Dat wel ja.quote:Op woensdag 19 september 2018 11:50 schreef Voorschrift het volgende:
Over Pechtold heeft hij wel een punt.
Het bestaan van religie in zijn algemeenheid zorgt onder andere voor de problemen die Wilders aanstipt. Dat is, omdat mensen door verschillende interpretaties tegenover elkaar komen te staan. Dat is wat ik ermee bedoel te zeggen. Wilders schuift alles af op de islam, ik trek het iets breder.quote:Op woensdag 19 september 2018 11:43 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Wat is het probleem van christendom ?
Ja natuurlijk, het is de schuld van de religie. Alsof atheïsten niet meededen met massamoord.... Stalin Mao, Pol Pot etc. etc.quote:Op woensdag 19 september 2018 11:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Het bestaan van religie in zijn algemeenheid zorgt onder andere voor de problemen die Wilders aanstipt. Dat is, omdat mensen door verschillende interpretaties tegenover elkaar komen te staan. Dat is wat ik ermee bedoel te zeggen. Wilders schuift alles af op de islam, ik trek het iets breder.
Lees anders even goed kerel. Dit is totaal niet wat ik zeg.quote:Op woensdag 19 september 2018 11:59 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, het is de schuld van de religie. Alsof atheïsten niet meededen met massamoord.... Stalin Mao, Pol Pot etc. etc.
Ik maak dit op, als je wat anders bedoelt excuses.quote:Op woensdag 19 september 2018 12:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Lees anders even goed kerel. Dit is totaal niet wat ik zeg.
Dan is iedereen dronkenquote:Op woensdag 19 september 2018 12:02 schreef Zspirit het volgende:
Iedere keer als 'Dividendbelasting" wordt benoemt moet je een shotje nemen.
Ik zeg ‘onder andere’. Daarmee sluit ik me dan ook volledig aan bij wat jij zegt. Niet alle problematiek is natuurlijk terug te verhalen op religie, verre van.quote:Op woensdag 19 september 2018 12:02 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Ik maak dit op, als je wat anders bedoelt excuses.
Wat wil je dan precies ?
Oke. Bedanktquote:Op woensdag 19 september 2018 12:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zeg ‘onder andere’. Daarmee sluit ik me dan ook volledig aan bij wat jij zegt. Niet alle problematiek is natuurlijk terug te verhalen op religie, verre van.
Nieuw Voorstel; Straffen als je lid bent van de VVDquote:Op woensdag 19 september 2018 12:06 schreef hjansen82 het volgende:
Nieuw voorstel : Dubbel straffen als je veroordeeld wordt voor corruptie en lid bent van de VVD.
quote:Op woensdag 19 september 2018 12:07 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Nieuw Voorstel; Straffen als je lid bent van de VVD
Vijandige moslims en de staatsgevaarlijke islam zijn een realiteit in Nederland. Wilders heeft dus gelijk.quote:Op woensdag 19 september 2018 11:16 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Speech van een fantast inderdaad, enz.
quote:Op woensdag 19 september 2018 12:08 schreef hjansen82 het volgende:
Een echte vent betaalt belasting over zijn ontvangen dividend.
Zelfde als de beschouwingenquote:Op woensdag 19 september 2018 12:19 schreef westwoodblvd het volgende:
Wat een niveautje weer, zo te lezen.
Haha, daar had ik het over.quote:Op woensdag 19 september 2018 12:25 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Zelfde als de beschouwingen
wat voor shotje ? Jenever, mix ?quote:Op woensdag 19 september 2018 12:29 schreef Zspirit het volgende:
FYI: Ben aan het turven tot nu toe is er pas dividendbelasting genoemd.
GL toch ?quote:Op woensdag 19 september 2018 12:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nou ik vind het wel weer tijd voor de volgende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |