Leuk zo'n opmerking voor mensen die al jaren niet aan de bak kunnen komen of door invaliditeit niet kunnen werken. Geef even het adres van je werkgever dan kunnen we die op de hoogte brengen van je uitspraken en onze grief daarover.quote:Op zaterdag 22 september 2018 05:08 schreef Majoraan het volgende:
Nou robots en mensen, ik ga weer aan het werk.
zat je te fok!ken onder werktijd?quote:Op zaterdag 22 september 2018 05:08 schreef Majoraan het volgende:
Nou robots en mensen, ik ga weer aan het werk.
Verkeerde vergelijking.quote:Op zaterdag 22 september 2018 00:21 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom dat relevant is.
[..]
Omdat online openbaar is. Als ze op de markt in Oss op een bierkratje was gaan staan en het hard over het plein had geroepen, wat denk je dan dat er gebeurd was?
NSB'enquote:Op zaterdag 22 september 2018 05:10 schreef the-eye het volgende:
[..]
Leuk zo'n opmerking voor mensen die al jaren niet aan de bak kunnen komen of door invaliditeit niet kunnen werken. Geef even het adres van je werkgever dan kunnen we die op de hoogte brengen van je uitspraken en onze grief daarover.
Dat was maar een enkel kindje. Dit waren er vier tegelijk, wat het veel erger maakt. Kennelijk.quote:Op zaterdag 22 september 2018 05:10 schreef T-D het volgende:
[..]
Dit dus.
En waarom gingen er trouwens niet massaal kaarsjes en gedichten via Facebook en Twitter uit voor voor het kindje dat deze zelfde maand is overleden bij een afschuwelijk ongeval?
Die ging in haar eentje dood en ondanks dat, het kind nog een week heeft moeten lijden was dat blijkbaar toch minder ergquote:Op zaterdag 22 september 2018 05:10 schreef T-D het volgende:
[..]
Dit dus.
En waarom gingen er trouwens niet massaal kaarsjes en gedichten via Facebook en Twitter uit voor voor het kindje dat deze zelfde maand is overleden bij een afschuwelijk ongeval?
quote:Op zaterdag 22 september 2018 05:10 schreef the-eye het volgende:
[..]
Leuk zo'n opmerking voor mensen die al jaren niet aan de bak kunnen komen of door invaliditeit niet kunnen werken. Geef even het adres van je werkgever dan kunnen we die op de hoogte brengen van je uitspraken en onze grief daarover.
Oh, je kent ze allemaal?quote:Op zaterdag 22 september 2018 04:59 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ach joh schei nou toch uit. Het grootste gedeelte van de mee rouwende mensen interesseert het geen reet hoe het die oude vrouw verderop in de straat vergaat maar zit wel met betraande oogjes aan de buis gekluisterd als er verslag wordt gedaan van een ongeluk met mensen die ze niet kennen.
Gelukkig dat er nog mensen zijn die dit begrijpen. Alleen is dat een flinke minderheid. Tegenwoordig kan het al lastig zijn om een baan te vinden als je geen Facebook hebt. Maar als je dan wel een Facebook hebt, mag je daar alleen jaknikken.quote:Op zaterdag 22 september 2018 05:12 schreef Lunatiek het volgende:
Ja de Muur is gevallen maar het is niet het vrije westen dat terrein won. De Stasi is nu overal.
Hij heeft het toch over het grootste gedeelte. Hij zegt toch niet iedereen?quote:Op zaterdag 22 september 2018 05:14 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Oh, je kent ze allemaal?
Jij verdoet je prive-tijd met fok?quote:Op zaterdag 22 september 2018 05:12 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
zat je te fok!ken onder werktijd?
Onbegrijpelijk.quote:Op zaterdag 22 september 2018 05:13 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Dat was maar een enkel kindje. Dit waren er vier tegelijk, wat het veel erger maakt. Kennelijk.
Terwijl de dood van dat enkele kindje even tragisch is voor de betrokken families als de dood van de 4 kinderen uit Oss.
Keep on dreaming.quote:Op zaterdag 22 september 2018 05:12 schreef Lunatiek het volgende:
Het betreft hier iets op Facebook. Dat krijg je alleen onder ogen als je iemand volgt of er bewust naar op zoek bent,
Ik ben zelfstandig. Ofwel ik krijg precies betaald voor het resultaat voortkomend uit de minuten die ik werk.quote:Op zaterdag 22 september 2018 05:16 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Jij verdoet je prive-tijd met fok?
De timing is juist perfect.quote:Op zaterdag 22 september 2018 00:49 schreef matspontius het volgende:
We kunnen wel concluderen dat deze mevrouw niet een van de slimsten is. Wat een timing voor dit soort smakeloze en volstrekt ongepaste humor. En achteraf nog liegen door te zeggen dat je Twitter is gehackt. Dat geeft wel aan met wat voor een type we hier te maken hebben. Als je ballen hebt geef dan gewoon toe dat je fout zat maar ga geen ongeloofwaardige excuses verzinnen.
Vervelend voor je.quote:Op zaterdag 22 september 2018 05:18 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Ik ben zelfstandig. Ofwel ik krijg precies betaald voor het resultaat voortkomend uit de minuten die ik werk.
Waarom zou dat vervelend zijn?quote:Op zaterdag 22 september 2018 05:18 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Vervelend voor je.
Ik was er niet bij. Maar mij zou het niet verbazen dat de SP de nodige mensen heeft gemobiliseerd.quote:Op zaterdag 22 september 2018 05:19 schreef Kamelenteen het volgende:
Heb slechts kleine stukjes gezien op tv. De massale meelevendheid van de mensen in Oss vond ik eigenlijk wel mooi om eerlijk te zijn. Mits het dus mensen uit Oss waren. Mensen die de familie misschien kennen.
Kan iemand mij vertellen of het oprechte meelevendheid was, of meelevendheid met een gsm'tje in de hand op de videocamerastand om op facebook te laten zien hoe meelevend deze mensen wel niet waren. Lees: kijk mij de ramptoerist zijn!
Je bedoelt dat onderzoek dat de school even heeft laten uitvoeren. Ik vraag me af wat die 'onderzoekers' hebben kunnen doen. Alsof die dr bronnen bij facebook/twitter (wat was het?) hebben die even vertellen vanaf welk IP-adres die berichten verzonden zijn. Of uberhaupt weten wat het IP-adres van mevrouw was. Alsof die inzage hebben gehad in de pc/mobiel/tablet van de juf..quote:Op zaterdag 22 september 2018 05:18 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
De timing is juist perfect.
Dat van dat hacken mag nog wel opheldering over komen. Kan best zijn dat ze bedoelde dat haar partner op dat moment de telefoon gebruikte of zo.
Dat onderzoek kan ook niet zorgvuldig zijn geweest in die korte tijd.
Dit hele verhaal lijkt meer een stok om de hond te slaan, dat ze haar al eerder kwijt wilden maar geen legale reden konden vinden.
Alsof dit een legale reden is.quote:Op zaterdag 22 september 2018 05:18 schreef Lunatiek het volgende:
Dit hele verhaal lijkt meer een stok om de hond te slaan, dat ze haar al eerder kwijt wilden maar geen legale reden konden vinden.
Hooguit de druppel. En in proeftijd kan dat gewoon.quote:Op zaterdag 22 september 2018 05:23 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Alsof dit een legale reden is.
Als ze heer al kwijt wilden in proeftijd, dan waren ze haar al kwijt.quote:Op zaterdag 22 september 2018 05:24 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Hooguit de druppel. En in proeftijd kan dat gewoon.
Klopt. Daarom zeg ik ook: hhooguit de druppel.quote:Op zaterdag 22 september 2018 05:25 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Als ze heer al kwijt wilden in proeftijd, dan waren ze haar al kwijt.
Nee. Dat is technisch hoe Facebook werkt. Als je niemand volgt blijft je timeline leeg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |