Als er iets kut is dan is het wel een wedstrijd van barcelona in het stadion bekijken. Grote kans dat je ergens bovenin zit tussen de rest van de toeristen.quote:Op woensdag 19 september 2018 19:40 schreef BeamofLight het volgende:
Ik was gisteren in t stadion ( vraag niet hoe ), maar we hadden t idee dat er wel wat te halen was obv eerste helft. Of iig een goal.
Maar twijfel want je zit daar nogal hoog en helemaal nuchter zal ik niet zijn geweest.
Ga er ook nooit meer trouwens; matige stad en kuststation. Kutpubliek ook. Wij zaten tussen Zwitsers Duitsers en Russen. Hebben die gewoon geen echt eigen Local-publiek? Behalve die vlaggenisten onder achter de goal dan.
Die er overigens een paar van ons goed te pakken hadden vooraf
quote:Op woensdag 19 september 2018 14:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]Fijn artikel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee kon kiezen waar we wilden. Maar we waren al 4 dagen in Barcelona dus uiteindelijk toch maar wel gegaan.quote:Op donderdag 20 september 2018 09:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Als er iets kut is dan is het wel een wedstrijd van barcelona in het stadion bekijken. Grote kans dat je ergens bovenin zit tussen de rest van de toeristen.
Kun je beter thuis voor de tv zitten kijken want voor de sfeer hoef je er niet naar toe. Dan is De Graafschap-uit een pak leuker.
Juist niet. Ajax had de scheids tegen, maar de VAR mee...quote:Op donderdag 20 september 2018 03:06 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Schone leert het ook nooit he? Maar met die gestolen overwinning op VVV verdienen ze t sowieso niet. Hulp van de scheids. Zal ook dit weekend wel weer zo zijn met Makkelie.
Onana en Schone weten elk seizoen weer precies hoe ze PSV moeten motiveren. Van Bommel hoeft niets meer te doen, ideaal.quote:Op donderdag 20 september 2018 19:30 schreef Scarface88 het volgende:
"We gaan winnen, we komen daar om te winnen. We gaan niet rustig afwachten. Het gaat zwaar worden... voor hen! Wij spelen het beste voetbal"
- Andre Onana over PSV -Ajax
Zouden ajacieden ook moe worden van die praatjes van Schone elk seizoen?quote:Op donderdag 20 september 2018 19:39 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Onana en Schone weten elk seizoen weer precies hoe ze PSV moeten motiveren. Van Bommel hoeft niets meer te doen, ideaal.
Ik niet!quote:Op donderdag 20 september 2018 20:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zouden ajacieden ook moe worden van die praatjes van Schone elk seizoen?
oke!!quote:Op donderdag 20 september 2018 20:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik niet!
Die verslaggever vroeg hem om zijn voorspelling, dus geeft hij zijn voorspelling. En dan zo'n kop van je artikel maken.
Gelukkig weten mensen die het filmpje gezien hebben zoals jij en ik wel beter!
Wat een heftig ongelukquote:Op donderdag 20 september 2018 20:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Yup, wanneer kom je op bezoek?
Denk het niet. Reed over het spoor daar, na werk.quote:Op donderdag 20 september 2018 20:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een heftig ongeluknog iets van meegekregen? Geen mensen die je kent bij betrokken?
(En zondag lijkt me prima, ik zal borrelnootjes meenemen.)
alsof dat uitmaakt, als de spelers zich voor zulke wedstrijden niet kunnen motiveren moeten ze wat anders gaan doenquote:Op donderdag 20 september 2018 19:39 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Onana en Schone weten elk seizoen weer precies hoe ze PSV moeten motiveren. Van Bommel hoeft niets meer te doen, ideaal.
Hoe kan het toch dat het altijd de zwakste schakels in een team zijn die de grootste bek opzetten? Compensatiedrang o.i.d.?quote:Op vrijdag 21 september 2018 11:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
alsof dat uitmaakt, als de spelers zich voor zulke wedstrijden niet kunnen motiveren moeten ze wat anders gaan doen
Van Onana heb ik niet gezien dus kan ik niet over oordelen, ik weet niet of hij de zwakste schakel is, geen topkeeper maar vind hem niet veel onderdoen voor Zoet.quote:Op vrijdag 21 september 2018 12:07 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Hoe kan het toch dat het altijd de zwakste schakels in een team zijn die de grootste bek opzetten? Compensatiedrang o.i.d.?
nou vond dat hij toch een aardig aandeel in de titel had met z'n oogaids2.0 voetbal maar wel schrijnend dat de Nederlandse trainers er in het buitenland niets meer van bakkenquote:Op vrijdag 21 september 2018 12:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Goed teken voor jullie dat Cocu zo matig presteert. Dat betekent dat de successen van de afgelopen jaren ondanks de trainer behaald zijn.
Hoogmoed komt voor de val.quote:Op donderdag 20 september 2018 19:30 schreef Scarface88 het volgende:
"We gaan winnen, we komen daar om te winnen. We gaan niet rustig afwachten. Het gaat zwaar worden... voor hen! Wij spelen het beste voetbal"
- Andre Onana over PSV -Ajax
Ik geloof dat de meeste hier er vooral om moeten lachen, terugdenkend aan de kampioenswedstrijd van vorig seizoen.quote:Op vrijdag 21 september 2018 13:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Grappig dat jullie zo mad worden van een paar plaagstootjes van Ajax-spelers. Zou me echt schamen voor m'n mede-supporters als ze gepikeerd zouden zijn als Lozano zegt dat PSV gaat winnen.
Kenmerk voor zo'n speelstijl is verdedigende discipline.quote:Op vrijdag 21 september 2018 12:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
nou vond dat hij toch een aardig aandeel in de titel had met z'n oogaids2.0 voetbal maar wel schrijnend dat de Nederlandse trainers er in het buitenland niets meer van bakken
Dat geloof ik voor jou wel, maar ik zie verder weinig mensen lachen. Veel PSV-supporters komen een beetje kleinzerig over.quote:Op vrijdag 21 september 2018 13:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik geloof dat de meeste hier er vooral om moeten lachen, terugdenkend aan de kampioenswedstrijd van vorig seizoen.
Elke keer als ik de kop van Schone, Onana, Ten Hag of Kluivert zie, kan ik om die reden een glimlach niet onderdrukken.
Zoals de Boerquote:Op vrijdag 21 september 2018 12:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Goed teken voor jullie dat Cocu zo matig presteert. Dat betekent dat de successen van de afgelopen jaren ondanks de trainer behaald zijn.
Dat is zeker schrijnend,hoe zal dat komen? Zowel De Boer als Cocu hebben toch de luxe gehad om bij wat grootmeesters mee te kijken. Plus dat hun carričre inspirerend is. Zal het aan communicatie of charisma liggen?quote:Op vrijdag 21 september 2018 12:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
nou vond dat hij toch een aardig aandeel in de titel had met z'n oogaids2.0 voetbal maar wel schrijnend dat de Nederlandse trainers er in het buitenland niets meer van bakken
dat is ook niet onterecht, het is aan hun om die glimlach eraf te krijgenquote:Op vrijdag 21 september 2018 13:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik geloof dat de meeste hier er vooral om moeten lachen, terugdenkend aan de kampioenswedstrijd van vorig seizoen.
Elke keer als ik de kop van Schone, Onana, Ten Hag of Kluivert zie, kan ik om die reden een glimlach niet onderdrukken.
ze zijn toch niet internationaal genoeg denk ik, bedoel bij Barcelona was het ook onder van Gaal en Cocu misschien Rijkaard nog, qua buitenlandse toptrainers hebben ze er niet zoveel meegemaakt dacht ik.quote:Op vrijdag 21 september 2018 13:33 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Dat is zeker schrijnend,hoe zal dat komen? Zowel De Boer als Cocu hebben toch de luxe gehad om bij wat grootmeesters mee te kijken. Plus dat hun carričre inspirerend is. Zal het aan communicatie of charisma liggen?
Vraag van de dag: met welke trainers hebben Cocu en De Boer samengewerkt?quote:Op vrijdag 21 september 2018 13:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze zijn toch niet internationaal genoeg denk ik, bedoel bij Barcelona was het ook onder van Gaal en Cocu misschien Rijkaard nog, qua buitenlandse toptrainers hebben ze er niet zoveel meegemaakt dacht ik.
Mwaa, het zijn vooral de usual suspects hier die het hele topic weer volspammen met hun calimerogedrag.quote:Op vrijdag 21 september 2018 13:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat geloof ik voor jou wel, maar ik zie verder weinig mensen lachen. Veel PSV-supporters komen een beetje kleinzerig over.
Hiddink en van Marwijk waren in hun prime natuurlijk ook gewoon toptrainers.quote:Op vrijdag 21 september 2018 13:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze zijn toch niet internationaal genoeg denk ik, bedoel bij Barcelona was het ook onder van Gaal en Cocu misschien Rijkaard nog, qua buitenlandse toptrainers hebben ze er niet zoveel meegemaakt dacht ik.
maar wel Nederlanders en Van Bommel, laten we nog even afwachten voor we hem een toptrainer gaan noemen, hij komt goed over dat wel en qua speelstijl zit hij toch wel dicht bij Bertquote:Op vrijdag 21 september 2018 14:15 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hiddink en van Marwijk waren in hun prime natuurlijk ook gewoon toptrainers.
Daarbij merk je aan een van Bommel dat je niet een speelstijl van één van je voormalige trainers hoeft te kopiëren om capabel over te komen.
Ow, toptrainer zeker niet. Overigens vind ik zijn speelstijl echt totaal niet lijken op die van van Marwijk. Veel dichter bij Hiddink in de periode 2003-2005.quote:Op vrijdag 21 september 2018 14:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar wel Nederlanders en Van Bommel, laten we nog even afwachten voor we hem een toptrainer gaan noemen, hij komt goed over dat wel en qua speelstijl zit hij toch wel dicht bij Bert
OK, dat kan ik me niet zo goed herinneren (Hiddink 2003-2005)quote:Op vrijdag 21 september 2018 14:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ow, toptrainer zeker niet. Overigens vind ik zijn speelstijl echt totaal niet lijken op die van van Marwijk. Veel dichter bij Hiddink in de periode 2003-2005.
Wat heeft die joep of youp toch bizar weinig verstand van voetbal. Doet me een beetje denken aan die jan van pownews een paar jaar geleden. Geen inhoud, alleen maar proberen domme vragen te stellenquote:Op vrijdag 21 september 2018 14:31 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
https://nos.nl/video/2251(...)houden-met-ajax.html
Bommelgod.
die van PSV wel afgelopen dinsdagquote:Op vrijdag 21 september 2018 15:43 schreef PSVCL het volgende:
De verdedeging van ajax wordt zondag omver geblazen,ze zijn nog geen 1x echt getest dit seizoen en nu moeten ze het ook nog zonder de Ligt doen..
Leuk middagje voor Luuk.
Stonden 80 min goed totdat Isimat inviel .quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
die van PSV wel afgelopen dinsdag
Is dat van De Ligt al definitief gemeld dan?quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:43 schreef PSVCL het volgende:
De verdedeging van ajax wordt zondag omver geblazen,ze zijn nog geen 1x echt getest dit seizoen en nu moeten ze het ook nog zonder de Ligt doen..
Leuk middagje voor Luuk.
nee maar schijnt een bandje verrekt te hebben en dat is geen kwestie van 2-3 dagenquote:Op vrijdag 21 september 2018 16:04 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Is dat van De Ligt al definitief gemeld dan?
Update - 07.05 uur (21 september 2018) - 'PSV-uit wordt race tegen de klok voor De Ligt'quote:Op vrijdag 21 september 2018 16:04 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Is dat van De Ligt al definitief gemeld dan?
Nou nou, wat een grootspraakquote:Op vrijdag 21 september 2018 15:43 schreef PSVCL het volgende:
Leuk middagje voor Luuk.
3-1 denk ikquote:Op vrijdag 21 september 2018 16:09 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Nou nou, wat een grootspraak. Dat wordt dus 6-0 of zo?
. Ik denk ook dat PSV gaat winnen, maar wel met een kleinere marge.
Neres ook twijfel lees ik nu. Zou het een spelletje zijn?quote:Op vrijdag 21 september 2018 16:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Update - 07.05 uur (21 september 2018) - 'PSV-uit wordt race tegen de klok voor De Ligt'
Ajax hoopt aankomende zondag in de topper tegen PSV te kunnen beschikken over Matthijs de Ligt, maar volgens De Telegraaf wordt dat een race tegen de klok. Uit een MRI-scan die donderdag werd gemaakt, bleek De Ligt de binnenband van zijn knie te hebben verrekt en bovendien zit er vocht in het gewricht.
Ook achter de naam van Klaas-Jan Huntelaar staat nog een vraagteken. De spits viel tegen AEK Athene uit met problemen aan zijn hamstring, al was zijn wissel er wel een uit voorzorg. De Telegraaf schrijft dat zaterdag zal blijken of Huntelaar fit genoeg is om te spelen. Vrijdag is de selectie van Ajax vrij en wordt er niet getraind.
Dat is niet ongunstig. Durft Ajax Frenkie de Jong achterin op te stellen tegenover Luuk de Jong? Bij wijze van aanvallen is de beste verdediging.quote:Op vrijdag 21 september 2018 16:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee maar schijnt een bandje verrekt te hebben en dat is geen kwestie van 2-3 dagen
Voetbal is een spelletje,ja.quote:Op vrijdag 21 september 2018 18:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Neres ook twijfel lees ik nu. Zou het een spelletje zijn?
Zouden idd best jodenstreken kunnen zijn ,deed PSV ook welleens toen Ten Hag assistent was van Ruttenquote:Op vrijdag 21 september 2018 18:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom. Mark v Bommel past zelfs tegen Barcelona zn elftal niet aan dus waarom dan wel tegen Ajax. Maakt niet uit wie er zondag bij Ajax start de vaste elf van PSV kun je alvast invullen. Al hoop ik wel op Guti in basis.quote:Op vrijdag 21 september 2018 18:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 september 2018 06:36 schreef Scarface88 het volgende:
Overigens hoop ik dat we Ajax in hun sterkste opstelling verslaan. Anders krijgen we weer te horen dat het geluk was en Ajax eigenlijk toch beter is etc. Ajax in hun sterkste opstelling verslaan zodat meteen die grote mond gesnoerd is van fans en media.
Jullie zijn inderdaad vieslucky dat Ajax zo veel voorrondes heeft moeten spelen en daarom hoe dan ook niet 100% fit aan de aftrap staat.quote:Op zaterdag 22 september 2018 06:36 schreef Scarface88 het volgende:
Overigens hoop ik dat we Ajax in hun sterkste opstelling verslaan. Anders krijgen we weer te horen dat het geluk was en Ajax eigenlijk toch beter is etc. Ajax in hun sterkste opstelling verslaan zodat meteen die grote mond gesnoerd is van fans en media.
omdat wij kampioen werden in die ene wedstrijd laatst ? Ja Lucky.quote:Op zaterdag 22 september 2018 09:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Jullie zijn inderdaad vieslucky dat Ajax zo veel voorrondes heeft moeten spelen en daarom hoe dan ook niet 100% fit aan de aftrap staat.
Je mag dan wel voor PSV zijn maar er is maar één club die je echt bezig houdt hequote:Op zaterdag 22 september 2018 06:36 schreef Scarface88 het volgende:
Gek dat het over Ajax gaat als het morgen PSV Ajax is he? In het Ajax topic gaat het over PSV.quote:Op zaterdag 22 september 2018 09:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je mag dan wel voor PSV zijn maar er is maar één club die je echt bezig houdt he
Hoe een post die een 9 op schaal 10 krijgt voor treurigheid, een reactie kan krijgen die er toch nog overheen gaat.quote:Op zaterdag 22 september 2018 09:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Jullie zijn inderdaad vieslucky dat Ajax zo veel voorrondes heeft moeten spelen en daarom hoe dan ook niet 100% fit aan de aftrap staat.
Rustig, was niet m'n bedoeling je boos te maken.quote:Op zaterdag 22 september 2018 21:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En in het Ajax topic gaat het over PSV. Zou PSV-Ajax bijna zijn?
Als dat niet gebeurt kom jij een week niet op FOK!quote:Op zaterdag 22 september 2018 21:21 schreef onlogisch het volgende:
Ajax gaat morgen makkelijk winnen. Dat wordt echt een 1,2,3tje
Ehm nee.quote:Op zaterdag 22 september 2018 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dat niet gebeurt kom jij een week niet op FOK!
Het kan alleen maar een interessante wedstrijd worden, dus waarschijnlijk zal het wel tegenvallenquote:Op zaterdag 22 september 2018 22:31 schreef DeParo het volgende:
Ik ben erg benieuwd, beide ploegen sterker dan vorig jaar en in vorm, een gelijkspel zou me niet verbazen als uiteindelijk resultaat dus.
Aadgod.quote:In gesprek met het Algemeen Dagblad geeft Aad de Mos aan overtuigd te zijn van Mark van Bommel als trainer. "Van Bommel wordt een toptrainer. Als ik bij de jeugd ga kijken, ga ik graag tussen de dug-outs in staan, om te zien hoe de coaches bezig zijn met die kinderen. De meeste trainers zijn achterafpraters. 'Ja, je had beter zus of zo kunnen doen'. Mark ziet het van tevoren al", aldus De Mos. "Al moet ik nog wel zien hoe hij straks met zijn eerste tegenslag omgaat. Dat maakt iedere trainer mee. Dan word je pas echt getest."
De voormalig trainer van PSV heeft echter ook kritiek op Van Bommel. "Mark dacht dat Barcelona de boel wel zou onderschatten, want ze kwamen zo laat aan in het stadion. Nou, dat hebben we gezien", zegt hij daarover. "Het is dat Barça in het tweede versnellinkje speelde. Spelen ze in z'n vier, dan wordt het gewoon 7-0 hoor. Lekker, Markie."
Dat jij of all places hapt vind ik wel verrassend.quote:Op zaterdag 22 september 2018 18:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hoe een post die een 9 op schaal 10 krijgt voor treurigheid, een reactie kan krijgen die er toch nog overheen gaat.
Kan kloppen.quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het kan alleen maar een interessante wedstrijd worden, dus waarschijnlijk zal het wel tegenvallen
👃🏻quote:Op zondag 23 september 2018 05:26 schreef DeParo het volgende:
[..]
Wat een vervuilende opmerking zeg.
Rot op met je gezuigquote:Op zondag 23 september 2018 06:58 schreef DeParo het volgende:
[..]
Oh gaan we op de 11-jarige tour verder. Zucht.
Al dat gezeik hier elke keer over waar het over gaat en wat voor opmerkingen er geplaatst wordenquote:
Wat ben je toch ook een raar mannetje.quote:Op zondag 23 september 2018 07:44 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Al dat gezeik hier elke keer over waar het over gaat en wat voor opmerkingen er geplaatst wordendit is écht een ongelooflijk Kut topic dankzij alle ajacieden die hier lekker komen zuigen
Edit: ik zie dat ik de verkeerde persoon gequote hadmijn excuses
Alhoewel PSVCL ook wel eens wat volwassener mag reageren zeg ik als fan van PSV overigens.quote:Op zondag 23 september 2018 07:44 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Al dat gezeik hier elke keer over waar het over gaat en wat voor opmerkingen er geplaatst wordendit is écht een ongelooflijk Kut topic dankzij alle ajacieden die hier lekker komen zuigen
Edit: ik zie dat ik de verkeerde persoon gequote hadmijn excuses
Ach, ik ben in ieder geval geen ajaciedquote:Op zondag 23 september 2018 07:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een raar mannetje.
De ongezonde portie arrogantie die Amsterdam weer eens meeneemt kan alleen maar flink afgestraft worden.quote:Op zondag 23 september 2018 08:13 schreef Scarface88 het volgende:
Ontopic jongens. PSV - Ajax. Wie wint? Wie scoort? Is de titelrace vandaag beslist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |