abonnement Unibet Coolblue
pi_182022065
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 10:14 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]


[..]

Dit is geen segway, verre van zelfs.

Dat bedrijf heeft hier niks mee te maken.
Volgens het bericht rust het wel op dat principe. Ik weet het verder ook niet.
  donderdag 20 september 2018 @ 10:16:06 #252
12646 Oom_Agent
 Heee.......stop es ff......!!
pi_182022070
Een segway is ook wel een verraderlijk ding. Je moet naar voren leunen om vooruit te gaan. Als je even niet oplet en je hangt wat naar voren schiet dat ding al weg. Handremmen zitten er niet op, je moet naar achteren leunen om te stoppen.

Nooit begrepen dat die dingen bakfietsen met kinderen mogen aansturen.
Wat zijn we aan het doen ???
pi_182022071
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 10:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Tegenwoordig wel idd, maar het is te triest voor woorden als je kind van een ongeval als dit getuige is.
Absoluut. Kinderen horen kind te zijn en dit soort ongevallen en leed absoluut niet te zien.
pi_182022079
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 10:15 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Ze hadden onderweg al wat kinderen gedropt bij een andere school.
Ah oke.
pi_182022081
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 10:16 schreef Oom_Agent het volgende:
Een segway is ook wel een verraderlijk ding. Je moet naar voren leunen om vooruit te gaan. Als je even niet oplet en je hangt wat naar voren schiet dat ding al weg. Handremmen zitten er niet op, je moet naar achteren leunen om te stoppen.

Nooit begrepen dat die dingen bakfietsen met kinderen mogen aansturen.
Hier zitten gewoon handremmen en alles op. Lijkt meer op het stuur van een brommer geloof ik.
Tap tap tap
  donderdag 20 september 2018 @ 10:16:56 #256
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_182022084
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 10:14 schreef Physsic het volgende:

[..]

Als het zo’n soort bakfiets was, dan zaten er misschien meer dan vijf kinderen in, waarvan ze begeleider er een aantal wel optijd uit heeft kunnen halen.
Er stond toch al ergens dat er al kinderen bij een andere school waren afgeleverd en ze nu onderweg waren naar de volgende school?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 20 september 2018 @ 10:17:04 #257
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_182022086
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 10:15 schreef Cherni het volgende:

[..]

Volgens het bericht rust het wel op dat principe. Ik weet het verder ook niet.
Dus dan is het geen segway.. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_182022095
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 10:16 schreef Oom_Agent het volgende:
Een segway is ook wel een verraderlijk ding. Je moet naar voren leunen om vooruit te gaan. Als je even niet oplet en je hangt wat naar voren schiet dat ding al weg. Handremmen zitten er niet op, je moet naar achteren leunen om te stoppen.

Nooit begrepen dat die dingen bakfietsen met kinderen mogen aansturen.
Ik wist geeneens dat ze die dingen gebruiken voor zo'n bolderkar idee.
Bij ons in de stad zie ik wel eens zo'n kar voorbij komen, maar daar zit of een kleine verbrandingsmotor (soort van brommer-idee) of nog ouderwets een fiets met laadruimte zeg maar.
pi_182022097
Wat verdrietig.
Arme begeleidster. En het 5de kind ook getraumatiseerd voor het leven.
Arme ouders.
Zo verschrikkelijk dit
pi_182022098
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 10:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Er stond toch al ergens dat er al kinderen bij een andere school waren afgeleverd en ze nu onderweg waren naar de volgende school?
Blijkbaar. Ik kom net binnenvallen en heb niet het hele topic doorgelezen. :@
pi_182022099
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 10:16 schreef Oom_Agent het volgende:
Een segway is ook wel een verraderlijk ding. Je moet naar voren leunen om vooruit te gaan. Als je even niet oplet en je hangt wat naar voren schiet dat ding al weg. Handremmen zitten er niet op, je moet naar achteren leunen om te stoppen.

Nooit begrepen dat die dingen bakfietsen met kinderen mogen aansturen.
Goed punt. Als ik de foto's juist interpreteer en kan inschatten vanuit welke richting de vrouw kwam (noordelijk), dan kan ik bevestigen dat het fietspad daar iets omhoog loopt richting spoorwegovergang. Misschien is daarom - door een mankement of onoplettendheid - de Segway gaan rollen tegen de 'heuvel' op..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_182022107
Ik denk dat dit op alle kinderdagverblijven in Nederland inslaat als een bom en dat daar met alle medewerkers gesproken gaat worden over deze 'bakwagens' en het gebruik er van. Mensen worden onzeker op die apparaten etc etc.

Zal me ook niets verbazen dat het de komende dagen ineens gaat regenen aan klachten of incidenten met deze 'voertuigen'.
pi_182022112
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 10:18 schreef Frutsel het volgende:
Ik denk dat dit op alle kinderdagverblijven in Nederland inslaat als een bom en dat daar met alle medewerkers gesproken gaat worden over deze 'bakwagens' en het gebruik er van. Mensen worden onzeker op die apparaten etc etc.

Zal me ook niets verbazen dat het de komende dagen ineens gaat regenen aan klachten of incidenten met deze 'voertuigen'.
Inderdaad, nu komen de verhalen los...
Weggegaan en opgerot
pi_182022114
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 10:15 schreef Brybry het volgende:
Hier rijden ze ook met zo'n Segway. No way dat mijn kinderen ooit plaatsnemen in zo'n ding.
Is dat iets nieuws, hier gebruikte de opvang een busje. (circa 10+ jaar geleden).
I´m back.
  donderdag 20 september 2018 @ 10:19:13 #265
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_182022119
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 10:18 schreef Frutsel het volgende:
Ik denk dat dit op alle kinderdagverblijven in Nederland inslaat als een bom en dat daar met alle medewerkers gesproken gaat worden over deze 'bakwagens' en het gebruik er van. Mensen worden onzeker op die apparaten etc etc.

Zal me ook niets verbazen dat het de komende dagen ineens gaat regenen aan klachten of incidenten met deze 'voertuigen'.
En de meest onveilige mogen van de weg. Als ze zomaar kunnen gaan rijden door onoplettendheid, lekker in de fietsenstalling laten die dingen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_182022125
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 10:15 schreef Cherni het volgende:

[..]

Volgens het bericht rust het wel op dat principe. Ik weet het verder ook niet.
Maar dan is het bericht fout want het is niet hetzelfde principe, enige gelijkenis is dat je twee handvatten vast hebt en op een plateau staat. Een Segway heeft 2 wielen, is zelfbalancerend en beweeg je door te leunen, de Stint heeft een gashendel en vier welen.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
  Redactie Frontpage donderdag 20 september 2018 @ 10:19:30 #267
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_182022126
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 10:18 schreef Frutsel het volgende:
Ik denk dat dit op alle kinderdagverblijven in Nederland inslaat als een bom en dat daar met alle medewerkers gesproken gaat worden over deze 'bakwagens' en het gebruik er van. Mensen worden onzeker op die apparaten etc etc.

Zal me ook niets verbazen dat het de komende dagen ineens gaat regenen aan klachten of incidenten met deze 'voertuigen'.
Ik verwacht dat er nu opeens eens een keertje iets van wetgeving voor wordt opgesteld. Triest eigenlijk dat dat pas gebeurt zodra er iets ergs is gebeurd.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_182022128
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 10:11 schreef Jor_Dii het volgende:
Dit is overigens het kinderdagverblijf waar de kinderen op zaten: http://okidospeelparadijs.nl/

Ouders en betrokkenen worden daar uiteraard nu opgevangen door slachtofferhulp.
Deze.
http://kinderdagverblijfokido.nl
  Moderator donderdag 20 september 2018 @ 10:19:49 #269
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_182022131
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 10:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Kom uit Oss en het is hier ingeslagen als een bom toch wel dit nieuws.

Eerste speculaties/ooggetuigen verklaringen melden nu dat:
- het zou gaan om een bakfiets die gemotoriseerd was door een Segway.
- de vrouw keurig wachtte voor de spoorbomen
- de Segway op hol geslagen is en vervolgens is gaan rollen
- de vrouw geprobeerd heeft de kinderen te redden en daarbij haar eigen benen heeft verloren.
Gatverdamme
  donderdag 20 september 2018 @ 10:20:00 #270
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_182022132
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 10:17 schreef Physsic het volgende:

[..]

Blijkbaar. Ik kom net binnenvallen en heb niet het hele topic doorgelezen. :@
Maakt niet uit, ook als je het wel leest staat er zoveel dat je wel eens wat info mist.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_182022133
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 10:18 schreef Frutsel het volgende:
Ik denk dat dit op alle kinderdagverblijven in Nederland inslaat als een bom en dat daar met alle medewerkers gesproken gaat worden over deze 'bakwagens' en het gebruik er van. Mensen worden onzeker op die apparaten etc etc.

Zal me ook niets verbazen dat het de komende dagen ineens gaat regenen aan klachten of incidenten met deze 'voertuigen'.
Dat sowieso, de eerste helden melden zich hier natuurlijk ook al om te roepen dat ze zich al afvroegen wanneer het misging.

Is er al een kamerlid gespot die verplichte keuring cq certificering wil voor dit soort voertuigen?
  donderdag 20 september 2018 @ 10:20:13 #272
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_182022135
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 10:19 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ik verwacht dat er nu opeens eens een keertje iets van wetgeving voor wordt opgesteld. Triest eigenlijk dat dat pas gebeurt zodra er iets ergs is gebeurd.
Of bijvoorbeeld een soort rijbewijs voor die dingen invoeren.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_182022137
Vanuit deze richting ging de bakfiets hoogstwaarschijnlijk het spoor over (linkse fietspad):

https://www.google.nl/map(...)Q!2e0!7i13312!8i6656
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_182022139
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 10:18 schreef Frutsel het volgende:
Ik denk dat dit op alle kinderdagverblijven in Nederland inslaat als een bom en dat daar met alle medewerkers gesproken gaat worden over deze 'bakwagens' en het gebruik er van. Mensen worden onzeker op die apparaten etc etc.

Zal me ook niets verbazen dat het de komende dagen ineens gaat regenen aan klachten of incidenten met deze 'voertuigen'.
Dat denk ik ook. Zie ze hier op school ook altijd staan. Gaan ook over het spoor. -O-
Brrr. Krijg er rillingen van.
  donderdag 20 september 2018 @ 10:20:50 #275
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_182022140
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 10:20 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Is er al een kamerlid gespot die verplichte keuring cq certificering wil voor dit soort voertuigen?
Dat is een ontzettend goed idee.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')