Mini piemel hoor. No worries, don't get all moist on me.quote:
Damn. *dept*quote:Op vrijdag 21 september 2018 16:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mini piemel hoor. No worries, don't get all moist on me.
En jij hebt geen baarmoeder, dus baarmoedertje tik kan ik met jou niet spelenquote:
ja je kan hem van buiten nog eventjes aaien. Dubbel zoveel lol.quote:Op vrijdag 21 september 2018 16:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook gebeurd bij magere vrouwen?
Gcjoel kun je hier antwoord op geven?
Kijken of je hem in z'n blinde darm kan wurmen.quote:Op vrijdag 21 september 2018 16:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En jij hebt geen baarmoeder, dus baarmoedertje tik kan ik met jou niet spelen
Wel middenrifje tik of zoquote:Op vrijdag 21 september 2018 16:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En jij hebt geen baarmoeder, dus baarmoedertje tik kan ik met jou niet spelen
Kun jij terugzien wat hier eerst stond?quote:
Je werkt er twee weken?quote:Op vrijdag 21 september 2018 16:46 schreef ElDinosaur het volgende:
Ergste twee werkweken sinds ik hier werk
Ja, dat kan ik, maar ik vrees dat ik er niks over mag zeggenquote:Op vrijdag 21 september 2018 16:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun jij terugzien wat hier eerst stond?
NWS / Doden en zwaargewonden bij aanrijding tussen trein/bakfiets Oss #8
Ik had al van iemand anders een dm gehadquote:Op vrijdag 21 september 2018 16:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik, maar ik vrees dat ik er niks over mag zeggen
oeehhhhhquote:Op vrijdag 21 september 2018 16:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had al van iemand anders een dm gehad
Relnichtje ben je ook.quote:Op vrijdag 21 september 2018 16:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooiquote:Op vrijdag 21 september 2018 16:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu word ik nieuwsgierigquote:Op vrijdag 21 september 2018 16:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet in het topic, maar je kunt ze wel gewoon doorsturenquote:Op vrijdag 21 september 2018 16:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja jammer, mag geen dm's delen.
Hou mij dan bezig. Ik zit hier te wachten. Wanhopigquote:Op vrijdag 21 september 2018 16:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja jezus hier is het dood, wat moet ik dan.
In DM wel.quote:Op vrijdag 21 september 2018 16:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja jammer, mag geen dm's delen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |