quote:
Dealtje gemaakt las ik, anders kon hij levenslang krijgen. Die beelden heb ik wel eens gezien, het zag er ook wel behoorlijk opzettelijk uit wat hij deed

oeps
quote:
Baudet denkt dat hij het bewijs heeft gevonden dat het kabinet eigenlijk alle moties naast zich neerlegt en dat het twee dagen debatteren zinloos is geweest. Hij baseert zich op Rutte's uitspraken door bij allerlei moties 'oordeel Kamer' te zeggen. Baudet: "Het bewijs is geleverd, u doet niets met de voorstellen uit de Kamer". Rutte lacht een beetje en vraagt of hij de camera's misschien uit mogen, omdat hij de heer Baudet wat pijnlijks moet uitleggen. "Ik ga u iets vertellen wat u had geweten als u hier vaker was geweest."
"Oordeel Kamer, zegt Rutte op fluisterende stem, "Betekent dat de regering met het voorstel eens is." Baudet wijst de uitleg af en zegt dat hij schriftelijke vragen gaat stellen.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D