Kleinere competitie of een Beneliga, dit zijn toch veel leukere potjes dan Willem 2 thuis.quote:Op zondag 23 september 2018 19:33 schreef leolinedance het volgende:
Het wordt wel tijd voor de Beneliga. Ik verwacht dat Anderlecht en Club wel wat meer tegenstand kunnen bieden aan PSV.
Het valt me eigenlijk nog mee, afgelopen tien confrontaties in de competitie vijf overwinningen voor PSV, vier voor Ajax en één gelijkspelquote:Op zondag 23 september 2018 19:33 schreef leolinedance het volgende:
Het wordt wel tijd voor de Beneliga. Ik verwacht dat Anderlecht en Club wel wat meer tegenstand kunnen bieden aan PSV.
Zeker, het niveau gaat ook verder omhoog met meer tegenstand.quote:Op zondag 23 september 2018 19:35 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Kleinere competitie of een Beneliga, dit zijn toch veel leukere potjes dan Willem 2 thuis.
Nee die Frenkie dan. Snap niet wat die knul zo bijzonder maakt.quote:Op zondag 23 september 2018 19:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En Rosario
Ziyech kon er weer helemaal niks van.
Nou ja, in zijn verdediging stond hij natuurlijk wel op een positie waar hij nooit neergezet zou moeten worden. Zeker niet met zo'n nietsnut als Blind naast hem.quote:Op zondag 23 september 2018 19:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee die Frenkie dan. Snap niet wat die knul zo bijzonder maakt.
Ah, de eerste Twente-supporter die een andere club gaat aanmoedigen na de degradatiequote:
Ik mag geen andere gevoelens hebben voor een club?quote:Op zondag 23 september 2018 19:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, de eerste Twente-supporter die een andere club gaat aanmoedigen na de degradatie
Heeft nog lang geduurd.
Dat blok stond echt als een huis vandaag ja. De pleuris. Gaat nog leuk worden net Guti. Zie het straks toch nog wel gebeuren dat Pereiro plaats moet gaan maken.. maarjaquote:Op zondag 23 september 2018 19:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En Rosario
Ziyech kon er weer helemaal niks van.
Lijkt me ook niet meer dan logisch. Pereiro blijft een factor die alles behalve constant is.quote:Op zondag 23 september 2018 19:56 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat blok stond echt als een huis vandaag ja. De pleuris. Gaat nog leuk worden net Guti. Zie het straks toch nog wel gebeuren dat Pereiro plaats moet gaan maken.. maarja
Oogt heeel makkelijk wat hij doet...quote:Op zondag 23 september 2018 18:51 schreef tompsv18 het volgende:
Guti viel ook weer goed in. Alle passes kwamen aan
Zou zomaar kunnen dat die kind van de rekening wordt ja.quote:Op zondag 23 september 2018 19:56 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat blok stond echt als een huis vandaag ja. De pleuris. Gaat nog leuk worden net Guti. Zie het straks toch nog wel gebeuren dat Pereiro plaats moet gaan maken.. maarja
Pereiro speelt fantastisch in de laatste 3 a 4 wedstrijden. Nu er niet vanaf halen, eerst laten falen. De moraal in de ploeg houden.quote:Op zondag 23 september 2018 19:59 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet meer dan logisch. Pereiro blijft een factor die alles behalve constant is.
Dat is natuurlijk niet zo. Maar ik zie PSV niet zo snel punten verspelen, Ajax gaat dat zeker nog doen. Ajax is zo kwetsbaar achterin, PSV deinst niet terug om op een 'lelijke' manier de overwinningen uit het vuur te slepen en benut de kwaliteiten van de selectie ten volle.quote:Op zondag 23 september 2018 20:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik lees nu al weer dat de competitie beslist is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |