Loopfiets, puzzels, badspeelgoed, elektro, traumahelicopter die vies veel geluid maakt. (quote:Op donderdag 20 september 2018 20:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat heeft hij allemaal gekregen voor zijn verjaardag?
Nou zeg.quote:Op donderdag 20 september 2018 20:00 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat Elan er is. Moet hem niet.
Dan pleur je toch lekker op.quote:Op donderdag 20 september 2018 20:00 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat Elan er is. Moet hem niet.
Loopfiets is wel baasquote:Op donderdag 20 september 2018 20:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Loopfiets, puzzels, badspeelgoed, elektro, traumahelicopter die vies veel geluid maakt. () en nog veel meer.
Maar ik praat graag met de rest, dus dat gaat helaas niet.quote:
Ik heb liever dat je naar de keuken gaat en koffie zet.quote:Op donderdag 20 september 2018 20:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar ik praat graag met de rest, dus dat gaat helaas niet.
Nee, ik heb liever dat jij opkankert.
Je kunt ook gewoon met de rest praten en mij lekker met rust laten. Dom varken.quote:Op donderdag 20 september 2018 20:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar ik praat graag met de rest, dus dat gaat helaas niet.
Nee, ik heb liever dat jij opkankert.
Jij begon tegen mij te praten, niet andersom.quote:Op donderdag 20 september 2018 20:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon met de rest praten en mij lekker met rust laten. Dom varken.
Ja baas.quote:Op donderdag 20 september 2018 20:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je naar de keuken gaat en koffie zet.
Gewoon lekker je bek houden over me als je niet wil dat ik met over of tegen je praat, irritant teringkneusje.quote:Op donderdag 20 september 2018 20:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij begon tegen mij te praten, niet andersom.
Ik bepaal zelf wel wat ik zeg,mongool.quote:Op donderdag 20 september 2018 20:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon lekker je bek houden over me als je niet wil dat ik met over of tegen je praat, irritant teringkneusje.
Toen jij een ban had was de sfeer hier ook prima.quote:Op donderdag 20 september 2018 20:11 schreef GGMM het volgende:
Wel heel typisch; Elan is er en de sfeer is weer slecht.
Afgelopen week geen last van gehad.
Die gast spoort ook echt niet. Eerder deze maand ook al rood gepakt.quote:Op donderdag 20 september 2018 20:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Twee keer geel. Smerige overtreding op Payet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |