Die met de robothond snapte ik nietquote:Op donderdag 27 september 2018 06:54 schreef Sarabi het volgende:
Ik vond de eerste 2 seizoenen over all wel beter dan de latere seizoenen.
Maar er zitten sowieso maar weinig slechte afleveringen tussen.
Maar er zijn inderdaad te veel series om te kijken
Wij willen binnenkort aan Castle Rock beginnen en daarna Dr Who
Hahah ja, ik bedoelde meer dat het zo voelt hoorquote:Op woensdag 26 september 2018 23:13 schreef liiszle het volgende:
[..]
Oh wow dat is een flinke verhoging haha.
Niks niet eenmalig, you're part of the gang nowquote:Op donderdag 27 september 2018 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
Nou vooruit, eenmalig
GC Wat is jouw binnenhuistemperatuur? 18,5 graden, precies goed.
ONZ Funny pics, links & clips -
KLB Kleine klachten - te druk op mijn werk
F&S Wat kijk jij vandaag? - niks, geen tijd voor
WGR Wat heb jij vandaag gekocht? - niets. Gisteren wel bloemkool en frambozen.
LIF Wat draag je vandaag? - jeans, grijs shirt met kanten randje
CUL Wat staat er op het menu? - een bedrijfsbbq in de Brabantse outback
CRE Wat heb je vandaag gemaakt? - een salade?
SPT Wat voor beweging heb je vandaag gehad? - fietsen, anderhalf uur zal het worden
R&P Hoe voel je je vandaag? - grstresst en huilerig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe je goedquote:Op donderdag 27 september 2018 14:32 schreef LPFAN het volgende:
Zo, vanmorgen cursus gehad en net andere cursus ff in een uurtje snel gekeken
Ja die van vanochtend leer ik veel bijquote:
Jij gaat vragen over jezelf aan mij stellen? :p Dat heeft wat meer info nodigquote:Op donderdag 27 september 2018 15:12 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja die van vanochtend leer ik veel bijDie digitale is meh. Moet daar ook een project voor gaan doen (Iets doen voor mensen van een bepaalde groep) Zat eerst te denken aan iets met mijn werk maar zit ook te denken om iets leuks te organiseren voor mensen terwijl ze dialyseren. Maar ik heb er geeen tijd voor!
![]()
Ze willen ook graag dat ik iemand interview trouwens over mij zelf, vind je het goed als ik dat met jou doe? gewoon ff simpel over de app hoor
Hahah ja snap ik, voorbeeld zijn vragen als in wat vind jij mijn sterke en zwakke punten enzo, zijn enorme kutvragenquote:Op donderdag 27 september 2018 15:19 schreef Poes. het volgende:
[..]
Jij gaat vragen over jezelf aan mij stellen? :p Dat heeft wat meer info nodigMaar tuurlijk, app me maar.
Ik vind je dialysegroep idee wel leuk trouwens, kun je niet wat poesjes daarheen meenemen?
Ohhh maar dat kan ik welquote:Op donderdag 27 september 2018 15:22 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hahah ja snap ik, voorbeeld zijn vragen als in wat vind jij mijn sterke en zwakke punten enzo, zijn enorme kutvragenIk zit er ook over te denken om gewoon te verzinnen, het is niet dat ze het gaan controleren ofzo
![]()
Hahah nee dat wil niet! Hygiene he![]()
Zal eens een berichtje op de fb pagina van nierpatienten gooien of die nog een leuk idee hebben wat hun graag zouden zien.
Haha ja vastquote:Op donderdag 27 september 2018 15:23 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ohhh maar dat kan ik welDenk dat mijn antwoorden betrouwbaarder zijn dan dat je zelf wat gaat verzinnen
Oh ja, niet bij stilgestaanJe kunt ze ook kattenfilmpjes laten zien van Youtube
Droeg je een legging met een kort truitje?quote:Op donderdag 27 september 2018 17:13 schreef Sarabi het volgende:
Ik lees net in wat draag je topic dat ik helemaal niet naar buiten had gemogen in mijn legging
Crop topquote:Op donderdag 27 september 2018 17:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Droeg je een legging met een kort truitje?
Wat ging je dan doen in je sportlegging?quote:Op donderdag 27 september 2018 17:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Crop topnee dat niet, maar het kwam niet tot over mijn kont
Draag ik meestal niet bij sportleggings.
Nope, ruim boven de 90kgquote:Op donderdag 27 september 2018 17:25 schreef Poes. het volgende:
Hier op het schoolplein paradeert er zo'n ''gezette'' mevrouw in panterlegging rond, met kort shirtje.
Heb je een goed lijf Sarabi? Dan kan het prima hoor
Weekboodschappenquote:Op donderdag 27 september 2018 17:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat ging je dan doen in je sportlegging?
Nou vooruit, dat telt als sport.quote:
Het kan zeker als sport voelenquote:Op donderdag 27 september 2018 17:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou vooruit, dat telt als sport.
Als jij je er goed bij voelt, moet je het doen.
Topic gevonden. Dat was niet eens een legging.
Die Horroraflevering heb ik nooit goed gekeken. Veel te engquote:Op donderdag 27 september 2018 06:51 schreef Poes. het volgende:
Ik heb Black Mirror recentelijk nog gezien, Netflix heeft teveel content
Ik heb bijna bijna elke ep met open mond zitten kijken en me vooral ook afgevraagd wat de makers hadden gesnoven
White Christmas en Black Museum vond ik het meest indrukwekkend.
Nou, ga het lijstje invullen danquote:Op donderdag 27 september 2018 18:19 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Die Horroraflevering heb ik nooit goed gekeken. Veel te eng![]()
Heb hem alleen gekeken in de fast forwardIk lees ook alweer een poosje mee, alleen nooit wat zinnigs te melden
nee. zeker niet als je geen olympische kont hebt? (zoiets was het toch?quote:Op donderdag 27 september 2018 17:13 schreef Sarabi het volgende:
Ik lees net in wat draag je topic dat ik helemaal niet naar buiten had gemogen in mijn legging
vind ik ook bullshit hoor.. je moet dragen waar jij je mooi en comfi in voelt! leggings zitten nou eenmaal fijner dan strakke spijkerbroeken.. dus who cares? ik loop soms ook dagen in mn sport kleding. (wel vaak nadat ik gesport heb haha) maar toch.. t zit super fijn!quote:Op donderdag 27 september 2018 17:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het kan zeker als sport voelen
Maarja waarom zouden alleen slanke mensen mogen dragen wat ze willen?
Je doet er niemand kwaad mee en als je het niet mooi vind kan je altijd nog de andere kant op kijken.
Hoiquote:Op donderdag 27 september 2018 19:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind het grappig dat ik leggingreclame bij dit topic krijg.
Hoi, btw.
hahah heerlijk! hay!quote:Op donderdag 27 september 2018 19:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind het grappig dat ik leggingreclame bij dit topic krijg.
Hoi, btw.
Ja preciesquote:Op donderdag 27 september 2018 18:57 schreef liiszle het volgende:
[..]
nee. zeker niet als je geen olympische kont hebt? (zoiets was het toch?)
Wij hebben elkaar zelfs ontmoetquote:Op donderdag 27 september 2018 19:19 schreef liiszle het volgende:
misschien he, omdat ik gewoon nieuwsgierig ben aangelegd.. is het leuk om even een klein voorstel rondje te doen? geloof dat een paar elkaar al kennen.. maar ik heb geen idee verder wie wie is en hoe oud etc hihi.
quote:Op donderdag 27 september 2018 21:00 schreef Poes. het volgende:
Vlindur5 jaar!
![]()
Dikke tút op je pols en tot morgen
Ohja? Nu ben ik benieuwd haha!quote:Op donderdag 27 september 2018 19:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wij hebben elkaar zelfs ontmoet
Maar toen had ik nog een andere username volgens mij
Zal later ook even een voorstelrondje doen
Mijn oude naam is Miss_Squote:Op donderdag 27 september 2018 21:56 schreef liiszle het volgende:
[..]
Ohja? Nu ben ik benieuwd haha!
hhaha die foto's kwam ik legit vorige week nog tegen!quote:Op donderdag 27 september 2018 22:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mijn oude naam is Miss_S
We hadden een shoot met Tim
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
quote:Op donderdag 27 september 2018 22:45 schreef liiszle het volgende:
[..]
hhaha die foto's kwam ik legit vorige week nog tegen!YesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe lang geleden is dat ondertussen?
Gaaf!!quote:Op vrijdag 28 september 2018 08:53 schreef Sarabi het volgende:
Even voorstellen:
Sarabi, 30 jaar woon in een klein dorpje in Brabant. Samen met mijn man en 2 katten. Ik hou van lezen en naar de film gaan. Verder is buikdansen al 10 jaar mijn grote passie, daarmee treed ik ook op en doe mee aan wedstrijden.
Dat zij en Vlindur elkaar 5 jaar irl kennen en Poes en ik kennen elkaar 2.5 irlquote:
Ahaquote:Op vrijdag 28 september 2018 10:19 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Dat zij en Vlindur elkaar 5 jaar irl kennen en Poes en ik kennen elkaar 2.5 irl
Hebben wij in elkaars boobies geknepen?quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik ken denk ik van de laatste paar posters alleen SQ irl. Wel al flink lang.
Ik heb dus alleen liiszle 1x ontmoetquote:Op vrijdag 28 september 2018 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik ken denk ik van de laatste paar posters alleen SQ irl. Wel al flink lang.
Volgens mij niet eens.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hebben wij in elkaars boobies geknepen?
Ik ken behoorlijk wat fokkers IRL, waaronder mijn man met wie ik nu al dik 12 jaar samen ben
Ga chillen (liefst slapen, indien mogelijk) dan ipv lopen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben echt zo fucking moe manirritante verkoudheid die niet over gaat. En dan moet ik de 10k lopen over 2 weken terwijl ik nog nooit meer dan 7 heb gedaan. Ik ga zo dood. Haal nu nog geen 5
Je maakt er wel een hele uitdaging van.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben echt zo fucking moe manirritante verkoudheid die niet over gaat. En dan moet ik de 10k lopen over 2 weken terwijl ik nog nooit meer dan 7 heb gedaan. Ik ga zo dood. Haal nu nog geen 5
quote:Op donderdag 27 september 2018 22:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yes
Hoe lang geleden is dat ondertussen?
Ik was 18 denk ik... Had toevallig een screenshot gemaakt laatst haha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
echt, werkt dat? Ik zou juist geneigd zijn om fucking veel te gaan rennen nuquote:Op vrijdag 28 september 2018 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ga chillen (liefst slapen, indien mogelijk) dan ipv lopen.En anders de tijd die je voor training had ingecalculeerd wandelen. Toch de tijd in beweging/brok afstand, niet zo slopend als hardlopen.
Als het enigszins scheelt, ik heb m'n eerste 10k op het evenement pas gered (in 2014, voordat ik zoveel sportte als nu). Met daarvoor 2-3 weken amper lopen omdat m'n schoenen ineens enorm pijn deden aan m'n poten.Finish gehaald zonder kapot te gaan, de tijd hebben we het niet meer over.
Ik denk dat ik dan zou proberen volgende week nog een 8km af te leggen, indien nodig met wandelpauze, gewoon op een relaxed tempo, dus zeg een uur hobbelen/wandelen. Mijn ervaring met een evenement is dat je dan toch weer meer/harder/verder kan dan in een training, dus uitlopen gaat sowieso lukken (wederom, tussendoor wandelen indien nodig kan gewoon).quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
echt, werkt dat? Ik zou juist geneigd zijn om fucking veel te gaan rennen numaar niet doen dus?
quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:19 schreef liiszle het volgende:
[..]JonkiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke films gaan jullie zien?quote:Op zaterdag 29 september 2018 09:11 schreef Sarabi het volgende:
Een minimeet
Goedemorgen
Vandaag een filmmarathon met vrienden
Gezellig! Hopelijk komt er iets goeds uitquote:Op zaterdag 29 september 2018 12:53 schreef LPFAN het volgende:
Het is echt lekker weer ja!! Ik ga zo ff relaxen. Straks om 5 uur vergadering. Gelukkig bij mij thuis dat scheelt :p
Ik denk het niet. Lang verhaal :pquote:Op zaterdag 29 september 2018 12:55 schreef Poes. het volgende:
[..]
Gezellig! Hopelijk komt er iets goeds uit
Foeiquote:Op zaterdag 29 september 2018 13:28 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Lang verhaal :p
Ik heb gewoon geen dag vrij gehad deze weekvolgende week gewoon weer normaal schema.
Ga het proberen :pquote:Op zaterdag 29 september 2018 13:30 schreef Poes. het volgende:
[..]
Foei![]()
Ga je volgende week dan ook even wat beter om jezelf denken?
Oh dat wil ik ookquote:Op zaterdag 29 september 2018 21:30 schreef LPFAN het volgende:
Wat kan je toch van een hete douche opknappen
Lekker je bedje inquote:Op zaterdag 29 september 2018 21:33 schreef Poes. het volgende:
[..]
Oh dat wil ik ookMaar nu te moe, ga zo lekker weer op bed. Klokje rond
Thanks!quote:Op zaterdag 29 september 2018 21:53 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dankjewel, jij zo ook
En de rest ook![]()
We hebben de volgende films gezien:quote:
Ik ken alleen La La Land, van naamquote:Op zondag 30 september 2018 01:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We hebben de volgende films gezien:
Isle of dogs
La la land
Hunt for the wilderpeople
Young frankenstein
Game night
Wij doen het af en toe met een groep vrienden en dan proberen we ook wel films in te brengen die je normaal niet kijktquote:Op zondag 30 september 2018 11:02 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik ken alleen La La Land, van naam![]()
Maar filmavonden zijn altijd leuk
Vielen ze in de smaak?quote:Op zondag 30 september 2018 11:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wij doen het af en toe met een groep vrienden en dan proberen we ook wel films in te brengen die je normaal niet kijkt
Daarom herken je de meeste titels ook niet
Ja dit was een van de betere dagen qua kwaliteitquote:Op zondag 30 september 2018 11:33 schreef Poes. het volgende:
[..]
Vielen ze in de smaak?
En van hoelaat tot hoelaat zijn jullie bezig geweest?
Leuk!quote:Op zondag 30 september 2018 11:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja dit was een van de betere dagen qua kwaliteit
Ongeveer van 14u tot middernacht
Wauw! Lijkt me super gezellig ookquote:Op zondag 30 september 2018 11:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja dit was een van de betere dagen qua kwaliteit
Ongeveer van 14u tot middernacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |