Hoi Stijnquote:Op zaterdag 22 september 2018 18:19 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Nu Ronaldo in Italië voetbalt, ben ik extreem objectief omtrent Real Madrid.
IMDBquote:
oh wist niet dat die rating by demographic haddenquote:Op zaterdag 22 september 2018 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoi Stijn
Ik wilde even zeggen dat ik het bijzonder jammer vind dat de dagelijkse stelling geen ding meer is.
[..]
IMDB
Nou dan weet je het nuquote:Op zaterdag 22 september 2018 18:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
oh wist niet dat die rating by demographic hadden
Dat wel jaquote:Op zaterdag 22 september 2018 18:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een partij dikke tieten heeft dat wijf toch.
Geen probleem.quote:
Ik steun Drizzt hierin.quote:Op zaterdag 22 september 2018 18:24 schreef GGMM het volgende:
Drizzt zei ooit dat hij Nicki Minaj niet zou doen als ze zich aanbood
Drizzt houdt van blanke vrouwenquote:Op zaterdag 22 september 2018 18:24 schreef GGMM het volgende:
Ja, knetterkrankjorem ofzo.quote:Op zaterdag 22 september 2018 18:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Drizzt houdt van blanke vrouwen
Je mongoloïde gedrag omtrent DRT heeft de verhoudingen op scherp gezet.quote:Op zaterdag 22 september 2018 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoi Stijn
Ik wilde even zeggen dat ik het bijzonder jammer vind dat de dagelijkse stelling geen ding meer is.
[..]
IMDB
Eigenlijk is Drizzt een blanke neger als het gaat om vrouwenquote:Op zaterdag 22 september 2018 18:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, knetterkrankjorem ofzo.
Die gore dikke zeug
quote:Op zaterdag 22 september 2018 18:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die gore dikke zeug
quote:Op zaterdag 22 september 2018 18:26 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Je mongoloïde gedrag omtrent DRT heeft de verhoudingen op scherp gezet.
quote:Op zaterdag 22 september 2018 18:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die gore dikke zeug
quote:Op zaterdag 22 september 2018 18:24 schreef GGMM het volgende:
Je spreekt kwade woorden over DRT en je gaat vervolgens toch in dat forum klieren? Wat een extreem onvolwassen gedrag van je. Je kunt maar beter weer bijstandsgerechtigden in het Feyenoord-topic opvrolijken als een ware Clini Clown.quote:Op zaterdag 22 september 2018 18:26 schreef GGMM het volgende:
[..]Ik heb 3 posts geplaatst in het daarvoor bestemde topic.
Klieren? Ik plaats 3 posts in het topic waarin gevraagd wordt of Darts een sport is. Dat noem ik geen klieren.quote:Op zaterdag 22 september 2018 18:28 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Je spreekt kwade woorden over DRT en je gaat vervolgens toch in dat forum klieren? Wat een extreem onvolwassen gedrag van je. Je kunt maar beter weer bijstandsgerechtigden in het Feyenoord-topic opvrolijken als een ware Clini Clown.
quote:Op zaterdag 22 september 2018 18:29 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb geen idee wtf DRT is maargoed
Het dartforum waar we vanmiddag die discussie gevoerd hebben.quote:Op zaterdag 22 september 2018 18:29 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb geen idee wtf DRT is maargoed
Oh echtquote:Op zaterdag 22 september 2018 18:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het dartforum waar we vanmiddag die discussie gevoerd hebben.
quote:
Zo leer je elke dag watquote:
quote:Op zaterdag 22 september 2018 18:28 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Je spreekt kwade woorden over DRT en je gaat vervolgens toch in dat forum klieren? Wat een extreem onvolwassen gedrag van je. Je kunt maar beter weer bijstandsgerechtigden in het Feyenoord-topic opvrolijken als een ware Clini Clown.
Waarom laat je dat topic zien als ik niet moet klikken?quote:Op zaterdag 22 september 2018 18:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zo leer je elke dag wat
Ik heb daar wel een mooi topic geopend
DRT / Het grote Tim Immers Topic #1
(niet klikken)
Zo dan! Rake klappen.quote:Op zaterdag 22 september 2018 18:28 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dat is niet nodigquote:Op zaterdag 22 september 2018 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom laat je dat topic zien als ik niet moet klikken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |