Niet gelezen.quote:Op woensdag 19 september 2018 12:46 schreef maxi-mus het volgende:
Na bijna 4 jaar keert Ajax eindelijk terug in de Champions League. Dit werd bereikt via de altijd lastige voorrondes. In de eerste ronde werd er tweemaal (2-0 en 1-3) van Sturm Graz gewonnen. Vervolgens was Standard Luik de tegenstander. Nadat Ajax in de uitwedstrijd een 0-2 voorsprong weggaf werd het thuis gemakkelijk afgemaakt (3-0). De laatste opponent was Dynamo Kiev, thuis werd het 3-1 waarna er uit met 0-0 gelijk werd gespeeld.
[ afbeelding ]
In een groep met naast AEK nog Bayern München en Benfica lijken ze op voorhand niet kansloos om Europees te overwinteren. Dan moet er thuis wel gewonnen worden van AEK. Ook zij bereikten de Champions League via de voorrondes. AEK speelde eerst uit 1-1 tegen Celtic waarna ze thuis met 2-1 wonnen. In de laatste voorronde moesten ze tegen het altijd lastige MOL Vidi. Na een 1-2 uit winst volgde thuis nog een verhit potje die uiteindelijk met 1-1 werd afgesloten. De Grieken kregen twee rode kaarten en de daders Livaja en Lopes zijn er zodoende de eerste vier wedstrijden niet bij.Helaas is Mathijs de Ligt afgehaakt met een lichte blessure, zodoende mag Frenkie achterin op komen draven. Er wordt ongetwijfeld wereldwijd meegekeken met dit fenomeen. Eiting mag waarschijnlijk het middenveld compleet maken.
Dit spektakel is te zien om 18:55 bij Veronica en Ziggy. De voorbeschouwing begint om 18:00 en hierin ontvangt Wilfred Genee René van der Gijp en de kersverse Utrecht trainer Dick Advocaat.
Vermoedelijke opstelling Ajax: Onana; Mazraoui, De Jong , Blind, Tagliafico ; Eiting, Schöne, Ziyech ; Neres, Huntelaar, Tadic
Vermoedelijke opstelling AEK: Barkas ; Bakatis, Oikonomou, Lampropoulos, Hult; Galo, Simoes, Klonaridis, Galanopoulos, Mantalos; Ponce
Mad.quote:Op woensdag 19 september 2018 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als jij bij de doelgroep had gehoord had ik het ook wel bij één alinea gehouden.
Wat klopt er niet dan?quote:Op woensdag 19 september 2018 13:11 schreef Dven het volgende:
Vermoedelijke opstelling klopt volgens mij niet
Er staat een spatie tussen 'De Jong' en de eerstvolgende komma.quote:
quote:Op woensdag 19 september 2018 13:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Er staat een spatie tussen 'De Jong' en de eerstvolgende komma.
Haha wat een kanjerhomoquote:
Zou beide op zich wel raken jaquote:
Ja want als je denkt dat Ajax gaat winnen verwacht je automatisch dat het een leuke wedstrijd wordt tegen een stel grieken die met zijn allen voor de goal gaan hangen.quote:Op woensdag 19 september 2018 15:46 schreef Dven het volgende:
Iedereen gaat voor (ruime) winst. Zegt wel wat over wat voor een deceptie het zou zijn wanneer de wedstrijd ruk is. Laat staan indien er ook nog puntverlies is.
Doe eens niet zo boos. Ik zie behoorlijk wat 3-0's en meer voorbij komen, dan mag ik toch wel aannemen dat de verwachtingen hoog zijn.quote:Op woensdag 19 september 2018 15:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja want als je denkt dat Ajax gaat winnen verwacht je automatisch dat het een leuke wedstrijd wordt tegen een stel grieken die met zijn allen voor de goal gaan hangen.
Ik ben blij met 3 punten, hoe maakt me in dit soort wedstrijden niet zo veel uit verder.quote:Op woensdag 19 september 2018 16:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Doe eens niet zo boos. Ik zie behoorlijk wat 3-0's en meer voorbij komen, dan mag ik toch wel aannemen dat de verwachtingen hoog zijn.
Ik ben niet boos, je aanname klopt gewoon niet.quote:Op woensdag 19 september 2018 16:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Doe eens niet zo boos. Ik zie behoorlijk wat 3-0's en meer voorbij komen, dan mag ik toch wel aannemen dat de verwachtingen hoog zijn.
quote:Op woensdag 19 september 2018 16:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben niet boos, je aanname klopt gewoon niet.
Even iets anders.quote:Op woensdag 19 september 2018 16:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij teleurstelling moet je allereerst verwachtingen hebben.
Nee, winst is prima.quote:Op woensdag 19 september 2018 16:29 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Even iets anders.
Zou je bij een 1-0 overwinning vanavond dan teleurgesteld zijn?
Laatste wedstrijden als tien ja.quote:Op woensdag 19 september 2018 17:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Speelt Neres bij Ajax echt op het middenveld?
Roulerend met Ziyech en Tadic.quote:Op woensdag 19 september 2018 17:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Speelt Neres bij Ajax echt op het middenveld?
Ajax is een geschenk voor de voetballiefhebber, dus een terechte keuzequote:Op woensdag 19 september 2018 17:39 schreef LordVoldermort het volgende:
Waarom eigenlijk 2 van dit kut wedstrijden om 19:00 voor de neutrale liefhebber? Ik dacht dat ze juist om 19:00 en 21:00 gingen spelen voor de kijkcijfers? Ook vaag dat dezelfde poule niet tegelijk speelt.
En de supporters kunnen eens tot het eind blijven zitten, lekker op tijd klaar!quote:Op woensdag 19 september 2018 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax is een geschenk voor de voetballiefhebber, dus een terechte keuze
Even een serieus antwoordt graag. Waarom is dit zo gedaan? Zie de logica niet. En de supporters van de thuisclub zijn er mooi genaaid mee.quote:Op woensdag 19 september 2018 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax is een geschenk voor de voetballiefhebber, dus een terechte keuze
Antwoordt?quote:Op woensdag 19 september 2018 17:59 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Even een serieus antwoordt graag. Waarom is dit zo gedaan? Zie de logica niet. En de supporters van de thuisclub zijn er mooi genaaid mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |