Nah, die gaat gewoon af op zijn assistent. Die slaapt niet,mag ik hopen.quote:
Ja idd.quote:Op woensdag 19 september 2018 21:34 schreef Tagliano het volgende:
Maar goed, des te sneller komt die VAR er dus
Zekersquote:Op woensdag 19 september 2018 21:36 schreef Themeparktommy het volgende:
Ronaldo zorgt er persoonlijk voor dat de VAR bij de UEFA komt.
Toch wordt Brych dit aangerekend door de UEFAquote:Op woensdag 19 september 2018 21:35 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Nah, die gaat gewoon af op zijn assistent. Die slaapt niet,mag ik hopen.
wordt jequote:Op woensdag 19 september 2018 21:36 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Die zuig geluidjes in elke zin van Schelvis... Als je erop gaat letten wordt je knettergek.
Als de UEFA dit iemand aan moet rekenen is het de UEFA zelfquote:Op woensdag 19 september 2018 21:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toch wordt Brych dit aangerekend door de UEFA
Ja, dat zei je net ook alquote:Op woensdag 19 september 2018 21:37 schreef bianconeri het volgende:
Ongelofelijk hoe vaak Juventus de scheids tegen hebt. Echt niet normaal.
Vorig jaar eigenhandig door de scheids de CL uitgekegeld.
Nu dit weer, dom anti-Juve gedrag door de scheids. Iedereen kon zien dat er niets aan de hand was.
Hij is wel eindverantwoordelijk ja, maar het zal voor hem niet als zijn fout aanvoelen.quote:Op woensdag 19 september 2018 21:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toch wordt Brych dit aangerekend door de UEFA
Dus je dacht daarom meld ik het ff?quote:Op woensdag 19 september 2018 21:36 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Die zuig geluidjes in elke zin van Schelvis... Als je erop gaat letten wordt je knettergek.
Nee....quote:Op woensdag 19 september 2018 21:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als de UEFA dit iemand aan moet rekenen is het de UEFA zelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |