Pokébowwwwl.quote:Op woensdag 19 september 2018 18:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zalm/rijst salade met soja/kikkererwten saus?
Briljant!quote:Op woensdag 19 september 2018 18:42 schreef Arch-Indar het volgende:
Morele overwinning hier! En meer nog zelfs!
YESSSSSSS. Ongeveer een maand terug poste ik dit. En mailde ik daarna de KNVB en UEFA!
[..]
En wat denk je! PSV en AJAX beide om 7 uur al beginnen!![]()
geinigquote:Op woensdag 19 september 2018 19:55 schreef -Miauw- het volgende:
Ik zocht een afscheidscadeautje voor een collega die met pensioen gaat. Gevonden![]()
[ afbeelding ]
Vind ik ook. Morgen even ophalen bij Scheltema, kaartje erbij en klaarrrrrquote:
Hoeft ie niet achter de geraniums te zittenquote:Op woensdag 19 september 2018 19:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Vind ik ook. Morgen even ophalen bij Scheltema, kaartje erbij en klaarrrrr
Waar die 1 bij staat is hier vlakbijquote:Op woensdag 19 september 2018 19:55 schreef -Miauw- het volgende:
Ik zocht een afscheidscadeautje voor een collega die met pensioen gaat. Gevonden![]()
[ afbeelding ]
Exactquote:Op woensdag 19 september 2018 20:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hoeft ie niet achter de geraniums te zitten
Wat leuk! Ik wil ook in een vogelhuis slapenquote:Op woensdag 19 september 2018 20:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Waar die 1 bij staat is hier vlakbij
http://www.devreemdevogel.nl
Leuk boekje denk ik
Ja echt hoor, ziet er supertof uitquote:Op woensdag 19 september 2018 20:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat leuk! Ik wil ook in een vogelhuis slapen
Of in een Sterrenkubusquote:Op woensdag 19 september 2018 20:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja echt hoor, ziet er supertof uit
Je kunt daar ook leuk lunchen enzo, maar slapen is best tof een keer ook
Oh dat klinkt tofquote:Op woensdag 19 september 2018 20:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Of in een Sterrenkubuswel met een heldere nacht graag.
[ afbeelding ]
Ja lijkt mij heel gaaf, die kubus danquote:Op woensdag 19 september 2018 20:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh dat klinkt tof
Nu wil ik weer kamperen
beetje veel inkijk wel.quote:Op woensdag 19 september 2018 20:22 schreef -Miauw- het volgende:
Maar dit is mijn nummer 1![]()
[ afbeelding ]
Het is de bedoeling dat je naar buiten kijkt, niet bij anderen naar binnenquote:
Bij Rovaniemi toch?quote:Op woensdag 19 september 2018 20:22 schreef -Miauw- het volgende:
Maar dit is mijn nummer 1![]()
[ afbeelding ]
Ja zag het iddquote:Op woensdag 19 september 2018 20:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kakslauttanen, ligt een stuk noorderlijker zo te zien.
Arctic shizzlequote:Op woensdag 19 september 2018 20:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kakslauttanen, ligt een stuk noorderlijker zo te zien.
quote:Op woensdag 19 september 2018 20:47 schreef Giertje het volgende:
zo mijn wekelijkse pint guinness ook weer gehad
iedere woensdagavond ga ik hier naar de ierse pub voor een pintquote:
Ken je daar inmiddels ook mensen?quote:Op woensdag 19 september 2018 21:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
iedere woensdagavond ga ik hier naar de ierse pub voor een pint
Nou, dan is mijn leven zo problematisch nog nietquote:Op woensdag 19 september 2018 21:06 schreef Molo het volgende:
R&P / Vanavond ga ik het vertellen maar hoe
het personeel weet wel wie ik ben aangezien ik daar ook geregeld eetquote:Op woensdag 19 september 2018 21:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Ken je daar inmiddels ook mensen?
Klinkt wel tof hoor
True!quote:Op woensdag 19 september 2018 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, dan is mijn leven zo problematisch nog niet
klanten regelen voor GFquote:Op woensdag 19 september 2018 21:06 schreef Molo het volgende:
R&P / Vanavond ga ik het vertellen maar hoe
Mooi man, ik zie mezelf dat ook wel doenquote:Op woensdag 19 september 2018 21:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
het personeel weet wel wie ik ben aangezien ik daar ook geregeld eet
en soms gaan er vrienden mee
maar ik vind het niet erg om alleen te gaan
ik woon ook in de buitenwijken maar centrum is hier niet ver gelukkigquote:Op woensdag 19 september 2018 21:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Mooi man, ik zie mezelf dat ook wel doen
Maar woon niet in een centrum ofzo, hier veel van die beroepsdrinkers en afgekeurden enzo, niet mijn types
Auw?quote:
LOL, sorryquote:Op woensdag 19 september 2018 21:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat klopte wel ja. Kom net van een begrafenis.
Het was anders, maar verder wel mooi hoor.quote:
Oh, lompe timing wel van me.quote:Op woensdag 19 september 2018 21:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat klopte wel ja. Kom net van een begrafenis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |