abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 11:12:40 #251
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_182469727
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 23:13 schreef wimderon het volgende:
TeamDiData twitterde op donderdag 11-10-2018 om 21:07:32 ⚡️⚡️BIG NEWS!⚡️⚡️We're delighted to announce that @Mark_Renshaw 🇦🇺has extended his contract with @TeamDiData for 2019!Full reaction from Mark & @dougryd here: https://t.co/M1GiDdLN4O https://t.co/QMHDYPi9Fk reageer retweet
Wat is de gemiddelde leeftijd daar volgend jaar? 36 ofzo? En dan vooral al die bejaarde sprinters. Alsof ze denken dat met de leeftijd de topsnelheid toeneemt.
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 12:44:33 #252
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_182471157
Alweer een grandioze transfer voor CCC.
ammattipyoraily twitterde op vrijdag 12-10-2018 om 12:31:29 2-time Tour of Rwanda champion Valens Ndayisenga is in talks with CCC. https://t.co/OCeoul3Dnk reageer retweet
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator vrijdag 12 oktober 2018 @ 12:56:09 #253
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_182471366
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 12:44 schreef Mani89 het volgende:
Alweer een grandioze transfer voor CCC.
ammattipyoraily twitterde op vrijdag 12-10-2018 om 12:31:29 2-time Tour of Rwanda champion Valens Ndayisenga is in talks with CCC. https://t.co/OCeoul3Dnk reageer retweet
:D
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 13:03:42 #254
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_182471467
quote:
Kan deze jongen er iets van?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator vrijdag 12 oktober 2018 @ 13:16:34 #255
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_182471643
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 13:03 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Kan deze jongen er iets van?
Was een paar jaar geleden wel een talent, maar de laatste jaren heeft hij maar weinig laten zien. Tijdje terug bij een Oostenrijkse ploeg gereden zonder resultaten en dit jaar bij een Franse amateurploeg wel wat gewonnen maar heel denderend was het niet.

Kortom, rare transfer. Als het klopt.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 13:34:49 #256
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_182471901
De Polen hebben een zondebok nodig.
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 13:47:30 #257
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_182472080
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 13:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Was een paar jaar geleden wel een talent, maar de laatste jaren heeft hij maar weinig laten zien. Tijdje terug bij een Oostenrijkse ploeg gereden zonder resultaten en dit jaar bij een Franse amateurploeg wel wat gewonnen maar heel denderend was het niet.

Kortom, rare transfer. Als het klopt.
Waarom haalt niemand Hafetab?
Put these foolish ambitions to rest.
  Moderator vrijdag 12 oktober 2018 @ 13:48:46 #258
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_182472090
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 13:47 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Waarom haalt niemand Hafetab?
Vraag ik me ook af.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 15:02:38 #259
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_182472981
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 13:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Was een paar jaar geleden wel een talent, maar de laatste jaren heeft hij maar weinig laten zien. Tijdje terug bij een Oostenrijkse ploeg gereden zonder resultaten en dit jaar bij een Franse amateurploeg wel wat gewonnen maar heel denderend was het niet.

Kortom, rare transfer. Als het klopt.
Nou ja, zal niet de eerste rare transfer zijn van die ploeg.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_182473016
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 11:03 schreef showtimer het volgende:
Pfingsten moet opzouten bij Bora.

Cru, ik vond hem juist altijd ploegopvulling tot de Giro van dit jaar. :@
Hij mag toch blijven. :)

quote:
BORA – hansgrohe 2019:

Pascal Ackermann (Ger), Erik Baska (Svk), Cesare Benedetti (Ita), Sam Bennett (Irl), Maciej Bodnar (Pol), Emanuel Buchmann (Ger), Marcus Burghardt (Ger), Jempy Drucker (Lux), Davide Formolo (Ita), Oscar Gatto (Ita), Felix Großschartner (Aut), Peter Kennaugh (Gbr), Leopold König (Cze), Patrick Konrad (Aut), Rafal Majka (Pol), Jay McCarthy (Aus), Gregor Mühlberger (Aut), Daniel Oss (Ita), Christoph Pfingsten (Ger), Pawel Poljanski (Pol), Lukas Pöstlberger (Aut), Juraj Sagan (Svk), Peter Sagan (Svk), Maximilian Schachmann (Ger), Andreas Schillinger (Ger), Michael Schwarzmann (Ger), Rüdiger Selig (Ger).
Hoeveel procent van zijn salaris zou König nog krijgen? :+
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 15:07:47 #261
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_182473085
Jezus dat ze nog een jaar vastzitten aan Koning Leopold. _O-
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_182476743
Stallaert naar Corendon.

https://www.przegladsport(...)zac-w-elicie/pfj8feg
CCC is ontsnapt aan Henao, waar ze al rond mee waren. Tevens kregen ze Quintana aangeboden, maar daar hebben ze geen interesse in. In de toekomst mikken ze op Majka en Kwiatkowski (maar die liggen allebei tot eind 2020 onder contract).
pi_182482618
Badilatti is de laatste tijd getest door Israël Cycling Academy en is goed genoeg bevonden voor een contract voor volgend seizoen.
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 00:03:51 #264
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_182483169
quote:
"Next year I'm under contract with Bahrain-Merida but I've also received some very interesting offers alongside that from Bahrain-Merida. I'm going to have to carefully study things and decide which is best for me. It's not just about the contract but also about the development of the team as a project," Nibali explained to La Gazzetta dello Sport.

The Italian sports newspaper has suggested that Team Sky may again be interested in Nibali. Italy is a key market for the subscription television broadcaster and Nibali could perhaps mentor Egan Bernal as the Colombian develops into a Grand Tour contender and Nibali winds down his career.

"There was a moment when we talked but I was under contract. We’ll see. I can't say anything else for now. First I want to finish this season, rest up, recover, start training again and work on my weaknesses," Nibali said.

"I'd be flattered to receive an offer from Team Sky, I'd like that. It'd be a really nice challenge that I opted not to take up in the past. I don't have any regrets about that but Team Sky is a unique team; they can perhaps help you achieve things that you’ve never done before."
Put these foolish ambitions to rest.
pi_182484544
quote:
Rubén Plaza heeft zijn contract bij Israel Cycling Academy verlengd met één seizoen. De 38-jarige Spanjaard twijfelde of hij moest stoppen, maar aan de vooravond van de Ronde van Lombardije maakte hij bekend dat hij nog een jaar vastplakt aan zijn lange carrière. “Ik heb er de afgelopen weken over nagedacht, maar ik heb besloten nog één seizoen te blijven”, zei hij in een video, die op de social media van zijn ploeg was geplaatst.

“Ook komend seizoen ga ik elke dag strijden en proberen overwinningen te behalen voor de ploeg”, zei Plaza. “Ook ga ik aan de slag met de jonge renners. Ik heb ze leren kennen dit seizoen en ik denk dat ik hier nog het één en ander kan betekenen. Ik ben er klaar voor.”
De Spanjaard overwoog een punt te zetten achter zijn loopbaan, maar de ploeg vroeg hem te blijven. In zijn eerste seizoen bij de Israëlische formatie zag de ploegleiding ‘een sterke renner met een jong hart’ en van zijn motivatie was men onder de indruk. Plaza: “Ik dacht dat dit mijn laatste jaar zou zijn…” En dan lachend: “Maar dat denk ik al vijf jaar. Telkens vind ik motivatie om door te gaan. Omdat ik elk jaar dichter bij het eind van mijn carrière kom, geniet ik van elke dag.”
Het zijn zware drinkers bij ICA.
pi_182526743
quote:
Cameron Vandenbroucke gaat bij Lotto Soudal Ladies aan de slag

De Lotto Soudal Ladies hebben hun ploeg rond voor volgend jaar. Cameron Vandenbroucke is alvast een opmerkelijke nieuwkomer. De 19-jarige dochter van wijlen Frank Vandenbroucke gaat na de jaarwisseling de kleuren verdedigen van Lotto Soudal Ladies.

“We gaan Cameron niet voor de leeuwen gooien. Tijdens de eerste maanden van het seizoen zal ze ook aan geen grote koersen deelnemen, ze zal enkel kermiskoersen rijden. Ze heeft immers nog veel te leren. We zorgen voor een omkadering waarin ze de knepen van het wielervak verder kan aanleren en zal ook begeleid worden door een eigen trainer. Afhankelijk van de progressie die ze maakt, zullen we haar op termijn selecteren voor de UCI-koersen. Maar daar is geen haast mee gemoeid’ stelt Dany Schoonbaert, ploegleider bij Lotto Soudal Ladies.
  maandag 15 oktober 2018 @ 12:48:11 #267
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_182527427
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 12:14 schreef wimderon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik juich het toe.
pi_182527446
Puck Moonen visioenen, maar wel leuk voor haar
Jack does it in real time...
  maandag 15 oktober 2018 @ 12:57:29 #269
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_182527620
* kaasplankje droomt van Puck en Cameron die in een strak wielertruitje voor hem uitrijden en dan..
pi_182531109
quote:
UAE Team Emirates have signed the Oliveira twins

Ivo and Rui, a double boost in the speed department for the Emirati formation

In the market for talent, UAE Team Emirates has struck a double bargain: Portuguese twins Ivo and Rui Oliveira (photo Bettini), two of the most promising riders in international cycling, have signed on to the team with two-year contracts.

Strength, consistent pacing and speed are among the skills that make up the brothers’ cycling portfolios, along with a technical base forged by track events as well.

Ivo Emanuel Alves Oliveira (68 kg in 185 cm) and Rui Filipe Alves Oliveira (66 kg in 183 cm) were born in Vila Nova de Gaia on September 5, 1996 and in 2017 they debuted as pro riders with the Axeon-Hagens Berman jersey.
In road racing, Ivo was crowned Portuguese Under 23 time trial champion in 2018 and he won the 4th stage in the Circuit des Ardennes International, while Rui captured the National Under 23 title in the in-line race.

Ivo’s cache of track accomplishments centers on the silver medals he won in the 2018 European Championships and in the individual chase at the 2018 World Championships (he was the first Portuguese to capture a podium in a track World Championship, with a remarkable time of 4’12”365); meanwhile, Rui classified 3rd (2017) and 2nd (2018) in the elimination race.

http://www.uaeteamemirate(...)gned-oliveira-twins/
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 13:51:00 #271
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_182550101
Rijdt Fernando Gaviria (24) in 2019 voor Deceuninck-Quick.Step? Het blijft een open vraag, ook al loopt het contract van de Colombiaan bij de Belgische WorldTourploeg nog door tot eind volgend jaar. “Er is momenteel geen duidelijkheid over”, moet teammanager Patrick Lefevere bekennen. “Dat we onze sponsoring pas heel laat rondkregen, was in die zin vervelend.” In de periode van onzekerheid dreigde Lefevere in zijn zoektocht naar budgettair evenwicht een paar van zijn kopstukken te verliezen. Naast Gaviria, dit seizoen goed voor negen zeges maar nu out met een sleutelbeenbreuk na een val in de Ronde van Turkije, werd onder meer ook Enric Mas aan de mouw getrokken. De Spaanse Vueltarevelatie blijft, maar over Gaviria is er nog geen witte rook. “Er gaat een hele rompslomp mee gepaard, waarbij uiteraard gepraat wordt over centen.” Lefevere blijft het evenwel positief bekijken. “Stel dat we Fernando zouden verliezen, hebben we nog altijd Viviani. En is het aan onze jonge spurttalenten om zich te tonen.”

https://www.hln.be/de-kra(...)er-gaviria~a57a58a8/
pi_182550745
Begint steeds meer te lijken op

,<-- -->
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 14:26:11 #273
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182550789
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 13:51 schreef maxi-mus het volgende:
Rijdt Fernando Gaviria (24) in 2019 voor Deceuninck-Quick.Step? Het blijft een open vraag, ook al loopt het contract van de Colombiaan bij de Belgische WorldTourploeg nog door tot eind volgend jaar. “Er is momenteel geen duidelijkheid over”, moet teammanager Patrick Lefevere bekennen. “Dat we onze sponsoring pas heel laat rondkregen, was in die zin vervelend.” In de periode van onzekerheid dreigde Lefevere in zijn zoektocht naar budgettair evenwicht een paar van zijn kopstukken te verliezen. Naast Gaviria, dit seizoen goed voor negen zeges maar nu out met een sleutelbeenbreuk na een val in de Ronde van Turkije, werd onder meer ook Enric Mas aan de mouw getrokken. De Spaanse Vueltarevelatie blijft, maar over Gaviria is er nog geen witte rook. “Er gaat een hele rompslomp mee gepaard, waarbij uiteraard gepraat wordt over centen.” Lefevere blijft het evenwel positief bekijken. “Stel dat we Fernando zouden verliezen, hebben we nog altijd Viviani. En is het aan onze jonge spurttalenten om zich te tonen.”

https://www.hln.be/de-kra(...)er-gaviria~a57a58a8/
Brokkenpiloot laten gaan en inzetten op Hodzj en Jakobsen, zo erg lijkt me dat niet.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_182550987
Waarom zou het over centen gaan als er gewoon is voor volgend jaar dan?

Tenzij Gaviria in de afgelopen periode heeft gezien wat hij bij andere ploegen kan verdienen en hij nu ook mee geld eist van Lefevere natuurlijk.
pi_182552364
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 12:10 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Perfecte ploeg voor hem, zeer gewild voor de Premier League 2019 voorspel ik.
WBVeranAquaPro twitterde op dinsdag 16-10-2018 om 15:34:32 Welcome @Emils_Liepins 🇱🇻Nouvelle recrue dans notre équipe pour la saison 2019👍WEB > https://t.co/77V3IW4oeY https://t.co/okbn3ruq0r reageer retweet
Baltische concurrentie. Helaas te oud voor het Mani project.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')