abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 15:42:41 #26
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_182336624
quote:
13s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 12:50 schreef Chewie het volgende:

[..]

Heb je ook nog iets inhoudelijks of blijf je zo deflecteren?

Ik laat je met cijfers zien waarom je er naast zit en bovendien vraag ik aan jou wat de reden is voor het oplopen van het tekort in economisch goede tijden, dat weiger je wederom te beantwoorden maar dat komt vast omdat het niet in je Trump is de held fabeltje past
Volgens mij snap je het niet goed.
Of iemand impact heeft op de economie dan zie je dat aan wat er veranderd is , en dat is bij Trump taxcuts en regelgeving en alleen dat gaf van de start af aan al een positieve uitwerking op de economie.

Heb je het filmpje wel gekeken?
Je kijkt dan naar de tendens die er voor de trump periode was en bij aanstelling van wat hij zou gaan uitvoeren.

Je ziet dus perfect dat zijn beslissingen een duidelijk positief effect hebben gehad op de economie en dat kan je dus absoluut niet laten zien dmv 1 grafiek , dat zijn er veel meer zoals in het filmpje dus ook te zien is.
En dat met een bijbehorende uitleg.

Maar nogmaals wat heeft Obama dan gedaan de laatste jaren dat het zo goed ging?
Want imo heeft hij weinig uitgevoerd op dat gebied. zn laatste regeerperiode iig.

Of anders leg ook effe uit hoe je wil aantonen met die grafieken van je waarom en door welke handelingen en door wie het posirieve resultaat dan is gekomen, want blijkbaar kan jij dat zien.
pi_182337432
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 15:42 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Volgens mij snap je het niet goed.
Of iemand impact heeft op de economie dan zie je dat aan wat er veranderd is , en dat is bij Trump taxcuts en regelgeving en alleen dat gaf van de start af aan al een positieve uitwerking op de economie.

Heb je het filmpje wel gekeken?
Je kijkt dan naar de tendens die er voor de trump periode was en bij aanstelling van wat hij zou gaan uitvoeren.

Je ziet dus perfect dat zijn beslissingen een duidelijk positief effect hebben gehad op de economie en dat kan je dus absoluut niet laten zien dmv 1 grafiek , dat zijn er veel meer zoals in het filmpje dus ook te zien is.
En dat met een bijbehorende uitleg.

Maar nogmaals wat heeft Obama dan gedaan de laatste jaren dat het zo goed ging?
Want imo heeft hij weinig uitgevoerd op dat gebied. zn laatste regeerperiode iig.

Of anders leg ook effe uit hoe je wil aantonen met die grafieken van je waarom en door welke handelingen en door wie het posirieve resultaat dan is gekomen, want blijkbaar kan jij dat zien.
Je ziet toch duidelijk uit de grafieken dat het gewoon trends zijn die al eerder zijn ingezet?
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 17:05:14 #28
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_182337998
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 16:38 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je ziet toch duidelijk uit de grafieken dat het gewoon trends zijn die al eerder zijn ingezet?
Je ziet dat dus niet.
Tenminste niet op de grafieken die chewie liet zien, en wel is dat goed uitgelegd in de video.
De enige trend die je kan zien is dat na de crisis het met alles beter ging op een kabbelend niveau , en dat is gewoon logisch.
Want na elke crisis wordt het weer beter tot een bepaald punt en dan komt de volgende crisis.
Daarom vergt het ook een diepere kijk in de cijfers en dat is niet mogelijk aan de hand van alleen deze grafieken die chewie liet zien

Lijkt me allemaal vrij duidelijk toch.
De cijfers van chewie laten de unemployment en gdp cijfers zien.
En dat is ong vanaf de crisis dus dat er veel banen verloren raken en daarna weer mensen aangenomen worden is iets heel normaals .

En de Obama economie was erg langzaam in herstel van de crisis , wat gewoon een feit is.
Overigens was het wel een langer lopend herstel.

Vandaar mijn vraag wat had Obama dan gedaan in zn laatste termijn wat zo goed was?
En tot nog toe geen antwoord.
pi_182338126
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 17:05 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Je ziet dat dus niet.
Tenminste niet op de grafieken die chewie liet zien, en wel is dat goed uitgelegd in de video.
De enige trend die je kan zien is dat na de crisis het met alles beter ging op een kabbelend niveau , en dat is gewoon logisch.
Want na elke crisis wordt het weer beter tot een bepaald punt en dan komt de volgende crisis.
Daarom vergt het ook een diepere kijk in de cijfers en dat is niet mogelijk aan de hand van alleen deze grafieken die chewie liet zien

Lijkt me allemaal vrij duidelijk toch.
De cijfers van chewie laten de unemployment en gdp cijfers zien.
En dat is ong vanaf de crisis dus dat er veel banen verloren raken en daarna weer mensen aangenomen worden is iets heel normaals .

En de Obama economie was erg langzaam in herstel van de crisis , wat gewoon een feit is.
Overigens was het wel een langer lopend herstel.

Vandaar mijn vraag wat had Obama dan gedaan in zn laatste termijn wat zo goed was?
En tot nog toe geen antwoord.
Wat zie je niet? Er wordt een stijgende lijn ingezet en die zet zich langzaam voort. Hoe is dat Trump zijn inzet?
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 17:49:03 #30
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_182338635
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 17:12 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wat zie je niet? Er wordt een stijgende lijn ingezet en die zet zich langzaam voort. Hoe is dat Trump zijn inzet?
Zucht dat leg ik nu juist uit dat je daarom het filmpje moet krijgen en dan zie je de andere grafieken , want uit de grafieken van chewie kun je dat niet zien.

Dus dieper op de materie in gaan dan zie je het

In het filmpje kan je het precies zien en dan laat men de juite grafieken zien , en dat zie je dus niet in die van chewie. je hebt gewoon meer info nodig om te zeggen of iets impact heeft gehad.

En de impact is duidelijk mbt Trump en dat gaat op dit moment zeer goed.

Of als je het niet begrijpt dan kan het ook , maar dan wil ik het in een ander topic nog wel duidelijk uitleggen voor je maar in feite is dat perfect en simpel weergegeven in dat filmpje.
pi_182339119
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 17:49 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Zucht dat leg ik nu juist uit dat je daarom het filmpje moet krijgen en dan zie je de andere grafieken , want uit de grafieken van chewie kun je dat niet zien.

Dus dieper op de materie in gaan dan zie je het

In het filmpje kan je het precies zien en dan laat men de juite grafieken zien , en dat zie je dus niet in die van chewie. je hebt gewoon meer info nodig om te zeggen of iets impact heeft gehad.

En de impact is duidelijk mbt Trump en dat gaat op dit moment zeer goed.

Of als je het niet begrijpt dan kan het ook , maar dan wil ik het in een ander topic nog wel duidelijk uitleggen voor je maar in feite is dat perfect en simpel weergegeven in dat filmpje.

Vermoeiend dit. Pak er eens een grafiek uit waarbij er volgens jou dankzij Trump sprake is van een verbetering.
pi_182346509
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 18:20 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Vermoeiend dit. Pak er eens een grafiek uit waarbij er volgens jou dankzij Trump sprake is van een verbetering.
Kijk het filmpje dan wordt het perfect uitgelegd en als je dat meteen had gedaan , dan was het idd niet zo vermoeiend geweest.

Als je alles in het filmpje kan zien , waarom wil je dan nog meer stats terwijl die gewoon getoond worden in het filmpje?

Ik snap het probleem niet zo om dat zelf te checken en dan of te debunken of te beamen.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 01:17:05 #33
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_182346647
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 17:49 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Zucht dat leg ik nu juist uit dat je daarom het filmpje moet krijgen en dan zie je de andere grafieken , want uit de grafieken van chewie kun je dat niet zien.

Dus dieper op de materie in gaan dan zie je het

In het filmpje kan je het precies zien en dan laat men de juite grafieken zien , en dat zie je dus niet in die van chewie. je hebt gewoon meer info nodig om te zeggen of iets impact heeft gehad.

En de impact is duidelijk mbt Trump en dat gaat op dit moment zeer goed.

Of als je het niet begrijpt dan kan het ook , maar dan wil ik het in een ander topic nog wel duidelijk uitleggen voor je maar in feite is dat perfect en simpel weergegeven in dat filmpje.

Dus je kan het niet zien in de data, maar het bestaat wel? :?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_182348454
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 01:17 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dus je kan het niet zien in de data, maar het bestaat wel? :?
Je hebt achterliggende info nodig om te zien waardoor een beweging in de economie komt, dat is toch vrij logisch.
In de stats die chewie gepost had ,zag je alleen de beweging van de economie en wil je daar dieper op in gaan moet je kijken naar waar o.a. men in investeerde.

De kale grafiek zegt iig weg weinig over waarom en waar door/

Simpel voorbeeld dan.

Stel je maakt een grafiek van je bruto salaris over de laatste 30 jaar dan zul je zien dat dat flink gestegen is over de laatste 30 jaar .

Maar die info heb je weinig aan als je niet ook de andere info hebt , van hoeveel je onkosten zijn,

En wat betreft het filmpje geeft veel meer data en toont ook specifiek aan waarom de economie onder trump zo goed gaat en dat daar een duidelijk trend verschil in zit.
Maar goed het is blijkbaar voor veel mensen te veel moeite om heel effe het linkje te bekijken.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 10:19:09 #35
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_182349194
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 09:01 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Je hebt achterliggende info nodig om te zien waardoor een beweging in de economie komt, dat is toch vrij logisch.
In de stats die chewie gepost had ,zag je alleen de beweging van de economie en wil je daar dieper op in gaan moet je kijken naar waar o.a. men in investeerde.

De kale grafiek zegt iig weg weinig over waarom en waar door/

Simpel voorbeeld dan.

Stel je maakt een grafiek van je bruto salaris over de laatste 30 jaar dan zul je zien dat dat flink gestegen is over de laatste 30 jaar .

Maar die info heb je weinig aan als je niet ook de andere info hebt , van hoeveel je onkosten zijn,

En wat betreft het filmpje geeft veel meer data en toont ook specifiek aan waarom de economie onder trump zo goed gaat en dat daar een duidelijk trend verschil in zit.
Maar goed het is blijkbaar voor veel mensen te veel moeite om heel effe het linkje te bekijken.
Je kan het ook gewoon cherry picking noemen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_182350309
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 10:40 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Die video is wel de moeite waard trouwens. Mooie verzameling selectief kijken, en trend heel letterlijk nemen ;)
Heb het bekeken en het is ook wel weer wat je er van verwacht had.
pi_182350661
quote:
12s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 11:46 schreef Chewie het volgende:

[..]

Heb het bekeken en het is ook wel weer wat je er van verwacht had.
Volgende stap na het kijken is checken of wat je hebt gezien klopt.
En verassing het klopt.

Selectief kijjken of niet het klopt gewoon.
Je zag ook niet voor niets dat het moment trump was gekozen de markt omhoog schoot vanwege zn uitspraken wat hij zou gaan doen als president.

Maar het is zo moeilijk om je ongelijk toe te geven.
Mijn god wat zul je nog een slechte tijd tegemoet gaan omdat je dat nog veel vaker moet doen.
pi_182350682
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 10:22 schreef Chewie het volgende:
Wel grappig dat zomerindebol dezelfde cijfers gebruikt om de oranje gek er goed uit te laten zien maar dat de cijfers bij Obama niet alles vertellen.

Dat de oranje gek het tekort zo gigantisch op moet laten lopen in een economisch goede tijd blijft de Trumpfan dan weer heel stil over
Het tekort heb ik het al vaker over gehad , maar goed dat wil je dus niet zien of mischien begreep je het ook niet.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 12:49:45 #39
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_182351137
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 12:11 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Volgende stap na het kijken is checken of wat je hebt gezien klopt.
En verassing het klopt.

Selectief kijjken of niet het klopt gewoon.
Je zag ook niet voor niets dat het moment trump was gekozen de markt omhoog schoot vanwege zn uitspraken wat hij zou gaan doen als president.

Maar het is zo moeilijk om je ongelijk toe te geven.
Mijn god wat zul je nog een slechte tijd tegemoet gaan omdat je dat nog veel vaker moet doen.
Nee dat doet het niet, en deze post geeft al deels aan waarom. Wat die video vooral laat zien is hoeveel vertrouwen men heeft, en niet hoe goed het daadwerkelijk gaat. Sterker nog, Trump had op dat moment inderdaad nog niets gedaan. Daarnaast is er nog van alles mis met de grafieken die die video laat zien. Er zitten bijvoorbeeld een paar tussen die duidelijk door een oscillatie gaan, of grafieken waar onterecht een lineaire trend tegen is gefit.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_182351421
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 12:49 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nee dat doet het niet, en deze post geeft al deels aan waarom. Wat die video vooral laat zien is hoeveel vertrouwen men heeft, en niet hoe goed het daadwerkelijk gaat. Sterker nog, Trump had op dat moment inderdaad nog niets gedaan. Daarnaast is er nog van alles mis met de grafieken die die video laat zien. Er zitten bijvoorbeeld een paar tussen die duidelijk door een oscillatie gaan, of grafieken waar onterecht een lineaire trend tegen is gefit.
Trump heeft meteen aangegeven wat hij ging doen en daar reageerde de markt op, dat is gewoon erg duidelijk.
Toen hij daadwerkelijk president werd zijn er al meteen regels geschrapt en vervangen waar hij ook al vantevoren mee bezig was.
En ook nog eens de aankomende taxcuts deden meteen bedrijven terug laten komen naar de US en lonen werden verhoogd en in april begonnen de mensen zelf te merken dat men meer over hield.

Dr is genoeg bewijs , maar als je maar blijft ontkennen dan sneuvelt je waarheid vanzelf:

Mischien ook goed leesvoer:
https://thehill.com/opini(...)s-thanks-to-tax-cuts

Maar he het heeft absoluut niets met trump te maken lol
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 13:18:48 #41
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_182351454
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 13:15 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Trump heeft meteen aangegeven wat hij ging doen en daar reageerde de markt op, dat is gewoon erg duidelijk.
Toen hij daadwerkelijk president werd zijn er al meteen regels geschrapt en vervangen waar hij ook al vantevoren mee bezig was.
En ook nog eens de aankomende taxcuts deden meteen bedrijven terug laten komen naar de US en lonen werden verhoogd en in april begonnen de mensen zelf te merken dat men meer over hield.

Dr is genoeg bewijs , maar als je maar blijft ontkennen dan sneuvelt je waarheid vanzelf:

Mischien ook goed leesvoer:
https://thehill.com/opini(...)s-thanks-to-tax-cuts

Maar he het heeft absoluut niets met trump te maken lol
Voor jou is dat misschien genoeg bewijs, voor anderen niet. Sterker nog, jouw bewijs hierin is niet in overeenstemming met de data.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_182351563
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 12:13 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Het tekort heb ik het al vaker over gehad , maar goed dat wil je dus niet zien of mischien begreep je het ook niet.
Ik begrijp tenminste wel het verschil tussen tekort en schuld

[ Bericht 3% gewijzigd door Lavenderr op 06-10-2018 14:08:14 ]
pi_182351693
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 13:28 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ik begrijp tenminste wel het verschil tussen tekort en schuld
Nee heb ik absoluut geen moeite mee , dat speelt in je hoofd.
Maar als je het zo zeker weet kan je natuurlijk wel een quote laten zien.

Of je begreep het verkeerd want een tekort loopt natuurlijk wel uit op een schuld,

Lijkt me toch wel duidelijk dat een tekort is dat als een regering meer uitgeeft dan er binnen komt en als men dat blijft doen wat gaat er dan gebeuren met de schuld?
Lijkt me dat hij groter gaat worden en bij een overschot zou je de schuld kunnen laten verminderen.

Om het zo even simplistisch te vermelden voor je.

Heb wel enigszins een opleiding gedaan op dat gebied.
SPD heeft daar wel iets mee te maken en SPD2 ook :)

Maar dat snapte je mischien niet omdat je waarschijnlijk geen idee hebt wat het voor studie was.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 06-10-2018 14:08:30 ]
pi_182351780
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 13:38 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Nee heb ik absoluut geen moeite mee , dat speelt in je hoofd.
Maar als je het zo zeker weet kan je natuurlijk wel een quote laten zien.

Of je begreep het verkeerd want een tekort loopt natuurlijk wel uit op een schuld,

Lijkt me toch wel duidelijk dat een tekort is dat als een regering meer uitgeeft dan er binnen komt en als men dat blijft doen wat gaat er dan gebeuren met de schuld?
Lijkt me dat hij groter gaat worden en bij een overschot zou je de schuld kunnen laten verminderen.

Om het zo even simplistisch te vermelden voor je.

Heb wel enigszins een opleiding gedaan op dat gebied.
SPD heeft daar wel iets mee te maken en SPD2 ook :)

Maar dat snapte je mischien niet omdat je waarschijnlijk geen idee hebt wat het voor studie was.
Nee ik weet nog exact hoe jij schuld verwarde met tekort maar onze medeoprichter van asml weet het natuurlijk weer beter ook al komt de trump fan niet verder dan argumentum ad youtube en kan hij nog steeds niet uitleggen waarom zijn oranje held het tekort zo gigantisch op heeft laten lopen terwijl de wereldwijde economie al goed draaide.

wel grappig dat je mij voor dom uit probeert te maken terwijl je economische kennis en onderbouwing gewoon weer eens 0 is
pi_182351969
*Niet zo op de man spelen. Laten we de discussie beschaafd houden.
pi_182351973
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 13:48 schreef Chewie het volgende:

[..]

Nee ik weet nog exact hoe jij schuld verwarde met tekort maar onze medeoprichter van asml weet het natuurlijk weer beter ook al komt de trump fan niet verder dan argumentum ad youtube en kan hij nog steeds niet uitleggen waarom zijn oranje held het tekort zo gigantisch op heeft laten lopen terwijl de wereldwijde economie al goed draaide.

wel grappig dat je mij voor dom uit probeert te maken terwijl je economische kennis en onderbouwing gewoon weer eens 0 is
Ben geen mede oprichter ik was daar gewoon met de eerste groep overgeplaatst naar veldhoven.
Maar heel simpel laat dan de quote zien?

Je weet niet eens hoe het werkt met statistieken en dat het bv veel moeilijker is om van 5 naar 4 procent werkloosheid te gaan dan van 10 naar 9 als voorbeeld
Beide is 1 procent en toch een wereld van verschil

En in feite zeg je dus dat de taxcuts niet hebben gezorgd voor meer banen naar de US en meer banen overall.
En dat het inkomen ook niet stijgende is vanwege taxcuts ik geloof 2700 dollar per gemiddeld gezin 4 personen inkomen tot 65k dollar.

En waarom hij het tekort laat oplopen is vrij logisch , de dollar zoals hij eer nu is zal er over een niet al te lange tijd niet meer zijn.
Dus wat is het beste wat je kan doen als je een reset button moet doen.
zorgen dat je infrastructuur op orde is
zorgen dat je onafhankelijk bent van energie en liefst zelfs verkoopt
zorgen dat je leger op orde is
zorgen dat je bedrijven in de US zijn en de stap naar recovery dus een heel stuk makkelijker is.

Maar hoe had je zelf gedacht dat men de staatschuld wilde terug betalen?
Leg dat eens uit, want volgens mij is dat in praktijk al onmogelijk sinds jaar en dag.

En laat even de Quote zien waar je me van beschuldigd.
Want die heb je of duidelijk verkeerd begrepen of gelogen.
Je hebt het er blijkbaar zo moeilijk mee dat je het blijft herhalen maar bewijs laat je niet zien.

Ik zou zelf met een quote komen, mar dat ben ik dan weer.

Ik denk verder dat je je vergist over mijn kennis maar daar ga ik me niet druk over maken.
Je doet zelf niets anders dan topics vervuilen met nietszeggende zaken en gaat al helemaal nooit op een vraag in.

Ik heb nog geen quote gezien en ook nog geen uitleg van hoe jij de staatschuld zou op willen lossen die er al was.
Ook probeer je te ontkennen dat trump goed is voor de economie terwijl records worden verbroken op zowel gebied van arbeid als op gebied van gdp , en dat waren allemaal zaken die volgens je lichtend voorbeeld Obama onmogelijk waren zonder toverstafje
pi_182351983
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 14:10 schreef Lavenderr het volgende:
*Niet zo op de man spelen. Laten we de discussie beschaafd houden.
Idd dat zou ik ook graag willen.
Mij lijkt de oplossing om dit de wereld uit te helpen dat hij stopt met aanvallen of daadwerkelijk mij in mijn hemd zou zetten met een daadwerkelijke quote.

Tot zover hou ik er over op want wil gewoon niet te veel het topic vervuilen.
pi_182352013
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 14:11 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Idd dat zou ik ook graag willen.
Mij lijkt de oplossing om dit de wereld uit te helpen dat hij stopt met aanvallen of daadwerkelijk mij in mijn hemd zou zetten met een daadwerkelijke quote.

Tot zover hou ik er over op want wil gewoon niet te veel het topic vervuilen.
Ja, op een fatsoenlijke manier met feiten die het tegendeel bewijzen op de proppen komen. Een topic derailleren is niet de bedoeling en pogingen daartoe worden gemodereerd.
pi_182356440
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 14:10 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Ben geen mede oprichter ik was daar gewoon met de eerste groep overgeplaatst naar veldhoven.
Maar heel simpel laat dan de quote zien?

Je weet niet eens hoe het werkt met statistieken en dat het bv veel moeilijker is om van 5 naar 4 procent werkloosheid te gaan dan van 10 naar 9 als voorbeeld
Beide is 1 procent en toch een wereld van verschil

En in feite zeg je dus dat de taxcuts niet hebben gezorgd voor meer banen naar de US en meer banen overall.
En dat het inkomen ook niet stijgende is vanwege taxcuts ik geloof 2700 dollar per gemiddeld gezin 4 personen inkomen tot 65k dollar.

En waarom hij het tekort laat oplopen is vrij logisch , de dollar zoals hij eer nu is zal er over een niet al te lange tijd niet meer zijn.
Dus wat is het beste wat je kan doen als je een reset button moet doen.
zorgen dat je infrastructuur op orde is
zorgen dat je onafhankelijk bent van energie en liefst zelfs verkoopt
zorgen dat je leger op orde is
zorgen dat je bedrijven in de US zijn en de stap naar recovery dus een heel stuk makkelijker is.

Maar hoe had je zelf gedacht dat men de staatschuld wilde terug betalen?
Leg dat eens uit, want volgens mij is dat in praktijk al onmogelijk sinds jaar en dag.

En laat even de Quote zien waar je me van beschuldigd.
Want die heb je of duidelijk verkeerd begrepen of gelogen.
Je hebt het er blijkbaar zo moeilijk mee dat je het blijft herhalen maar bewijs laat je niet zien.

Ik zou zelf met een quote komen, mar dat ben ik dan weer.

Ik denk verder dat je je vergist over mijn kennis maar daar ga ik me niet druk over maken.
Je doet zelf niets anders dan topics vervuilen met nietszeggende zaken en gaat al helemaal nooit op een vraag in.

Ik heb nog geen quote gezien en ook nog geen uitleg van hoe jij de staatschuld zou op willen lossen die er al was.
Ook probeer je te ontkennen dat trump goed is voor de economie terwijl records worden verbroken op zowel gebied van arbeid als op gebied van gdp , en dat waren allemaal zaken die volgens je lichtend voorbeeld Obama onmogelijk waren zonder toverstafje
Waar is hier de inhoud zomertje? In je laatste alinea geef je overigens weer een voorbeeld het verschil tussen tekort en schuld niet helemaal te begrijpen en waar is je onderbouwing voor het verdwijnen van de dollar en dat het dus niks meer uit maakt dat hij het tekort op laat lopen?

Je gebruikt weer eens veel tekst om helemaal niks te zeggen.

En waar zeg ik "in feite dat de taxcuts niet hebben gezorgd voor meer banen"?

-edit, niet nodig-

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 06-10-2018 23:27:09 ]
pi_182356986
quote:
13s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 20:09 schreef Chewie het volgende:

[..]

Waar is hier de inhoud zomertje? In je laatste alinea geef je overigens weer een voorbeeld het verschil tussen tekort en schuld niet helemaal te begrijpen en waar is je onderbouwing voor het verdwijnen van de dollar en dat het dus niks meer uit maakt dat hij het tekort op laat lopen?

Je gebruikt weer eens veel tekst om helemaal niks te zeggen.

En waar zeg ik "in feite dat de taxcuts niet hebben gezorgd voor meer banen"?


Dan snap je het niet want het is toch wel vrij duidelijk.
En complot geneuzel kan je het noemen , maar je ziet toch alles gebeuren in de US dat het duidelijk is dat het grootste gedeelte wel klopte.

Het is toch vrij duidelijk dat een trump het in jou ogen nooit goed kan doen, en met elk negatieve aspect volg je de MSM lijn.

Ik wacht nog steeds op de quote , en daarna praten we wel weer verder.

[ Bericht 3% gewijzigd door Lavenderr op 06-10-2018 23:27:41 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')