Bij mij is het ook nog nooit echt fout gegaan. Wel soms ingrediėnten die ontbraken maar daar kreeg ik meteen geld boor terug.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is bij mij in tien boxen nu 1x fout gegaan. Dus het valt nog mee .
Via messenger krijg ik meestal binnen een dag antwoord. Mijn ervaring is dat ze dan een vergoeding geven. Euro of drie voor een ontbrekende smaakmaker maar toen ik een keer bedorven kip had kreeg ik het geld voor de hele maaltijd terug.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 16:25 schreef ChilllayD het volgende:
Hoe gaat MS normaal gesproken om met bedorven producten? Maandag een mail met foto verzonden, nog geen antwoord gehad. Eergister een poging gedaan via Facebook maar ook nog geen reactie...
Ik heb gisteravond een berichtje op FB gestuurd of ze m'n geld gewoon terug willen storten zodat ik m'n abonnement gewoon op kan zeggen, en kreeg zojuist reactie.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 16:25 schreef ChilllayD het volgende:
Hoe gaat MS normaal gesproken om met bedorven producten? Maandag een mail met foto verzonden, nog geen antwoord gehad. Eergister een poging gedaan via Facebook maar ook nog geen reactie...
In 2 weken weer 3 gratis eerste HF boxen weg te geven.quote:Op zondag 20 januari 2019 11:38 schreef Thierry92 het volgende:
Iemand toevallig nog een gratis MS box? Ik ben sinds kort op mijzelf gaan wonen en ben nu weer benieuwd naar de boxen om te zien of het bevalt, naast een drukke baan.
PB/PM je mail maar.quote:Op zondag 20 januari 2019 11:38 schreef Thierry92 het volgende:
Iemand toevallig nog een gratis MS box? Ik ben sinds kort op mijzelf gaan wonen en ben nu weer benieuwd naar de boxen om te zien of het bevalt, naast een drukke baan.
ik heb zowel op FB als op mijn mail nog geen reactie gehad. Krijg kijken geld terug? Ik overweeg via MasterCard een dispuut te starten.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 16:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond een berichtje op FB gestuurd of ze m'n geld gewoon terug willen storten zodat ik m'n abonnement gewoon op kan zeggen, en kreeg zojuist reactie.
Fijn dat je reactie had, ook al duurde het lang.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:53 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb, na nog twee mails en een FB bericht een reactie terug. Ze gaan mijn geld terugstorten. Zodra dat binnen is, gaat MS in de prullenbak.
Ik heb op beide een abonnement (maar MS bijna altijd op pauze). Ervaar ook weinig problemen, maar blijf het wel irritant vinden dat je bij Hellofresh geen bevestiging krijgt van wijzigingen, zoals een box op pauze zetten. Ik heb wel 2 keer gehad dat ik zeker wist het op pauze te hebben gezet, maar toch een box aangekondigd kreeg. Het is dan jouw woord tegen die van HF. En zij vinden 50% betalen en de rest naar de Voedselbank coulant. Ik vind van nietquote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:03 schreef Najieto het volgende:
Bijzonder dat sommige mensen om de haverklap problemen hebben met de boxen. Ik vraag me af waar dat aan kan liggen. Zelf heb ik van de dik 200 boxen een enkele keer een missend of rot product gehad. Levering van de box is 99% op de afgesproken tijd. Met MS ben ik al heel lang gestopt toen ze een surinaams broodje 5 weken lang als top favoriet in het menu hadden staan plus dat MS echt heel duur is vergeleken met HF.
Mijn laatste MS bestelling was van begin juni vorig jaar. Toen was het 55 euro voor 5x2 gerechten. Nu is dat 62 euro tegenover HF voor 51 euro.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:15 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ik heb op beide een abonnement (maar MS bijna altijd op pauze). Ervaar ook weinig problemen, maar blijf het wel irritant vinden dat je bij Hellofresh geen bevestiging krijgt van wijzigingen, zoals een box op pauze zetten. Ik heb wel 2 keer gehad dat ik zeker wist het op pauze te hebben gezet, maar toch een box aangekondigd kreeg. Het is dan jouw woord tegen die van HF. En zij vinden 50% betalen en de rest naar de Voedselbank coulant. Ik vind van niet
En weet niet hoe lang je weg bent bij Marley Spoon maar 3 maaltijden kosten 41,95 tegenover 40,95 bij Hellofresh dus 'echt heel duur vergeleken met HF' valt wel mee
Ik loop er bij Hellofresh wel tegenaan dat zij ook bijna alles in de herhaling gooien tegenwoordig en dan met name de goedkope maaltijden lijkt het. Maar een beter alternatief is er helaas ook nog niet...
Marley is nu 41,95 en HF 40,95 vior drie maaltijden, bij meer maaltijden scheelt het echter wel meer, zie hierboven.quote:Op woensdag 23 januari 2019 07:30 schreef Sunnythesun het volgende:
MS = 39.90 per 3 maaltijden voor 2 personen. Bij HF was ik nagenoeg het zelfde kwijt geweest toen ik ging vergelijken om te kiezen..
Oh Ja.. stiekem verhoogd dus. Was natuurlijk te verwachten ivm btw maar niet aan gedacht.quote:Op woensdag 23 januari 2019 09:25 schreef Trusten het volgende:
[..]
Marley is nu 41,95 en HF 40,95 vior drie maaltijden, bij meer maaltijden scheelt het echter wel meer, zie hierboven.
Niet stiekem. Ik heb mail gehad.quote:Op woensdag 23 januari 2019 12:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh Ja.. stiekem verhoogd dus. Was natuurlijk te verwachten ivm btw maar niet aan gedacht.
Ik volgens mij niet. Krijg voor ieder wissewasje mail dus kan zijn dat ik er overheen gekeken heb maar geloof het niet..quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Niet stiekem. Ik heb mail gehad.
PM/DM je mail maar .quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:06 schreef Tree het volgende:
Iemand nog een code voor een gratis box van MS? Wij hebben nu al een tijdje HF maar ben ook wel erg benieuwd naar wat de 'buren' zoal hebben
quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:16 schreef borisz het volgende:
[..]
PM/DM je mail maar .
Ik heb er nog twee om weg te geven.
Ik had dezelfde problemen met HF, en moest steeds gewoon betalen voor de box want 'het systeem zei dat er niet gepauzeerd was, dus dan was dat ook niet het geval' en e box kon niet meer geannuleerd worden. Na 2 keer heb ik het abonnement opgezegd, dat was ook nog rond de kerst dus heb de helft van de box weergegeven toen. Pff, ben er nog boos om.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:15 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ik heb op beide een abonnement (maar MS bijna altijd op pauze). Ervaar ook weinig problemen, maar blijf het wel irritant vinden dat je bij Hellofresh geen bevestiging krijgt van wijzigingen, zoals een box op pauze zetten. Ik heb wel 2 keer gehad dat ik zeker wist het op pauze te hebben gezet, maar toch een box aangekondigd kreeg. Het is dan jouw woord tegen die van HF. En zij vinden 50% betalen en de rest naar de Voedselbank coulant. Ik vind van niet
Dm/pm je mail maar. Heb er nog 1.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 17:32 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een Marley Spoon box om te proberen voor gratisch.
Aangemeld is volgens mij niet per se dat de box er al is. Wij laten ook op zondag bezorgen maar nooit verrotte dingen gehad.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:15 schreef ChilllayD het volgende:
Bij MS valt het me nu op dat ik vrijdags al een mail van de bezorgdienst ontvang dat mijn bestelling is 'aangemeld' terwijl ik de levering pas op zondag ontvang. Dan ligt het er nog 2 dagen voor ik het krijg, of zie ik dat verkeerd?
Had de laatste keer toen het ook zo ging slappe aardappels en een verrotte slappe rode ui. Kan ook toeval zijn....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |