Jacmob is niet ontslagenquote:Op donderdag 20 september 2018 18:24 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Verbazingwekkend hoor.
Jagex neemt al jaren alle grote devs in de bot/cheating community aan als mod.
huiswerk en 10km roeienquote:Op donderdag 20 september 2018 19:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
hey maat. Wat staat er nog op de planning vanavond?
Ik heb volgende week al 1 tentamen, de dag nadat ik FIFA krijg.. wat denk je? Skippen en vol voor FIFA of niet?? #STRUGGLESquote:
goed ventje die Dennisquote:
tentamen daarna chillenquote:Op donderdag 20 september 2018 19:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb volgende week al 1 tentamen, de dag nadat ik FIFA krijg.. wat denk je? Skippen en vol voor FIFA of niet?? #STRUGGLES
Doe het zelf.quote:Op donderdag 20 september 2018 18:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En dan meteen door voor een derde. Hop hop gas erop!
Wat maakt fifa 19 beter dan fifa 18?quote:Op donderdag 20 september 2018 19:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb volgende week al 1 tentamen, de dag nadat ik FIFA krijg.. wat denk je? Skippen en vol voor FIFA of niet?? #STRUGGLES
Geen idee eigenlijk.quote:Op donderdag 20 september 2018 18:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zijn onlo en ik nog de enige die in de race zijn voor de juiste datum?
Uh geen ideequote:Op donderdag 20 september 2018 19:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat maakt fifa 19 beter dan fifa 18?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |