gister al besproken hierquote:Op vrijdag 21 september 2018 16:32 schreef Doublepain het volgende:
@JC
Medewerker RuneScape hackt spelers
(niet klikken)
overdreven gedoe inderdaad, ik ga straks ook naar Oss met een knuffelquote:Op vrijdag 21 september 2018 16:29 schreef AFCNiels het volgende:
Dat treinongeluk wordt ook wel erg opgeblazen overal, het is wel erg, maar er wordt nu in de media nu een echte wereldramp van gemaakt.
Waarom goede vriend?quote:Op vrijdag 21 september 2018 16:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
overdreven gedoe inderdaad, ik ga straks ook naar Oss met een knuffel
echt he en in Afrika gaan elke minuut kinderen dood van de honger en daar hoor je niks vanquote:Op vrijdag 21 september 2018 16:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
overdreven gedoe inderdaad, ik ga straks ook naar Oss met een knuffel
Word wel moe van al die FB gedichtjes en mensen die dingen posten zo van 'kijk mij eens meelevend zijn'.quote:Op vrijdag 21 september 2018 16:38 schreef GGMM het volgende:
Ah, de standaard "de media blaast het wel heel erg op allemaal"-reacties, wanneer er iets ergs gebeurt.
Dat dus.quote:Op vrijdag 21 september 2018 16:40 schreef Saind het volgende:
Doe als ik en volg alleen nieuws over bier
Ik krijg oprecht ruim de helft van m'n nieuws uit dit topic ik volg het verder amper
Facebook hebben.quote:Op vrijdag 21 september 2018 16:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Word wel moe van al die FB gedichtjes en mensen die dingen posten zo van 'kijk mij eens meelevend zijn'.
Heb het vooral voor een aantal sportpagina's die ik beheer, dan is het wel handig.quote:Op vrijdag 21 september 2018 16:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus.
Al die klagende mensen die zelf iets opzoeken en dan gaan klagen daar snappen KingRoland en ik niets van.
[..]
Facebook hebben.
Ook daar worden KingRoland en ik erg moe van.
quote:
ik dacht dat PSV Ajax zondag wasquote:Op vrijdag 21 september 2018 16:42 schreef KingRoland het volgende:
Morgen psv ajax
Zondag kerk
Maandag stage
Druk boys
psv ajax is zondagquote:Op vrijdag 21 september 2018 16:42 schreef KingRoland het volgende:
Morgen psv ajax
Zondag kerk
Maandag stage
Druk boys
snap ik ook niet zo, ken die weg verder niet maar zou ook voor bijvoorbeeld een sloot hebben gekozenquote:Op vrijdag 21 september 2018 16:39 schreef Smoofie het volgende:
Ik hoorde geruchten dat de remmen kapot waren. Waarom ga je dan een treinovergsng op als er een trein aankomt
vrouwen hèquote:Op vrijdag 21 september 2018 16:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
snap ik ook niet zo, ken die weg verder niet maar zou ook voor bijvoorbeeld een sloot hebben gekozen
sowieso is Ajax religie dus waarom dan nog naar de kerkquote:Op vrijdag 21 september 2018 16:45 schreef GGMM het volgende:
Als KingRoland geen goede vriend van mij was zou ik zeggen dat hij hier een pijnlijke blunder maakt.
Of een boom. Maar het schijnt een jonge vrouw te zijn geweest. Wss raakte ze in paniek.quote:Op vrijdag 21 september 2018 16:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
snap ik ook niet zo, ken die weg verder niet maar zou ook voor bijvoorbeeld een sloot hebben gekozen
daarom ook maar de vraag of de remmen het echt niet dedenquote:Op vrijdag 21 september 2018 16:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Of een boom. Maar het schijnt een jonge vrouw te zijn geweest. Wss raakte ze in paniek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |