Moet ook wel zeggen dat ik het met de meeste mensen niet echt een interessant onderwerp vind hoor.quote:Op woensdag 19 september 2018 17:40 schreef Cue_ het volgende:
Owja, want als je er niet van houdt om over te praten/lezen te pas en te onpas dan houd je er niet/minder van. Was ik even vergeten
Hap eens niet zo.quote:Op woensdag 19 september 2018 17:40 schreef Cue_ het volgende:
Owja, want als je er niet van houdt om over te praten/lezen te pas en te onpas dan houd je er niet/minder van. Was ik even vergeten
Maar het zal idd aan mij liggen![]()
Je begint er nogal vaak uit het niets over. Ik heb er verder geen last van, ik negeer het gewoon, maar dat is denk het punt. Dat seks bij daten kan horen, zullen weinigen ontkennen.quote:Op woensdag 19 september 2018 17:35 schreef VEM2012 het volgende:
Maar ik snap de klacht ook niet echt.
Dat negeren lijkt mij het beste. Ik negeer ook dingen die mij niet zo boeien.quote:Op woensdag 19 september 2018 17:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je begint er nogal vaak uit het niets over. Ik heb er verder geen last van, ik negeer het gewoon, maar dat is denk het punt. Dat seks bij daten kan horen, zullen weinigen ontkennen.
Haha, ze heeft wel smaakquote:Op woensdag 19 september 2018 17:55 schreef Dven het volgende:
Liedje uit de losse pols gepersonaliseerd voor de Amazone op Tinder, want het kwam zo uit. American Pie werd natuurlijk Bulgarian Pie.
Toen vroeg ze of ik ook Crazy Bitch van Buckcherry voor haar kon doen.
That escalated quickly
En dan met van die zogenaamd veelbetekende puntjes (....) die viespeuken gebruiken om een bepaalde seksuele spanning te suggereren in digitale berichten.quote:Op woensdag 19 september 2018 17:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als het regelmatig naar voren wordt gebracht zonder echte reden/zinvolle toevoeging aan discussie. Dan wel ja
(en ja dat is blijkbaar nogal subjectief)
quote:Op woensdag 19 september 2018 21:00 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan met van die zogenaamd veelbetekende puntjes (....) die viespeuken gebruiken om een bepaalde seksuele spanning te suggereren in digitale berichten.
En als het dan toch concreet wordt seX met een x, omdat dat sexyer is.![]()
Misschien ben je inderdaad wel doodsaai in bedquote:Op woensdag 19 september 2018 17:40 schreef Cue_ het volgende:
Maar het zal idd aan mij liggen![]()
hmm dat klinkt minder goed dan verwacht...quote:Op woensdag 19 september 2018 22:24 schreef Cruseder4 het volgende:
Nou, pasta date gehad. Was wel grappig.
Haha, nou ze is een beetje terughoudend. Maar het was gezellig en we hebben een derde date, dus dat is iets. Zorgen dat er bij de derde date meer alcohol isquote:Op woensdag 19 september 2018 22:31 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
hmm dat klinkt minder goed dan verwacht...
haha goede basisquote:Op woensdag 19 september 2018 22:32 schreef Cruseder4 het volgende:
[..]
Haha, nou ze is een beetje terughoudend. Maar het was gezellig en we hebben een derde date, dus dat is iets. Zorgen dat er bij de derde date meer alcohol is
Die puntjes heten ellipsis dangit! Tot zover mijn dateverhalen.quote:Op woensdag 19 september 2018 21:00 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan met van die zogenaamd veelbetekende puntjes (....) die viespeuken gebruiken om een bepaalde seksuele spanning te suggereren in digitale berichten.
Terug houdend in de zin van?quote:Op woensdag 19 september 2018 22:32 schreef Cruseder4 het volgende:
[..]
Haha, nou ze is een beetje terughoudend. Maar het was gezellig en we hebben een derde date, dus dat is iets. Zorgen dat er bij de derde date meer alcohol is
Ik denk dat je het best kunt duiden als zenuwachtig. Doordat ze een beetje zenuwachtig is, is ze in alle opzichten een beetje terughoudendquote:
Toch het gesprek een keer voeren. Kan ook een luchtig gesprek zijn, maar dan weet je wel waar je aan toe bent.quote:Op donderdag 20 september 2018 16:57 schreef Subpoena het volgende:
Vorig jaar had ik een kerel een maand gedate maar hij wou dan gewoon vrienden blijven. ("it's me not you " ) Fine by me, erna wel duidelijk gemaakt dat ik wel vond dat hij potentieel had voor meer te worden en waarom. Daarna hele tijd niet meer gezien, af en toe nog een kort gesprekje gehad op facebook. (of ik iemand zag, qua werk, qua wonen, vrij basic)
3 maand geleden vroeg hij om nog eens af te spreken omdat hij in de buurt was. ( paar maand ervoor ook maar toen niet op ingegaan) Ik zag dat gewoon als vrienden. De keren erna was het blijkbaar toch meer als vrienden. Vorig weekend zag hij nu mijn zus en mijn vrienden voor de eerste keer.
Het voelt allemaal wel goed aan qua tempo, alleen ben ik ergens zo bang dat dit misschien nergens naartoe gaat.... Omdat we nog niet communiceren over waar we willen dat dit naartoe gaat. Maar dat is misschien nog te vroeg?
Ik durf dat ook nog niet echt te zeggen tegen hem..(lees: ik kan niet goed over gevoelens praten
)
De vraag hoe hij het voor zich ziet is niet zo moeilijk te stellen toch? Kun je daarop inhaken.quote:Op donderdag 20 september 2018 16:57 schreef Subpoena het volgende:
Vorig jaar had ik een kerel een maand gedate maar hij wou dan gewoon vrienden blijven. ("it's me not you " ) Fine by me, erna wel duidelijk gemaakt dat ik wel vond dat hij potentieel had voor meer te worden en waarom. Daarna hele tijd niet meer gezien, af en toe nog een kort gesprekje gehad op facebook. (of ik iemand zag, qua werk, qua wonen, vrij basic)
3 maand geleden vroeg hij om nog eens af te spreken omdat hij in de buurt was. ( paar maand ervoor ook maar toen niet op ingegaan) Ik zag dat gewoon als vrienden. De keren erna was het blijkbaar toch meer als vrienden. Vorig weekend zag hij nu mijn zus en mijn vrienden voor de eerste keer.
Het voelt allemaal wel goed aan qua tempo, alleen ben ik ergens zo bang dat dit misschien nergens naartoe gaat.... Omdat we nog niet communiceren over waar we willen dat dit naartoe gaat. Maar dat is misschien nog te vroeg?
Ik durf dat ook nog niet echt te zeggen tegen hem..(lees: ik kan niet goed over gevoelens praten
)
Veel puntjes gebruiken is sowieso nekschotwaardig, in wat voor een gesprek dan ookquote:Op woensdag 19 september 2018 21:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat dacht je eens van gewoon vragen?quote:Op donderdag 20 september 2018 16:57 schreef Subpoena het volgende:
)
Ok, hoe vrienden? Met of zonder "benefits"? In het laatste geval begrijp ik je verwarring wel.quote:Op donderdag 20 september 2018 16:57 schreef Subpoena het volgende:
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |