Waarom?quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:52 schreef hartloper het volgende:
Ik ben mij aan het orienteren op een AOV verzekering.
Ik.quote:Wie heeft er zelf één of is er bekend mee (geweest)?
Het is een verzekering. De voor- en nadelen zijn te vergelijken met andere soorten verzekeringen.quote:Wat zijn de voor- en nadelen voor jou van deze verzekering?
Ik kan je er wel eentje adviseren.... Pm maar als ik iets voor je kan doen.quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:52 schreef hartloper het volgende:
Ik ben mij aan het orienteren op een AOV verzekering.
Wie heeft er zelf één of is er bekend mee (geweest)?
Wat zijn de voor- en nadelen voor jou van deze verzekering?
Iemand in loondienst is al verzekerd voor de WIA, dus dan is de AOv alleen maar een dure aanvulling.quote:Op zaterdag 22 september 2018 16:26 schreef Hallmark het volgende:
TS, zoals ManAtWork al een beetje hintte, is het wel handig als je uitlegt waarom. Dus ben je in loondienst, ZZP'er, of wat? En welke branche zit je? Bijv een koerier, of een bouwvakker of een kantoor pik/gleuf, die hebben wild verschillende risico's.
Voor de gemiddelde IT'er kun je wellicht volstaan met een broodfonds.
downquote:
quote:Op zaterdag 22 september 2018 16:26 schreef Hallmark het volgende:
is het wel handig als je uitlegt waarom.
Duur is gelukkig subjectiefquote:Op zondag 4 november 2018 22:41 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Iemand in loondienst is al verzekerd voor de WIA, dus dan is de AOv alleen maar een dure aanvulling.
Verder kan TS hiervoor beter naar een adviseur gaan. Die kan dan kijken welke variant het beste bij zijn situatie past. Online kun je er niet echt advies in doen.
Zolang je de vragen in een topic niet beantwoordt hoef je ook een topic geen nutteloze kick te geven in het vervolg.quote:
ivm start zzp ondernemingquote:Op zaterdag 22 september 2018 14:32 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Ik.
[..]
Het is een verzekering. De voor- en nadelen zijn te vergelijken met andere soorten verzekeringen.
Nadelen: je moet premie betalen.quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:52 schreef hartloper het volgende:
Wat zijn de voor- en nadelen voor jou van deze verzekering?
Nadeel: je ontvangt een uitkering bij arbeidsongeschiktheid. Dit is belast inkomen.quote:Op donderdag 8 november 2018 00:10 schreef r_one het volgende:
[..]
Nadelen: je moet premie betalen.
Voordelen: je ontvangt een uitkering bij arbeidsongeschiktheid.
Dus omdat je een onderneming start, wil je een AOV afsluiten?quote:
Dit is een juist en tevens correct antwoord op de vraag van TSquote:Op donderdag 8 november 2018 00:10 schreef r_one het volgende:
[..]
Nadelen: je moet premie betalen.
Voordelen: je ontvangt een uitkering bij arbeidsongeschiktheid.
quote:Op donderdag 8 november 2018 09:09 schreef baskick het volgende:
Post 2 en 12 beantwoorden de (generieke) vraag volledig
De OP (en de rest van de posts van TS) zijn zo algemeen, dat dit topic geen groter succes kan worden.
Hopelijk is TS met deze info geholpen om tot een onderbouwde keuze te komenquote:Op donderdag 8 november 2018 11:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dit is een juist en tevens correct antwoord op de vraag van TS
Omdat ik mij wil beschermen voor als ik ziek wordtquote:Op donderdag 8 november 2018 10:22 schreef ManAtWork het volgende:
Dus omdat je een onderneming start, wil je een AOV afsluiten?
Dan sluit je er toch gewoon eentje af? Wat heeft WGR daar dan aan toe te voegen?quote:Op zaterdag 10 november 2018 09:54 schreef hartloper het volgende:
[..]
Omdat ik mij wil beschermen voor als ik ziek wordt
Je vraagt advies, mensen willen je advies geven maar hebben aanvullende informatie nodig en jij bent blijkbaar niet van zins of in staat die te geven.quote:Op zaterdag 10 november 2018 09:54 schreef hartloper het volgende:
[..]
Omdat ik mij wil beschermen voor als ik ziek wordt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |