Gelukkig nog lang niet, en zal hopelijk ook nooit zo worden.quote:
Hallo mede-20'erquote:Op zondag 14 oktober 2018 21:35 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Gelukkig nog lang niet, en zal hopelijk ook nooit zo worden.
En al een eigen huis?quote:
maar wel met gevoel voor humorquote:
Yupquote:
Koop bedoel ik dan he?quote:
Yupquote:
Netjes hoor.quote:
Die gaat er geheid komen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |