abonnement Unibet Coolblue
pi_181990260
Beste Fokkers,

Momenteel bevind ik mij in een lastige situatie betreft de houdbaarheid van m'n relatie. Ik deel het hier op Fok in de hoop dat iemand met vergelijkbare ervaring misschien advies of extra denkruimte kan geven.

Ik ben nu bijna 2 jaar samen met mijn vriendin en wij wonen ook samen. De eerste maanden waren zoals in elke relatie super leuk en spannend, maar tot de dag van vandaag houd ik nog steeds van m'n vriendin. Ze is super aardig, knap, slim en over en algemeen een goed persoon.

Helaas weet ik niet zeker of ik moet doorzetten met de relatie of ermee stoppen. Aan de ene kant vind ik onze relatie super fijn, vooral als we samen zijn kan ik mij niets beters voorstellen. Toch mis ik aan de andere kant het vrij zijn, vooral het oncomfortabele van vrijgezel spreekt mij aan eerlijk gezegd. Ik hield enorm van de avontuur, afwijzingen, de flirt games etc.

Daarnaast werk ik ook als advocaat in een advocaten bureau en hier lopen veel super mooie vrouwen rond. Ik ben best een seksueel persoon en bij elk sexy kontje dat langsloopt ben ik even 10 seconden te weg kwijt. (Gaat dit weg na je 30e?) Ook heb ik ongeveer 8 maanden geleden 2x gecheat toen mijn vriendin een maand in het buitenland was, een tongzoen en eentje iets verder gegaan. Dit heb ik mijn vriendin nooit verteld ... Bij terugkomst heb ik nooit meer iets gedaan buiten onze relatie.

Vooral omdat we over een paar jaar toch wel kinderen moeten maken, wil ik ervan zeker zijn dat ik er dan geen spijt van hem dat ik niet nog wat meer vrijgezellen jaren had. Een paar weken terug was ik een beetje dronken en vroeg ik mijn vriendin of ze weleens denk aan vrijgezel zijn. Ze vertelde dat .. ze daar totaal niet aan denkt. Ik daarin tegen zei dat ik er weleens aan dacht en ze moest toen een traantje wegpieken.

Soms denk ik dat ik het super nice vind in een relatie, maar misschien nog net ietsje liever vrijgezel zou willen zijn. Maar dat een gigantisch kutgevoel voor uitmaken, mij in de relatie houd, relatie zelf is helemaal top, dus het is heel af en toe hier en daar dat ik eraan denk. Laatste tijd koop ik best veel cadeaus voor mijn vriendin, ik denk uit een soort schuldgevoel dat ik het ooit zou uitmaken.

Ik weet dat niet allemaal een beetje fucked up klinkt en dat ik een klojo ben waar het cheaten :/ en dat ik een pussy ben dat ik het niet gewoon uitmaak .. I guess ..

[ Bericht 0% gewijzigd door SanderBelgium op 18-09-2018 19:55:11 ]
  dinsdag 18 september 2018 @ 19:37:33 #2
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_181990470
Vooral omdat we over een paar jaar toch wel kinderen moeten maken

Gast je moet helemaal geen ene fuck

Maar ik wil wel ruilen man, stuur je vriendin maar hierheen dan kan jij je ding doen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_181990876
Zoek iemand anders die een open relatie wil.
  dinsdag 18 september 2018 @ 19:59:23 #4
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_181991006
Hm moeilijk.

Ik zou in jouw situatie blij zijn dat er iemand is die volledig van je hou. Maar snap ook je drang naar variatie.

Kijk, er zal een dag komen waar je minder fit en aantrekkelijk ben, waardoor de meeste vrouwen niet naar je zal omkijken. Dan zal je toch blij zijn dat er iemand is die jou door goede tijden en slechte bij je zijde heeft blijven staan.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Spellchecker dinsdag 18 september 2018 @ 20:03:29 #5
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181991986
Hoe oud ben je?
pi_181992023
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 20:30 schreef madam-april het volgende:
Hoe oud ben je?
24
  Spellchecker dinsdag 18 september 2018 @ 20:32:12 #8
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181992056
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 20:31 schreef SanderBelgium het volgende:

[..]

24
Oh boy. In combinatie met wat ik in je OP gelezen heb, dat je al gecheat hebt .... zou ik zeggen: maak het uit, gun haar een trouwe partner.
pi_181992151
stop er maar mee.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_181992227
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 20:32 schreef maily het volgende:

[..]

Oh boy. In combinatie met wat ik in je OP gelezen heb, dat je al gecheat hebt .... zou ik zeggen: maak het uit, gun haar een trouwe partner.
Oke ja .. misschien is dat beter situationeel. Mijn follow up vraag is hoe ik dit uitmaak zonder haar pijn te doen?
pi_181992310
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 20:31 schreef SanderBelgium het volgende:

[..]

24
Ooh man serieus, maak het uit. Gun jezelf de kans om nog even jong en vrij te zijn en gun haar de kans om een man te ontmoeten die wel vol voor haar kan gaan zonder twijfels!
pi_181992343
Een advocaat die zegt dat hij op een advocaten bureau werkt heb ik nog nooit gezien, gehoord of meegemaakt.
pi_181992363
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 20:40 schreef VEM2012 het volgende:
Een advocaat die zegt dat hij op een advocaten bureau werkt heb ik nog nooit gezien, gehoord of meegemaakt.
Oke Einstein
pi_181992383
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 20:37 schreef SanderBelgium het volgende:

[..]

Oke ja .. misschien is dat beter situationeel. Mijn follow up vraag is hoe ik dit uitmaak zonder haar pijn te doen?
Dat kan je niet.. Maar zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
pi_181992460
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 20:41 schreef SanderBelgium het volgende:

[..]

Oke Einstein
Ze zijn doorgaans ook een stuk beter in interpuncties.
  Spellchecker dinsdag 18 september 2018 @ 20:44:28 #16
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181992502
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 20:37 schreef SanderBelgium het volgende:

[..]

Oke ja .. misschien is dat beter situationeel. Mijn follow up vraag is hoe ik dit uitmaak zonder haar pijn te doen?
Je gaat haar sowieso pijn doen. Maar hoe eerder hoe beter.
pi_181992582
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 20:44 schreef maily het volgende:

[..]

Je gaat haar sowieso pijn doen. Maar hoe eerder hoe beter.
Ja dat is dus best fucked ivm alle (familie) activiteiten die komende maanden zijn gepland. Maargoed .. er is nooit een betere tijd..
pi_181992642
Denken dat je een vriendin hebt en advocaat bent 😂 alweer je anti-psychotica vergeten te slikken?
pi_181992675
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 20:48 schreef Elevengirl het volgende:
Denken dat je een vriendin hebt en advocaat bent 😂 alweer je anti-psychotica vergeten te slikken?
Dafuq? xD
pi_181992716
Oke ben geen advocaat lol, dat is m'n dekmantel. Echt goed gezien joh, fucking slimmeriken. Nu back on topic please.
  Spellchecker dinsdag 18 september 2018 @ 20:54:11 #21
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181992786
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 20:46 schreef SanderBelgium het volgende:

[..]

Ja dat is dus best fucked ivm alle (familie) activiteiten die komende maanden zijn gepland. Maargoed .. er is nooit een betere tijd..
Zorg dat je het ruim vóór Sinterklaas en Kerst en Oud&Nieuw hebt afgesloten.

[ Bericht 0% gewijzigd door maily op 18-09-2018 21:18:27 ]
  dinsdag 18 september 2018 @ 20:56:40 #22
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_181992838
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 20:51 schreef SanderBelgium het volgende:
Oke ben geen advocaat lol, dat is m'n dekmantel. Echt goed gezien joh, fucking slimmeriken. Nu back on topic please.
Haha, TS wil de chickies van de kassa neuken, maar is een simpele vakkenvuller.

Blijf beter bij je vriendin TS, het kon wel eens tegenvallen als vrijgezel
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 18 september 2018 @ 21:14:23 #23
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181993161
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 20:51 schreef SanderBelgium het volgende:
Oke ben geen advocaat lol, dat is m'n dekmantel. Echt goed gezien joh, fucking slimmeriken. Nu back on topic please.
Wat kunnen we wel van het verhaal geloven dan? aangezien je ook bleef doen alsof je advocaat was.
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_181993234
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 20:37 schreef SanderBelgium het volgende:

[..]

Oke ja .. misschien is dat beter situationeel. Mijn follow up vraag is hoe ik dit uitmaak zonder haar pijn te doen?
Dat gaat natuurlijk niet. Je gaat haar pijn doen.

Maar als je het niet ziet zitten, nu al, dan is zij uiteindelijk ook beter af. Gas nog maar een paar jaar rondneuken. Tot je iemand vindt met wie het beter gaat. Misschien heb je straks spijt en leek het gras in het vrijgezelle leven groener. Maar als ik jouw posts zo lees heb je allang afscheid genomen van de relatie.

Laat haar dan ook gaan.
Whatever...
  dinsdag 18 september 2018 @ 21:43:00 #25
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_181993921
Dit moet je regelen de eerste keer dat je haar weer ziet. Meteen uitmaken en niet nog door laten gaan. Dan wordt je een van die mensen die 10 jaar geleden al wist dat het niet ging lukken maar nu toch uit elkaar gaat terwijl je bent getrouwd en kinderen hebt.
pi_181993969
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 21:17 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Dat gaat natuurlijk niet. Je gaat haar pijn doen.

Maar als je het niet ziet zitten, nu al, dan is zij uiteindelijk ook beter af. Gas nog maar een paar jaar rondneuken. Tot je iemand vindt met wie het beter gaat. Misschien heb je straks spijt en leek het gras in het vrijgezelle leven groener. Maar als ik jouw posts zo lees heb je allang afscheid genomen van de relatie.

Laat haar dan ook gaan.
Ja aan de ene kant wel, maar een paar dagen terug heb ik net een vakantie voor haar en mij geboekt van 2 weken. Ik weet dat ik elke seconden hiervan gaat genieten en sowieso van onze relatie. Het is mij niet zeker of het gras voor nu groener lijkt of dat ik het beter kan stoppen. Van de week sprak ik hierover met een vriend die zowel mij als mijn vriendin kent en hij dat we echt een perfect stel zijn, maar ook snapt dat een andere lifestyle mij aanspreekt.
pi_181994104
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 20:40 schreef VEM2012 het volgende:
Een advocaat die zegt dat hij op een advocaten bureau werkt heb ik nog nooit gezien, gehoord of meegemaakt.
:?
Dat wordt hier in België zo gewoon gezegd hoor?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Spellchecker dinsdag 18 september 2018 @ 22:03:07 #29
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181994156
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 21:53 schreef SanderBelgium het volgende:

[..]

Ja aan de ene kant wel, maar een paar dagen terug heb ik net een vakantie voor haar en mij geboekt van 2 weken. Ik weet dat ik elke seconden hiervan gaat genieten en sowieso van onze relatie. Het is mij niet zeker of het gras voor nu groener lijkt of dat ik het beter kan stoppen. Van de week sprak ik hierover met een vriend die zowel mij als mijn vriendin kent en hij dat we echt een perfect stel zijn, maar ook snapt dat een andere lifestyle mij aanspreekt.
Egoist! :(
pi_181994249
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 22:00 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

:?
Dat wordt hier in België zo gewoon gezegd hoor?
Nou ja, hij heeft al toegegeven geen advocaat te zijn hè. ;)
pi_181994330
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 22:03 schreef maily het volgende:

[..]

Egoist! :(
Hoezo?
pi_181994381
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 22:12 schreef SanderBelgium het volgende:

[..]

Hoezo?
Omdat je alleen maar aan jezelf denkt..
pi_181994582
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 september 2018 19:28 schreef SanderBelgium het volgende:
Beste Fokkers,

Momenteel bevind ik mij in een lastige situatie betreft de houdbaarheid van m'n relatie. Ik deel het hier op Fok in de hoop dat iemand met vergelijkbare ervaring misschien advies of extra denkruimte kan geven.

Ik ben nu bijna 2 jaar samen met mijn vriendin en wij wonen ook samen. De eerste maanden waren zoals in elke relatie super leuk en spannend, maar tot de dag van vandaag houd ik nog steeds van m'n vriendin. Ze is super aardig, knap, slim en over en algemeen een goed persoon.

Helaas weet ik niet zeker of ik moet doorzetten met de relatie of ermee stoppen. Aan de ene kant vind ik onze relatie super fijn, vooral als we samen zijn kan ik mij niets beters voorstellen. Toch mis ik aan de andere kant het vrij zijn, vooral het oncomfortabele van vrijgezel spreekt mij aan eerlijk gezegd. Ik hield enorm van de avontuur, afwijzingen, de flirt games etc.

Daarnaast werk ik ook als advocaat in een advocaten bureau en hier lopen veel super mooie vrouwen rond. Ik ben best een seksueel persoon en bij elk sexy kontje dat langsloopt ben ik even 10 seconden te weg kwijt. (Gaat dit weg na je 30e?) Ook heb ik ongeveer 8 maanden geleden 2x gecheat toen mijn vriendin een maand in het buitenland was, een tongzoen en eentje iets verder gegaan. Dit heb ik mijn vriendin nooit verteld ... Bij terugkomst heb ik nooit meer iets gedaan buiten onze relatie.

Vooral omdat we over een paar jaar toch wel kinderen moeten maken, wil ik ervan zeker zijn dat ik er dan geen spijt van hem dat ik niet nog wat meer vrijgezellen jaren had. Een paar weken terug was ik een beetje dronken en vroeg ik mijn vriendin of ze weleens denk aan vrijgezel zijn. Ze vertelde dat .. ze daar totaal niet aan denkt. Ik daarin tegen zei dat ik er weleens aan dacht en ze moest toen een traantje wegpieken.

Soms denk ik dat ik het super nice vind in een relatie, maar misschien nog net ietsje liever vrijgezel zou willen zijn. Maar dat een gigantisch kutgevoel voor uitmaken, mij in de relatie houd, relatie zelf is helemaal top, dus het is heel af en toe hier en daar dat ik eraan denk. Laatste tijd koop ik best veel cadeaus voor mijn vriendin, ik denk uit een soort schuldgevoel dat ik het ooit zou uitmaken.

Ik weet dat niet allemaal een beetje fucked up klinkt en dat ik een klojo ben waar het cheaten :/ en dat ik een pussy ben dat ik het niet gewoon uitmaak .. I guess ..
Typisch gevalletje van inferieur goed als je stelt dat je vooral het single leventje tegen voelt staan ipv dat je zegt niet zonder haar te willen leven.

Als je niet de ballen hebt om het zelf uit te maken, kies dan voor the easy way out en vertel haar eens eerlijk over je vreemdgaan en wat je hier in de openingspost zo verwoord. Kijk dat verdriet dan nog eens goed in de ogen en vraag jezelf af of jouw ongemak opweegt tegen haar onthouden van de eerlijke waarhoud èn van iemand die wel voor de volle 100% kan en wil gaan ipv jouw twijfelachtige en egocentrische ass.
pi_181994690
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 22:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou ja, hij heeft al toegegeven geen advocaat te zijn hè. ;)
Waar :D
Maar deze zin zou hem voor mij niet veraden hebben.
Wie verzint het ook... Is toch niet van belang in dit topic?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_181994715
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 22:15 schreef madam-april het volgende:

[..]

Omdat je alleen maar aan jezelf denkt..
Nou ja, het is ook zo dat bij hem duidelijk het gevoel niet meer goed zit. De spanning is weg. Ja, killing...

Er zijn dan mannen die zorgen dat de spanning terugkomt, maar de meeste mannen (en vrouwen) repareren hun liefdesrelatie door het vervangen van de ander. Of even een tijdje rondneuken.
  Spellchecker dinsdag 18 september 2018 @ 22:28:53 #36
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181994732
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 22:22 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Typisch gevalletje van inferieur goed als je stelt dat je vooral het single leventje tegen voelt staan ipv dat je zegt niet zonder haar te willen leven.

Als je niet de ballen hebt om het zelf uit te maken, kies dan voor the easy way out en vertel haar eens eerlijk over je vreemdgaan en wat je hier in de openingspost zo verwoord. Kijk dat verdriet dan nog eens goed in de ogen en vraag jezelf af of jouw ongemak opweegt tegen haar onthouden van de eerlijke waarhoud èn van iemand die wel voor de volle 100% kan en wil gaan ipv jouw twijfelachtige en egocentrische ass.
You saved the topic ^O^ O+
  Spellchecker dinsdag 18 september 2018 @ 22:46:21 #37
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181995294
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 20:43 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ze zijn doorgaans ook een stuk beter in interpuncties.
_O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_181995377
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 20:43 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ze zijn doorgaans ook een stuk beter in interpuncties.
Interpunctie kent geen meervoud, toch? o|O
Somebody that I used to know
pi_181995396
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 22:22 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Typisch gevalletje van inferieur goed als je stelt dat je vooral het single leventje tegen voelt staan ipv dat je zegt niet zonder haar te willen leven.

Als je niet de ballen hebt om het zelf uit te maken, kies dan voor the easy way out en vertel haar eens eerlijk over je vreemdgaan en wat je hier in de openingspost zo verwoord. Kijk dat verdriet dan nog eens goed in de ogen en vraag jezelf af of jouw ongemak opweegt tegen haar onthouden van de eerlijke waarhoud èn van iemand die wel voor de volle 100% kan en wil gaan ipv jouw twijfelachtige en egocentrische ass.
Dit is wel direct behoorlijk in de conclusies geschoten, maar ik waardeer je reactie (en iedereen die de tijd heeft genomen om mijn post te lezen en te reageren).

In de eerste instantie moet ik voor mijzelf uitzoeken waar ik precies over twijfel en of ik wil doorgaan, wat ik ook op korte termijn ga bepalen. Mijn vriendin verdient inderdaad beter dan een ''egocentrische twijfelaar'', vandaar dit topic .. Ik zoek het uit en maak de beslissing. Het vreemdgaan is kut, maar onderhand haast een jaar geleden en dit zal ik niet meer doen.
pi_181995415
En verder : scary_mary is wel lekker bezig.

Goed van je, TS, dat je je jezelf deze vraag eerlijk stelt. Genoeg mensen die hem niet onder ogen willen komen.
Somebody that I used to know
pi_181995596
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 22:46 schreef maily het volgende:
TS wonen jullie bij jou of bij haar?
Ja dat is ook niet een makkelijk onderwerp, maar wel uit te vogelen. Het staat officieel op mijn naam, als ik het uitmaak zou ik zelf ook de alle moeite op mij nemen voor het verhuizen.
pi_181995607
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 22:51 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Interpunctie kent geen meervoud, toch? o|O
Je hebt gelijk. Maar ik ben dan ook geen advocaat. :)
pi_181995690
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 22:52 schreef SanderBelgium het volgende:

[..]

Dit is wel direct behoorlijk in de conclusies geschoten, maar ik waardeer je reactie (en iedereen die de tijd heeft genomen om mijn post te lezen en te reageren).

In de eerste instantie moet ik voor mijzelf uitzoeken waar ik precies over twijfel en of ik wil doorgaan, wat ik ook op korte termijn ga bepalen. Mijn vriendin verdient inderdaad beter dan een ''egocentrische twijfelaar'', vandaar dit topic .. Ik zoek het uit en maak de beslissing. Het vreemdgaan is kut, maar onderhand haast een jaar geleden en dit zal ik niet meer doen.
Vind je het echt rare conclusies dan als jij een en ander zo verwoord? Ook hier weer ik ik ik ik. De afwezigheid van het woord wij is tekenend.

Beter ga je wel iets van twijfel door laten schijnen aan je vriendin, zodat ze weet wat er bij jou speelt. Dat je niet de schijn ophoudt om haar te sussen, terwijl het straks weleens uit kan zijn wat anders ook rauw op d'r dak kan vallen. En ook omdat het niet abnormaal is om soms even stil te staan bij of dit nog wel is wat je wil en wat je eventueel anders zou willen enzo. Laat het geen totale vreemde zijn tussen zijn jullie, zou ook gewoon bespreekbaar moeten kunnen zijn zonder dat het per se iemands schuld zou moeten zijn ofzo.

Sterkte met knopen doorhakken
pi_181995709
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 22:59 schreef SanderBelgium het volgende:

[..]

Ja dat is ook niet een makkelijk onderwerp, maar wel uit te vogelen. Het staat officieel op mijn naam, als ik het uitmaak zou ik zelf ook de alle moeite op mij nemen voor het verhuizen.
Serieus? :o dat hoef je echt niet te doen hoor (tenzij jullie er destijds samen in zijn getrokken en het willekeurig op jouw naam is komen te staan). Ik bedoel, ik snap dat je je rot en schuldig voelt, maar dit is ook gewoon het risico wat jullie samen genomen hebben (zij ook!). Je zou het wel kunnen bespreken wie eruit gaat. Maar ik zou het niet automatisch aanbieden (vanuit een schuldgevoel).
Somebody that I used to know
pi_181995774
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 september 2018 19:28 schreef SanderBelgium het volgende:

Ik weet dat niet allemaal een beetje fucked up klinkt en dat ik een klojo ben waar het cheaten :/ en dat ik een pussy ben dat ik het niet gewoon uitmaak .. I guess ..
Easy.

Wil je (heel) oud met haar worden?
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_181995803
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 23:05 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Vind je het echt rare conclusies dan als jij een en ander zo verwoord? Ook hier weer ik ik ik ik. De afwezigheid van het woord wij is tekenend.

Beter ga je wel iets van twijfel door laten schijnen aan je vriendin, zodat ze weet wat er bij jou speelt. Dat je niet de schijn ophoudt om haar te sussen, terwijl het straks weleens uit kan zijn wat anders ook rauw op d'r dak kan vallen. En ook omdat het niet abnormaal is om soms even stil te staan bij of dit nog wel is wat je wil en wat je eventueel anders zou willen enzo. Laat het geen totale vreemde zijn tussen zijn jullie, zou ook gewoon bespreekbaar moeten kunnen zijn zonder dat het per se iemands schuld zou moeten zijn ofzo.

Sterkte met knopen doorhakken
Mwah, is ook wel lastig hoor. Tuurlijk zijn er twee mensen in een relatie en heb je het te delen als één van tweeën ergens mee zit, maar je wilt ook geen twijfel /onzekerheid zaaien of van jouw probleem/zoektocht een gezamenlijke vraag maken. Misschien moet hij er inderdaad eerst voor zichzelf uitkomen?
Somebody that I used to know
pi_181995890
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 23:09 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Easy.

Wil je (heel) oud met haar worden?
Ja 100%, de relatie zelf en mijn vriendin als persoon is niet het struikelblok. De vraag is of ik nooit meer van het single level wil genieten + vriendin pijn doen + kwijtraken.
pi_181995980
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 23:15 schreef SanderBelgium het volgende:

[..]

Ja 100%, de relatie zelf en mijn vriendin als persoon is niet het struikelblok. De vraag is of ik nooit meer van het single level wil genieten + vriendin pijn doen + kwijtraken.
Ik ken zat mensen in een lange relatie die soms wel eens apart op vakantie gaan. Aan alles valt te werken. Zolang je maar eerlijk genoeg bent. Elkaar 24/7 zien is ook niet goed hoor. :)
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_181995998
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 20:37 schreef SanderBelgium het volgende:

[..]

Oke ja .. misschien is dat beter situationeel. Mijn follow up vraag is hoe ik dit uitmaak zonder haar pijn te doen?
Je zegt het out of the blue en dealt met de vragen die vriendin daarop heeft, daarna je matties appen en naar de kroeg.
pi_181996014
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 23:15 schreef SanderBelgium het volgende:

[..]

Ja 100%, de relatie zelf en mijn vriendin als persoon is niet het struikelblok. De vraag is of ik nooit meer van het single level wil genieten + vriendin pijn doen + kwijtraken.
Huh, maar wat denk je in het singleleven te vinden wat je zo gelukkig gaat maken?

Ik ben single (ietsje ouder dan jij) en ik vind het bij tijd en wijlen ronduit kut. Tuurlijk, ik heb vrijheid, ik kan alles doen wat ik wil, niets staat vast, etc. Maar die onzekerheid... Met wie nu weer contact? Is het wel leuk genoeg? Ben ik wel leuk genoeg? Is hij wel leuk genoeg? Wel of niet? Pffff.

Jij hebt een relatie, een liefste vriendin met wie je zelfs oud zou willen worden. Naar mijn bescheiden mening verkeer je in een luxepositie.

Want nog kutter dan geen relatie, zou ik een relatie vinden waar ik niet volledig zeker van ben. Eentje waar altijd twijfel in doorsijpelt: is dit het dan, is hij wel echt de persoon met wie ik door wil, vind ik hem echt leuk?

En jij hebt gewoon zo iemand bij wie je wel zeker van je zaak bent. En je zou haar willen laten gaan? :o omwille van een vrijgezellenbestaan? Wat leuke kanten heeft maar ook veel minder leuke kanten? Besef goed wat je doet....
Somebody that I used to know
pi_181996016
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 23:05 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Vind je het echt rare conclusies dan als jij een en ander zo verwoord? Ook hier weer ik ik ik ik. De afwezigheid van het woord wij is tekenend.

Beter ga je wel iets van twijfel door laten schijnen aan je vriendin, zodat ze weet wat er bij jou speelt. Dat je niet de schijn ophoudt om haar te sussen, terwijl het straks weleens uit kan zijn wat anders ook rauw op d'r dak kan vallen. En ook omdat het niet abnormaal is om soms even stil te staan bij of dit nog wel is wat je wil en wat je eventueel anders zou willen enzo. Laat het geen totale vreemde zijn tussen zijn jullie, zou ook gewoon bespreekbaar moeten kunnen zijn zonder dat het per se iemands schuld zou moeten zijn ofzo.

Sterkte met knopen doorhakken
Ja ik verwijt je niets en je het misschien ook gelijk. Er zijn echter verschillende perspectieven en voor deze gekozen om misschien een reactie, een ervaring te horen van een andere man die hetzelfde heeft meegemaakt en ervaring kan delen.
pi_181996061
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 23:23 schreef SanderBelgium het volgende:

[..]

Ja ik verwijt je niets en je het misschien ook gelijk. Er zijn echter verschillende perspectieven en voor deze gekozen om misschien een reactie, een ervaring te horen van een andere man die hetzelfde heeft meegemaakt en ervaring kan delen.
Ik heb wel een ervaring meegemaakt met een ex die wel lekker was en lief, plus ze hield van me. Maar dat was wel maar een relatie van een paar maanden. Maar desondanks snap ik wat je bedoelt. Zij vindt jou helemaal geweldig, lief, alles. Maar bij elke 'ik hou van je' denk je: 'ik ben echt een klootzak eigenlijk' :') Ik heb het uitgemaakt, en ja dat was moeilijk, maar wel het beste.
pi_181996100
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 23:23 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Huh, maar wat denk je in het singleleven te vinden wat je zo gelukkig gaat maken?

Ik ben single (ietsje ouder dan jij) en ik vind het bij tijd en wijlen ronduit kut. Tuurlijk, ik heb vrijheid, ik kan alles doen wat ik wil, niets staat vast, etc. Maar ik heb hier niet voor gekozen, ik heb het ermee te doen.

Jij hebt een relatie, een liefste vriendin met wie je zelfs oud zou willen worden. Naar mijn bescheiden mening verkeer je in een luxepositie.

Want nog kutter dan geen relatie, zou ik een relatie vinden waar ik niet volledig zeker van ben. Eentje waar altijd twijfel in doorsijpelt: is dit het dan, is hij wel echt de persoon met wie ik door wil, vind ik hem echt leuk?

En jij hebt gewoon zo iemand bij wie je wel zeker van je zaak bent. En je zou haar willen laten gaan? :o omwille van een vrijgezellenbestaan? Wat leuke kanten heeft maar ook veel minder leuke kanten? Besef goed wat je doet....
Ik snap wat je bedoeld. Als man zijnde is dit denk ik een beetje anders dan als vrouw. Comfortabel zijn kan juist geen voldoening geven, vooral op jonge leeftijd. Nog nooit ben ik zo happy en relaxed geweest, maar ik houd ervan als mijn character word uitgedaagd. Samen zijn betekent dat je altijd iemand hebt die jou helpt, iemand helpt die invalt als het financieel/emotioneel/whatever tegenvalt.

Het is hetzelfde als met werk bijvoorbeeld. Net na je studie ga je in een boring kantoor zitten of ga je lekker rondreizen, voor jezelf beginnen etc.
pi_181996165
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 23:29 schreef SanderBelgium het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoeld. Als man zijnde is dit denk ik een beetje anders dan als vrouw. Comfortabel zijn kan juist geen voldoening geven, vooral op jonge leeftijd. Nog nooit ben ik zo happy en relaxed geweest, maar ik houd ervan als mijn character word uitgedaagd. Samen zijn betekent dat je altijd iemand hebt die jou helpt, iemand helpt die invalt als het financieel/emotioneel/whatever tegenvalt.

Het is hetzelfde als met werk bijvoorbeeld. Net na je studie ga je in een boring kantoor zitten of ga je lekker rondreizen, voor jezelf beginnen etc.
Als je gek genoeg op haar zou zijn zou je deze twijfel gewoon niet hebben..
pi_181996197
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 23:11 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Mwah, is ook wel lastig hoor. Tuurlijk zijn er twee mensen in een relatie en heb je het te delen als één van tweeën ergens mee zit, maar je wilt ook geen twijfel /onzekerheid zaaien of van jouw probleem/zoektocht een gezamenlijke vraag maken. Misschien moet hij er inderdaad eerst voor zichzelf uitkomen?
Die twijfel en onzekerheid zijn gewoon al een feit. Het is niet alleen zijn probleem als er buiten de pot gepiest wordt (ook al weet zij dat nog niet) en hij zijn ongemak probeert af te kopen met kadootjes. Ondertussen weet zij van helemaal niks en als het dan ineens patsboem uit is kan dat rauw op haar dak vallen.
Dan pleit ik ervoor om op z'n minst door te laten schijnen dat hij niet zo lekker in zijn vel zit, het minste wat je kan laten weten aan iemand die zogenaamd zo dichtbij je staat en wil laten staan. Tenzij je die onwetendheid graag instrumenteel wil laten zijn in ter onderstreping van waarom je niet voldoende bij elkaar past en het nu uit is..

Hij kan het wel goed bedoelen, maar zolang hij niet toetst aan de waarheid weet hij helemaal niet of wat hij doet en beslist ook echt wel het juiste voor haar is. Daarnaast kan het ook ongezond zijn voor hemzelf, door van alles in te blijven slikken for the greater good.

Zoals bijvoorbeeld ook even nadenken over of zij überhaupt wel in die woning wenst te blijven, mocht het uit gaan. Wat genereus bedoelt kan zijn hoeft niet zo over te komen, als zij misschien helemaal niet wil blijven wonen in de plek waar ze herinneringen heeft aan hun relatie en het wellicht niet zo makkelijk is om daar overheen te komen.
Om nog maar niet te spreken over de financiële kant, want kan ze het wel alleen rooien of eventueel een huisgenoot erbij nemen in een andere kamer?

Als ts echt de beste intenties heeft, dan mag hij wel naar meer gelijkwaardigheid gaan streven. Niet alleen dat zij geen teer poppetje is dat hij maar naar de zin moet maken vanuit schuldgevoel, maar ook dat hij zichzelf niet onnodig in de vingers snijdt. Dat zou zij ook niet willen lijkt me..
pi_181996212
Open relatie voorstellen natuurlijk!
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181996213
Leg haar uit wat er precies bij je speelt. En dat dat dus niet is dat je aan haar twijfelt, maar dat het puur gaat om de gebonden levensstijl, en je de ruimte en vrijheid mist. Kijk hoe je daar (samen) uit kan komen.
Eens kijken
pi_181996245
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 23:33 schreef madam-april het volgende:

[..]

Als je gek genoeg op haar zou zijn zou je deze twijfel gewoon niet hebben..
Ben ik niet helemaal met je eens, want de liefde voor een ander lost niet per se alles ineens op en kan ook niet echt alles overwinnen.
Ik was een paar jaar terug nog op een trouwerij van een stel dat na allerlei gedoe alsnog getrouwd is nadat ze eerst uit elkaar gingen omdat de ene nog niet klaar ervoor was. Still going strong die twee O+
pi_181996298
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 23:37 schreef Maharski het volgende:
Leg haar uit wat er precies bij je speelt. En dat dat dus niet is dat je aan haar twijfelt, maar dat het puur gaat om de gebonden levensstijl, en je de ruimte en vrijheid mist. Kijk hoe je daar (samen) uit kan komen.
Mooie inbreng. Zoals ik geloof ik in de OP aangaf was ik een tijdje terug lichtelijk dronken en sprak ik met haar over een vrijgezel zijn level, of ze dit mist. Ze gaf aan van niet en ik toen aan van wel, ook met nadruk op de lifestyle niet op haar. Ze vertelde toen dat ze bang is dat ik ooit spijt krijgt van al een relatie hebben en ze huilde. Momenteel ben ik in het buitenland ivm werk, maar bij terugkomst zal deze conversatie zich zeker voortbrengen.
pi_181996301
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 23:40 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ben ik niet helemaal met je eens, want de liefde voor een ander lost niet per se alles ineens op en kan ook niet echt alles overwinnen.
Ik was een paar jaar terug nog op een trouwerij van een stel dat na allerlei gedoe alsnog getrouwd is nadat ze eerst uit elkaar gingen omdat de ene nog niet klaar ervoor was. Still going strong die twee O+
De uitzondering bevestigd de regel zullen we maar zeggen..
pi_181996361
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 23:46 schreef madam-april het volgende:

[..]

De uitzondering bevestigd de regel zullen we maar zeggen..
Goed punt, niet de beste illustratie.
Maar goed, neemt niet weg dat je natuurlijk best niet klaar hoeft te zijn voor wat je meent dat je grote liefde zou zijn. Dat je totaal geen twijfels zou hoeven hebben over je grote liefde. Je nooit de behoefte zou hebben om eens aan een ander te willen zitten of dat ook daadwerkelijk te doen.
Sommige dingen moet je zelf (leren) doen en dat kan ook niet altijd binnen een relatie. Tuurlijk, de liefde van je leven kan je wel helpen, maar dat is soms ook door nog even afstand te houden en niet per se binnen een relatie te zijn.
Als het echt de liefde van je leven is, what's the rush? Als zij een ander tegenkomt, is het dan wel je ware?
pi_181996395
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 23:51 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Goed punt, niet de beste illustratie.
Maar goed, neemt niet weg dat je natuurlijk best niet klaar hoeft te zijn voor wat je meent dat je grote liefde zou zijn. Dat je totaal geen twijfels zou hoeven hebben over je grote liefde. Je nooit de behoefte zou hebben om eens aan een ander te willen zitten of dat ook daadwerkelijk te doen.
Sommige dingen moet je zelf (leren) doen en dat kan ook niet altijd binnen een relatie. Tuurlijk, de liefde van je leven kan je wel helpen, maar dat is soms ook door nog even afstand te houden en niet per se binnen een relatie te zijn.
Als het echt de liefde van je leven is, what's the rush? Als zij een ander tegenkomt, is het dan wel je ware?
Dat ben ik met je eens.

Het beste voor beide partijen is in ieder geval dat hij eerlijk is over hoe hij zich voelt en wat hij wil en zij ook de kans krijgt daar een keuze in te maken.
  woensdag 19 september 2018 @ 00:24:54 #64
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181996592
Oke je staat in mijn AT maar mijn post is blijkbaar verwijderd. Dat is wel vrij naar, voor zowel jou als mij.
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  woensdag 19 september 2018 @ 00:25:30 #65
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181996597
Heb hier volgens mij ook niks ergs gepost maar oke
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_181996708
Gun je vriendin wat ze zoekt in een relatie. Kijk dan of jij dat haar kan geven.

Zo niet, laat haar dan gaan. Je hebt haar al bedrogen en dat voor haar achter gehouden, groot kans dat ze, zodra ze daar achter komt, het toch allemaal al zal zien als een leugen.
pi_182070333
Ik ben een klojo/pussy ..

Jup je bent een belg
pi_182142739
Je denkt toch niet dat je collega's je willen neuken? :')

Ik werk in de techniek dus ik zie alleen paardensaarten en nekbaardjes
pi_182142896
Super zeg.
Maar uitmaken dus, voor zover je dat niet al gedaan had.
pi_182142910
Oh wacht, je gaat het uitpraten.
Ook super.
pi_182143711
Tik een van d'r vriendinnen zwanger dan lost het zich vanzelf allemaal op.
pi_182145296
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 21:14 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Wat kunnen we wel van het verhaal geloven dan? aangezien je ook bleef doen alsof je advocaat was.
Net als jouw verhaal over de luierfetish dus.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')