SPOILER: De tasjes proef door MoiraOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS: Dit is niet de plaats voor een transgenderdiscussie.
ze heeft denk ik nog niets door dat een aantal haar niet zo moetenquote:
Ze heeft geen idee.quote:
Ja en ze wint zojuist een captain proef.quote:Op donderdag 20 september 2018 21:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze heeft geen idee.
Maar ik snap eigenlijk niet zo goed waarom je op haar zou stemmen? Misschien wel wat dominant maar wel een winnaar die je nodig hebt in de proeven.
Wel wat dominant? Man wat een irritant mensquote:Op donderdag 20 september 2018 21:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze heeft geen idee.
Maar ik snap eigenlijk niet zo goed waarom je op haar zou stemmen? Misschien wel wat dominant maar wel een winnaar die je nodig hebt in de proeven.
Maar heel irritant om mee op een eiland te zitten.quote:Op donderdag 20 september 2018 21:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja en ze wint zojuist een captain proef.![]()
Rare mensen
Ja zij is wel sterk, ik zou haar later eruit stemmen, als het groepje kleiner wordt.quote:Op donderdag 20 september 2018 21:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze heeft geen idee.
quote:
Maar dan kan je dat toch zeggen tegen drquote:Op donderdag 20 september 2018 21:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar heel irritant om mee op een eiland te zitten.
Die is meer achterbaks maar dat merk je vaak pas laterquote:
Ik in marshmallowsquote:
Nee want dan vermoordt ze je in je slaapquote:Op donderdag 20 september 2018 21:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar dan kan je dat toch zeggen tegen dr
Thuisbezorgdquote:
quote:Op donderdag 20 september 2018 21:46 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Nee want dan vermoordt ze je in je slaap
[V] GESCHIKTquote:Op donderdag 20 september 2018 21:46 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Nee want dan vermoordt ze je in je slaap
Gwendaquote:Op donderdag 20 september 2018 21:46 schreef Prisha het volgende:
Ik denk dat ze Glenda nog even nodig hebben voor de proeven. iets later eruit stemmen lijkt beter.
had het al verbeterdquote:
Mwah met boer Jan en oer Feyenoorder Robin heb je al aardig wat kracht in je team.quote:Op donderdag 20 september 2018 21:46 schreef Prisha het volgende:
Ik denk dat ze Gwenda nog even nodig hebben voor de proeven. iets later eruit stemmen lijkt beter.
Daar word je ook geen eerste mee hoorquote:
Typisch feyenoord dusquote:Op donderdag 20 september 2018 21:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar word je ook geen eerste mee hoor
Gwenda heeft wel het voordeel dat ze licht en sterk is. Dat is toch regelmatig handig bij proeven.quote:Op donderdag 20 september 2018 21:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mwah met boer Jan en oer Feyenoorder Robin heb je al aardig wat kracht in je team.
wordt misschien nek aan nek tussen die tweequote:
Ik denk dat zij wel sterk is.quote:Op donderdag 20 september 2018 21:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb je niks aan man. Niet sterk en niet slim.
quote:
quote:
Stijnquote:Op donderdag 20 september 2018 21:53 schreef maxmit het volgende:
[..]wait wut?
Ik zie Stijn liever. En nee, ik bied geen excuses hiervoor aan.
Maar dat gaat Tony niet doen want die stemt Famke er zelf uit.quote:Op donderdag 20 september 2018 21:56 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Gebruikte Nils niet vorig seizoen de sleutel om iemand te redden?
Stijn is een anabolen dwergquote:Op donderdag 20 september 2018 21:53 schreef maxmit het volgende:
[..]wait wut?
Ik zie Stijn liever. En nee, ik bied geen excuses hiervoor aan.
Ze heeft zelf eens verteld dat je het uitspreekt als Femke, maar haar ouders vonden Famke een mooiere schrijfwijze.quote:Op donderdag 20 september 2018 21:56 schreef mootie het volgende:
Er staat toch Famke, lamlul, zeg dan geen Femke.
Dennis blijft een lamlulquote:Op donderdag 20 september 2018 21:57 schreef zoem het volgende:
[..]
Ze heeft zelf eens verteld dat je het uitspreekt als Femke, maar haar ouders vonden Famke een mooiere schrijfwijze.
Hondenkop Nicolette is ook niet weg te krijgenquote:Op donderdag 20 september 2018 21:58 schreef JaneDoe het volgende:
en hondenkop tony zit nog steeds op z'n troon
waardeloos
Zei ik al vanaf de eerste afleveringquote:Op donderdag 20 september 2018 21:58 schreef FlippingCoin het volgende:
Tony is wel echt een kotsverwekkend figuur zeg
Zullen we hem dan maar samen kielhalen?quote:Op donderdag 20 september 2018 21:58 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Zei ik al vanaf de eerste aflevering
Nou is Maan schijtirritant, maar qua uiterlijk kan ze toch wel wat beters krijgen dan die Tonyquote:Op donderdag 20 september 2018 21:58 schreef JaneDoe het volgende:
en hondenkop tony zit nog steeds op z'n troon
waardeloos
Dan keek ik toevallig even de andere kant op denk ikquote:Op donderdag 20 september 2018 21:59 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Toch meer dan die anderen.
echt hequote:Op donderdag 20 september 2018 21:58 schreef FlippingCoin het volgende:
Tony is wel echt een kotsverwekkend figuur zeg
maar die is geen falende captainquote:Op donderdag 20 september 2018 21:58 schreef D. het volgende:
[..]
Hondenkop Nicolette is ook niet weg te krijgen
Idem voor Ronnie Flex paar jaar geleden. Zijn hele voordoen aos artiest is zo fake. Het is een doetje eerste klas.quote:Op donderdag 20 september 2018 22:00 schreef zoem het volgende:
Famke is eigenlijk best een zachtaardig persoon vergeleken met haar artiestenimago.
Ditquote:Op donderdag 20 september 2018 22:00 schreef RensAjacied het volgende:
Aisha wat een grote bek zeg tegen Corry. Krijg aub snel de touwtyfus. Ik ben helemaal klaar met die semi-ghetto chick.
quote:
Corryquote:
Haha nee die famke opvingquote:
ze vertelde dat ze vóór hem nog nooit een relatie heeft gehad, dus misschien was ze wel desperatequote:Op donderdag 20 september 2018 21:59 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nou is Maan schijtirritant, maar qua uiterlijk kan ze toch wel wat beters krijgen dan die Tony
Ja deze look is niks. Dan liever naturel Famkequote:Op donderdag 20 september 2018 22:02 schreef Friday12 het volgende:
Doe toch maar weer zoals ze op dat eiland er uit ziet
Echt, naturel is ze veel leuker.quote:Op donderdag 20 september 2018 22:02 schreef Friday12 het volgende:
Doe toch maar weer zoals ze op dat eiland er uit ziet
Famke is mooi zonder make-up.quote:Op donderdag 20 september 2018 22:03 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Ja deze look is niks. Dan liever naturel Famke
ja vind ik ookquote:Op donderdag 20 september 2018 22:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt, naturel is ze veel leuker.
TeamAishakielhalen on Tourquote:
quote:
quote:
Mee eensquote:Op donderdag 20 september 2018 22:04 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Famke is mooi zonder make-up.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |