De vitamine D druipt nog net niet uit m'n oren door het overschot dit jaar.quote:Op zondag 23 september 2018 12:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iedereen heeft vitamine d nodig.
Ja maar dat was ook met de hitte, toen zaten mensen ook meteen te zeiken.quote:Op zondag 23 september 2018 12:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja voor de hittehaters was het een slechte zomerMaar de liefhebbers zijn kennelijk zo verwend met zon en warm dit jaar dat het na drie dagen regen alweer hel en verdoemenis is. Je zou zeggen dat ze nog wel even konden teren op wat ze hebben opgeslurpt aan zon maar dat valt nogal tegen.
Je kan veel vette vis eten.quote:Op zondag 23 september 2018 12:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iedereen heeft vitamine d nodig.
Heb de tweede helft van augustus erop kunnen teren.quote:Op zondag 23 september 2018 12:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja voor de hittehaters was het een slechte zomerMaar de liefhebbers zijn kennelijk zo verwend met zon en warm dit jaar dat het na drie dagen regen alweer hel en verdoemenis is. Je zou zeggen dat ze nog wel even konden teren op wat ze hebben opgeslurpt aan zon maar dat valt nogal tegen.
Maar dat is logisch. Als het koud is kun je je gewoon warmer kleden, als het heet is is er op een gegeven moment geen ontsnappen aan.quote:Op zondag 23 september 2018 12:31 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Ja maar dat was ook met de hitte, toen zaten mensen ook meteen te zeiken.
Ja inderdaadquote:Op zondag 23 september 2018 11:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je deken openslaan en niet uit bed willen omdat het zo koud en donker is. Yuk. Elke fucking dag maandenlang
Jawel, zwembad inquote:Op zondag 23 september 2018 12:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dat is logisch. Als het koud is kun je je gewoon warmer kleden, als het heet is is er op een gegeven moment geen ontsnappen aan.
Dat is niet op elk moment mogelijk als je 'normale' verplichtingen hebtquote:
Heerlijk juist zo’n dekbedquote:Op zondag 23 september 2018 12:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vreselijk, dat is toch ontzettend oncomfortabel, onder zo'n 'zwaar' ding slapen?![]()
Die enkele keer dat ik in een hotel nķet de energie heb om gelijk dat ding eruit te trekken voel ik me na vijf minuten onder het dekbed al helemaal claustrofobisch worden.
Klopt, die heel extreme hitte was ook klote tenzij je in zwembad of zee ligt. Maar dat was gelukkig maar even. Deze regen, kou en ellende gaan we nu heel lang krijgenquote:Op zondag 23 september 2018 12:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is niet op elk moment mogelijk als je 'normale' verplichtingen hebt
Ik vond het dit jaar heel goed te doen. Op één week na in al die maanden toen het echt dagenlang 30+ was en het zo bloedheet werd in huis. Verder zaligquote:Op zondag 23 september 2018 12:31 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Ja maar dat was ook met de hitte, toen zaten mensen ook meteen te zeiken.
Oh ik hou er juist van als er iets zwaars op me ligt. Ik kan juist niet slapen met alleen zo'n dekbedhoes op me.quote:Op zondag 23 september 2018 12:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vreselijk, dat is toch ontzettend oncomfortabel, onder zo'n 'zwaar' ding slapen?![]()
Die enkele keer dat ik in een hotel nķet de energie heb om gelijk dat ding eruit te trekken voel ik me na vijf minuten onder het dekbed al helemaal claustrofobisch worden.
Ik hoop van wel. Vijf maanden regenquote:Op zondag 23 september 2018 12:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het dit jaar heel goed te doen. Op één week na in al die maanden toen het echt dagenlang 30+ was en het zo bloedheet werd in huis. Verder zalig
Maar echt, die herfst en winter hebben straks ook nog zat mooie droge dagen hoor. Het regent nooit vijf maanden achter elkaar
Nee, dat slaapt gewoon niet lekkerquote:Op zondag 23 september 2018 12:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh ik hou er juist van als er iets zwaars op me ligt. Ik kan juist niet slapen met alleen zo'n dekbedhoes op me.
Ik sliep altijd onder alleen een (flinterdun) overtrek, nu is het een (dun) laken jaquote:Op zondag 23 september 2018 12:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heerlijk juist zo’n dekbedHeb een donzen die je voelt maar toch fluffy is. Raam open in de winter en dan onder het dekbed.
Slaap jij onder een laken dan?
Regen valt doorgaans wel mee hoor, met hoe lang we dat constant krijgen.quote:Op zondag 23 september 2018 12:35 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Klopt, die heel extreme hitte was ook klote tenzij je in zwembad of zee ligt. Maar dat was gelukkig maar even. Deze regen, kou en ellende gaan we nu heel lang krijgen
Als er dan af en toe maar even een droog half uurtje is om de honden uit te laten. Ik zelf hou wel van in de plassen stampen maar m'n Griekse hond gaat pruilend onder de bosjes zitten als het regent. Tis een beetje een nattekat zeg maar.quote:Op zondag 23 september 2018 12:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik hoop van wel. Vijf maanden regen
Een laken jaquote:Op zondag 23 september 2018 12:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik sliep altijd onder alleen een (flinterdun) overtrek, nu is het een (dun) laken ja
Of tenminste, zo'n ding waar geen dekbed in kan zeg maar, ik haal al de namen van al dat beddengoed altijd door elkaar
JA NEE HET GAAT VIJF MAANDEN REGENEN SNAP DAT DAN! Kijk alleen komende week maar! Hel! Verdoemenis! Kijk dan man wat een regen er komt! Horror ende depri!quote:Op zondag 23 september 2018 12:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Regen valt doorgaans wel mee hoor, met hoe lang we dat constant krijgen.
quote:Op zondag 23 september 2018 12:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Als er dan af en toe maar even een droog half uurtje is om de honden uit te laten. Ik zelf hou wel van in de plassen stampen maar m'n Griekse hond gaat pruilend onder de bosjes zitten als het regent. Tis een beetje een nattekat zeg maar.
Nou ja een stevig dekbed gaat een overvaller met een vuurwapen of een knuppel ofzo verder ook niet tegenhouden. Dus ja.quote:Op zondag 23 september 2018 12:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een laken ja![]()
Zo kan ik echt niet slapen hoor![]()
Het voelt niet beschermend ofzo.
quote:Op zondag 23 september 2018 12:42 schreef Greys het volgende:
[..]
JA NEE HET GAAT VIJF MAANDEN REGENEN SNAP DAT DAN! Kijk alleen komende week maar! Hel! Verdoemenis! Kijk dan man wat een regen er komt! Horror ende depri!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 september 2018 12:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja een stevig dekbed gaat een overvaller met een vuurwapen of een knuppel ofzo verder ook niet tegenhouden. Dus ja.
heb je je ark al gereed?quote:Op zondag 23 september 2018 12:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik hoop van wel. Vijf maanden regen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |