SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Game on![]()
Update - 07.05 uur (21 september 2018) - 'PSV-uit wordt race tegen de klok voor De Ligt'quote:
nee dat kan je wel vergeten, niet alleen voor zondagquote:Op vrijdag 21 september 2018 11:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Klinkt niet goed van De Ligt. Dit maakt PSV wel favoriet.
Dat is een keuze. De ene trainer vindt dat onzin terwijl een ander vindt dat een selectie er juist baat bij heeft.quote:Op vrijdag 21 september 2018 11:13 schreef Buitendam het volgende:
Vrij zijn op vrijdag als je op zondag een topper speelt? Is dat gebruikelijk?
Wist ik niet.quote:Op vrijdag 21 september 2018 11:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is een keuze. De ene trainer vindt dat onzin terwijl een ander vindt dat een selectie er juist baat bij heeft.
Waren ze anders ook wel. Wie thuis speelt tussen deze 2 is de favoriet.quote:Op vrijdag 21 september 2018 11:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Klinkt niet goed van De Ligt. Dit maakt PSV wel favoriet.
nee moet je geen risico's mee nemen maar zou centraal toch liever 1 echte verdediger hebbenquote:Op vrijdag 21 september 2018 12:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
De Ligt lekker laten herstellen. Kunnen hem veel beter gebruiken de rest van het seizoen, en de knie is blessuretechnisch een complex geval
Wber en Frenkie zou nog kunnen, en dan Blind op het middenveld.quote:Op vrijdag 21 september 2018 12:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee moet je geen risico's mee nemen maar zou centraal toch liever 1 echte verdediger hebben
Afgekeken van Gio denk ik.quote:Op vrijdag 21 september 2018 11:13 schreef Buitendam het volgende:
Vrij zijn op vrijdag als je op zondag een topper speelt? Is dat gebruikelijk?
quote:Justin Kluivert begon veelbelovend bij AS Roma met een assist bij zin debuut, maar niets is zo veranderlijk als de voetballerij. Tegen Real Madrid zat Kluivert niet eens op de bank, hij werd buiten de wedstrijdselectie gelaten.
Volgens Corriero dello Sport zou Kluivert ontevreden zijn met de hoeveelheid speeltijd die hij krijgt en zou Mino Raiola al klaar zijn om op oorlogspad te gaan. Kluivert maakte tot nu toe 73 minuten in de Serie A. Roma kent sowieso nog niet echt een lekkere start: het staat op 5 punten uit 4 duels.
Eusebio Di Fransesco, de trainer van Roma, zou gereageerd hebben op de ontevredenheid van Kluivert en diens zaakwaarnemer: “Soms is het voor spelers, die denken dat ze het al gemaakt hebben, beter om een wedstrijd van de tribune te aanschouwen.”
Dat zag ook echt helemaal niemand aankomen.quote:
neequote:Op vrijdag 21 september 2018 18:05 schreef RensAjacied het volgende:
Kan Dolberg al 90 minuten spelen? KJH gaat het niet halen denk ik.
Dan zie ik het liefst Tadic of Neres gewoon in de spits en Dolberg als invaller.quote:
Ik ook. Vd Beek er in en Neres door naar centrum.quote:Op vrijdag 21 september 2018 18:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dan zie ik het liefst Tadic of Neres gewoon in de spits en Dolberg als invaller.
Sierhuis heeft het ook nog niet echt.
Mindgames van Ten Hag hoop ik.quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:01 schreef Zocalo het volgende:
Dolberg en Schuurs basis bij Jong Ajax, dus ik gok dat KJH en De Ligt gewoon spelen. Neres zal ook wel loslopen.
Weer een mooie in het rijtje, te snel te hoog in de bol, zoveelste faalproduct van Mino in the makingquote:
Hoop ik ook. Twee blessures is op zich nog wel op te vangen, als die drie geblesseerd zijn is dat heel problematischquote:Op vrijdag 21 september 2018 20:31 schreef franske19 het volgende:
[..]
Mindgames van Ten Hag hoop ik.
Kamikaze met die 2 centrale verdedigers. Helemaal als ze hoge voorzetten gaan geven op L.De Jong die koppend superieur is aan die 2 . En dan heb je nog 2 buitenspelers die heel direct spelen en vaak naar binnen trekken en dan heb je toch liever een pure verdediger naast Blind zoals een Wober bijvoorbeeld wat ook maar behelpen is .quote:Op zaterdag 22 september 2018 05:34 schreef PicoMMP het volgende:
Onana;
Mazraoui, Frenkie, Blind, Nico;
Schne, Van de Beek, Eiting;
Ziyech, Tadic. Labyad
Zoiets?
Jammer dat Sinkgraven niet fit is en Nico wel, anders hadden we met 10 middenvelders kunnen spelen.quote:Op zaterdag 22 september 2018 05:34 schreef PicoMMP het volgende:
Onana;
Ziyech, Tadic. Labyad
Zoiets?
Koekoek welkom bij de voetbalwereld.quote:
Labyadquote:Op zaterdag 22 september 2018 05:34 schreef PicoMMP het volgende:
Onana;
Ziyech, Tadic. Labyad
Zoiets?
Sierhuis wellichtquote:Op zaterdag 22 september 2018 11:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan liever gewoon een Pereira of Gravenberch in de basis ja.
Wber ben ik ook voorstander van ja. Vond hem in zijn eerste maanden overigens ook uitstekend spelen, daarna door blessures of als linksback weinig meer van gezienquote:Op zaterdag 22 september 2018 12:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Liever Wober vanwege Luuk. Ik zie De Ligt het niet halen. Vocht in knie en verrekte knieband is niet in paar dagen over.
"Hij kijkt uit zijn ogen alsof hij elke ochtend twee gram white widow bij z’n cornflakes flikkert"quote:Op zaterdag 22 september 2018 12:35 schreef Max23 het volgende:
Kolere die vriendin van Neres![]()
[ afbeelding ]
https://fhm.nl/kira-winona-vriendin-david-neres/
Zou toch eerder kiezen voor die van Frenkiequote:Op zaterdag 22 september 2018 12:35 schreef Max23 het volgende:
Kolere die vriendin van Neres![]()
[ afbeelding ]
https://fhm.nl/kira-winona-vriendin-david-neres/
Die mag komende woensdag lekker minuten maken.quote:
Sierhuis is niks bijzonders.quote:Op zaterdag 22 september 2018 12:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Sierhuis wellicht
Maar laten we eerst hopen dat die gasten op tijd fit zijn, zou echt een hoop schelen
Oneens. Ik zou het zeer vervelend vinden om nu al vijf punten achter te staan op de enige concurrent. Vooral omdat de rest van de Eredivisie heel weinig voorstelt en je het niet meer in eigen hand hebt. PSV gaat op die manier niet veel punten verliezen. Leuk dat de competitie nog lang duurt, maar dat geldt ook voor Ajax. En we hebben er een handje van om bij ploegen als Utrecht weer punten te verliezen. Hoe dramatisch die ook zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2018 13:40 schreef MatthijsDJ het volgende:
Ondanks dat ik hoop dat we dit weekend gewoon winnen is het wmb ook geen drama als we daar verliezen. Competitie is nog lang.
Pic?quote:Op zaterdag 22 september 2018 13:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zou toch eerder kiezen voor die van Frenkie
Ik denk dat PSV wel boven Inter gaat eindigen maar voor de rest ben ik het wel met je eens. Er moet echt gewonnen worden en ik denk dat we dan echt nog meer in een positieve flow terecht komenquote:Op zaterdag 22 september 2018 14:26 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Oneens. Ik zou het zeer vervelend vinden om nu al vijf punten achter te staan op de enige concurrent. Vooral omdat de rest van de Eredivisie heel weinig voorstelt en je het niet meer in eigen hand hebt. PSV gaat op die manier niet veel punten verliezen. Leuk dat de competitie nog lang duurt, maar dat geldt ook voor Ajax. En we hebben er een handje van om bij ploegen als Utrecht weer punten te verliezen. Hoe dramatisch die ook zijn.
Tel daarbij op dat PSV waarschijnlijk vierde wordt in de CL en zich vanaf de winter volledig kan focussen op de competitie. Ajax wordt minimaal derde in de CL en gaat in dat geval hoe dan ook overwinteren, met alle extra wedstrijden van dien.
Nee, geef mij maar een lekkere overwinning in Eindhoven die nog even door dreunt (gelijkspelletje daarna bij NAC). We hoeven niet elk jaar maar weer te achtervolgen.
quote:Op zaterdag 22 september 2018 14:45 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Gaat wel heel moeilijk worden.
Met het verschil dat PSV wel wint (Fortuna, PEC) en wij punten verliezen (Heracles). Zo ging dat vorig jaar ook. Laten we dat gewoon een keertje voor zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2018 15:18 schreef manny het volgende:
Laten we niet vergeten dat PSV ook al een paar hele matige wedstrijden heeft gespeeld (wij ook trouwens) dit seizoen. Dus verliezen zal zeker niet leuk zijn, maar seizoen is dan verre van over.
Gefixedquote:Op zaterdag 22 september 2018 15:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je het mis hebt verwacht ik dat je minimaal 2 jaar afwezig bent.
Mietjequote:Op zaterdag 22 september 2018 15:50 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Ik ben oprecht een beetje bang ja.
Homoquote:Op zaterdag 22 september 2018 15:50 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Spanning wel, bang is onnodigquote:Op zaterdag 22 september 2018 15:50 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
In die zin eens omdat je thuis tegen PSV deze 3 verliespunten dan nog goed kunt maken, maar ik zie PSV als de bepalende spelers daar heel blijven verder niet heel veel punten meer verspelen.quote:Op zaterdag 22 september 2018 13:40 schreef MatthijsDJ het volgende:
Ondanks dat ik hoop dat we dit weekend gewoon winnen is het wmb ook geen drama als we daar verliezen. Competitie is nog lang.
Als hij de vorige PSV - Ajax gaat analyseren dan zal Wober ook niet spelen.quote:Op zaterdag 22 september 2018 19:45 schreef Pedroso het volgende:
Als Ten Hag het maar uit zijn hoofd laat om bij afwezigheid van De Ligt weer met Blind en F. de Jong te gaan beginnen. Dan ben je achterin zo kwetsbaar en bovendien wordt je middenveld ook nog is flink zwakker
Maar ik vrees dat Ten Hag wel weer eigenwijs zal zijn en toch met de AEK opstelling gaat beginnen.
Mwah, dat valt nog wel mee. Het is alleen zo dat Ajax en PSV elkaar niet veel ontlopen en dan zou het wel lekker zijn als je niet met een gemankeerde verdediging gaat spelen.quote:Op zaterdag 22 september 2018 19:48 schreef Scarface88 het volgende:
Het loopt in Amsterdam alweer dun door de broek zie ik. Met knikkende knieen naar Eindhoven.
Goed gezien.quote:Op zaterdag 22 september 2018 19:48 schreef Scarface88 het volgende:
Het loopt in Amsterdam alweer dun door de broek zie ik. Met knikkende knieen naar Eindhoven.
Ajax hoeft zelfs Allah niet te vrezen.quote:Op zaterdag 22 september 2018 15:37 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik vrees alleen Allah (swt) en voor de rest niemand.
quote:Op zaterdag 22 september 2018 19:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mwah, dat valt nog wel mee. Het is alleen zo dat Ajax en PSV elkaar niet veel ontlopen en dan zou het wel lekker zijn als je niet met een gemankeerde verdediging gaat spelen.
Overigens hoop ik dat bij PSV die Guti gaat spelen, die kan er niet veel van.
quote:Op zaterdag 22 september 2018 19:52 schreef Marsenal het volgende:
Die Guti gaat nog door de mand vallen ja, iedereen met een halve hersencel ziet dat die gast compleet gehandicapt is.
Epic haat. I see what y'all did there.quote:Op zaterdag 22 september 2018 19:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Die Guti is gewoon een mindere versie van Donny.
Wat heeft dat voor zin als MvB zich toch niet aanpast aan de tegenstader?quote:Op zaterdag 22 september 2018 20:41 schreef patrickt37 het volgende:
Ik denk dat Ajax morgen op volle oorlogssterkte is. De blessures zijn een spelletje van EtH.
1-3
tegenstaderquote:Op zaterdag 22 september 2018 20:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wat heeft dat voor zin als MvB zich toch niet aanpast aan de tegenstader?
Zo dom zal Van Bommel vast niet zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2018 20:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
tegenstaderquote:Op zaterdag 22 september 2018 20:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als dat niet gebeurt kom jij een week niet op FOK!quote:Op zaterdag 22 september 2018 21:21 schreef onlogisch het volgende:
PSV gaat morgen makkelijk winnen. Dat wordt echt een 1,2,3tje
quote:Op zaterdag 22 september 2018 21:21 schreef onlogisch het volgende:
PSV gaat morgen makkelijk winnen. Dat wordt echt een 1,2,3tje
Ehm nee.quote:Op zaterdag 22 september 2018 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dat niet gebeurt kom jij een week niet op FOK!
PSV is niet van het niveau Barcelona hoor. (Is ook wel gebleken)quote:Op zaterdag 22 september 2018 20:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt, PSV geeft de clubs in NL ook altijd het gevoel dat ze aardig mee ballen en voor je het weet staat je 3-0 achter,zal morgen niet anders zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2018 21:38 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
PSV is niet van het niveau Barcelona hoor. (Is ook wel gebleken)
En dan nog denken dat PSV aardig kon mee voetballen.
Dat soort clubs laten je denken dat je mee kan. Maar voetballend gezien is op dit moment Ajax en stapje te ver voor PSV.
1-3
Dit is echt een waanzinnige postquote:Op zaterdag 22 september 2018 21:38 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
PSV is niet van het niveau Barcelona hoor. (Is ook wel gebleken)
En dan nog denken dat PSV aardig kon mee voetballen.
Dat soort clubs laten je denken dat je mee kan. Maar voetballend gezien is op dit moment Ajax en stapje te ver voor PSV.
1-3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |