SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tweede voorrondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De derde voorrondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vierde voorrondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sneakpeak groepsfaseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GroepsfaseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pingel is een duidelijke goedmakerLege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Ik vind het geen goedmakertje eigenlijk, dat is gewoon duidelijk een penaltyMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dit had gewoon 0-4 moeten staan, slechts 0-1. Machtsvertoon van Juve, toch wel.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Ook eventjes al die britse/amerikaanse pundits uitlachen die dachten dat City met speels gemak eerste zouden worden in de poule![]()
Die aanloop.
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Die Pogba gun je toch ook een polletje, wat een aanloop johMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Fernardinho zit ook lekker in de wedstrijd.
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Haar heeft de beste man niet, dus ik geloof daar vrij weinig van.quote:Op woensdag 19 september 2018 21:49 schreef franske19 het volgende:
Lijkt erop dat Ronaldo aan de haren trok van die verdediger.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Ja, maarja, wat moet hij met die bal bij de 0-2? Dat is gewoon echt compleet achterlijk van Laporte.quote:Op woensdag 19 september 2018 21:49 schreef Windhapper het volgende:
Fernardinho zit ook lekker in de wedstrijd.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Ze schijnen niet tegen Celtic te willen spelen.quote:Op woensdag 19 september 2018 21:48 schreef De_Kraam het volgende:
Iemand nog een leuke Young Boys grap?Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Verdommequote:Op woensdag 19 september 2018 21:50 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Haar heeft de beste man niet, dus ik geloof daar vrij weinig van.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hij aaide hem over zijn bol, zo van: Stel je niet zo aan mannetje..quote:Op woensdag 19 september 2018 21:51 schreef skysherrif het volgende:
Leek er meer op dat Ronaldo helemaal niets deed.
Niks ook maar enigszins kaartwaardig.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Zo bizar dat je onderhand in het miljardenbal dit soort fouten kan meemaken.quote:Op woensdag 19 september 2018 21:51 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Hij aaide hem over zijn bol, zo van: Stel je niet zo aan mannetje..
Niks ook maar enigszins kaartwaardig.![]()
https://streamable.com/16k36quote:Op woensdag 19 september 2018 21:50 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Haar heeft de beste man niet, dus ik geloof daar vrij weinig van.
Kijk op ongeveer halverwege. Je ziet dan wel duidelijk dat Ronaldo iets doet waardoor het hoofd van die verdediger naar achter schiet. En haar heeft hij wel.![]()
Tja, er is een oplossing speciaal voor dit soort grove blunders...quote:Op woensdag 19 september 2018 21:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zo bizar dat je onderhand in het miljardenbal dit soort fouten kan meemaken.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Je zit ernaar te zoeken. Ik zie het echt niet. Er gebeurt totaal niks hier. Ook het tikje daarvoor waardoor hij viel was niks.quote:Op woensdag 19 september 2018 21:52 schreef franske19 het volgende:
[..]
https://streamable.com/16k36
Kijk op ongeveer halverwege. Je ziet dan wel duidelijk dat Ronaldo iets doet waardoor het hoofd van die verdediger naar achter schiet. En haar heeft hij wel.![]()
Dit valt voor geen meter te beoordelen vanuit dit camerastandpunt.quote:Op woensdag 19 september 2018 21:52 schreef franske19 het volgende:
[..]
Kijk op ongeveer halverwege. Je ziet dan wel duidelijk dat Ronaldo iets doet waardoor het hoofd van die verdediger naar achter schiet. En haar heeft hij wel.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
wordt jequote:Op woensdag 19 september 2018 21:36 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Die zuig geluidjes in elke zin van Schelvis... Als je erop gaat letten wordt je knettergek.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 september 2018 21:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, maarja, wat moet hij met die bal bij de 0-2? Dat is gewoon echt compleet achterlijk van Laporte.
Leeghoofd Laporte.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Natuurlijk zit ik te zoeken. Het was niet echt duidelijk met de beelden die we hebben. Ze moeten toch een reden gehad hebben om hem weg te sturen.quote:Op woensdag 19 september 2018 21:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je zit ernaar te zoeken. Ik zie het echt niet. Er gebeurt totaal niks hier. Ook het tikje daarvoor waardoor hij viel was niks.
Misschien is hij zijn onschendbaarheid kwijt omdat hij niet meer bij real speelt.![]()
????????????quote:Op woensdag 19 september 2018 21:52 schreef franske19 het volgende:
[..]
Kijk op ongeveer halverwege. Je ziet dan wel duidelijk dat Ronaldo iets doet waardoor het hoofd van die verdediger naar achter schiet. En haar heeft hij wel.graag op anoniem![]()
Dat moment heeft iedereen al een miljoen keer gezien hans, gewoon een sarcastische aaiquote:Op woensdag 19 september 2018 21:52 schreef franske19 het volgende:
[..]
Jack vind dat een scheidsrechter bij zo'n speler niet naar z'n assistent mag luisteren maar het zelf gezien moet hebben.
Een aai waardoor die speler bijna achterover valt.quote:Op woensdag 19 september 2018 21:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat moment heeft iedereen al een miljoen keer gezien hans, gewoon een sarcastische aai![]()
![]()
Jack is een kale dwaasquote:Op woensdag 19 september 2018 21:57 schreef Windhapper het volgende:
Jack vind dat een scheidsrechter bij zo'n speler niet naar z'n assistent mag luisteren maar het zelf gezien moet hebben.![]()
Oh want schwalbes bestaan niet.quote:Op woensdag 19 september 2018 21:57 schreef franske19 het volgende:
[..]
Een aai waardoor die speler bijna achterover valt.
De agendas draaien op volle toeren![]()
Daar weet Ronaldo alles van maar dit was geen schwalbe.quote:Op woensdag 19 september 2018 21:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh want schwalbes bestaan niet.
De agendas draaien op volle toeren![]()
het is ook een beetje makkelijkquote:Op woensdag 19 september 2018 21:57 schreef Windhapper het volgende:
Jack vind dat een scheidsrechter bij zo'n speler niet naar z'n assistent mag luisteren maar het zelf gezien moet hebben.
ik geef hem rood want mijn assistent heeft het gezien.
deze 2 moeten ze voor altijd verbannen.graag op anoniem![]()
Waarom komen ze niet met close up camerabeelden? Je gaat mij niet wijsmaken dat er geen camera is die Ronaldo niet de hele wedstrijd in de gaten houdt...![]()
Hoppa. Mondjes gesnoerd. Hij trekt aan z'n haar.quote:Op woensdag 19 september 2018 21:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Haha, jullie reageren op franske.![]()
Heb je het nu gezien op Ziggo?quote:Op woensdag 19 september 2018 21:58 schreef franske19 het volgende:
[..]
Daar weet Ronaldo alles van maar dit was geen schwalbe.
Enorme schwalbe blinde kip, haal je ogen uit je agenda.![]()
messi fanboyquote:Op woensdag 19 september 2018 21:57 schreef franske19 het volgende:
[..]
Een aai waardoor die speler bijna achterover valt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 september 2018 21:59 schreef franske19 het volgende:
[..]
Hoppa. Mondjes gesnoerd. Hij trekt aan z'n haar.![]()
![]()
![]()
![]()
Jack
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Blinde Ronaldo fans!quote:Op woensdag 19 september 2018 21:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heb je het nu gezien op Ziggo?
Enorme schwalbe blinde kip, haal je ogen uit je agenda.
Hij trekt gewoon aan z'n haar. Iedereen ziet de beelden maar nog ontkennen zeker.![]()
Hahaha, nou dit moge duidelijk zijn ja. Wat een farce.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Wat een schandalige rode kaart is dit zeg. Overigens ook schandalig dat het grootste voetbalevenement wel over een VAR beschikt en de CL dan niet. Bemoeizucht van die 5e man houd ik het maar op. Wel een vermakelijke avond op deze manier. Hopen dat Bayern het volhoudt, zou gunstig zijn voor Ajax.-![]()
Kap met je getroll.quote:Op woensdag 19 september 2018 22:00 schreef franske19 het volgende:
[..]
Blinde Ronaldo fans!
Hij trekt gewoon aan z'n haar. Iedereen ziet de beelden maar nog ontkennen zeker.![]()
quote:Op woensdag 19 september 2018 22:00 schreef franske19 het volgende:
[..]
Blinde Ronaldo fans!
![]()
Matige trollquote:Op woensdag 19 september 2018 22:00 schreef franske19 het volgende:
[..]
Blinde Ronaldo fans!
Hij trekt gewoon aan z'n haar. Iedereen ziet de beelden maar nog ontkennen zeker.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Geleerd dit niet meer te doen idd.quote:Op woensdag 19 september 2018 21:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Haha, jullie reageren op franske.
[ Bericht % gewijzigd door Tagliano op 19-09-2018 22:03:39 ]![]()
Al trok hij aan z'n haar, alsof die 49e man op de achterlijn dat kan zien.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Log uit.quote:Op woensdag 19 september 2018 22:01 schreef franske19 het volgende:
[..]
Trekt hij aan z'n haar of niet?![]()
Enhanched tickelingquote:Op woensdag 19 september 2018 22:00 schreef franske19 het volgende:
[..]
Blinde Ronaldo fans!
Daar staat die hele assistent toch voor? Dingen zien die de scheidsrechter niet ziet? Dat deze assistent z'n psychose op het verkeerde moment inslaat en dingen ziet die niemand ziet kan Brych weinig aan doen.quote:Op woensdag 19 september 2018 21:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
het is ook een beetje makkelijk
ik geef hem rood want mijn assistent heeft het gezien.
deze 2 moeten ze voor altijd verbannen.Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Wat the fuck is er trouwens met City aan de hand?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Je zag dat Brych ook meerdere malen vroeg of hij het heel heel zeker wist. Dan moet je daar gewoon op af gaan.quote:Op woensdag 19 september 2018 22:01 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Daar staat die hele assistent toch voor? Dingen zien die de scheidsrechter niet ziet? Dat deze assistent z'n psychose op het verkeerde moment inslaat en dingen ziet die niemand ziet kan Brych weinig aan doen.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Had een penalty moeten zijn omdat die verdediger van poppestront is gemaakt en instort door een scheet.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Dat zien we in het nieuwe seizoen van VOLG MANCHESTER CITY op Amazonquote:Op woensdag 19 september 2018 22:02 schreef TheVulture het volgende:
Wat the fuck is er trouwens met City aan de hand?graag op anoniem
Forum Opties Forumhop: Hop naar: