¤124,55 hier.quote:Op donderdag 20 september 2018 09:46 schreef Poes. het volgende:
De teller staat bij mij na een kleine twee jaar op ¤143,40 cashback![]()
Netjes.quote:
De vraag is alleen;quote:Op donderdag 20 september 2018 10:32 schreef Poes. het volgende:
[..]
Netjes.
Ik had laatst drie keer Lenor Unstoppables voor ¤2,-, die krengen kosten normaal ¤7,99 per stukDe AH had een 1+1 gratis actie, dus had er 2 voor ¤2,-
Ik gebruik wasverzachter, en 2 voor ¤2,- was goedkoper dan de flaconnetjes die ik normaal (in de aanbieding) koop. Dus dat was leuk.quote:Op donderdag 20 september 2018 10:58 schreef Anne het volgende:
[..]
De vraag is alleen;
Zou je die shit normaal ook kopen?
Ik heb Scoupy ook een tijdje gebruikt, maar voor mij kwam er dus alleen maar zooi voorbij wat ik normaal ook niet koop. Dan is het ook geen besparen meer, dus ik heb de app inmiddels maar weer verwijderd.
Heb hier een berg babyvoeding staan en Pyjamapapjes die ik nooit op ga krijgenquote:Op donderdag 20 september 2018 10:32 schreef Poes. het volgende:
[..]
Netjes.
Ik had laatst drie keer Lenor Unstoppables voor ¤2,-, die krengen kosten normaal ¤7,99 per stukDe AH had een 1+1 gratis actie, dus had er 2 voor ¤2,-
Ik koop geen meuk om het kopen hoorquote:Op donderdag 20 september 2018 11:44 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Heb hier een berg babyvoeding staan en Pyjamapapjes die ik nooit op ga krijgenHet is inderdaad zooi die je normaal nooit zou kopen. Die Heinz mayonaise is daarentegen wel fijn om te krijgen
Reclame denk ik. En voor de fabrikanten promotie.quote:Op donderdag 20 september 2018 13:21 schreef Cue_ het volgende:
Maar hoe doet scoupy dit? Wat is er voor hen aan? Bedoel de winkels hebben meestal hun eigen korting al, waarom dan nog meer korting via deze weg.
Ik compenseer het wel weer met andere milieubesparende zakenquote:
In hoeveel tijd?quote:Op donderdag 20 september 2018 14:34 schreef gelestipjes het volgende:
Hier staat de teller op 199,07. En ja, inderdaad vaak spul wat ik zelf niet zou kopen maar als het gratis is wil ik het best proberen.
Sinds december 2015. Zijn overigens ook wel veel acties waaraan ik niet mee kan doen omdat die producten hier niet te krijgen zijn (zonder jumbo en ah is het al een stuk moeilijker)quote:
Ja die heb ik ook gehaald voor Billy! Morgen bij het ontbijt even testenquote:Op donderdag 20 september 2018 14:40 schreef LPFAN het volgende:
Ik vind het wel leuk om nieuwe producten uit te proberen inderdaad! Ik wou al een tijdje bijvoorbeeld die nieuwe spread van Blueband uitproberen maar vind het te duur en nu kan ik het eens uitproberen![]()
Wat ook fijn is is dat het zo snel op je rekening staat.
Oh ik ook denk ik, al bijna drie jaar dusquote:Op donderdag 20 september 2018 14:40 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Sinds december 2015. Zijn overigens ook wel veel acties waaraan ik niet mee kan doen omdat die producten hier niet te krijgen zijn (zonder jumbo en ah is het al een stuk moeilijker)
Haha nice!quote:Op donderdag 20 september 2018 14:44 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook gehaald voor Billy! Morgen bij het ontbijt even testen
Verder de Cola Redbull, Rivella (al goedgekeurd, nom!), Activia toetjes, Nestlé fruitreepjes, Quaker havermoutrepen (ook voor B), ijskoffie (voor mij) Sunbreaks chips, Heinz mayo en de Mora Tostini's. Die waren lekker trouwens, maar niet voor het originele bedrag, dan maak ik ze zelf beter
En een aantal weken geleden een shitload koffie gehaaldquote:
Hahaquote:Op donderdag 20 september 2018 14:46 schreef Poes. het volgende:
[..]
En een aantal weken geleden een shitload koffie gehaaldSommigen waren de 50ct of 1 euro niet waard, maar goed.
Had Nescafé cocos oploskoffie, best lekker. Maar wel als je 2 zakjes per keer gebruikte. Betaalde dus anders voor 4 bakken koffie ¤2,79 ofzoquote:Op donderdag 20 september 2018 14:47 schreef LPFAN het volgende:
[..]
HahaGelukkig heb je dan iig niet de volprijs betaald.
Das een beetje duur jaquote:Op donderdag 20 september 2018 14:54 schreef Poes. het volgende:
[..]
Had Nescafé cocos oploskoffie, best lekker. Maar wel als je 2 zakjes per keer gebruikte. Betaalde dus anders voor 4 bakken koffie ¤2,79 ofzo
Ik had de tomaat-mozzarella, want vega. Vond het best in te nemen, maar niet voor >¤2,50.quote:Op vrijdag 21 september 2018 16:10 schreef gelestipjes het volgende:
Ik vond de tostini's niet erg lekker, de sunbreaks waren wel goed te eten.
Ik heb de aarbei-nogwat meegenomen, ruikt wel lekker. Ik hou zelf niet van zoet broodbeleg en mijn klikokleuter eet allesquote:Op vrijdag 21 september 2018 16:59 schreef gelestipjes het volgende:
ik heb de blue band ook nog niet getest, kan me haast niet voorstellen dat het lekker is om 1 of andere reden. Van het weekend maar eens testen.
Ja!quote:Op dinsdag 25 september 2018 14:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
Inmiddels al 132,95 euro bespaard hier![]()
Soms komen er producten voorbij die ik al gebruikte, vaak zijn het de extraatjes. Eens wat anders te snoepen, kleine flesjes frisdrank (voor onderweg, waar ik normaliter water meeneem) etc. Meestal zijn de producten normaliter zo duur dat ik het de investering voor de volle prijs niet waard vind. Maar goedkoop of gratis proberen is natuurlijk altijd dikke prima.![]()
En er is ook zat wat ik niet koop, omdat ik dat never nooit ga opmaken.
Die ''Red bull'' was smerigquote:Op dinsdag 25 september 2018 16:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
Jammer dat mijn Jan Linders best klein is. Geen tostinis en geen blue band.
Maar wel Red bull (die geen red bull is) en gratis Jillz (actie van JL via Scoupy).
Ik heb ook wel eens dubbele aanbiedingen, maar meestal vlot achterelkaar. Ik zou m'n Bonuskaart wel willen koppelenquote:Op donderdag 27 september 2018 16:38 schreef Yesse het volgende:
Hier ook een fervent Scoupy gebruiker, al is het wel wat minder geworden sinds ik Picnic gebruik. Zou het eigenlijk ook voor mogelijk moeten worden![]()
Sinds februari 2016 ¤ 193,49 'bespaard' (of eigenlijk spul voor uitgeprobeerd want een hoop had ik zelf nooit gekocht als het niet gratis of goedkoop was geweest).
Het valt me op dat sommige producten vaker terugkomen, bijvoorbeeld Heinz mayo heb ik al eerder gehad en de sunbreakers ook. Maken jullie nog van andere actiesites etc. gebruik?
Ik heb de skinny latte nog gekocht, en innocent sap. Rustipani is hier nergens te vinden maar zo te lezen hoef ik er ook niet heel hard naar te gaan zoeken dus.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 08:44 schreef Poes. het volgende:
Hebben jullie momenteel nog wat leuks in de app?
Ik alleen de Rustipani met 50% cashback, maar die hoef ik na de eerste keer gratis nog niet
Heb het laatst vanwege dit topic geinstalleerd, maar ben eigenlijk nog niks tegengekomen waarvan ik dacht: he ja!quote:Op woensdag 10 oktober 2018 08:44 schreef Poes. het volgende:
Hebben jullie momenteel nog wat leuks in de app?
Ik alleen de Rustipani met 50% cashback, maar die hoef ik na de eerste keer gratis nog niet
Ik vond het heel vet en olieachtig. Niet voor herhaling vatbaar..quote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb de skinny latte nog gekocht, en innocent sap. Rustipani is hier nergens te vinden maar zo te lezen hoef ik er ook niet heel hard naar te gaan zoeken dus.
Een keer in de zoveel tijd heb je opeens 10 producten in één keer, dan zit er vast wel wat voor je tussenquote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:33 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Heb het laatst vanwege dit topic geinstalleerd, maar ben eigenlijk nog niks tegengekomen waarvan ik dacht: he ja!
Maar wie weet!
Ik blijf ook netjes iedere dag checken want ik wil natuurlijk wel gratis meukquote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:48 schreef Poes. het volgende:
[..]
Een keer in de zoveel tijd heb je opeens 10 producten in één keer, dan zit er vast wel wat voor je tussen
Gratis meukquote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:49 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik blijf ook netjes iedere dag checken want ik wil natuurlijk wel gratis meuk
Voor je je teveel verheugt: Scoupy is vaker kortingsmeuk dan gratis meuk.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:49 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik blijf ook netjes iedere dag checken want ik wil natuurlijk wel gratis meuk
Ja, korting, gratis, maakt me allemaal niet uit!quote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Voor je je teveel verheugt: Scoupy is vaker kortingsmeuk dan gratis meuk.
Maarrrr.... kortingsmeuk![]()
Kun je beter een Jan Linders in de buurt hebben. Via de Scoupy app kun je dan elke twee weken twee producten gratis proberen.
Vorige week nog de cappuccino met kokos gekocht om te proberen.... vergat ik de kassabon mee te vragenCappuchino was oké, maar beetje overbodig, omdat ik ook een cupjesapparaat heb. Gratis was leuk om te proberen, nu werd het een onnodig duur grapje.
quote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:59 schreef LurkJeRot het volgende:
Wacht ff... ik werk 1 keer per week praktisch naast een Jan Linders
Ik ga me verdiepen in dit fenomeen, hartelijk dank.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
![]()
Voor die gratis meuk hoef je de app niet eens te hebben. Maar het is wel net iets makkelijker claimen.
ik heb picnic nog nooit tussen de winkels zien staan waar je het product kon kopen voor de actie. Er staat bij iedere actie bij welke winkels je het kunt halen, denk niet dat picnic een optie isquote:Op woensdag 10 oktober 2018 12:55 schreef littledrummergirl het volgende:
Heb je een fysieke kassabon nodig? Ik shop nl altijd online bij picnic, en die doen niet aan bonnen (wel aan een soort digitale besteloverzichtjes)
quote:Op woensdag 10 oktober 2018 13:01 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
ik heb picnic nog nooit tussen de winkels zien staan waar je het product kon kopen voor de actie. Er staat bij iedere actie bij welke winkels je het kunt halen, denk niet dat picnic een optie is
volgens mij werkt het alleen met echte supermarkten, je moet ook altijd aangeven bij welke ah je het bijvoorbeeld gekocht hebt. Online winkels kun je niet kiezen volgens mij.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 13:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ik ga niet alleen voor n half gratis verpakking van iets alsnog naar de fysieke winkel
ben wel benieuwd of dat ook zo werkt bij bijv de bezorgalbert
In tegenstelling tot wat gelestipjes zegt denk ik dat je die overzichtjes wel kunt gebruiken. Foto maken van je digitale bon en opsturen. Misschien kan rechtstreeks uploaden ook.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 12:55 schreef littledrummergirl het volgende:
Heb je een fysieke kassabon nodig? Ik shop nl altijd online bij picnic, en die doen niet aan bonnen (wel aan een soort digitale besteloverzichtjes)
Daar heb je wel een punt....quote:Op woensdag 10 oktober 2018 13:07 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
volgens mij werkt het alleen met echte supermarkten, je moet ook altijd aangeven bij welke ah je het bijvoorbeeld gekocht hebt. Online winkels kun je niet kiezen volgens mij.
dat is een betere prijs dan de ¤6,99 hier bij de dekamarkt en ¤7,99 bij AHquote:Op donderdag 11 oktober 2018 18:26 schreef fietsmiep het volgende:
Deze is niet via Scoupy zelf
https://probeerrobijn.nl/
Maar bij Kruidvat kosten de flacons maar 3,99 en krijg je dus je volledige bedrag terug. Hou wel de teller in de gaten, nog 10 % beschikbaar.
Ik was al jaren gratis, en dat bevalt heel goed.
Powered by Scoupyquote:Op donderdag 11 oktober 2018 18:26 schreef fietsmiep het volgende:
Maar bij Kruidvat kosten de flacons maar 3,99 en krijg je dus je volledige bedrag terug. Hou wel de teller in de gaten, nog 10 % beschikbaar.
Deka valt onder de Dirk toch? Daar haal ik altijd m'n Dash of ColorReus capsules weg, 5 doosjes voor 10 euro.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 18:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat is een betere prijs dan de ¤6,99 hier bij de dekamarkt
Welkom bij de clubquote:Op maandag 15 oktober 2018 09:02 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik heb die er ook bij staan. Ik ga die kroketten proberen denk ik, wordt dan tevens mijn eerste Scoupy aankoop
Pas op.. Ik had hem vandaag (veel te duur) gekocht en was dus een dag te laat.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 18:26 schreef fietsmiep het volgende:
Ik ben op zich een tegenstander van vegameuk wat op vlees lijkt of er naar proeft. Maar de frikandellen smaakten toch behoorlijk hetzelfdequote:Op maandag 15 oktober 2018 12:34 schreef gelestipjes het volgende:
Ik heb de beckers veggie nog niwt gekocht. Mijn ervaringen tot nu toe met veggieproducten zijn niet erg positief dus ik ben er nog niet over uit of het me 1,50 waard is om het te proberen.
Wel naar 2 winkels geweest voor crystal clear, maar bij beide winkels hadden ze het niet.
Ai, da's flink balen. Terug brengen als je dat spul echt te duur vindt.quote:Op maandag 15 oktober 2018 12:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Pas op.. Ik had hem vandaag (veel te duur) gekocht en was dus een dag te laat.
De bon moet van vóór vandaag zijn.
Ik heb een keer een dure tandpasta (4,-) teruggebracht nadat ik het bonnetje had geclaimdquote:Op maandag 15 oktober 2018 19:29 schreef fietsmiep het volgende:
[..]
Ai, da's flink balen. Terug brengen als je dat spul echt te duur vindt.
En ik check altijd bij dergelijke acties voor ik naar de winkel ga of ie nog beschikbaar is.
Matigquote:Op maandag 15 oktober 2018 19:29 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik heb een keer een dure tandpasta (4,-) teruggebracht nadat ik het bonnetje had geclaimd
In my defence; ik kwam er na het declareren pas achter hoe belachelijk het was om rommel te halen omdat het toch gratis is. Paradontax is ja vreselijk viesquote:
Nou, vooruit dan maar.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 07:53 schreef Poes. het volgende:
[..]
In my defence; ik kwam er na het declareren pas achter hoe belachelijk het was om rommel te halen omdat het toch gratis is. Paradontax is ja vreselijk vies![]()
Heb het daarna ook niet weer gedaan.
Jij kleine fraudeurquote:Op woensdag 17 oktober 2018 15:57 schreef Kamelenteen het volgende:
Ik misbruik de goedheid van Scoupy weleens creatief.
Als iets dat ok bij Scoupy in de aanbieding is bij de AH met bijv. 1+1 gratis, krijg je normaal de helft maar vergoed. Dus ik vergeet dan spontaan mn bonuskorting te scannen en loop dan even naar de servicebalie om mn onterecht betaalde product wegens 'vergeten bonuskaart te scannen' terug te krijgen. Zo heb ik dan 2 gratis producten
En bij de Appie haal ik ook weleens een niet actieproduct om die vervolgens wel bij Scoupy te claimen. Bijv. als er Heinz pastasaus in de aanbieding is van 2.49 voor 1 euro. Omdat de producten bij de Appie vaak op de bon staan als Heinz, wil ik dan bijv. ook gewoon een Heinz artikel uit dezelfde prijsklasse nemenWel even op de scanner kijken hoe het op de bon komt te staan uiteraard en een product in dezelfde prijsklasse kiezen.
De scoupy voor Crystal Clear nogwat ging om flessen van 1 liter. Ik heb een tweetal flessen gekocht voor 1.34 en die geclaimd.
Nou, ik heb de frikandellen gekocht. Ik weet niet wat voor frikandellen jij gewend bent, maar dit had weinig met een frikandel te makenquote:Op maandag 15 oktober 2018 12:52 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik ben op zich een tegenstander van vegameuk wat op vlees lijkt of er naar proeft. Maar de frikandellen smaakten toch behoorlijk hetzelfde![]()
De bitterballen niet, had meer weg van een groentekroket.
Het is de moeite echt wel waard vind ik
Ohquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:13 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Nou, ik heb de frikandellen gekocht. Ik weet niet wat voor frikandellen jij gewend bent, maar dit had weinig met een frikandel te maken. Rare en absoluut niet lekkere smaak en ook rare structuur/ mondgevoel.
Al met al toch nog vrij prijzig zo, een halve frikandel voor 1,50![]()
bij mij was het een jaar of 5 geleden denk ik, maar dat was dan blijkbaar nog niet lang genoeg om dit voor "bijna echte" frikandel te kunnen aanzien. Ik vond het een erg onaangename smaak.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:25 schreef Poes. het volgende:
[..]
OhIk had er ook al 13 jaar geen één meer gehad hč
Ik vond die mini's prima in te nemen.
Sorry voor de teleurstellingquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:27 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
bij mij was het een jaar of 5 geleden denk ik, maar dat was dan blijkbaar nog niet lang genoeg om dit voor "bijna echte" frikandel te kunnen aanzien. Ik vond het een erg onaangename smaak.
ach ja, nu hoef ik me in ieder geval niet meer af te vragen of het misschien toch lekker was geweestquote:
En, goedgekeurd?quote:Op dinsdag 20 november 2018 09:49 schreef SuperwormJim het volgende:
Bier!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dit wat, heeft iemand deze al besteld? Of überhaupt al eens gedronken?
blijkbaar kan het wel met een digitale bon http://klantenservice.sco(...)rogist-ook-uploaden-quote:Op woensdag 28 november 2018 09:43 schreef Schanu het volgende:
Ik heb mij dan toch ook eindelijk maar eens aangemeld bij Scoupy.
Werkt dit echter ook met een digitale bon? Wij doen de boodschappen namelijk meestal online met thuisbezorging, daarbij ontvangen wij dus geen papieren bonnetje.
Daarnaast zie ik dat er een spaaractie bestaat door bonnen te uploaden van supermarkt/drogist. Waar kan je dan voor sparen? En hoeveel punten moet je daarvoor hebben? En wederom, werkt dat ook met een digitale bon?
Ik heb gisteren 26 repen Milka gekochtquote:Op woensdag 28 november 2018 08:55 schreef Poes. het volgende:
[..]
En, goedgekeurd?![]()
Ik heb net een gratis blikje Sprite gehaald en een 4 pack Kitkat karamelzeezout fudge voor 1 euro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hoor. Heb gelijk 5 pakketten besteld, het maximum per deelnemer.quote:Op woensdag 28 november 2018 08:55 schreef Poes. het volgende:
[..]
En, goedgekeurd?![]()
Ik heb net een gratis blikje Sprite gehaald en een 4 pack Kitkat karamelzeezout fudge voor 1 euro
Ha superquote:Op vrijdag 30 november 2018 17:38 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja hoor. Heb gelijk 5 pakketten besteld, het maximum per deelnemer.
Duurt wel lang voordat ze allemaal binnen zijn. Heb er nu 2. Gelukkig is de klantenservice goed bereikbaar en behulpzaam.
ik heb hem ook besteld maar stond er niet bij dat die boxen vanaf 7 maart verzonden worden?quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:44 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb een box van 6 euro gekocht. Komt morgen, ben benieuwd
Deze?quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:44 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb een box van 6 euro gekocht. Komt morgen, ben benieuwd
Dat gaat dus nog wel even duren voor ie binnen is.quote:Binnenkort ben jij de gelukkige eigenaar van deze fantastische box bomvol aantrekkelijke boodschappen + een 24 Kitchen receptenboekje!
Zodra jouw bestelling wordt verstuurd, ontvang je een Track & Trace waarmee je jouw pakketje kunt volgen. We streven ernaar om deze binnen 7 werkdagen te bezorgen (gerekend vanaf 8 maart).
Hij staat voor morgen in de PostNL App bij mij.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:49 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
ik heb hem ook besteld maar stond er niet bij dat die boxen vanaf 7 maart verzonden worden?
quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:49 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Deze?
[ [url=https://ci3.googleusercontent.com/proxy/fcQx-mlbyLuaa2wyCS-1xGJ_bzZQKvNv7-SaKxer97EztH9PTZj4jfxwG-pzhgZPqV66p744eU9tm14uJy-TyH19jiEBZeyHETXZOzNn_k9S5DVvKDz8KNc=s0-d-e1-ft#https://assets001.scoupy.(...)p-box.jpg]afbeelding[/url] ]
Deze heb ik op 2 maart besteld. Gelijk de mail gekregen:[..]
Dat gaat dus nog wel even duren voor ie binnen is.
Ja, die app zegt niks, daar staat bij mij nog steeds dat ik hem dinsdag 5 maart krijg,quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:53 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hij staat voor morgen in de PostNL App bij mij.[..]
Dat staat ie bij mij ook al voor een paar dagen. Heb je al een Track & Trace code?quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:53 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hij staat voor morgen in de PostNL App bij mij.[..]
de track en trace code staat gewoon in de app. Maar er staat ook bij dat het pakket is voorgemeld maar nog niet in het sorteerproces zit.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:55 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat staat ie bij mij ook al voor een paar dagen. Heb je al een Track & Trace code?
Ik niet namelijk. Dat betekent volgens mij dat bij PostNL is aangegeven dat er een pakket verstuurd zal gaan worden, meer niet.
Jah heb ik gister gekregen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:55 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat staat ie bij mij ook al voor een paar dagen. Heb je al een Track & Trace code?
Ik niet namelijk. Dat betekent volgens mij dat bij PostNL is aangegeven dat er een pakket verstuurd zal gaan worden, meer niet.
Hmmmm, even gekeken. Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:58 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
de track en trace code staat gewoon in de app. Maar er staat ook bij dat het pakket is voorgemeld maar nog niet in het sorteerproces zit.
maar die rookworst kost in de winkel al bijna 4 euro, dus dan vind ik zo'n box nog wel aantrekkelijk.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:54 schreef Poes. het volgende:
Ik heb het niet gedaan. Vond alleen de rookworst en pindarepen interessant, maar die koop ik dan wel los in de winkel
In de reclame gelukkig niet. Maar kan er altijd nog eentje bestellen als ik jullie reviews heb gelezenquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:00 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
maar die rookworst kost in de winkel al bijna 4 euro, dus dan vind ik zo'n box nog wel aantrekkelijk.
bij mij ook, dinsdag 5 maart tussen 14:15 en 16:45. Dus dat zegt helaas niks.quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:00 schreef LPFAN het volgende:
Even gekeken, en er staat een tijd bij wanneer het bezorgd wordt.
Vreemd, ik zal het morgen zien.quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:01 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
bij mij ook, dinsdag 5 maart tussen 14:15 en 16:45. Dus dat zegt helaas niks.
Is die dan nog bestelbaar? Ik zie alleen boxen van 11,95.quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:00 schreef Poes. het volgende:
[..]
In de reclame gelukkig niet. Maar kan er altijd nog eentje bestellen als ik jullie reviews heb gelezen
actie is afgelopen nu volgens mijquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Is die dan nog bestelbaar? Ik zie alleen boxen van 11,95.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Is die dan nog bestelbaar? Ik zie alleen boxen van 11,95.
Meh.quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:04 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
actie is afgelopen nu volgens mij
Mooi zo, eet smakelijkquote:Op zondag 10 maart 2019 10:49 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Yep, sinds gisteren. Ziet er goed uit
Hier nog niet.quote:
Nee.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Hebben jullie ook vaak dat de aanbiedingen van scoupy niet te koop bij je zijn. Na de actie periode komen ze dan ineens in het assortiment. Nu mag ik purina met 50% kopen hier nergens te koop.
Ja, geregeld. Geen idee of ze dan na de actie wel in het assortiment zitten want dan kijk ik er niet meer naar.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Hebben jullie ook vaak dat de aanbiedingen van scoupy niet te koop bij je zijn. Na de actie periode komen ze dan ineens in het assortiment. Nu mag ik purina met 50% kopen hier nergens te koop.
weinig, al moet ik zeggen dat ik in veel verschillende supermarkten kom.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier zitten ze wél in het assortiment maar zijn de vakken altijd leegquote:Op zondag 10 maart 2019 20:12 schreef ferrari_rood het volgende:
iemand dat weleens gedaan? En wat waren dat dan voor acties?quote:Voer jouw code in en krijg direct toegang tot unieke acties!
Met de SCOUPY scanner kun je toegang krijgen tot speciale acties wanneer je de juiste streepjescode of QR-code invoert.
Deze acties met code kom je tegen in advertenties, tijdens promoties, etc.
Ik woon in een dorp maar we hebben hier wel verschillende supermarktenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:54 schreef piepkuiken21 het volgende:
[..]
weinig, al moet ik zeggen dat ik in veel verschillende supermarkten kom.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:06 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
iemand dat weleens gedaan? En wat waren dat dan voor acties?
Ik dus ook net pas. Nooit wat tegengekomen, dus ik was wel benieuwd. Ook waar je die actie dus kan tegenkomen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:34 schreef Poes. het volgende:
Ik ontdek die functie nu pas![]()
Ben volgens mij nog geen actie tegengekomen.. dus laat maar weten of het wat is[..]
Dit ja, wie bedenkt het?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 21:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Die actie met babybel is toch ook totaal niet boeiend? Er zit welgeteld 1 zo’n kaasje in
Dat schiet niet op nee. Ze liggen in de koeling bij de kaas?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 21:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Die actie met babybel is toch ook totaal niet boeiend? Er zit welgeteld 1 zo’n kaasje in
Sommige producten blijven wel weken beschikbaarquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:31 schreef valentijn101 het volgende:
Hee, dat lijkt een leuke app.
Hoe zit het met de voorraden van de geld terug acties. Kun je meestal indienen of is het regelmatig Jammer maar helaas te laat?
Ik heb gisteren twee keer drinken en salade gehaald. Wel bij de Jumbo.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 12:03 schreef Poes. het volgende:
Het is weer zover.. lading nieuwe gratis meuk beschikbaar in de app maar NIET in de winkel![]()
Heb een AH medewerker er op aangesproken, of ze de schappen van te voren leeghalen?
Ik ga altijd naar de grote AH hier in het dorp, dan weet ik zeker dat het in het assortiment zitquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 12:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb gisteren twee keer drinken en salade gehaald. Wel bij de Jumbo.
Vanmiddag bij de AH kijken voor de chippies.
Foto maken en naar Scoupy sturen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 12:20 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar de grote AH hier in het dorp, dan weet ik zeker dat het in het assortiment zitIs ook zo, maar de vakken zijn ''toevallig'' allemaal leeg.
En dan met het excuus komen dat er vast en zeker méér mensen mij voor zijn geweestquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 12:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Foto maken en naar Scoupy sturen.
Jij wel hčquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 14:54 schreef NicolasJoy het volgende:
Vandaag weer geslaagd voor ~ 7 producten. Alleen de Lay's Poppables en Campina Drinkyoghurt waren de schappen (nog) leeg helaas..
Vooralsnog wel alleen de Taco kruiden goedgekeurd qua teruggaaf, de mentos, optimel salade, snack a jacks, chaudfontaine, sourcy en bos ice wachten nog..quote:
Ja hoor, waarom lees ik dit nou weer?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
Chippies en rijstwafels binnen.
En verder een schandalige tas vol met oa pringles, ben and jerries en mona omdat die in de bonus waren
Nog twee dagen geldigquote:Op woensdag 28 augustus 2019 08:17 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ja hoor, waarom lees ik dit nou weer?
Ze kijken of de prijs een beetje overeen komt + je moet in principe de streepjescode scannen met de app natuurlijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:09 schreef Poes. het volgende:
Bij een andere AH meer geluk vandaag.
Op de bon staat alleen ''Lays'' en ''Campina''. Hoe moet Scoupy nou weten of ik de juiste producten heb gekocht?
Oh echtquote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:07 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Ze kijken of de prijs een beetje overeen komt + je moet in principe de streepjescode scannen met de app natuurlijk.
Ik ook nietquote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:30 schreef Poes. het volgende:
[..]
Oh echtDat laatste heb ik nog nooit gedaan
Ik eerst wel... tot ik erachter kwam dat aanvinken van de producten veel handiger was.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:30 schreef Poes. het volgende:
[..]
Oh echtDat laatste heb ik nog nooit gedaan
Ik kwam erachter toen scannen een keer niet lukte en ik begon te mopperen tegen de klantenservicequote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:29 schreef Woelwater het volgende:
Je bent niet verplicht om te scannen?Nooit geweten..
Had ik deze week ook. Dag later kwam deel twee van de goedkeuring door.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:56 schreef Poes. het volgende:
![]()
Hier nooit gescand. Koop meestal een aantal producten tegelijk en vink ze dan inderdaad één voor één aan. Gaat altijd prima![]()
Maar nu is de Texmex al wel goedgekeurd en de rest is nog in behandeling, zelfde bon.. Beetje gek.
Ik las het, komt wel weer goed. Er is nog nooit wat afgekeurd bij mijquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Had ik deze week ook. Dag later kwam deel twee van de goedkeuring door.
Die Pulled oats zijn verrassend goed. Heb ze al twee keer gekocht via Scoopy.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:15 schreef Poes. het volgende:
Hier voor ¤12,50 ingeslagen vandaag, een keer géén lege schappen getroffen
O.a. de vega pulled oats (voor door de woknoedels morgen), Rivella, Nesquick voor het kind, Haribo snoepjes voor mezelfen nog wat gratis dingen.
Hier waren ze de eerste ronde niet te krijgen, gevalletje ''toevallig leeg schap''quote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Die Pulled oats zijn verrassend goed. Heb ze al twee keer gekocht via Scoopy.
Deze week grijp ik telkens naast de Rivella. Gelukkig was er wel Mora ovensnackgebeuren.
Die oats? Door de pastasaus gegooid. Met wokniedels zal het vast ook prima gaan.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:12 schreef Poes. het volgende:
[..]
Hier waren ze de eerste ronde niet te krijgen, gevalletje ''toevallig leeg schap''![]()
Hoe at jij ze?
Je hoort het morgenavondquote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Die oats? Door de pastasaus gegooid. Met wokniedels zal het vast ook prima gaan.
Ik heb het kattenvoer laten staan, heb hier nog 2 kilozakken liggenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:21 schreef NicolasJoy het volgende:
Hier van de week kattenvoer, Rivella, Fruitella en Haribo. Ons totaal stijgt nu naar bijna 250 euro bespaard.
Ik doe volgens mij al mee vanaf het begin. En ze hadden ooit pro plan gratis dat was een fors bedrag.quote:
Wat is een pro plan?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 14:20 schreef F_r het volgende:
[..]
Ik doe volgens mij al mee vanaf het begin. En ze hadden ooit pro plan gratis dat was een fors bedrag.
Het was prima in te nemen, maar voor mij geen 2,99 waard. Dan heb ik liever de wokstukjes van Garden Gourmetquote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Die oats? Door de pastasaus gegooid. Met wokniedels zal het vast ook prima gaan.
Dat spul had wel een “aparte” structuur, vond ik.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:12 schreef Poes. het volgende:
[..]
Hier waren ze de eerste ronde niet te krijgen, gevalletje ''toevallig leeg schap''![]()
Hoe at jij ze?
Best zompig inderdaad, weinig bite..quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 20:42 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Dat spul had wel een “aparte” structuur, vond ik.
Ik werd er een beetje eng van, brrr. Gebruik Scoupy voornamelijk om de snoeptrommel aan te vullen voor als mijn dochter komt. Soms van die snacks voor onderweg en gratis dingen voor de diertjes van de dierenvoedselbank.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 21:15 schreef Poes. het volgende:
[..]
Best zompig inderdaad, weinig bite..
Bah. Meningenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 08:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
Grappig hoe anders jullie die oats ervoeren.
Ik vond het juist veel op stoofvlees lijken. Dat vezelige, maar ook zachte.
Soja producten, die zijn pas zompig. En hebben een nare smaak.
Meningen![]()
Quorn gehakt vind ik ook te zacht en zompigquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 08:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
Grappig hoe anders jullie die oats ervoeren.
Ik vond het juist veel op stoofvlees lijken. Dat vezelige, maar ook zachte.
Soja producten, die zijn pas zompig. En hebben een nare smaak.
Meningen![]()
Jeujquote:Op donderdag 21 november 2019 15:09 schreef mascara-klodder het volgende:
Echt al jaren de app op mijn foon staan maar vergeet het altijd.
Gisteren dan toch voor het eerst gebruik gemaakt van Scoupy.
Hondenbrokjes, hondenhapjes, Activia aardbei en Indiase bonenschotel.
Vriend van mij had ook het hondenspul gehaald voor me dus 3 kilo brokjes voor maar ¤2 en 8 van die hapjes gratisch.
Hont is happy
Ik ga meestal naar de Aldi, dichtsbijzijnde supermarkt hier. Jumbo kom ik zelden en als ik naar de AH ga dan ga ik dus heel gericht met een lijstje de winkel in. Vandaar dat ik er steeds niet aan denkquote:Op donderdag 21 november 2019 17:34 schreef Poes. het volgende:
[..]
JeujNu voortaan even de app checken voor je boodschappen gaat doen hč
Maar met datum van die dag kan het dan nog wel toch?quote:Op donderdag 21 november 2019 18:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
Er waren weer gratis oats
![]()
Ze verdwenen in mijn mandje, ik checkte de app voor andere aanbiedingen en toen stonden ze op grijs.Limiet bereikt, alleen oude kassabonnen konden nog opgestuurd worden
![]()
Dus de oats maar weer teruggelegd.
Ik wist het niet zeker en wilde geen geld eraan uitgeven als de aanvraag afgewezen werd. Goed om te weten voor een volgende keer.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:14 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Maar met datum van die dag kan het dan nog wel toch?
Heb zelf ook tijdens het boodschappen doen wel 'ns een grijs product toch nog meepakt en terug gekregen..
Hier, deze wil je misschien ook wel proberen; https://www.nestlepromoties.nl/promotie/gardengourmet/index.htmlquote:Op donderdag 21 november 2019 18:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
Er waren weer gratis oats
![]()
Ze verdwenen in mijn mandje, ik checkte de app voor andere aanbiedingen en toen stonden ze op grijs.Limiet bereikt, alleen oude kassabonnen konden nog opgestuurd worden
![]()
Dus de oats maar weer teruggelegd.
Misschien heb ik dan geluk gehad hoor..quote:Op donderdag 21 november 2019 18:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik wist het niet zeker en wilde geen geld eraan uitgeven als de aanvraag afgewezen werd. Goed om te weten voor een volgende keer.
@LPFANquote:Op donderdag 21 november 2019 18:29 schreef Poes. het volgende:
[..]
Hier, deze wil je misschien ook wel proberen; https://www.nestlepromoties.nl/promotie/gardengourmet/index.html
quote:
2x Pepsiquote:Op dinsdag 10 december 2019 22:57 schreef NicolasJoy het volgende:
Deze week toch weer veel (goede) acties.
Er stond wel veel snoep tussen steeds ja.quote:Op woensdag 11 december 2019 07:13 schreef Poes. het volgende:
[..]
2x Pepsi
Spa Duo
2x Haribo
Yes!repen
Maoam.
Teveel snoep elke keer
Ik had de Indiase bonenschotel en voor k&k vond ik het heel goed te doen. Had er Jasmijnrijst bij gekookt. Voor mij meer dan voldoende.quote:Op woensdag 11 december 2019 22:22 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Er stond wel veel snoep tussen steeds ja.
Ik durfde bijna geen dingen te doen als boodschappen de laatste tijd maar heb iemand die meegaat gevonden. En nu had ik ook nuttige cashbackssojasaus, bonenschotel, yoghurt, soep in zak, die vegadingen en noten. Uiteraard voor de leuk drinken en snoep bij gehaald voor als mijn dochter er ook is.
Voor de normale prijs zou ik het ook echt niet kopen hoor. Het is erg duur vind ik.quote:Op woensdag 11 december 2019 22:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik had de Indiase bonenschotel en voor k&k vond ik het heel goed te doen. Had er Jasmijnrijst bij gekookt. Voor mij meer dan voldoende.
Oh aanvulling nog: ik had er niet het originele bedrag voor over gehad. Te meer omdat ik standaard kikkererwten/linzen/bonen al dan wel of niet gedroogd in huis heb. En ook al die kruiden en specerijen heb ik altijd in huis dus voor een paar centen ook zo zelf gemaakt
Persil?quote:Op maandag 13 januari 2020 11:15 schreef Bzzzzp het volgende:
Nu een leuke Ariël actie op scoupy, van die wastablets voor ¤1.-
De laatste tijd niet meer zo vaak helaas.quote:Op maandag 13 januari 2020 17:03 schreef Maria2.0 het volgende:
En ze zijn goedgekeurd, dus ik ben blij! Voor de rest staat er voor mij niks boeiends op de app momenteel. Hoe vaak wordt dat aangevuld?
Scoupy!quote:Op maandag 9 maart 2020 10:22 schreef Metalfreak het volgende:
Oeh, er is een Scoupy topic?
Maar de laatste tijd valt het hard tegen
Ik had wel even een doos Toffifee in m'n handen, maar dat bleek een andere versie te zijn. *Pfoe!*quote:Op maandag 9 maart 2020 11:36 schreef Donna het volgende:
Ik heb de Verkade wel opgehaald. Die karamel zeezout is zo lekker!
Ik heb onlangs nog Felix kattenvoer en snoepjes gehaald, beide voor 1 euro.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:14 schreef Kamelenteen het volgende:
Scoupy is al maanden 3x niks
Geen scoupy, wel geld terug (al zie ik niet waar ik de kassabon kan uploaden): www.rivella.nl/cashback
Gratis 1.5l Rivella Pineapple.
Ik heb 2 lege kamers in mijn huis. Dus al dat soort dingen die ik wel koop en niet nodig heb kan ik gewoon in die kamers opslaan. Geen enkel probleem dus. Ik heb nu ongeveer de helft van 1 van de vloeren in gebruik. Dus kan nog even vooruit. En als de vloeren vol zijn zet ik er gewoon stellingkasten in, kan ik nog véél meer kwijt.quote:Op donderdag 20 september 2018 10:58 schreef Anne het volgende:
[..]
De vraag is alleen;
Zou je die shit normaal ook kopen?
Ik heb Scoupy ook een tijdje gebruikt, maar voor mij kwam er dus alleen maar zooi voorbij wat ik normaal ook niet koop. Dan is het ook geen besparen meer, dus ik heb de app inmiddels maar weer verwijderd.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:10 schreef borbit het volgende:
[..]
Ik heb 2 lege kamers in mijn huis. Dus al dat soort dingen die ik wel koop en niet nodig heb kan ik gewoon in die kamers opslaan. Geen enkel probleem dus. Ik heb nu ongeveer de helft van 1 van de vloeren in gebruik. Dus kan nog even vooruit. En als de vloeren vol zijn zet ik er gewoon stellingkasten in, kan ik nog véél meer kwijt.
Je bent de ''haha grapje'' vergetenquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:10 schreef borbit het volgende:
[..]
Ik heb 2 lege kamers in mijn huis. Dus al dat soort dingen die ik wel koop en niet nodig heb kan ik gewoon in die kamers opslaan. Geen enkel probleem dus. Ik heb nu ongeveer de helft van 1 van de vloeren in gebruik. Dus kan nog even vooruit. En als de vloeren vol zijn zet ik er gewoon stellingkasten in, kan ik nog véél meer kwijt.
De Felix junior brokjes is alleen bij de AH en onze AH had die niet.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:42 schreef NicolasJoy het volgende:
![]()
Vind het verder redelijk kalm momenteel. Veel dingen ook die de super hier niet heeft.
Yeuyquote:Op vrijdag 29 april 2022 19:47 schreef Donna het volgende:
Jeej bij Scoupy+ 5 euro gewonnen met de trekking.
Ik heb eigenlijk alle bonnen in de apps van de winkels. Dus dan druk je bij de bon op delen > Scoupy en send.quote:Op zaterdag 30 april 2022 15:33 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
YeuyWas het de moeite waard? Al die bonnen inscannen?
Ik ben er (nog) niet aan begonnen, die Scoupy+.
Had laatst een verrekt lekkere vleesvervanger voor 1 euro en vegan broodbeleg voor 50ct.
Jeetje wat handigquote:Op zaterdag 30 april 2022 18:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk alle bonnen in de apps van de winkels. Dus dan druk je bij de bon op delen > Scoupy en send.
![]()
Elke bon is draaien aan het rad voor zegels. 20 zegels geeft automatisch ¤1 op je rekening en dus een ticket voor de verloting op de laatste vrijdag van de maand.
En mijn vriend komt wel eens bij Bakker Bart en daar krijg je automatisch cashback van op je rekening. Chill.
Dat gaat automatisch. Er is geen 'ze' die het met echte ogen bekijkt. Het is puur een computersysteem met codes die de match maakt.quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:33 schreef PoesInDoos het volgende:
Ja nee oké.. ze gaan dus dagelijks 4x je rekening bij langs om te kijken wat en waar je iets gekocht hebt? En ze checken elke bon of die overeenkomt met je afschrift?
Ik pas
Ik vind het maar niks..quote:Op zaterdag 30 april 2022 19:27 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat gaat automatisch. Er is geen 'ze' die het met echte ogen bekijkt. Het is puur een computersysteem met codes die de match maakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |