Maar dan kan je met Neres en die buitenspeler samen spelen. En dat kan prima bij Ajax passen hoor, weggestuurd worden met de vele steekpasses in de ploeg.quote:Op zondag 23 september 2018 18:31 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Precies. Dit dus. Trainertje wisselen of afgeven op de heleboel gaan de Ajacieden hun team niet mee redden. Als Ajax een andere uitkomst wil moeten ze ook anders gaan spelen. Wat behoudender bijvoorbeeld.
[..]
Vind het geen vreemde keus. Ajax gaat nu toch niet meer winnen, prima om zo'n jongen nu direct aan het echte werk te laten ruiken.
[..]
Neres? Ajax speelt toch ook helemaal geen voetbal voor dergelijke spelers. Die zouden beter bij PSV passen op dit moment.
Tjah wij kunnen alleen aanvallen en zelfs dat lukt voor geen meter...quote:Op zondag 23 september 2018 18:31 schreef Heeinz het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het ineens wat minder positief in zie voor het kampioenschap
Denk dat PSV deze vorm wel even vasthoudt
Er moet inderdaad wel een wonder gebeuren wil PSV dit nog uit handen gaan geven. Maar ik denk dat je dit ook wel voor deze wedstrijd had kunnen concluderen. Met het spel dat Ajax speelt is men gewoon stukken meer kwetsbaar dan PSV. Die willen zich als nodig een hele wedstrijd ingraven, al is het uit bij Zwollequote:Op zondag 23 september 2018 18:31 schreef Heeinz het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het ineens wat minder positief in zie voor het kampioenschap
Jenevertje erbij....quote:Op zondag 23 september 2018 18:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat zal het vanavond toch weer lekker smaken
Blokkies Old Amsterdam en wat kaviaar erbij en het gaat weer los in de kantine bij Ajax Zaterdagquote:
Mwah, met Wöber op Luuk de Jong had deze wedstrijd er al heel anders uitgezien denk ikquote:Op zondag 23 september 2018 18:36 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Er moet inderdaad wel een wonder gebeuren wil PSV dit nog uit handen gaan geven. Maar ik denk dat je dit ook wel voor deze wedstrijd had kunnen concluderen. Met het spel dat Ajax speelt is men gewoon stukken meer kwetsbaar dan PSV. Die willen zich als nodig een hele wedstrijd ingraven, al is het uit bij Zwolle
Nee joh, die verliezen volgende week van een NAC ofzo...quote:Op zondag 23 september 2018 18:31 schreef Heeinz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |