abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 29 september 2018 @ 22:15:49 #201
155227 crew  Guppy
dus
pi_182212976
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 22:14 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Ja, Fransen spreken beroerd Engels, en als je Engelsen Frans hoort spreken weet je ook niet wat je hoort.
Britten/Amerikanen spreken überhaupt nauwelijks andere talen (behalve wellicht Spaans, als het latino's zijn)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_182212988
onder de verf spetters naar een festival _O-
pi_182212989
Nu draagt hij steeds dit paarse shirt.
  Moderator zaterdag 29 september 2018 @ 22:16:24 #204
155227 crew  Guppy
dus
pi_182212990
Is wel goeie verf, Jan zit nog steeds onder :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_182212997
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 22:14 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Ja, Fransen spreken beroerd Engels, en als je Engelsen Frans hoort spreken weet je ook niet wat je hoort.
Twee weken geleden in Les Vosges geweest. Daar spreken ze aardig over de grens. Hoewel Duits beter dan Engels. Al heb ik het zo veel mogelijk bij Frans gelaten.
  zaterdag 29 september 2018 @ 22:17:31 #206
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_182213025
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 22:14 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

idd, of dat de eerste gasten vrienden en familie zijn
Gewoon op AirBnB ofzo, krijg je vanalles
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_182213030
Bij leven als "God in Frankrijk" stel ik me eigenlijk geen wijn uit plastic bekers voor.
Maar aardige mensen, en ze hebben zich goed door de (letterlijke) shit heengeslagen. _O_
pi_182213037
Al met al een leuke aflevering en ze hebben er wel wat moois van gemaakt.
  zaterdag 29 september 2018 @ 22:18:02 #209
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_182213045
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 21:56 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Ik gebruik kipfilets op een andere manier
Verklaar je nader.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_182213100
Moet ik toch eens gaan proberen, bierkip.
pi_182213105
quote:
Servertje rookt al :D _O- _O-
pi_182213156
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 22:16 schreef fespo het volgende:
onder de verf spetters naar een festival _O-
Zij droeg volgens mij ook dag na dag na dag hetzelfde jurkje, waarin ze ook werkte, en nogal zweette. Maar ja, op het echte Franse platteland kijkt men niet zo nauw. In het gebied waar ik zit, dragen vrouwen vanaf een jaar of veertig allemaal zon schortjurk als mijn moeder in de jaren '60 al ouderwets vond.
pi_182213157
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 22:18 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Verklaar je nader.
elastiekje erom, in warm water leggen en knallen maar
pi_182213162

Prachtig.
pi_182213287
Wat is er gebeurd met Frankrijk :o
Elektra en water met een week geregeld
Bouwvakkers spreken Engels.
pi_182213392
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 22:19 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Servertje rookt al :D _O- _O-
Dan hier https://www.avrotros.nl/i(...)et-stille-frankrijk/ maar eens kijken:
quote:
We wonen nu elf maanden in Frankrijk. Wat is er veel gebeurd in die maanden en wat is die tijd voorbij gevlogen! De laatste opnames van ‘Ik Vertrek’ zijn ook al weer een paar weken geleden gemaakt. Wij vonden het heel erg leuk om met dit programma mee te doen en willen dan ook het hele programmateam bedanken voor hun inzet en enthousiasme. We vonden het leuk dat ze ons gedurende bijna een jaar hebben gevolgd en zien ze graag nog eens terug hier.

UPDATE 29 SEP 2018, 22:16
We hebben het samen nog steeds zó ontzettend leuk hier in Frankrijk! En wat is het leuk om al die mensen te ontmoeten. We hebben al gasten uit Frankrijk, Nederland, België, Zweden, Spanje, Duitsland, Engeland en Canada gehad en binnenkort komen er ook Polen bij ons. En we hebben zelfs al aanvragen voor volgend jaar zomer; dat gaat de goede kant op!

Beide gîtes zijn klaar en worden volop verhuurd. Niet alleen in de zomer, maar ook buiten het hoogseizoen is er veel vraag naar. Het is hier ook zulk lekker weer nog! Onze gasten zijn erg tevreden en enthousiast, dat horen we van hen, en dat lezen we ook terug in de gastenboekjes die we in de gîtes hebben gelegd. Ze genieten van de rust, het uitzicht, het eten en drinken, de omgeving, het mooie weer, alle uitstapjes en bezienswaardigheden hier in de omgeving, de goede bedden (!) en lange avonden buiten onder ontelbare sterren.

Kippenvel
Mensen uit de buurt, uit het dorp en zelfs oud-bewoonsters van ons huis komen spontaan langs om te kijken wie die ‘Hollandaises’ zijn en wat we hier doen. Ook zij zijn enthousiast over wat we doen en wat verder onze plannen zijn. Eén oud-bewoonster zei letterlijk: ‘Mijn huis lacht weer!” Wat een compliment, dat was echt een kippenvel-momentje!

We zijn nog steeds druk met klussen, al staat het nu op een iets lager pitje dan geweest is. Zo is eerste schep is in de grond om het zwembad aan te leggen. Want dat is toch wel iets waar we erg veel zin in hebben, en onze gasten ook. En ook willen we nog steeds een minicamping aan gaan leggen. Hoe en waar we die willen realiseren hebben we al duidelijk voor ogen, eerst maar weer eens langs de ‘Mairie’ om na te vragen in hoeverre we vergunningen nodig hebben. Mag je hier zomaar een safaritent neerzetten? Hoe zit het met het aanleggen van elektra voor de kampeergasten? Allemaal dingen waar we nu de tijd voor hebben om uit te zoeken. We gaan er vanuit dat we de volgende zomer al kampeergasten kunnen ontvangen.
Zoals jullie vast hebben gezien, hebben we een groot bos, waar we tot nu toe weinig mee hebben gedaan, behalve dat we er bomen uit gehaald hebben voor onze terrasoverkapping. Als je goed kijkt, kun je nog zien waar van oudsher de wandelpaden in dit bos hebben gelopen. We gaan proberen die paden weer in ere te herstellen, zodat wij, maar ook onze gasten hier fijne boswandelingen kunnen maken.

We hebben hier een aantal oude fruitbomen staan, die nodig gesnoeid moeten worden. Gelukkig hadden we al vijgen, appels en mirabellen (een soort pruimen). Daarmee hebben we al veel jam en taarten gemaakt. Daarnaast willen we een moestuin aan gaan leggen, waarin we groenten en kruiden willen gaan verbouwen, die we vervolgens weer gaan gebruiken om voor onze gasten de lekkerste maaltijden op tafel te zetten.

Als het winter wordt hier, willen we ons eigen appartement aan gaan pakken. Er moet een keuken gebouwd worden, we moeten nog stucen en verven. Je ziet; wij hebben nog zat te doen dus!
pi_182213441
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 22:26 schreef -0- het volgende:
Wat is er gebeurd met Frankrijk :o
Elektra en water met een week geregeld
Bouwvakkers spreken Engels.
Die Belgische makelaar schaamde zich rot en heeft de Franse ambtenarij met zweepjes en dreigend met het "tribunal" voor zich uit gejaagd????
pi_182213687
Genieten van ‘anale kip’ in Frankrijk :D _O-

Hoogtepunt

Het bereiden van de zogeheten ‘kip anaal’ (ja, dat hoorde ik toch echt). Klinkt niet echt heel fris. De kip wordt met haar kont op een soort standaard geprikt. Martine heeft er niet veel verstand van, maar Jan biedt de helpende hand met de gouden tip: hij moet in het achterste, want dat is anaal en hij moet er echt diep in. Bedankt Jan, soms kun je ook wat te veel informatie geven. _O- _O-

https://www.telegraaf.nl/(...)ale-kip-in-frankrijk
pi_182213838
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 22:25 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

https://bastard.nl/recepten/beercan-chicken/ zoiets? Maar dit recept is wel één kip voor 4 personen, en niet een kip de man (M/V).
:Y :Y
pi_182214022
https://www.berekenen.nl/bmi/vrouw

Wie vult hem ff in voor Martine :+ :@
pi_182214831
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 22:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://www.berekenen.nl/bmi/vrouw

Wie vult hem ff in voor Martine :+ :@
Niet grappig.
  zaterdag 29 september 2018 @ 23:48:39 #223
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_182216122
Prima stel dat elkaar goed aanvult.
Leuke mensen met zelfspot en gevoel voor humor en bewondering voor wat ze er tot nu toe van gemaakt hebben. ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door golfer op 29-09-2018 23:56:06 ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_182216312
Zo blij dat ze die luiken blauw hebben geverfd *O* Mooi huis, goed stel, hard gewerkt ^O^
pi_182220757
Waren inderdaad mooi voorbeeld hoe het moet, ziet er goed uit, dat ze budget haalden vond ik bijzonder kanp, denk mazzel dat dak goed is geweest, had erwacht dat er een stuk meer geld in moest.
life is like a box of chocolates
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')