Te zware borsten denk ik.quote:Op zaterdag 22 september 2018 00:54 schreef GGMM het volgende:
oorzaken van hoofdpijn:
Stress;
Slaapproblemen;
Vermoeidheid;
Slechte houding;
Hormonale veranderingen (tijdens of voor je menstruatie, of als je zwanger bent);
Cafeïne;
Alcohol;
Drugs;
Voedselallergie;
Vermoeide ogen;
Oogaandoeningen;
Kaak- of bijholteontsteking;
Hersenschudding;
Griep of een andere infectie;
Te zware borsten;
Gesleten halsgewrichten;
Laag bloedsuikergehalte.
Dit heb ik wel.quote:Op zaterdag 22 september 2018 00:54 schreef GGMM het volgende:
oorzaken van hoofdpijn:
Stress;
Slaapproblemen;
Vermoeidheid;
Slechte houding;
Hormonale veranderingen (tijdens of voor je menstruatie, of als je zwanger bent);
Cafeïne;
Alcohol;
Drugs;
Voedselallergie;
Vermoeide ogen;
Oogaandoeningen;
Kaak- of bijholteontsteking;
Hersenschudding;
Griep of een andere infectie;
Te zware borsten;
Gesleten halsgewrichten;
Laag bloedsuikergehalte.
Doen.quote:Op zaterdag 22 september 2018 00:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik overweeg een topic te openen met een poll.
waar moet jij nou stress van hebben? Van chips?quote:
Ik zit continu in de stress/adrenaline zonder een manier om er vanaf te komen. Ooit gehoord van fight or flight? Mijn lichaam zit al sinds 2010 in het midden en kan niet kiezenquote:Op zaterdag 22 september 2018 00:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
waar moet jij nou stress van hebben? Van chips?
Ja hallo, ik ben hier voor mijn lol ja.quote:Op zaterdag 22 september 2018 00:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zit continu in de stress/adrenaline zonder een manier om er vanaf te komen. Ooit gehoord van fight or flight? Mijn lichaam zit al sinds 2010 in het midden en kan niet kiezen
Ja ik ook.quote:Op zaterdag 22 september 2018 01:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ben hier voor mijn lol ja.
quote:Op zaterdag 22 september 2018 01:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja ik ook.
Waar zullen we het eens over hebben? Tetten?
Ik ga zo slapen, ik moet morgen weer dingen doen met dingen.quote:Op zaterdag 22 september 2018 01:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja ik ook.
Waar zullen we het eens over hebben? Tetten?
Welk soort boobies geniet jouw voorkeur? Klein maar fijn? Handjevol? Appeltietjes? Peervormige tietjes? Groot? Enorme tetten? En welke kleur tepels en tepelhoven?quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2018 01:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Welk soort boobies geniet jouw voorkeur? Klein maar fijn? Handjevol? Appeltietjes? Peervormige tietjes? Groot? Enorme tetten? En welke kleur tepels en tepelhoven?
Handvol tot tikkie groter dus.quote:
Jij hebt flinke handen.quote:Op zaterdag 22 september 2018 01:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Handvol tot tikkie groter dus.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2018 01:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nuttig, nu leest hij het nog een keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |