Hey maat.quote:
viesmadquote:Op zaterdag 22 september 2018 18:13 schreef Buitendam het volgende:
Ik lees net je samenvatting van Handmaids Tale, GGMM. Als je dat na 5 uur kijken ervan kunt maken zou ik inderdaad stoppen.
quote:Op zaterdag 22 september 2018 18:15 schreef Doublepain het volgende:
Ik ben blij dat 422 zijn rol als Spanje watcher serieus neemt
Dus vergeet hem niet te volgen als je dat al niet gedaan hebt
Nee?quote:Op zaterdag 22 september 2018 18:15 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Wat aanpassingen. (lol)
Tevens, beetje boos?
Leg uit, wat mis ik?quote:Op zaterdag 22 september 2018 18:13 schreef Buitendam het volgende:
Ik lees net je samenvatting van Handmaids Tale, GGMM. Als je dat na 5 uur kijken ervan kunt maken zou ik inderdaad stoppen.
Ja scheelt wel, vanavond #HALAMADRID, hopelijk blijft 422 dan nog wel objectiefquote:Op zaterdag 22 september 2018 18:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dan hoef je de wedstrijden niet eens meer te bekijken.
Nu Ronaldo in Italië voetbalt, ben ik extreem objectief omtrent Real Madrid.quote:Op zaterdag 22 september 2018 18:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja scheelt wel, vanavond #HALAMADRID, hopelijk blijft 422 dan nog wel objectief
Hoi Stijnquote:Op zaterdag 22 september 2018 18:19 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Nu Ronaldo in Italië voetbalt, ben ik extreem objectief omtrent Real Madrid.
IMDBquote:
oh wist niet dat die rating by demographic haddenquote:Op zaterdag 22 september 2018 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoi Stijn
Ik wilde even zeggen dat ik het bijzonder jammer vind dat de dagelijkse stelling geen ding meer is.
[..]
IMDB
Nou dan weet je het nuquote:Op zaterdag 22 september 2018 18:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
oh wist niet dat die rating by demographic hadden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |