abonnement Unibet Coolblue
pi_182527505
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 12:34 schreef gelestipjes het volgende:
Ik heb de beckers veggie nog niwt gekocht. Mijn ervaringen tot nu toe met veggieproducten zijn niet erg positief dus ik ben er nog niet over uit of het me 1,50 waard is om het te proberen.
Wel naar 2 winkels geweest voor crystal clear, maar bij beide winkels hadden ze het niet.
Ik ben op zich een tegenstander van vegameuk wat op vlees lijkt of er naar proeft. Maar de frikandellen smaakten toch behoorlijk hetzelfde :@
De bitterballen niet, had meer weg van een groentekroket.
Het is de moeite echt wel waard vind ik :Y
  maandag 15 oktober 2018 @ 12:53:05 #77
480345 Edddie
Run to the hills!
pi_182527535
Meteen de eerste 5 acties ingestuurd *O*
Only the good die young,
All the evil seem to live forever.
pi_182535700
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 12:49 schreef Anne het volgende:

[..]

Pas op.. Ik had hem vandaag (veel te duur) gekocht en was dus een dag te laat.
De bon moet van vóór vandaag zijn.
Ai, da's flink balen. Terug brengen als je dat spul echt te duur vindt.
En ik check altijd bij dergelijke acties voor ik naar de winkel ga of ie nog beschikbaar is.
Maar ik zie nu in de kleien lettertjes dat het tot gisteren kon, terwijl er nu nog 7 % beschikbaar lijkt.

[ Bericht 7% gewijzigd door fietsmiep op 15-10-2018 19:35:56 ]
pi_182535717
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 19:29 schreef fietsmiep het volgende:

[..]

Ai, da's flink balen. Terug brengen als je dat spul echt te duur vindt.
En ik check altijd bij dergelijke acties voor ik naar de winkel ga of ie nog beschikbaar is.
Ik heb een keer een dure tandpasta (4,-) teruggebracht nadat ik het bonnetje had geclaimd :@
  Moderator maandag 15 oktober 2018 @ 19:39:04 #80
382129 crew  Donna
pi_182535888
Hahaha. Wel slim!
pi_182535924
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 19:39 schreef DonnaRush het volgende:
Hahaha. Wel slim!
Ik vond het wel gênant, maar wie wil er niet gratis 4 euro :+
pi_182541014
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 19:29 schreef Poes. het volgende:

[..]

Ik heb een keer een dure tandpasta (4,-) teruggebracht nadat ik het bonnetje had geclaimd :@
Matig :{
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_182544575
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 23:03 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Matig :{
In my defence; ik kwam er na het declareren pas achter hoe belachelijk het was om rommel te halen omdat het toch gratis is. Paradontax is ja vreselijk vies :D
Heb het daarna ook niet weer gedaan.
  Moderator dinsdag 16 oktober 2018 @ 10:26:08 #84
382129 crew  Donna
pi_182546696
Ach dat is toch net als mensen die 2 dingen bij Bol.com bestellen zodat ze gratis verzending hebben en vervolgens het ene product terugsturen met voorbedachte rade.
pi_182548586
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 07:53 schreef Poes. het volgende:

[..]

In my defence; ik kwam er na het declareren pas achter hoe belachelijk het was om rommel te halen omdat het toch gratis is. Paradontax is ja vreselijk vies :D
Heb het daarna ook niet weer gedaan.
Nou, vooruit dan maar.


Ik heb hem net wel gekocht. Wat is die duur voor de volle prijs :o
En Ajax, en vega bitterballen, en hygiënische doekjes. Crystal clear en vers sap was niet te vinden. Vreemd wel, ik heb best een grote Jumbo hier.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 17 oktober 2018 @ 15:57:20 #86
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_182573117
Ik misbruik de goedheid van Scoupy weleens creatief.

Als iets dat ok bij Scoupy in de aanbieding is bij de AH met bijv. 1+1 gratis, krijg je normaal de helft maar vergoed. Dus ik vergeet dan spontaan mn bonuskorting te scannen en loop dan even naar de servicebalie om mn onterecht betaalde product wegens 'vergeten bonuskaart te scannen' terug te krijgen. Zo heb ik dan 2 gratis producten ;)

En bij de Appie haal ik ook weleens een niet actieproduct om die vervolgens wel bij Scoupy te claimen. Bijv. als er Heinz pastasaus in de aanbieding is van 2.49 voor 1 euro. Omdat de producten bij de Appie vaak op de bon staan als Heinz, wil ik dan bijv. ook gewoon een Heinz artikel uit dezelfde prijsklasse nemen :D Wel even op de scanner kijken hoe het op de bon komt te staan uiteraard en een product in dezelfde prijsklasse kiezen.

De scoupy voor Crystal Clear nogwat ging om flessen van 1 liter. Ik heb een tweetal flessen gekocht voor 1.34 en die geclaimd.
pi_182574152
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 15:57 schreef Kamelenteen het volgende:
Ik misbruik de goedheid van Scoupy weleens creatief.

Als iets dat ok bij Scoupy in de aanbieding is bij de AH met bijv. 1+1 gratis, krijg je normaal de helft maar vergoed. Dus ik vergeet dan spontaan mn bonuskorting te scannen en loop dan even naar de servicebalie om mn onterecht betaalde product wegens 'vergeten bonuskaart te scannen' terug te krijgen. Zo heb ik dan 2 gratis producten ;)

En bij de Appie haal ik ook weleens een niet actieproduct om die vervolgens wel bij Scoupy te claimen. Bijv. als er Heinz pastasaus in de aanbieding is van 2.49 voor 1 euro. Omdat de producten bij de Appie vaak op de bon staan als Heinz, wil ik dan bijv. ook gewoon een Heinz artikel uit dezelfde prijsklasse nemen :D Wel even op de scanner kijken hoe het op de bon komt te staan uiteraard en een product in dezelfde prijsklasse kiezen.

De scoupy voor Crystal Clear nogwat ging om flessen van 1 liter. Ik heb een tweetal flessen gekocht voor 1.34 en die geclaimd.
Jij kleine fraudeur :+

Ik heb de Veggi bitterballen gehaald, zelfs 17 in het doosje O+
pi_182574361
Ik kreeg bij de 1+1 gratis van de Lenor Unstoppables gewoon ¤5,99 terug (actie was van ¤7,99 voor 2,-)
pi_182609073
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 12:52 schreef Poes. het volgende:

[..]

Ik ben op zich een tegenstander van vegameuk wat op vlees lijkt of er naar proeft. Maar de frikandellen smaakten toch behoorlijk hetzelfde :@
De bitterballen niet, had meer weg van een groentekroket.
Het is de moeite echt wel waard vind ik :Y
Nou, ik heb de frikandellen gekocht. Ik weet niet wat voor frikandellen jij gewend bent, maar dit had weinig met een frikandel te maken :P . Rare en absoluut niet lekkere smaak en ook rare structuur/ mondgevoel.
Al met al toch nog vrij prijzig zo, een halve frikandel voor 1,50 :P

[ Bericht 6% gewijzigd door gelestipjes op 19-10-2018 13:21:18 ]
pi_182609279
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 13:13 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Nou, ik heb de frikandellen gekocht. Ik weet niet wat voor frikandellen jij gewend bent, maar dit had weinig met een frikandel te maken :P . Rare en absoluut niet lekkere smaak en ook rare structuur/ mondgevoel.
Al met al toch nog vrij prijzig zo, een halve frikandel voor 1,50 :P
Oh :@ Ik had er ook al 13 jaar geen één meer gehad hè :P Ik vond die mini's prima in te nemen.
pi_182609329
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 13:25 schreef Poes. het volgende:

[..]

Oh :@ Ik had er ook al 13 jaar geen één meer gehad hè :P Ik vond die mini's prima in te nemen.
bij mij was het een jaar of 5 geleden denk ik, maar dat was dan blijkbaar nog niet lang genoeg om dit voor "bijna echte" frikandel te kunnen aanzien. Ik vond het een erg onaangename smaak.
pi_182609345
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 13:27 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

bij mij was het een jaar of 5 geleden denk ik, maar dat was dan blijkbaar nog niet lang genoeg om dit voor "bijna echte" frikandel te kunnen aanzien. Ik vond het een erg onaangename smaak.
Sorry voor de teleurstelling :*
pi_182609448
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 13:28 schreef Poes. het volgende:

[..]

Sorry voor de teleurstelling :*
ach ja, nu hoef ik me in ieder geval niet meer af te vragen of het misschien toch lekker was geweest :P .

Ook de crystal clear cucumber watermelon gekocht, maar nog niet getest. Mijn ervaringen met drinken wat je via scoupy kon proberen zijn tot nu toe niet heel positief, volgens mij was de 7up lemon lemon tot nu toe de enige uitzondering op dat gebied.
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 13:37:27 #94
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_182609577
7up Mojito was echt :r
  Moderator dinsdag 20 november 2018 @ 09:49:22 #95
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_183259579
Bier! *O*




Is dit wat, heeft iemand deze al besteld? Of überhaupt al eens gedronken?
F.K.A. SuperwormJim
pi_183414680
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 09:49 schreef SuperwormJim het volgende:
Bier! *O*

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Is dit wat, heeft iemand deze al besteld? Of überhaupt al eens gedronken?
En, goedgekeurd? B:)B

Ik heb net een gratis blikje Sprite gehaald en een 4 pack Kitkat karamelzeezout fudge voor 1 euro :9~
pi_183415197
Ik heb mij dan toch ook eindelijk maar eens aangemeld bij Scoupy.

Werkt dit echter ook met een digitale bon? Wij doen de boodschappen namelijk meestal online met thuisbezorging, daarbij ontvangen wij dus geen papieren bonnetje.

Daarnaast zie ik dat er een spaaractie bestaat door bonnen te uploaden van supermarkt/drogist. Waar kan je dan voor sparen? En hoeveel punten moet je daarvoor hebben? En wederom, werkt dat ook met een digitale bon?
pi_183447861
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 09:43 schreef Schanu het volgende:
Ik heb mij dan toch ook eindelijk maar eens aangemeld bij Scoupy.

Werkt dit echter ook met een digitale bon? Wij doen de boodschappen namelijk meestal online met thuisbezorging, daarbij ontvangen wij dus geen papieren bonnetje.

Daarnaast zie ik dat er een spaaractie bestaat door bonnen te uploaden van supermarkt/drogist. Waar kan je dan voor sparen? En hoeveel punten moet je daarvoor hebben? En wederom, werkt dat ook met een digitale bon?
blijkbaar kan het wel met een digitale bon http://klantenservice.sco(...)rogist-ook-uploaden-
De spaaracties vind ik zelf nooit erg interessant. Je kan nu bijvoorbeeld sparen voor een gratis tijdschrift. Je moet dan 4 tijdschriften gekocht hebbe.
pi_183448193
Even crossposten want hier werd ik ook blij van O+
CUL / Too good to go - wat hebben jullie al gehaald?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_183450701
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 08:55 schreef Poes. het volgende:

[..]

En, goedgekeurd? B:)B

Ik heb net een gratis blikje Sprite gehaald en een 4 pack Kitkat karamelzeezout fudge voor 1 euro :9~
Ik heb gisteren 26 repen Milka gekocht _O- . Ik laat die Kitkat maar even aan me voorbij gaan ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')