abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_182056649
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 22:24 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

De bijlmerramp
De volgende ochtend hoorde ik kinderen op het schoolplein zingen: Een Surinamer op 5 hoog, kreeg een Boeing op zijn oog, jogo jogo
Och over die Bijlmerramp werden de dag erna al gelijk grappen gemaakt. Er komt een nieuwe winkel. Het Kruidvat.

Zou je dat in deze tijd zou doen kun je een ontslag verwachten.
pi_182056685
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 22:56 schreef Cherni het volgende:

[..]

Och over doe Bijlmerramp werden de dag erna al gelijk grappen gemaakt. Er komt een nieuwe winkel. Het Kruidvat.
Maar dat is dus wat ik niet snap. Daar lach je dan om en de ramp gaat verder van je afstaan ofzo? Of hoe werkt dat?

Ik snap best dat je je niet elke ramp persoonlijk aan kan trekken, er zijn teveel rampen op de wereld.
Ik persoonlijk heb helemaal niks met stille tochten, je zal me er nooit zien. Maar je zal me ook geen grappen zien maken over. Er is een middenweg.

Veel mensen zijn de middenweg een beetje kwijt geloof ik.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2018 22:59:29 ]
  vrijdag 21 september 2018 @ 22:59:37 #103
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_182056702
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 22:56 schreef Cherni het volgende:

[..]

Och over die Bijlmerramp werden de dag erna al gelijk grappen gemaakt. Er komt een nieuwe winkel. Het Kruidvat.

Zou je dat in deze tijd zou doen kun je een ontslag verwachten.
De koningin ging erheen, ondanks de kiespijn

In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_182056706
Dit is gewoon overduidelijk een sarcastische reactie. Het nadeel van sarcasme is echter dat niet iedereen in staat is dat te herkennen, laat staan wanneer het geschreven sarcasme is. Maar als je de context van de reactie bekijkt dan is voor mij helder dat dit sarcastisch was.

Vervolgens overdonderd door de reacties maar snel geroepen dat de account gehackt is. Dat is niet zo handig. Maar wat me vooral verbaasd is dat er dan zoveel mensen zijn die een klacht neerleggen bij de betreffende school en dat er dan ook nog een directeur is die meteen overgaat op het wegsturen van de betreffende uitzendkracht.

Dat is nog eens ballen tonen directeurtje.....in afwachting van het onderzoek wel alvast je conclusie getrokken hebben! Prima beleid! (ik zal het er maar even bij zetten: dit is dus ook sarcastisch bedoelt)
pi_182056878
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 22:58 schreef lrishCassidy het volgende:

[..]

Maar dat is dus wat ik niet snap. Daar lach je dan om en de ramp gaat verder van je afstaan ofzo? Of hoe werkt dat?

Ik snap best dat je je niet elke ramp persoonlijk aan kan trekken, er zijn teveel rampen op de wereld.
Ik persoonlijk heb helemaal niks met stille tochten, je zal me er nooit zien. Maar je zal me ook geen grappen zien maken over. Er is een middenweg.

Zonder grappen zou ik mijn werk allang niet meer kunnen uitvoeren. Juist zo nu en dan dollen met collega's werkt heerlijk om af te schakelen.
pi_182056902
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 23:10 schreef Cherni het volgende:

[..]

Zonder grappen zou ik mijn werk allang niet meer kunnen uitvoeren. Juist zo nu en dan dollen met collega's werkt heerlijk om af te schakelen.
Snap ik, hangt ook zeker samen met welk werk iemand doet. Maar on en offline is een wereld van verschil.
pi_182056912
Je hoeft niet alles te delen.
  vrijdag 21 september 2018 @ 23:17:04 #108
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_182057003
Ontslag is wel heftig. Aan de andere kant ben je wel zo dom als je dit doet, dat leerkracht misschien niet het beste beroep voor je is.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_182057019
Internet, social media en de mobieltjes hebben een andere wereld gecreëerd. Men moet daar nog aan wennen. Dat betekent op dit moment dat de ene keer dingen wel gepikt worden die een andere keer weer niet gepikt worden. Er is geen kader. Algemene acceptatie of verontwaardiging is tot dan de maatstaf. In dit geval heerst de verontwaardiging.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_182057154
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 22:59 schreef Accordtje het volgende:
Dit is gewoon overduidelijk een sarcastische reactie. Het nadeel van sarcasme is echter dat niet iedereen in staat is dat te herkennen, laat staan wanneer het geschreven sarcasme is. Maar als je de context van de reactie bekijkt dan is voor mij helder dat dit sarcastisch was.

Vervolgens overdonderd door de reacties maar snel geroepen dat de account gehackt is. Dat is niet zo handig. Maar wat me vooral verbaasd is dat er dan zoveel mensen zijn die een klacht neerleggen bij de betreffende school en dat er dan ook nog een directeur is die meteen overgaat op het wegsturen van de betreffende uitzendkracht.

Dat is nog eens ballen tonen directeurtje.....in afwachting van het onderzoek wel alvast je conclusie getrokken hebben! Prima beleid! (ik zal het er maar even bij zetten: dit is dus ook sarcastisch bedoelt)
Welk onderzoek?

Als directeur ben je zo’n uitzendkracht liever kwijt dan rijk, of ze nou de waarheid spreekt of niet. Er hangt gewoon een wolk boven d’r reputatie, in mijn sector ben je dan ook direct de lul. De ouders van die school gaan zo’n vrouw never nooit meer accepteren. Soms is het niet belangrijk of je gelijk hebt.
-nee-
pi_182057181
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 23:17 schreef Montagui het volgende:
Internet, social media en de mobieltjes hebben een andere wereld gecreëerd. Men moet daar nog aan wennen. Dat betekent op dit moment dat de ene keer dingen wel gepikt worden die een andere keer weer niet gepikt worden. Er is geen kader. Algemene acceptatie of verontwaardiging is tot dan de maatstaf. In dit geval heerst de verontwaardiging.
Ja dit. Ik vind de mobieltjes echt een vloek.
pi_182057198
Over 5/10 jaar vinden veel mensen dat met mij
  vrijdag 21 september 2018 @ 23:26:32 #113
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_182057238
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 23:23 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Welk onderzoek?

Als directeur ben je zo’n uitzendkracht liever kwijt dan rijk, of ze nou de waarheid spreekt of niet. Er hangt gewoon een wolk boven d’r reputatie, in mijn sector ben je dan ook direct de lul. De ouders van die school gaan zo’n vrouw never nooit meer accepteren. Soms is het niet belangrijk of je gelijk hebt.
Jij zou je koter van die school halen, omdat die juf een niet zo'n gelukkige opmerking maakt?
Dat zouden blijkens jouw reactie veel ouders namelijk doen, want een andere keus dan de leraren accepteren heb je niet als je je koter op een bepaalde school zet.

Sommige ouders zullen boos zijn. En het mooie van boos zijn, is dat die boosheid 99 van de 100x na verloop van tijd verdwenen of vergeten is en het leven weer verder gaat. Hoelang zullen ouders boos blijven, als een juf zo'n opmerking maakt denk je? Een week, twee weken? Langer zal het dnek ik niet duren voordat er weer tot de orde van de dag overgegaan wordt en men het weer is vergeten.
  vrijdag 21 september 2018 @ 23:27:57 #114
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_182057277
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 23:25 schreef lrishCassidy het volgende:
Over 5/10 jaar vinden veel mensen dat met mij
Ik vind ze nu al een vloek :)
pi_182057286
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 23:27 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Ik vind ze nu al een vloek :)
Ik ook, de meeste mensen denken echter niet vooruit

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2018 23:29:48 ]
pi_182057308
Zombies...
pi_182057389
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 21:57 schreef Lunatiek het volgende:
Idioot. Ik kom uit de tijd dat iets pas erg een ramp was als er harde grappen over worden gemaakt. Dat is namelijk een efficiënte manier om met emoties om te gaan en zal dus altijd voorkomen.
Je vrouw of dochter wordt verkracht en de dag erna meteen een dijenkletser op 't werk?
pi_182057408
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 23:26 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Jij zou je koter van die school halen, omdat die juf een niet zo'n gelukkige opmerking maakt?
Dat zouden blijkens jouw reactie veel ouders namelijk doen, want een andere keus dan de leraren accepteren heb je niet als je je koter op een bepaalde school zet.
Ik niet, hoewel ik me wel zou afvragen wat het niveau is van de leerkrachten als ze in staat zijn om zich op die manier online te gedragen. Ik zou er een kritische vraag over willen stellen.

Maar tegelijkertijd zou ik me er terdege van bewust zijn dat een significant deel van de andere ouders waarschijnlijk die vrouw van school willen hebben. Daar anticipeert die directeur gewoon op. Geen gelul, meteen er uitflikkeren om de school buiten schot te laten.

Het is maar een uitzendkracht he? Ze had blijkbaar ook geen goed verhaal toen ze op het matje werd geroepen. Ook heeft de school geen seconde de behoefte gehad om te zeggen ‘Deze lerares is een geweldige vrouw, we geloven het pas als we bewijs zien!’

Die vrouw is te dom om te kakken joh, die moet je niet in het onderwijs willen. Het niveau van haar online berichten, ho-ly shit wat een dom wijf
-nee-
  vrijdag 21 september 2018 @ 23:33:11 #119
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_182057418
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 23:28 schreef lrishCassidy het volgende:
Zombies...
Inderdaad. Compleet verloren in dr telefoon deze generatie, bang om een berichtje te missen :/
pi_182057428
Overplaatsing was niet mogelijk geweest mits men verder prima functioneert om maar iets te noemen. Ontslag is wat mij betreft over de top.
  vrijdag 21 september 2018 @ 23:36:01 #121
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_182057462
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 22:58 schreef lrishCassidy het volgende:

[..]

Je kunt niet de hele dag janken. Zo'n grap kan dat even doorbreken.
Ga er maar vanuit dat mensen die harde grappen maken doorgaans meer betrokken zijn dan degenen die meejanken. Die laatste groep heeft het niet nodig om af te reageren.
  vrijdag 21 september 2018 @ 23:37:32 #122
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_182057490
dubbel

[ Bericht 98% gewijzigd door Kamelenteen op 21-09-2018 23:44:08 ]
pi_182057500
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 23:33 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Inderdaad. Compleet verloren in dr telefoon deze generatie, bang om een berichtje te missen :/
Ik doe niet aan whatsapp groepchats. In 9.9/10 keer is het een stromend riool van slap geouwehoer.

Ik vind die nieuwe functie waarbij alleen aankondigingen worden gedaan zonder dat er directe terugkoppeling mogelijk is dan ook een hele vooruitgang.
pi_182057558
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 23:32 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Je vrouw of dochter wordt verkracht en de dag erna meteen een dijenkletser op 't werk?
Zoiets inderdaad.
  vrijdag 21 september 2018 @ 23:42:33 #125
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_182057586
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 22:14 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Mjah, is een optie, maar dat is niet de school waar ik voor zou kiezen als ouder. :P
Ik zou mijn kinderen liever op een school met echte mensen als leerkrachten zien dan op een school met heilige boontjes of gefrustreerden voor de klas.

Als juffie dit ergens had gezegd waar het niet openbaar was, was het dan minder erg? En wat als juffie niet-openbaar nog veel ergere dingen roept? Het is gewoon schijnheilig om mensen hiervoor te ontslaan.

Wat je zou moeten doen is bv op Facebook een privéprofiel en een zakelijk "juffieprofiel" moeten hebben. Op die manier zou je kunnen scheiden wat je deelt als juffie en de rest is als mens.
pi_182057612
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 23:23 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Welk onderzoek?

Die ouders van die school zijn over 1,5 week deze hele ophef vergeten en allang weer overgegaan op de orde van de dag....
pi_182057616
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 23:36 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Ga er maar vanuit dat mensen die harde grappen maken doorgaans meer betrokken zijn dan degenen die meejanken. Die laatste groep heeft het niet nodig om af te reageren.
Dat is dus ook totaal niet wat ik bedoel. Ik zelf ben vrij passief als het gaat om een ramp.
Rampen horen nou eenmaal bij het leven. Zo zie ik dat.
Wil niet zeggen dat ik er lullig over ga doen online.
pi_182057621
quote:

[..]

Dat is toch iets anders. Dat zijn personen in je directe omgeving. Dat is toch nog wel een groot verschil. Mensen die er ver vanaf staan zullen in fora wel van alles gaan speculeren. Dat is niet te voorkomen.
  vrijdag 21 september 2018 @ 23:45:26 #129
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_182057636
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 22:14 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Mjah, is een optie, maar dat is niet de school waar ik voor zou kiezen als ouder. :P
Maaruh, die hele school afschrijven vanwege een leraar die je zoon/dochter misschien al heeft gehad als leraar of pas krijgt over bijv 3 jaar _O-
pi_182057658
quote:

[..]

Nog een quote voor jou. Ik denk dat de meest betrokkenen vaak de stille mensen zijn of de mensen die iets soortgelijks meegemaakt hebben. Niet de roepers op fora en inet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2018 23:47:52 ]
  vrijdag 21 september 2018 @ 23:46:57 #131
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_182057663
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 23:44 schreef lrishCassidy het volgende:

[..]

Dat is dus ook totaal niet wat ik bedoel. Ik zelf ben vrij passief als het gaat om een ramp.
Inderdaad. C'est la vie. Je kan blijven janken, maar je moet doorgaan. In je verdriet blijven hangen werkt alleen maar deprimerend en de tijd terugdraaien kan niet.
pi_182057677
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 23:44 schreef Cherni het volgende:

[..]

Dat is toch iets anders. Dat zijn personen in je directe omgeving. Dat is toch nog wel een groot verschil. Mensen die er ver vanaf staan zullen in fora wel van alles gaan speculeren. Dat is niet te voorkomen.
Wel als mensen fatsoen zouden hebben.
  vrijdag 21 september 2018 @ 23:48:41 #133
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_182057700
quote:

[..]

Een harde grap is niet "lullig doen over". Integendeel.

En inderdaad mensen die zich niet betrokken voelen zullen die grappen niet maken.
pi_182057711
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 23:48 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Een harde grap is niet "lullig doen over". Integendeel.
Vind jij, ik vind van wel.
  vrijdag 21 september 2018 @ 23:49:58 #135
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_182057732
Vraag me trouwens wel af, of die jankende lui die nu kwaad een mail naar de school stuurden, trots zijn op een ontslagen lerares en zich realiseren wat een ontslag op staande voet voor consequenties kan hebben voor haar en haar gezin. Of ze dat in verhouding vinden staan.

En , vooral, hoe ze er tegenover zouden staan als de lerares bijv. kinderen zou hebben en in de schulden terecht komt waar dr kinderen de dupe van worden. Of ze zich dan nog steeds op dr borst kloppen en zich een grote meid/man voelen die er toch even voor heeft gezorgd dat iemand ontslagen is.
pi_182057761
quote:

[..]

Waarschijnlijk zijn ze allebei betrokken. Alleen uiten de meesten (met name in dit voorval) in de trant van meeleven, terwijl anderen 'het dichtbij komen' niet kunnen handelen en dan 'de confrontatie' kiezen en harteloos lijken.

Niettemin kan je niet uitsluiten dat er hartelozen zijn.

In dit geval is het medelijden de maatschappelijke acceptatie, en omdat men weet dat er hartelozen zijn kan een 'grap' om eigen bestwil niet door de beugel.
pi_182057775
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 23:49 schreef Kamelenteen het volgende:
Vraag me trouwens wel af, of die jankende lui die nu kwaad een mail naar de school stuurden, trots zijn op een ontslagen leraar en zich realiseren wat een ontslag op staande voet voor consequenties kan hebben. Of ze dat in verhouding vinden staan.

En , vooral, hoe ze er tegenover zouden staan als de lerares bijv. kinderen zou hebben en in de schulden terecht komt waar ook dr kinderen de dupe van worden. Of ze zich dan nog steeds op dr borst kloppen en zich een grote meid/man voelen die er toch even voor heeft gezorgd dat iemand ontslagen is.
Geen flauw idee.

Ik vind haar reactie ver beneden de maat, de mensen die dit onder de aandracht gebracht hebben en nog erger de volgers, net zo erg.
  vrijdag 21 september 2018 @ 23:51:58 #138
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_182057776
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 23:49 schreef lrishCassidy het volgende:

[..]

Vind jij, ik vind van wel.
Ja, maar jij bent er sowieso passief over, dus hoef je de stress niet te doorbreken. Dan zul je nooit begrijpen hoe zeer die grappen nodig zijn om op de been te blijven.
Als er geen harde grappen over zijn is het simpelweg geen ramp.
pi_182057810
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 23:51 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Ja, maar jij bent er sowieso passief over, dus hoef je de stress niet te doorbreken. Dan zul je nooit begrijpen hoe zeer die grappen nodig zijn om op de been te blijven.
"Herald of Free Enkel Reis" ligt toch iets verder van je bed dan "kleuters die op de rails gaan liggen".

Ook dát telt mee.
  vrijdag 21 september 2018 @ 23:54:16 #140
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_182057812
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 23:46 schreef lrishCassidy het volgende:

[..]

Nog een quote voor jou. Ik denk dat de meest betrokkenen vaak de stille mensen zijn of de mensen die iets soortgelijks meegemaakt hebben. Niet de roepers op fora en inet.
FYI: de hardste grappen worden door de hulpverleners gemaakt. Zoals die mensen die de kinderonderdelen van de spoorbaan hebben mogen rapen.
pi_182057820
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 23:51 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Klopt ik hoef helemaal niks. Maar ook ik ben een persoon die vanalles in mijn leven heeft meegemaakt wat anderen niet zouden willen meemaken. Ik persoonlijk zou niet zitten springen om dit soort shit online. Maar goed ik heb dan ook geen mobiel (bewust) en ben alleen online als ik achter mijn pc zit.
pi_182057826
quote:

[..]

Ik betwijfel of humor in zijn voorbeeld een praktisch middel is om emoties weg te drijven.

Je moet wel met lotgenoten zitten wil die vlieger opgaan. Bij TV- en internetpubliek dat de volgende dag op het werk komt met de scoop qua grap die ze ergens opgevangen hebben denk ik niet dat het als remedie dient.
pi_182057839
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 23:54 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

FYI: de hardste grappen worden door de hulpverleners gemaakt. Zoals die mensen die de kinderonderdelen van de spoorbaan hebben mogen rapen.
Bij dit soort mensen snap ik de reacties. Niet bij het gemiddelde inetvolk.
  vrijdag 21 september 2018 @ 23:56:26 #144
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_182057850
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 23:54 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Dat zou me inderdaad niets verbazen dat lachen hen er doorheen helpt. Je wilt niet weten wat voor leed en ellende die lui meemaken. Dan kan humor en lachen alleen maar relativeren, anders hadden die allang in de ziektewet gezeten of afgekeurd geweest.
pi_182057856
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 23:54 schreef lrishCassidy het volgende:

[..]

Klopt ik hoef helemaal niks. Maar ook ik ben een persoon die vanalles in mijn leven heeft meegemaakt wat anderen niet zouden willen meemaken. Ik persoonlijk zou niet zitten springen om dit soort shit online. Maar goed ik heb dan ook geen mobiel (bewust) en ben alleen online als ik achter mijn pc zit.
Vaak is het ook zo dat er verschil is tussen mensen die serieuze 'shit' hebben meegemaakt en degene wiens leventje redelijk makkelijk is verlopen.
pi_182057874
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 23:56 schreef Montagui het volgende:

[..]

Vaak is het ook zo dat er verschil is tussen mensen die serieuze 'shit' hebben meegemaakt en degene wiens leventje redelijk makkelijk is verlopen.
Oh. Ja zeker.
pi_182057875
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 23:32 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ik niet, hoewel ik me wel zou afvragen wat het niveau is van de leerkrachten als ze in staat zijn om zich op die manier online te gedragen. Ik zou er een kritische vraag over willen stellen.

Ik ken de betreffende vrouw niet, dus misschien is ze ontzettend dom, misschien is ze best intelligent. Zowel domme mensen als intelligente mensen kunnen een sarcastische opmerking maken, echter is niet iedereen in staat om sarcasme te herkennen. Ook dat staat los van het niveau.

Stel het was een gesprek geweest, waarbij de ene zegt: pfff....weer vertraging....kut NS...en de ander reageert met: nou...die kutkinderen altijd die onder die trein gaan liggen. Dan zie je aan de gezichtsuitdrukking bij die persoon normaal gesproken dat het sarcastisch bedoelt is.

Dat zie je online niet en dus zijn er mensen die het sarcasme niet herkennen in de tekst. Dat maakt het niet handig om te doen, maar uit de context en het gebruik van het woord "altijd" zou je het sarcasme moeten kunnen herleiden.
  vrijdag 21 september 2018 @ 23:58:26 #148
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_182057884
quote:

[..]

Ik had het over een ramp. Vaak met veel slachtoffers. De eerste harde grappen worden vaak gemaakt als nog niet duidelijk is wie de slachtoffers zijn.
pi_182057914
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 23:58 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Ik had het over een ramp. Vaak met veel slachtoffers. De eerste harde grappen worden vaak gemaakt als nog niet duidelijk is wie de slachtoffers zijn.
Dit soort grappen zie je altijd online over wat voor soort ramp dan ook. Klein of groot.
pi_182057915
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 23:57 schreef lrishCassidy het volgende:

[..]

Oh. Ja zeker.
Begrip voor standpunten is dan (met name online, lekker anoniem, lekker hard, lekker schoppen) vaak ver te zoeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')