsje kopen voor de voorpretquote:Op dinsdag 25 september 2018 20:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ben ik al geweest.
Wel een leuk eilandVeel plezier alvast
Gewoon ter plekke een reisgids regelen.quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:57 schreef just me het volgende:
[..]
Morgen even reisgidsje kopen voor de voorpret
quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon ter plekke een reisgids regelen.
Zo'n gebruinde boy die je galant de trap bij het strand afhelpt en zo.
Niet zoals Symph dus...
quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon ter plekke een reisgids regelen.
Zo'n gebruinde boy die je galant de trap bij het strand afhelpt en zo.
Niet zoals Symph dus...
quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:57 schreef just me het volgende:
Morgen even reisgidsje kopen voor de voorpret
Ik ga wel complimentjes vissenquote:Op dinsdag 25 september 2018 21:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Hmm oookay.. ik zal me eraan proberen te houden"
Dit dus: https://www.moezelweb.nl/(...)kuchen-aan-de-moezelquote:
Hoi Diaan. Jouw man heeft niet de grootste, moet ik je helaas vertellen.quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoi Diaan. Jouw man heeft niet de grootste, moet ik je helaas vertellen.
Thnx daar ga ik me eens in verdiepen. Ook voor de andere vrijwilligers. We zijn wel een ANBI stichting.quote:Op dinsdag 25 september 2018 19:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je vrijwilligerswerk wordt gezien als een gift aan de vereniging en giften mag je in sommige gevallen opvoeren als aftrekpost.
Als de vereniging waarvoor je vrijwillgerswerk doet geregistreerd is als zgn. Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI) dan kan je de kosten aftrekken. Lees wel even alle regels, meestal moet de vereniging je wel zwart op wit melden dat je gebruik mag maken van deze regeling...
https://www.belastingdien(...)_goede_doelen/giften
[..]
[..]
ik zag iets in combi met uientaartquote:Op dinsdag 25 september 2018 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit dus: https://www.moezelweb.nl/(...)kuchen-aan-de-moezel
En mw. MM drinkt niet of nauwelijks alcohol...
[..]
Alsjeblieft.quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Thnx daar ga ik me eens in verdiepen. Ook voor de andere vrijwilligers. We zijn wel een ANBI stichting.
Ja, lekker. Drankje op zich zal niet lang houdbaar zijn na openen, maar daar zal wel een oplossing voor komen.quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:03 schreef just me het volgende:
[..]
ik zag iets in combi met uientaart
Ja, dat hebben we afgelopen weekend ook wel gemerkt...quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:03 schreef just me het volgende:
[..]
We hebben meerdere gootstenen en afvoerputjes...quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, lekker. Drankje op zich zal niet lang houdbaar zijn na openen, maar daar zal wel een oplossing voor komen.
Pocher, tssk!quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben meerdere gootstenen en afvoerputjes...
En in de combi met buiten eten in het zonnetjequote:Op dinsdag 25 september 2018 21:03 schreef just me het volgende:
[..]
Dat klinkt pijnlijk. Gaat zo'n verkalking dan vanzelf weer over?quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph verstapte zich en het schoot in zijn schouder. Waarschijnlijk weer verkalking van schouderpees, paar jaar geleden had hij het aan zijn andere schouder
Kijk, toch handig zo.quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alsjeblieft.
Ik ken de regeling omdat mw. MM op die manier haar vrijwilligerswerk voor het Amsterdams asiel als aftrekpost mocht opvoeren...
Misschien moet hij leren lopen op zijn voeten, en niet op zijn armen.quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph verstapte zich en het schoot in zijn schouder. Waarschijnlijk weer verkalking van schouderpees, paar jaar geleden had hij het aan zijn andere schouder
Dat, maar het lijkt op een nummer waar ik nu even niet op kan komen.quote:
soms. Maar vorige keer hielp een barbotage heel goed, zegt hij, dus dat zal het wel weer wordenquote:Op dinsdag 25 september 2018 21:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat klinkt pijnlijk. Gaat zo'n verkalking dan vanzelf weer over?
Mm, deze titel doet het wel goed vanavond in dit topic.quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:13 schreef peaceman het volgende:
Bloodhound Gang - Kiss Me Where It Smells Funny
Hè bah. Duurde het lang voordat het over was destijds?quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ruik helemaal niks nu.quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Mm, deze titel doet het wel goed vanavond in dit topic.
Je bent in vorm, is het niet?quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Mm, deze titel doet het wel goed vanavond in dit topic.
Als er iemand fit is, is het livelink wel.quote:
Normaal laat ik het aan spijkerbroek over, maar die is nu te ziek.quote:
Je hoeft in ieder geval niet vroeg naar bed, vanavond.quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Normaal laat ik het aan spijkerbroek over, maar die is nu te ziek.
max twee weken zegt hij, maar hij is nogal van het type ‘niet zeuren, het gaat vast vanzelf weer over’quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hè bah. Duurde het lang voordat het over was destijds?
Die linker.quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad mijn voorkeur.
De vraag van vandaag:
[ afbeelding ]
Wat hoort er niet thuis in dit rijtje?
Hmm, duidelijk. Beterschap voor Symph.quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
max twee weken zegt hij, maar hij is nogal van het type ‘niet zeuren, het gaat vast vanzelf weer over’
De middelste?quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad mijn voorkeur.
De vraag van vandaag:
[ afbeelding ]
Wat hoort er niet thuis in dit rijtje?
volgens mij zie ik die dubbelquote:
quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb ineens het idee dat er allemaal geheime maar erg besmettelijke R49-onderonsjes zijn![]()
Had je toch roomboter moeten gebruiken ipv margarine, Charlotte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |