Zag je die kop van Donny toen hij eraf moest? Die was me een partij pissig.quote:Op zondag 10 februari 2019 09:30 schreef Dejannn het volgende:
Waarom Worden Tadic en Ziyech nooit eens gepasseerd?Die mogen elke week moeilijk slecht spelen en zijn toch zeker van een basisplaats. Volgens mij zorgt dat in de selectie ook voor onvrede bij andere spelers. Donny van de Beek is standaard de gebeten hond met een wissel en over Neres zullen we het maar niet eens hebben. Volgens mij denkt Ten Hag oprecht, die zet ik maar op de bank, die is toch stoned, heeft het niet eens door.
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 09:51 schreef GGMM het volgende:
Overmars baalt van prijzendroogte: ‘Maar EL-finale zie ik eigenlijk als dubbele titel’
Zegt op hetzelfde moment ook weer genoeg over Van der Beek en zijn misplaatste arrogantie.quote:Op zondag 10 februari 2019 15:00 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Zag je die kop van Donny toen hij eraf moest? Die was me een partij pissig.
Is ook Speler van de Week geworden in de Champions League 1/8e finale en daarnaast een 10 gekregen van l'Equipe.quote:Op zondag 10 februari 2019 10:22 schreef Doublepain het volgende:
Ik vind het raar dat men verwacht dat Tadic de kar zal trekken. Die man heeft in zijn carriere nooit voor de prijzen gespeeld, altijd al bij een middenmoot gespeeld lol..
Hoeveel prijzen heeft ie al gepakt? Ik dacht 1x de KNVB beker
Edit:
[ afbeelding ]
Alleen C1000 speler van jaar gepakt
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:13 schreef GGMM het volgende:
Wat kinderachtig om dit topic omhoog te halen zeg.
Ervaringsdeskundige natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:33 schreef bianconeri het volgende:
Overmars met alle miljoenen op de bank heeft de scheids omgekocht waardoor Ajax door is.
Blijvertje voor Ajax dus.
Maar viel wel beetje erg op. Dat is gevaarlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |