"Voor mijn blessure was ik onbetwist aanvoerder. Dat je dan na zo'n nare blessure terugkomt en je band kwijt bent en er zelfs naast staat, dat is zeer teleurstellend en doet pijn. Ik had op meer krediet gerekend. Ik ben een jongen van de club natuurlijk, maar ik zal wel om mij heen kijken als er iets voorbijkomt."quote:Op zondag 23 september 2018 00:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En die rare die zichzelf wijsmaakt dat die aanvoerder af is vanwege zijn blessure
Ik vergeet elke keer dat we hem nog hebben, werkelijk nog geen seconde gemistquote:Op zondag 23 september 2018 08:32 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
"Voor mijn blessure was ik onbetwist aanvoerder. Dat je dan na zo'n nare blessure terugkomt en je band kwijt bent en er zelfs naast staat, dat is zeer teleurstellend en doet pijn. Ik had op meer krediet gerekend. Ik ben een jongen van de club natuurlijk, maar ik zal wel om mij heen kijken als er iets voorbijkomt."
JoelGOD
Huntelaar zal zelf ook wel wat tikjes uitdelenquote:Op zondag 23 september 2018 08:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik gok er trouwens op dat of Huntelaar of Neres in het begin al een flinke tik krijgt van een PSV'er, om te testen hoe fit ze zijn. Van Bommel is wel zo gehaaid.
Ok Hansquote:Op zondag 23 september 2018 08:28 schreef Scarface88 het volgende:
Vandaag gaat PSV de titelrace beslissen. Hoop dat de medische staff wat extra norit tabletten meeneemt in de tas. De diarree zal dun door de broek lopen vanmiddag. Met knikkende knieen en zweet op de rug afgestrafd worden.
Dat zweet zal wel meevallen in de stromende regenquote:Op zondag 23 september 2018 08:28 schreef Scarface88 het volgende:
Vandaag gaat PSV de titelrace beslissen. Hoop dat de medische staff wat extra norit tabletten meeneemt in de tas. De diarree zal dun door de broek lopen vanmiddag. Met knikkende knieen en zweet op de rug afgestrafd worden.
afgestrafdquote:Op zondag 23 september 2018 08:28 schreef Scarface88 het volgende:
Uit gaat het anders nog niet van een leien dakje, ADO vorige week niet meegerekend. Dat was indrukwekkend effectief. Maar die gaan, net als wij, hun punten nog wel verspelen. Thuis verwacht ik dat beide ploegen niet heel veel punten morsen, uitwedstrijden zullen heus nog wel vaker dan verwacht een struikelblok vormen.quote:Op zaterdag 22 september 2018 14:26 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Oneens. Ik zou het zeer vervelend vinden om nu al vijf punten achter te staan op de enige concurrent. Vooral omdat de rest van de Eredivisie heel weinig voorstelt en je het niet meer in eigen hand hebt. PSV gaat op die manier niet veel punten verliezen. Leuk dat de competitie nog lang duurt, maar dat geldt ook voor Ajax. En we hebben er een handje van om bij ploegen als Utrecht weer punten te verliezen. Hoe dramatisch die ook zijn.
Tel daarbij op dat PSV waarschijnlijk vierde wordt in de CL en zich vanaf de winter volledig kan focussen op de competitie. Ajax wordt minimaal derde in de CL en gaat in dat geval hoe dan ook overwinteren, met alle extra wedstrijden van dien.
Nee, geef mij maar een lekkere overwinning in Eindhoven die nog even door dreunt (gelijkspelletje daarna bij NAC). We hoeven niet elk jaar maar weer te achtervolgen.
Ook met de Ligt heb ik er weinig vertrouwen in hoor.quote:
Dat scheelt wel een slok op een borrel, ja. Ergens voelt het toch niet goed dat je met een alternatief, op bezoek bij PSV althans, gelet op kop- en duelkracht achterin, meteen veel kwaliteit inlevert.quote:
Wut?quote:Op zondag 23 september 2018 11:28 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ook met de Ligt heb ik er weinig vertrouwen in hoor.
Dan heb ik er wel vertrouwen in.quote:Op zondag 23 september 2018 11:28 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ook met de Ligt heb ik er weinig vertrouwen in hoor.
En dan gaat Frenkie ook in de verdediging terwijl ik hem liever op het middenveld zie.quote:Op zondag 23 september 2018 11:29 schreef Fargo het volgende:
[..]
Dat scheelt wel een slok op een borrel, ja. Ergens voelt het toch niet goed dat je met een alternatief, op bezoek bij PSV althans, gelet op kop- en duelkracht achterin, meteen veel kwaliteit inlevert.
Vooral zijn eerste jaar vond ik echt indrukwekkend. Kwam binnen met bestuurlijke en sportieve onrust en loodste Ajax naar de titel. Daarna...volledig eens met bovenstaande. Tactisch zeker geen topper, heeft nooit kunnen overtuigen, maar op dat moment voor ons de juiste persoon.quote:Op zondag 23 september 2018 00:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Artikel niet gelezen. Mike.
Toen Frank kwam was het een onwaarschijnlijke puinhoop* en een financieel panibele situatie. Vervolgens werd hij vier keer kampioen, presteerde aardig Europees, terwijl zijn beste spelers steeds werden verkocht. Daardoor kon Ajax jaar in jaar uit tientallen miljoenen euro's winst maken, waar nog steeds de vruchten van worden geplukt. Beetje respect dus graag.
*Hoewel tactisch absoluut betere trainers, valt te bezien of Bosz en Ten Hag in deze situatie overeind waren gebleven
Vandaag Frenkie in de verdediging zetten is zelfmoord, Ten Hag moet dan Wöber gebruiken en ik hoop dat hij dat ook beseftquote:Op zondag 23 september 2018 11:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan gaat Frenkie ook in de verdediging terwijl ik hem liever op het middenveld zie.
Het is PSV-uit. Daar heb ik standaard nooit vertrouwen in.quote:
Ben er normaal helemaal geen voorstander van, maar ik heb nog liever dat 'ie vandaag met een spuit speelt en dat we hem dan, FM style, daarna 3 weken moeten missen.quote:Op zondag 23 september 2018 11:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan gaat Frenkie ook in de verdediging terwijl ik hem liever op het middenveld zie.
Tja, hij heeft zijn IQ niet voor niets in zijn username verwerkt.quote:
Ik heb Ajax wel vaker in blakende vorm alsnog hard de boot in zien gaan in Eindhoven. Maar prima, noem het maar laf. Ik spreek je na de wedstrijd wel.quote:Op zondag 23 september 2018 11:37 schreef Heeinz het volgende:
Wat is dit voor laf gedoe hier man
Geen vertrouwen, tekenen voor een punt
We spelen eindelijk weer goed, selectie die barst van het talent en dan niet uitgaan van een goed resultaat? PSV is ook niet niks natuurlijk maar ik schat ons toch wel wat hoger in
Op bezoek bij PSV uitgaan van een goed resultaat? Dan doe je PSV toch echt tekort denk ik. Niks mis met wat zelfvertrouwen en bravoure, maar een betere tegenstander dan deze hebben we dit seizoen nog niet gehad. Het wordt echt een test.quote:Op zondag 23 september 2018 11:37 schreef Heeinz het volgende:
Wat is dit voor laf gedoe hier man
Geen vertrouwen, tekenen voor een punt
We spelen eindelijk weer goed, selectie die barst van het talent en dan niet uitgaan van een goed resultaat? PSV is ook niet niks natuurlijk maar ik schat ons toch wel wat hoger in
Dat ja, niet verliezen in Eindhoven is al een goed resultaat.quote:Op zondag 23 september 2018 11:45 schreef Fargo het volgende:
[..]
Op bezoek bij PSV uitgaan van een goed resultaat? Dan doe je PSV toch echt tekort denk ik. Niks mis met wat zelfvertrouwen en bravoure, maar een betere tegenstander dan deze hebben we dit seizoen nog niet gehad. Het wordt echt een test.
Vanuit dat oogpunt, en vanuit een meer berekenende optiek, zou ik er in elk geval op voorhand sowieso voor tekenen dat we na vandaag geen vijf punten achter komen te staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |