???????quote:Op donderdag 20 september 2018 12:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Succes jojo. Nog wel even 12 uurtjes volhouden hé
Je schrok welquote:Op donderdag 20 september 2018 13:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand lachte ook, dus laten we dat vooral zo houden.
Ik ga oom worden. In maart. Ben echt nerveusquote:Op donderdag 20 september 2018 13:08 schreef Saind het volgende:
[..]
pfff oom worden heb ik echt geen zin in dan ben je wel verplicht te doen alsof je dat kind leuk vindt
Overdrijf niet zo, wijf.quote:Op donderdag 20 september 2018 13:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ga oom worden. In maart. Ben echt nerveus![]()
Ik moest ook 3 weken bijkomen van het nieuws, was zo in shock.
Ouders vast blij. Neefje ook?quote:Op donderdag 20 september 2018 13:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik koop daarom alleen maar kleding voor mijn neefjes
Hoezo dat nou weer danquote:Op donderdag 20 september 2018 13:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ga oom worden. In maart. Ben echt nerveus![]()
Ik moest ook 3 weken bijkomen van het nieuws, was zo in shock.
Omdat ze hadden gezegd dat dat pas over 2 jaar zou gebeuren. Heel heel duidelijk/stellig. En toen opeens suprise.quote:
quote:Op donderdag 20 september 2018 13:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Brownie nog op fok post anders kon je het vragen
Oh, weet je dat ook al niet. Ik en (Little)Brownie zijn een fok-koppel.quote:
WAT DE FUCK HEEFT DAT MET OOM WORDEN TE MAKENquote:Op donderdag 20 september 2018 13:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh, weet je dat ook al niet. Ik en (Little)Brownie zijn een fok-koppel.
Ja die werden gek van knuffels en speelgoed, ik kocht altijd van die kanjer grote knuffels omdat ik wist dat ze dat kut vond, toen mocht ik dat niet meerquote:Op donderdag 20 september 2018 13:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ouders vast blij. Neefje ook?
Ik word ook tante in november. Ook super leuk.quote:Op donderdag 20 september 2018 13:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat ze hadden gezegd dat dat pas over 2 jaar zou gebeuren. Heel heel duidelijk/stellig. En toen opeens suprise.
En alles gaat veranderen. Lijkt me wel leuk maar geen idee hoe dat wordt..
Dat jij vindt dat ik me aanstel, zij was erbij toen ze het nieuws gaven. Dat ik dus in shock wasquote:Op donderdag 20 september 2018 13:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
WAT DE FUCK HEEFT DAT MET OOM WORDEN TE MAKEN
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 20 september 2018 13:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik word ook tante in november. Ook super leuk.
Ja maar voor jou veranderd er niks??? Je wordt niet wakker met een huilend kind tochquote:Op donderdag 20 september 2018 13:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat ze hadden gezegd dat dat pas over 2 jaar zou gebeuren. Heel heel duidelijk/stellig. En toen opeens suprise.
En alles gaat veranderen. Lijkt me wel leuk maar geen idee hoe dat wordt..
verandertquote:Op donderdag 20 september 2018 13:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja maar voor jou veranderd er niks??? Je wordt niet wakker met een huilend kind toch
quote:Op donderdag 20 september 2018 13:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja die werden gek van knuffels en speelgoed, ik kocht altijd van die kanjer grote knuffels omdat ik wist dat ze dat kut vond, toen mocht ik dat niet meer![]()
en ja want hun favo tekenfilmpoppetjes zitten erop he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |