abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_182103196

Wat vooraf ging, in de GTST-topicreeks:

quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 00:23 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

De leeftijden van de Van Houten kinderen zijn echt de raarste SORASen ooit, vooral omdat alles qua tijdlijnen met die drie totaal niet klopt als je de serie eens op een rijtje zet.

Jack is gewoon veel te oud teruggekomen in 2005. Van wat ik kan vinden zou hij toen 27 moeten zijn geweest, terwijl Sjors nog maar iets van 19 was (ruim twee jaar daarvoor teruggekeerd in de serie als 16-jarige). In de serie zouden ze eigenlijk maar vier jaar moeten schelen, dus was het logischer geweest als Jack een jaar of 23 was geweest bij zijn rentree in 2005.

Nu kreeg je het rare verschijnsel dat Jack ineens dezelfde leeftijd had als veel karakters die al (jong)volwassen waren toen hij werd geboren, en degenen die toen van de leeftijd van zijn ouders waren in 2005 ook al nauwelijks met hem in leeftijd scheelden. Dian is daar natuurlijk een goed voorbeeld van, maar ook haar rentree in 2005 blijft raar; ze was zelf nauwelijks ouder geworden t.o.v. haar exit in 1999.

De SORAS van Sjors is nog wel oké gegaan. Misschien ook wel omdat zij eigenlijk de eerste SORAS was van de serie, dat het bij haar niet gelijk heel gek was.

Maar dan heb je Wiet, wat toch wel de meest merkwaardige SORAS ooit is. Ik heb de amuletlijn nooit teruggezien (alleen toen het destijds op tv was), maar toen was dus op een document te zien dat Wiet is geboren in januari 1990. Dat kan kloppen, want volgens mij is sowieso ergens in een aflevering bevestigd dat ze 15/16 jaar was. Op zich klopt dit nog wel enigszins qua leeftijdsverschil met Sjors (met Jack niet, maar dat gaf ik al aan).

Maar... toen kwam Wiet terug in 2010 en was ze hooguit een jaartje ouder dan vijf jaar daarvoor en was ze ineens dezelfde leeftijd als Rikki en jonger dan Nina, terwijl Wiet zes jaar ouder zou moeten zijn dan Rikki en een jaar ouder dan Nina. Wiet is in die vijf jaar eerder verjong dan verouderd. :')

Kimberley blijft ook een rare SORAS. Die zou net iets ouder moeten zijn dan Rikki, dus ergens midden twintig (ook omdat Bram inmiddels een jaar of 8 is). Ik krijg echter eerder het idee dat ze wat jonger moet voorstellen, rond de twintig of zo.

Ook blijf ik de recast van Sil raar vinden; die werd in 2010 geïntroduceerd als even oud als Rikki (in de serie zijn ze maar een jaar na elkaar geboren en ook als jonge kinderen waren ze bevriend, dus dat is nog wel logisch op zich), maar toen kwam Soy Kroon die vijf jaar jonger is dan voorganger Rik Witteveen en ook gelijk een stuk jonger overkwam. Ik kan me toen nog een scene herinneren van Sil die Rikki terug wil en dat het hem werd afgeraden want "Rikki is half bejaard". :') Ze waren even vergeten dat Sil juist Rikki's eerste vriendje was...
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 00:29 schreef Aoibhin het volgende:
En Lana natuurlijk ook niet te vergeten. Ik kan maar niet aan haar SORAS wennen (ondanks dat 7/8 jaar normaliter wel een gangbare tijd is tussen geboorte en veroudering naar tiener in een soap) omdat Sjors zélf een SORAS-kind is en zelfs met die veroudering meegerekend nog maar begin 30 moet zijn.

Sjors zou dan dus een tienermoeder moeten zijn geweest met Lana, terwijl ik en vele anderen nog prima de 2010 zomercliff kunnen herinneren dat Sjors van haar beviel en toen was Sjors toch echt geen tiener en allang een afgestudeerd juriste. Ook was Sjors als tiener geïntroduceerd in 2003 en toen had ze toch echt geen kind.

Handige links:
De officiële GTST site
GTST tunes/themes
Bol.com

[ Bericht 63% gewijzigd door PeterKelder op 24-09-2018 14:49:06 ]
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  maandag 24 september 2018 @ 19:32:22 #2
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_182109882
Sterker nog.. Dian was even oud als Jack in seizoen 16 :P
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_182114431
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_182114976
Gave leader!
't Echte en 't ware!
  maandag 24 september 2018 @ 22:53:10 #5
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_182115218
_O_ _O_ _O_

En kandidaten die echt veel wisten _O_
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  maandag 24 september 2018 @ 23:44:14 #6
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_182116147
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 22:43 schreef Japepk het volgende:
Gave leader!
Ja, de overgang van Helen #1 naar Helen #2 vind ik vet. En ook dat er leadershots uit elk seizoen gebruikt werden.. op seizoen 1 na. Mja die leader was wel heel anders. :P

Ook vet dat als een fragment over bv. Janine ging en zo een videootje werd getoond.. het vanuit de leaderpositie van Janine kwam.. en die van Jef van Jef.. en die van Kim bij Kim.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  dinsdag 25 september 2018 @ 00:44:23 #7
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_182116769
quote:
Ik ben een tv-gek. Ik ben een liefhebber van de oude, bijna campy cult-amusementstelevisie van de jaren '90. Maar ik werd vanmorgen niet bepaald wakker met het idee van, "vandaag ga ik voor het eerst een volledige uitzending van de oorspronkelijke GTST Quiz kunnen zien".

Het is me niet tegengevallen. :D _O_
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  dinsdag 25 september 2018 @ 00:46:32 #8
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_182116792
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 22:53 schreef Frey het volgende:
_O_ _O_ _O_

En kandidaten die echt veel wisten _O_
Behalve Joost Buitenweg dan. _O-
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  dinsdag 25 september 2018 @ 14:57:47 #9
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_182124567
klopt het dat Noud gtst gaat verlaten? er is een nieuwe leader opgedoken waar een meisje uit spangas nouds plekje in de leader vervangt
  Miss 200.000.000! dinsdag 25 september 2018 @ 15:19:54 #10
367000 roos94
pi_182124831
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 14:57 schreef GayGuy het volgende:
klopt het dat Noud gtst gaat verlaten? er is een nieuwe leader opgedoken waar een meisje uit spangas nouds plekje in de leader vervangt
zou ik niet erg vinden. Wat een saaie suflul is dat
pi_182125757
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2018 15:19 schreef roos94 het volgende:

[..]

zou ik niet erg vinden. Wat een saaie suflul is dat
Hij is wel erg braaf en politiek correct geschreven inderdaad.

Toch vind ik het een leuke acteur die ik liever in de serie zou blijven zien. Maar dan wel met wat meer inhoud. Hij is nu zo'n beetje weg gestopt in dat vage huis met Lucas en Aysen en gelinkt met kimberly. Wie van dat huis heeft sowieso eigenlijk nog een verhaallijn? Kimberly hooguit met CS, maar dat hangt ook weer meer aan nina. Goede Nina slechte Nina :')
  dinsdag 25 september 2018 @ 16:34:22 #12
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_182126196
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2018 16:12 schreef miaeak het volgende:
Toch vind ik het een leuke acteur die ik liever in de serie zou blijven zien. Maar dan wel met wat meer inhoud. Hij is nu zo'n beetje weg gestopt
Wat dat betreft past hij goed bij Laura, die heeft ook geen verhaal meer :')
  dinsdag 25 september 2018 @ 19:29:24 #13
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_182129361
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2018 16:12 schreef miaeak het volgende:

[..]

Hij is wel erg braaf en politiek correct geschreven inderdaad.

Toch vind ik het een leuke acteur die ik liever in de serie zou blijven zien. Maar dan wel met wat meer inhoud. Hij is nu zo'n beetje weg gestopt in dat vage huis met Lucas en Aysen en gelinkt met kimberly. Wie van dat huis heeft sowieso eigenlijk nog een verhaallijn? Kimberly hooguit met CS, maar dat hangt ook weer meer aan nina. Goede Nina slechte Nina :')
Weinig inhoud en wat saai idd. Toch wel realistisch dat er zo af en toe ook nog wat echt pure ''normale'' mensen opduiken in de serie!
  dinsdag 25 september 2018 @ 20:38:38 #14
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_182130636
Ben die verhaallijn dan Lucas en zn nieuwe vriendje alweer zat.

Wel irritant dat je Kimberly weer langzaam bij Rover zie komen (Deze Rover heeft voor mijn gevoel ook wel een wat ander karakter dan de vorige acteur). Eigenlijk zie ik het ook wel gebeuren dat Noud en Nina weer samen komen, ook al wil Noud in eerste instantie een goed woordje voor zn vriend Bing doen natuurlijk. Als die twee weer samen komen zou dat natuurlijk een grote schok zijn. Maar als het waar is dat Noud de serie uit gaat zal dat wel niet.
pi_182131283
k mag leien dat ze snel familie voor Laura gaan fixen? Nu is ze echt voor het eerst de enige Alberts.. Kom maar door met die "linda-heeft-kind-van-arnie" verhaallijn die jullie bedacht hadden plz.
pi_182143499
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_182143763
Ik vond Noud en Nina nog steeds een leuker stel dan Nina en Bing.
't Echte en 't ware!
pi_182146212
Die leeftijdsveranderingen die staan bij een paar berichten geleden en in de OP. Mijn brein kan dat niet aan :')
pi_182146227
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 21:05 schreef Nathvi het volgende:
k mag leien dat ze snel familie voor Laura gaan fixen? Nu is ze echt voor het eerst de enige Alberts.. Kom maar door met die "linda-heeft-kind-van-arnie" verhaallijn die jullie bedacht hadden plz.
Haha dan ga ik echt juichen *O*
pi_182150665
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 21:05 schreef Nathvi het volgende:
Zulke situaties zijn toch juist reden om haar het laatste zetje te geven te vertrekken ofwel het personage eruit te bonjouren?
  woensdag 26 september 2018 @ 20:11:44 #21
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_182150968
Valt me mee dat Lucas die brandnetels niet in zijn of Flo's gezicht wrijft. :')
pi_182151621
Ze hebben personage Lucas sowieso totaal verkracht. Hij is nu een dom jog die zich gedraagt als de eerste de beste kleuter. Als je nu naar afleveringen van 2010 gaat herken je er niks meer van terug. Ze proberen hem op een of andere manier grappig te maken maar dat is TOTAAL mislukt.
pi_182151855
Lucas is inderdaad een karikatuur van zichzelf geworden. Hij lijkt met de jaren ook steeds kinderachtiger te worden. Wat betreft Noud; die was juist een beetje een rebelse puber toen hij werd geïntroduceerd, die niet naar school ging en een strafblad had. Nu is hij echt een lulletje rozenwater geworden.

Jammer, ik had liever gezien dat Nina zwanger was van Carlos. Ik denk toch dat die abortus niet doorgaat.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_182153171
Aangezien Amir

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zie ik het overigens nog wel gebeuren dat Amir het lukt om Nina over te halen het kindje niet weg te laten halen, maar stiekem in het geheim zonder dat Bing het doorheeft (in Spanje of zo) kan gaan bevallen en dat hij het kindje dan met Sjors gaat adopteren aangezien Nina het niet wil. Dan heeft hij zijn eigen kind, en gelijk wraak op Bing.

Zul je net zien dat dan na de bevalling Nina toch haar geheugen weer terugkrijgt en het kind terug wil en er een hele strijd komt tussen Nina, Carlos, Bing en Amir om het kind. Amir lijkt dan aan de winnende hand te zijn in een aangespannen rechtszaak, omdat hij de biologische vader is en Nina ook al afstand had gedaan van het kind.

Maar dan.... blijkt het kind toch ineens op miraculeuze wijze van Bing zelf te zijn. :') Ik denk serieus echt dat het zoiets dergelijks gaat worden.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Miss 200.000.000! woensdag 26 september 2018 @ 22:12:55 #25
367000 roos94
pi_182154234
https://l.instagram.com/?(...)gh5DmM3hcprh0T0NT3J6

Marly maakt nu ook een soort vlogs
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')