abonnement Unibet Coolblue
pi_185586552
Ik vind het knap dat jullie kunnen blijven tekenen. Zou ik ook wel willen. :@
ROBODEMONS..................|:(
pi_185641207
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 14:50 schreef Morrigan het volgende:
Ik vind het knap dat jullie kunnen blijven tekenen. Zou ik ook wel willen. :@
Waarom lukt het bij jou niet?
Ik weet het ook niet
pi_185641262
Bluh....paar dagen niet van me laten horen vanwege een enorme inzinking, in 't ziekenhuis geweest en al. Vandaag gelukkig weer wat kunnen tekenen. Mijn 2e poging tot portret en de eerste 'original', i.e. poging tot een niet-nagetekend portret.

Heb vooral de huid in de nek een beetje verpest. Ik krijg het niet meer goed gefixt, heeft iemand daar misschien suggesties voor?

Ik weet het ook niet
  zaterdag 16 maart 2019 @ 00:34:09 #104
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_185641527
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 00:23 schreef Dunckie het volgende:
Bluh....paar dagen niet van me laten horen vanwege een enorme inzinking, in 't ziekenhuis geweest en al. Vandaag gelukkig weer wat kunnen tekenen. Mijn 2e poging tot portret en de eerste 'original', i.e. poging tot een niet-nagetekend portret.

Heb vooral de huid in de nek een beetje verpest. Ik krijg het niet meer goed gefixt, heeft iemand daar misschien suggesties voor?

[ afbeelding ]
Ziet er goed uit hoor, sterk accent past nog steeds goed.
  zaterdag 16 maart 2019 @ 09:48:00 #105
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_185645959
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 00:23 schreef Dunckie het volgende:
Bluh....paar dagen niet van me laten horen vanwege een enorme inzinking, in 't ziekenhuis geweest en al. Vandaag gelukkig weer wat kunnen tekenen. Mijn 2e poging tot portret en de eerste 'original', i.e. poging tot een niet-nagetekend portret.

Heb vooral de huid in de nek een beetje verpest. Ik krijg het niet meer goed gefixt, heeft iemand daar misschien suggesties voor?

[ afbeelding ]
Wooow!!! ^O^
soooo, da's mooi!
  maandag 18 maart 2019 @ 13:58:22 #106
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_185689306
Was dit topic even een tijdje uit het oog verloren :@ maar, wow! wat een prachtwerkjes worden hier nog steeds gepost _O_
nee, jij dan!
pi_186023601
Dit vond ik nog een mooie tutorial, voor ipad, maar dit kan ook op papier
Ben fan van hem, maar krijg het nooit echt voor elkaar, maar hier begint ie meer met potlood achtig etc. Moeite waard om eens te kijken.

Do what you love, love what you do!
  donderdag 4 april 2019 @ 10:08:30 #108
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_186025587
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 02:49 schreef kree het volgende:
Dit vond ik nog een mooie tutorial, voor ipad, maar dit kan ook op papier
Ben fan van hem, maar krijg het nooit echt voor elkaar, maar hier begint ie meer met potlood achtig etc. Moeite waard om eens te kijken.

Zo, dat is pas knap tekenwerk!
soooo, da's mooi!
pi_186025666
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 10:08 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Zo, dat is pas knap tekenwerk!
Die man is geniaal en hij doet echt wel alles in stapjes, (ook in zijn andere tutorials *aanrader) Maar om dat na te maken is dan nog lastig :)

althans voor mij wel. :)

Het grappige is, als je die tutorials kijkt en er is dus niet in geknipt behalve stukjes wat versnelt dan lijkt het onwijs simpel.
Zelf proberen komt er bij mij weer heel wat anders uit :')

Tekenen is een kunst en daarom waardeer ik ook onwijs wat iedereen hier post.
Want zelfs het meest simpele is vaak niet zo simpel als het lijkt.

Maargoed heb het vaker gezegd mijn talent ligt niet in het tekenen (wil het leren) maar ben er er nog niet :)

Meer muziek, euhm durf ik dat hier te posten gehehe impro op Utrecht CS met totaal onbekende die ik 1min kende........

[ Bericht 15% gewijzigd door kree op 04-04-2019 10:20:11 ]
Do what you love, love what you do!
  donderdag 4 april 2019 @ 10:21:07 #110
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_186025746
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 10:14 schreef kree het volgende:

[..]

Die man is geniaal en hij doet echt wel alles in stapjes, (ook in zijn andere tutorials *aanrader) Maar om dat na te maken is dan nog lastig :)

althans voor mij wel. :)

Het grappige is, als je die tutorials kijkt en er is dus niet in geknipt behalve stukjes wat versnelt dan lijkt het onwijs simpel.
Zelf proberen komt er bij mij weer heel wat anders uit :')

Tekenen is een kunst en daarom waardeer ik ook onwijs wat iedereen hier post.
Want zelfs het meest simpele is vaak niet zo simpel als het lijkt.

Maargoed heb het vaker gezegd mijn talent ligt niet in het teken (wil het leren) maar ben er er nog niet :)
Mee eens. Kan zelf ook nog steeds genieten van de vele tekeningen hier.

Wie zegt dat je talent niet in het tekenen ligt? Ik bak er ook niks van en toch postte ik hier. :)
soooo, da's mooi!
pi_186025795
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 10:21 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Mee eens. Kan zelf ook nog steeds genieten van de vele tekeningen hier.

Wie zegt dat je talent niet in het tekenen ligt? Ik bak er ook niks van en toch postte ik hier. :)
Nou we hebben er beide wel interesse in iig, en wellicht ook beetje achterliggende doel ervan. Dus ik lees dit graag mee wel :)
Do what you love, love what you do!
  donderdag 4 april 2019 @ 10:34:18 #112
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_186025948
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 10:24 schreef kree het volgende:

[..]

Nou we hebben er beide wel interesse in iig, en wellicht ook beetje achterliggende doel ervan. Dus ik lees dit graag mee wel :)
Haha, mag ook. Vind het allang leuk dat het topic weer een beetje leeft.
soooo, da's mooi!
pi_186026104
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 10:34 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Haha, mag ook. Vind het allang leuk dat het topic weer een beetje leeft.
ja tuurlijk ik ook, hoop ook dat er iemand weer een tekening gaat posten ofzo :)
Ik wil opzich wel een creatief muziek videootje plaatsen ofzo, maar dat is eigenlijk offtopic. Maar dat werkt hetzelfde dan voor mij. haha
Do what you love, love what you do!
pi_186026221
eugh eenmalig, verder is het makkelijk te vinden, maar dat heb ik daarna zelf gefilmd nog.
Het ging nog tot in de late uurtjes door.

Grappige was, we kwamen elkaar daar toevallig allemaal tegen en er ontstond een soort bandje


Maar einde offtopic :P
Do what you love, love what you do!
  donderdag 4 april 2019 @ 19:43:42 #115
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_186035748
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 10:43 schreef kree het volgende:

[..]

ja tuurlijk ik ook, hoop ook dat er iemand weer een tekening gaat posten ofzo :)
Ik wil opzich wel een creatief muziek videootje plaatsen ofzo, maar dat is eigenlijk offtopic. Maar dat werkt hetzelfde dan voor mij. haha
Af en toe mag er best iets anders worden gepost. Oh wacht, dat deed je al. :P
soooo, da's mooi!
pi_186815643
Beste mensen,

Wederom mijn wachtwoord kwijt van SVW3. Ik wil toch even een update geven hoewel ik geen tekeningen meer heb gemaakt.

Ik heb vorige week van mijn oma de Bijbel gekregen. Het Oude en Nieuwe Testament in één boek. Exemplaar uit 1940.







Ik heb Genesis al gelezen en delen uit het Nieuwe Testament. Het is schitterend. Niet alleen kwa inhoud maar ook taalkundig. Dit boek gaat mij veel vreugde brengen.

Was al langer opzoek naar "het hogere". Natuurlijk de Koran in januari. Ik wil er weinig woorden aan vuil maken maar de islam is de religie van satan.

Ben vandaag weer bij het ziekenhuis geweest. De psoriasis was erger geworden. Ik moet de komende 4 maanden 3x per week bij het ziekenhuis zijn. Ik krijg dan lichttherapie. Andere optie was om zware medicijnen te gebruiken maar vanwege alles dat ik al slik + alcohol is dat een veel te zware aanslag op mijn lever.

13 juni begint de therapie om van de post-traumatische stressstoornis af te komen waardoor ik - hopelijk - kan stoppen met drinken.

Als iemand zin heeft om te ouwehoeren; ik zit met dit account nog zo'n drie dagen op FOK!
pi_186815673
Heb overigens november vorig jaar alle nazi cd's in de ondergrondse container hier in de straat gegooid. Helemaal klaar met die onzin.
pi_186819448
Ik denk dat het toch het beste is als ik weer uitlog. Ik ga morgen verder met het Oude Testament.
  dinsdag 14 mei 2019 @ 14:00:35 #119
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_186829769
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 22:20 schreef SVW4. het volgende:
Ik denk dat het toch het beste is als ik weer uitlog. Ik ga morgen verder met het Oude Testament.
Vergeet de bijbel. Koop de Nag Hammadi geschriften.
soooo, da's mooi!
pi_187161867
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 14:00 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Vergeet de bijbel. Koop de Nag Hammadi geschriften.
Ik denk dat ik helemaal klaar ben met elke vorm van religie. Het is mijn ding niet geloof ik.

Afgelopen weken zijn er meerdere familieleden overleden en ik heb zeer intieme gesprekken met mijn moeder gehad. Ik zie mezelf niet als christen maar er stonden veel uitspraken in de Bijbel die mij zeker aanspraken. Zelfs uitspraken die ik al mijn hele leven deed waarvan ik zonder het te weten letterlijk uit de Bijbel kwamen.









Ben sinds een paar dagen bezig met modelbouw. De reden waarom ik het hier zet is omdat het een soort 3-D tekenen is. Die bovenste (Panzerkampfwagen IV Ausf. D) heb ik bewerkt met uitsluitend huishoudelijke spullen inclusief potloden en houtskool.

De onderstonde foto zijn deutsche sturmpioniers op dezelfde schaal (1:35) als de panzer. Ik ga er een landschap bij maken en over enkele weken post ik het resultaat.

Modelbouw werkt voor mij zeer rustgevend en godzijdank zit er in Den Haag een fantastische zaak.
  donderdag 30 mei 2019 @ 09:26:38 #121
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_187164523
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2019 23:09 schreef SVW5. het volgende:

[..]

Ik denk dat ik helemaal klaar ben met elke vorm van religie. Het is mijn ding niet geloof ik.

Afgelopen weken zijn er meerdere familieleden overleden en ik heb zeer intieme gesprekken met mijn moeder gehad. Ik zie mezelf niet als christen maar er stonden veel uitspraken in de Bijbel die mij zeker aanspraken. Zelfs uitspraken die ik al mijn hele leven deed waarvan ik zonder het te weten letterlijk uit de Bijbel kwamen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ben sinds een paar dagen bezig met modelbouw. De reden waarom ik het hier zet is omdat het een soort 3-D tekenen is. Die bovenste (Panzerkampfwagen IV Ausf. D) heb ik bewerkt met uitsluitend huishoudelijke spullen inclusief potloden en houtskool.

De onderstonde foto zijn deutsche sturmpioniers op dezelfde schaal (1:35) als de panzer. Ik ga er een landschap bij maken en over enkele weken post ik het resultaat.

Modelbouw werkt voor mij zeer rustgevend en godzijdank zit er in Den Haag een fantastische zaak.
Leuk spul. En wederom Duits hé? :P Je kunt het ook niet laten, haha. ;)
soooo, da's mooi!
pi_187164610
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 09:26 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Leuk spul. En wederom Duits hé? :P Je kunt het ook niet laten, haha. ;)
Thanks!

Ja, ik ben onverbeterlijk. :P Als de Amerikanen, Britten, Russen of wie dan ook mooie tanks en uniformen hadden had ik daar tijd in gestoken. Aber die deutschen hadden de mooiste spullen.
  donderdag 30 mei 2019 @ 14:43:00 #123
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_187168294
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 09:34 schreef SVW5. het volgende:

[..]

Thanks!

Ja, ik ben onverbeterlijk. :P Als de Amerikanen, Britten, Russen of wie dan ook mooie tanks en uniformen hadden had ik daar tijd in gestoken. Aber die deutschen hadden de mooiste spullen.
Helemaal mee eens. Als je er één af hebt, post het maar eens hier. Mits het mag van de mods.
soooo, da's mooi!
pi_187168544
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 14:43 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Als je er één af hebt, post het maar eens hier. Mits het mag van de mods.
Zal ik zeker doen. Ik snap dat dit een tekenentopic is maar serieus, modelbouw werkt voor mij veel beter dan tekeningen. Ik ga het niet afraffelen zoals ik vroeger deed. Ben alles zeer gedetailleerd aan het verven. Als de soldaatjes volledig klaar zijn ga ik een stuk hout van 30 bij 30 cm bewerken en een landschap bouwen. Samen met de Panzerkampfwagen IV ga ik de slag om Kursk 1943 proberen na te bootsen. Wat ik ook belangrijk vind is dat het historisch correct is. Het heeft tijd nodig en als alles over een paar weken klaar is komt er een foto. Tot die tijd zwerf ik over andere delen van het forum.
pi_187169663
Nog eentje met procreate van mij.

Wel een tutorial filmpje gevolgd :)

Do what you love, love what you do!
  donderdag 30 mei 2019 @ 18:49:40 #126
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_187171647
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 15:04 schreef SVW5. het volgende:

[..]

Zal ik zeker doen. Ik snap dat dit een tekenentopic is maar serieus, modelbouw werkt voor mij veel beter dan tekeningen. Ik ga het niet afraffelen zoals ik vroeger deed. Ben alles zeer gedetailleerd aan het verven. Als de soldaatjes volledig klaar zijn ga ik een stuk hout van 30 bij 30 cm bewerken en een landschap bouwen. Samen met de Panzerkampfwagen IV ga ik de slag om Kursk 1943 proberen na te bootsen. Wat ik ook belangrijk vind is dat het historisch correct is. Het heeft tijd nodig en als alles over een paar weken klaar is komt er een foto. Tot die tijd zwerf ik over andere delen van het forum.
Te gek man! Ben zeer benieuwd! :)

quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 16:25 schreef kree het volgende:
Nog eentje met procreate van mij.

Wel een tutorial filmpje gevolgd :)

[ link | afbeelding ]
Mooi gemaakt hoor. :) Goed bezig geweest.
soooo, da's mooi!
pi_187172819
@SVW5. Leuk je weer wat vaker te lezen. Maak je nog wel eens opoe's soep? :D
pi_187185043
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 16:25 schreef kree het volgende:
Nog eentje met procreate van mij.

Wel een tutorial filmpje gevolgd :)

[ link | afbeelding ]
Schitterend, Kree!

quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 20:11 schreef praadje het volgende:
@:SVW5. Leuk je weer wat vaker te lezen. Maak je nog wel eens opoe's soep? :D
Hey Praadje,

Ook leuk om jou weer te zien. :) Ik maak soms nog soep. Je brengt me trouwens op een idee want ik moet straks boodschappen halen voor het weekend. Morgen grote pan groentesoep maken met verse ingrediënten. Ik zet het wel in het eetforum anders schieten mijn berichten het doel van dit topic voorbij.
pi_187185159
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 16:23 schreef SVW5. het volgende:

[..]

Schitterend, Kree!
[..]

Hey Praadje,

Ook leuk om jou weer te zien. :) Ik maak soms nog soep. Je brengt me trouwens op een idee want ik moet straks boodschappen halen voor het weekend. Morgen grote pan groentesoep maken met verse ingrediënten. Ik zet het wel in het eetforum anders schieten mijn berichten het doel van dit topic voorbij.
Ja ik vind het leuk je nieuwe project te volgen en ik hoop dat het je ook rust in je hoofd geeft. Wat leuk dat je nog wel eens die soep maakt. Ik moest eraan denken omdat ik van de week zelf ook weer een grote pan had gemaakt. Ja was even off topic maar wilde even laten weten dat ik het fijn vind je weer te lezen.
  vrijdag 31 mei 2019 @ 23:02:38 #130
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_187190987
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 16:25 schreef kree het volgende:
Nog eentje met procreate van mij.

Wel een tutorial filmpje gevolgd :)

[ link | afbeelding ]
Cool, mooie kleuren.
pi_187191045
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 23:02 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Cool, mooie kleuren.
Thx

Niet helemaal zelf verzonnen want ben onwijs beginner met tekenen.
Dit hielp:

Voor de liefhebber trouwens, komt van deze tutorial.

Heb het wel vaak moeten terugspoelen enzo en dan lijkt het nog simpeler als dat het is.
Maargoed wel zelf getekend verder ;)

Tipje voor iedereen met iPad en Pencil :)
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 31 mei 2019 @ 23:07:55 #132
485804 Ship-o-Bricks
The Unsinkable Just Happened
pi_187191070
Doe ik veel te weinig, tekenen. Net als lezen. En schrijven.

Zoveel uur in een dag.
pi_187191226
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 23:07 schreef Ship-o-Bricks het volgende:
Doe ik veel te weinig, tekenen. Net als lezen. En schrijven.

Zoveel uur in een dag.
Daarom juist! Ik kan niet tegen deze gehaaste maatschappij. Heb het idee dat iedereen met mobieltjes bezig is en weetikveel wat meer. Juist rustmomenten pakken zou goed zijn voor veel mensen.
pi_187191696
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 23:07 schreef Ship-o-Bricks het volgende:
Doe ik veel te weinig, tekenen. Net als lezen. En schrijven.

Zoveel uur in een dag.
Nou maar ben je niet de enige...

Ik las in mijn vroegere kinder/puber jaren echt heel veel boeken, maar kan me er gewoon niet meer op concentreren.
En het komt wel een beetje door het idee van altijd bereikbaar zijn mobieltjes met piepjes, mailtjes etc piep piep piep.

Tja ik wordt er op afgerekend zelfs, in idee waarom reageerde je niet op app of telefoontjes en dan zet ik die mobiel gewoon op stil. Maar als het langer als 8 uur duurt voor je dan eens wat terug stuurt (wat wmb heel normaal is, heb die mobiel niet constant aan of wel aan maar op stil) dan wordt je ook nog voor gek verklaard.

Nou kort, laat al dat gehaaste maar aan me voorbij gaan. En ze mogen voicemail inspreken of app sturen. Maar ik kom er op terug in mijn tijd niet in degene die vraagt.
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 31 mei 2019 @ 23:50:51 #135
485804 Ship-o-Bricks
The Unsinkable Just Happened
pi_187192109
Niemand belt mij ooit. Ja m'n moeder of vriendin. Appen ook niet echt eigenlijk.

Ohhh ik voel de inspiratie al opkomen :')

Maar idd, ff rustig zitten met een idee doet wonderen voor de geest!
pi_187192206
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 23:50 schreef Ship-o-Bricks het volgende:
Niemand belt mij ooit. Ja m'n moeder of vriendin. Appen ook niet echt eigenlijk.

Ohhh ik voel de inspiratie al opkomen :')

Maar idd, ff rustig zitten met een idee doet wonderen voor de geest!
Ja dat is het wel hoor.
Goed ik weet ook wel voor werk en in werktijden bereikbaar zijn. Maar er komt bij mij dan nog zoveel meer. Groepsapps zijn helemaal killing trouwens. Die gaan gelijk al op stil bij mij.

Het gaat namelijk haast dag en nacht door en dan denk ik wel eens terug aan de tijd dat we nog geen mobieltjes hadden. (is toch nog beetje tot mijn 16e geweest dat ik er eentje had en ben nu 35.
Euhm weet niet of ik de enige ben. Maar was toen toch rustiger eigenlijk wel?


Dit volgende die ik eens ga proberen:

Maar eerst nog wat piano muziek projectjes die ik even voorrang moet geven. ;)

[ Bericht 24% gewijzigd door kree op 01-06-2019 00:14:50 ]
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 1 juni 2019 @ 00:20:59 #137
485804 Ship-o-Bricks
The Unsinkable Just Happened
pi_187192769
Mjah, ik ben wel een fervent internetter, en idd is er een gebrek aan eigen tijd/ruimte aan het ontstaan in het hoofd. Altijd is er wel iets.

Muziek! Lijkt me ook echt wat.
pi_187192814
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 00:20 schreef Ship-o-Bricks het volgende:
Mjah, ik ben wel een fervent internetter, en idd is er een gebrek aan eigen tijd/ruimte aan het ontstaan in het hoofd. Altijd is er wel iets.

Muziek! Lijkt me ook echt wat.
Ja idd, Nou als je beetje hulp nodig hebt richting piano/toetsen akkoorden etc, vraag me maar. ;)
Ben nooit te beroerd om er even wat advies in te geven. Ik maak meer als de helft van me leven al muziek op piano. bladmziek klassiek bandjes rock pop etc. Dus schroom niet om te vragen, doe dat graag hé :)
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 1 juni 2019 @ 00:30:13 #139
485804 Ship-o-Bricks
The Unsinkable Just Happened
pi_187192978
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 00:23 schreef kree het volgende:

[..]

Ja idd, Nou als je beetje hulp nodig hebt richting piano/toetsen akkoorden etc, vraag me maar. ;)
Ben nooit te beroerd om er even wat advies in te geven. Ik maak meer als de helft van me leven al muziek op piano. bladmziek klassiek bandjes rock pop etc. Dus schroom niet om te vragen, doe dat graag hé :)
Ik zit nog in de fase dat ik meen dat een piano akkoord de reden is dat er piano's in stationshallen staan :@

Maar het aanbod wordt gewaardeerd, en wellicht komt er nog eens een berichtje met een vraag voorbij. Moet ik alleen wel weten wat ik moet vragen!
pi_187193061
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 00:30 schreef Ship-o-Bricks het volgende:

[..]

Ik zit nog in de fase dat ik meen dat een piano akkoord de reden is dat er piano's in stationshallen staan :@

Maar het aanbod wordt gewaardeerd, en wellicht komt er nog eens een berichtje met een vraag voorbij. Moet ik alleen wel weten wat ik moet vragen!
haha ik heb op Utrecht CS wel eens zitten jammen op de openbare piano.

Tja sommige balen ervan, maargoed je kunt gewoon doorlopen. Over het algemeen kwam ik daar leuke muzikanten tegen en vond het ook leuk om daar ff te "hangen" met ze. euhm zal ik klein voorbeeldje doen....

Mja wat maakt het ook uit.... zoiets dan:
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 1 juni 2019 @ 00:34:54 #141
485804 Ship-o-Bricks
The Unsinkable Just Happened
pi_187193088
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 00:33 schreef kree het volgende:

[..]

haha ik heb op Utrecht CS wel eens zitten jammen op de openbare piano.

Tja sommige balen ervan, maargoed je kunt gewoon doorlopen. Over het algemeen kwam ik daar leuke muzikanten tegen en vond het ook leuk om daar ff te "hangen" met ze. euhm zal ik klein voorbeeldje doen....

Mja wat maakt het ook uit.... zoiets dan:
Cliffhangerrrrr!

Oh ik ben wat dat betreft ook zo'n zeikerd, maar dat is vooral omdat ik al snel een allergie ontwikkel voor dingen waar ik vaak mee in aanraking kom. Mensen, rekeningen, etc.
pi_187193104

Was meer daar maar heb ik zelf toen zitten filmen zoek op e-m Utrecht
Do what you love, love what you do!
pi_187193170
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 16:31 schreef praadje het volgende:

[..]

Ja ik vind het leuk je nieuwe project te volgen en ik hoop dat het je ook rust in je hoofd geeft. Wat leuk dat je nog wel eens die soep maakt. Ik moest eraan denken omdat ik van de week zelf ook weer een grote pan had gemaakt. Ja was even off topic maar wilde even laten weten dat ik het fijn vind je weer te lezen.
Ik vind het ook leuk om weer wat van jou te lezen.

CUL / Wat eten en drinken we vandaag #440 bam pam bami pangang

Groentesoep gemaakt voor 2 dagen (kan met dit nieuwe account geen priveberichten sturen)

Ik ga nu 12 uur in coma liggen. Het liefst lig ik 100 jaar in coma maar je word toch altijd weer wakker.
  zaterdag 1 juni 2019 @ 00:38:38 #144
485804 Ship-o-Bricks
The Unsinkable Just Happened
pi_187193172
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 00:35 schreef kree het volgende:

Was meer daar maar heb ik zelf toen zitten filmen zoek op e-m Utrecht
Dit is iig nog te hachelen als achtergrondmuziek :)

Maar je hebt er tussen die in handjeklapkringetje ballades ontaarden en dan ben ik dus weg voor er iemand begint te schieten :7
pi_187193260
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 00:38 schreef SVW5. het volgende:

[..]

Ik vind het ook leuk om weer wat van jou te lezen.

CUL / Wat eten en drinken we vandaag #440 bam pam bami pangang

Groentesoep gemaakt voor 2 dagen (kan met dit nieuwe account geen priveberichten sturen)



Ik ga nu 12 uur in coma liggen. Het liefst lig ik 100 jaar in coma maar je word toch altijd weer wakker.
^O^ Slaap wel :*
pi_187193303
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 00:38 schreef Ship-o-Bricks het volgende:

[..]

Dit is iig nog te hachelen als achtergrondmuziek :)

Maar je hebt er tussen die in handjeklapkringetje ballades ontaarden en dan ben ik dus weg voor er iemand begint te schieten :7
Mjah ja ik denk dat er ook niet te moeilijk over moet worden gedaan, maar kan me best voorstellen als iedereen weer gestressed in de spits zit dat er dan iemand niet op een piano gedoe gaat zit te wachten.

Maaaaar toch is het een goed idee, bv op Utrecht CS staat het aan de kant en ok boeit het je niet dan ben je binnen 10 sec er voorbij.

Maar er ontstaat een soort gemeenschap van muzikanten of ook gewoon mensen die zelf spelen en instrument mee hebben en dan gewoon even wat proberen. Niks mis mee. Dat is samenhorigheid. eerste muzikant waarmee ik echt een hekel mee had moet ik nog ontmoeten.

En tja irriteer je er er aan. Dan loop je 15 sec door en je bent er voorbij he?

Ik ben voor dit soort dingen wel :)
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 1 juni 2019 @ 00:55:02 #147
485804 Ship-o-Bricks
The Unsinkable Just Happened
pi_187193466
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 00:44 schreef kree het volgende:

[..]

Mjah ja ik denk dat er ook niet te moeilijk over moet worden gedaan, maar kan me best voorstellen als iedereen weer gestressed in de spits zit dat er dan iemand niet op een piano gedoe gaat zit te wachten.

Maaaaar toch is het een goed idee, bv op Utrecht CS staat het aan de kant en ok boeit het je niet dan ben je binnen 10 sec er voorbij.

Maar er ontstaat een soort gemeenschap van muzikanten of ook gewoon mensen die zelf spelen en instrument mee hebben en dan gewoon even wat proberen. Niks mis mee. Dat is samenhorigheid. eerste muzikant waarmee ik echt een hekel mee had moet ik nog ontmoeten.

En tja irriteer je er er aan. Dan loop je 15 sec door en je bent er voorbij he?

Ik ben voor dit soort dingen wel :)
Nee is ook niks mis mee :) Tis soms gewoon net ff dat je denkt "ow mén", in een aftandse, moeilijk toegankelijke fluthal met dito akoestiek ook nog.
pi_187193575
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 00:55 schreef Ship-o-Bricks het volgende:

[..]

Nee is ook niks mis mee :) Tis soms gewoon net ff dat je denkt "ow mén", in een aftandse, moeilijk toegankelijke fluthal met dito akoestiek ook nog.
maar is ook zo, er zitten niet gelijk allemaal muzikanten die even het perfecte neerzetten. Goed ok er is een grens ook voor mij natuurlijk om prutsers aan te horen. Maar dat is het toch niet alleen maar ook denk ik
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 1 juni 2019 @ 01:02:59 #149
485804 Ship-o-Bricks
The Unsinkable Just Happened
pi_187193604
Met kerst is het wel misdadig vind ik.
pi_187193624
filmtipje nog even voor jullie.

Kijk deze eens, deze scored hoog op mijn film lijst iig ;)

https://trakt.tv/movies/whiplash-2014
Do what you love, love what you do!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')