Definitieve opstelling Barcelona: Ter Stegen; Roberto, Umtiti, Piqué, Alba; Busquets, Coutinho, Rakitic; Messi, Suárez, Dembele.quote:Van Bommel: 'Als we plan A verbeteren, hebben we geen plan B nodig'
Uitgerekend op de plek waar wijlen Johan Cruijff furore maakte als speler en als trainer, gooide Mark van Bommel er tijdens de persconferentie voor het Champions League-duel met Barcelona een Cruijffiaanse wijsheid uit: 'Als wij plan A verbeteren, hebben we geen plan B nodig.'
De trainer van PSV gaf daarmee antwoord op de vraag of hij van plan was tegen Barça de bus te parkeren of zijn systeem om te gooien. 'Het is al heel moeilijk om in zo'n korte tijd er een speelwijze in te slijpen. We zijn pas drie maanden bezig. Ik kan mijn hele systeem omgooien en je zou er heel misschien ook nog een keer een resultaat mee kunnen halen, maar voor de lange termijn geloof ik er niet in.'
Van Bommel herhaalde nog maar eens dat hij echt niet tevreden is met een klein verlies, maar dat hij ook snapt dat het tegen Barcelona heel moeilijk wordt. 'We hebben ons goed voorbereid, de beelden bekeken en de spelers informatie gegeven. Maar dan nog hebben zij heel veel goede spelers en heel veel wapens. Zij hoeven niet in bloedvorm te zijn om toch goed te kunnen spelen.'
Hoewel alle PSV'ers al hebben aangegeven het eerste Champions League-duel met Barcelona absoluut niet als schoolreisje te beschouwen, bestaat de kans dat de jonge spelersgroep toch te veel onder de indruk is van de grootsheid van de club, de spelers en het stadion. Daar is Van Bommel echter niet bang voor. 'Als wij een goed resultaat halen, mag van mij iedereen vechten om het shirt van Messi. Maar niet in de rust. Voor en tijdens de wedstrijd moeten we onverstoorbaar zijn.'
Van Bommel oogde ontspannen tijdens de persconferentie. 'Ik heb de persvoorlichter, de teammanager en de beveiligers gezien die er al waren toen ik hier speelde. Dat is leuk. Wat opvalt, is dat ik als speler destijds niet in de gaten had dat het stadion zo groot was.' Eén keer reageerde de PSV-trainer geagiteerd toen hij van de Spaanse media de zoveelste vraag kreeg over vermeende rivaliteit met Andrés Iniesta. 'Het is ongelooflijk, we hebben het nu over een wedstrijd uit 2010', refereerde Van Bommel naar de WK-finale tegen Spanje. 'We spelen morgen met PSV de eerste Champions League-wedstrijd en dan hebben we het hier over.'
PSV trainde vervolgens met 21 spelers in Camp Nou. Onder hen ook de nieuwkomers Érick Gutierréz en Aziz Behich. Of zij gaan spelen, blijft nog even de vraag. 'Over de opstelling doe ik geen mededelingen', besloot Van Bommel. Eerder stond ook Hirving Lozano de media te woord in Camp Nou.
Mwoah uurtje of 21:00 mooie tijd, als ik nu eentje naam gaat dat door tot 01:00quote:
Neequote:
Ja en Suarez van Saturnusquote:Op dinsdag 18 september 2018 19:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt Luuk de Jong van Pluto?
Pfff, als Suarez ergens vandaan komt is het wel Uranus.quote:
en als je 9 uur begint gaat dat door tot 3?quote:Op dinsdag 18 september 2018 19:05 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Mwoah uurtje of 21:00 mooie tijd, als ik nu eentje naam gaat dat door tot 01:00en morgen weer vroeg aan het werk.
Hoe vroeg?quote:Op dinsdag 18 september 2018 19:05 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Mwoah uurtje of 21:00 mooie tijd, als ik nu eentje naam gaat dat door tot 01:00en morgen weer vroeg aan het werk.
Onlogisch is al dement.quote:Op dinsdag 18 september 2018 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stijn heb ik ook al gezien
Hoi mede Ed de Goey-fanquote:Op dinsdag 18 september 2018 19:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo makker. Het doet me goed jou hier te zien
Tijd voor Guti.quote:Op dinsdag 18 september 2018 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
In Barcelona zit toch iets meer voetbal dan in dit PSV
Dit is tactiek. Barca laten denken dat ze kunnen ballen en in de 2e helft keihard toeslaan.quote:Op dinsdag 18 september 2018 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
In Barcelona zit toch iets meer voetbal dan in dit PSV
En klaas?quote:Op dinsdag 18 september 2018 19:08 schreef Heeinz het volgende:
Ik ben er vandaag achter gekomen dat de op vier na actiefste user dit jaar in het Ajax topic een PSV-er is
Nou en?quote:Op dinsdag 18 september 2018 19:08 schreef Heeinz het volgende:
Ik ben er vandaag achter gekomen dat de op vier na actiefste user dit jaar in het Ajax topic een PSV-er is
Och, in het PSV topic staan de ajaxfans waarschijnlijk op 1 t/m 5quote:Op dinsdag 18 september 2018 19:08 schreef Heeinz het volgende:
Wie?quote:Op dinsdag 18 september 2018 19:08 schreef Heeinz het volgende:
Die heb ik al een tijdje niet meer gezien. Fantastische user was dat.quote:Op dinsdag 18 september 2018 19:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mad omdat ik mijn goede vriend Rickertman vergat
Ergens lijstje te zien?quote:
Was niet echt gemakkelijk hoor, zelfs Messi maakt die niet dagelijks.quote:
quote:
Pics van dat lijstje?quote:Op dinsdag 18 september 2018 19:08 schreef Heeinz het volgende:
Nee, zo werkt dat niet, ik moet minimaal 6 uur slaap.quote:Op dinsdag 18 september 2018 19:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
en als je 9 uur begint gaat dat door tot 3?
nee toch? die maakt alleen van PSV het Ajax-topic.quote:
Nee maar JR doet het het beste op plaats 8quote:Op dinsdag 18 september 2018 19:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och, in het PSV topic staan de ajaxfans waarschijnlijk op 1 t/m 5
geen prijs. Echt een ajaciedquote:Op dinsdag 18 september 2018 19:08 schreef Heeinz het volgende:
quote:Op dinsdag 18 september 2018 19:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nee maar JR doet het het beste op plaats 8
Moet haast wel 1 van die 2 jaquote:Op dinsdag 18 september 2018 19:10 schreef Adames het volgende:
[..]
nee toch? die maakt alleen van PSV het Ajax-topic.
NickGuitaar of Badder zeker, die zijn wel redelijk geobsedeerd
Badderquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee wie die psver zou moeten zijn.
Hoeveel sta ik in het Feyenoordtopic?quote:Op dinsdag 18 september 2018 19:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nee maar JR doet het het beste op plaats 8
quote:Op dinsdag 18 september 2018 19:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]hij zegt toch dit jaar droplulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee wie die psver zou moeten zijn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Badrgod
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.thuisserver.n(...)ccddec&tab=tab_table
quote:Op dinsdag 18 september 2018 19:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]Kolere wat een cijfers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee wie die psver zou moeten zijn.Oh.
quote:Op dinsdag 18 september 2018 19:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]als je rechtsboven klikt op bbcodeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.thuisserver.n(...)ccddec&tab=tab_table
Kan je die hier plakken
Net als de verdediging van Barcelonaquote:Op dinsdag 18 september 2018 19:13 schreef KingRoland het volgende:
dit commentaar is vol open deuren
niet normaal
too soonquote:Op dinsdag 18 september 2018 19:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Net als de verdediging van Barcelona
Boerrigter scoorde in Bernabeuquote:Op dinsdag 18 september 2018 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV heeft wel nu al meer kansen gehad dan Ajax in al die keren dat zij tegen Real moesten toen.
Nu was dat wel een stuggere ploeg.
(Barca uit heb ik toen niet gezien)
Bazinga!quote:Op dinsdag 18 september 2018 19:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Net als de verdediging van Barcelona
Ik heb een Ajax-obsessie.quote:Op dinsdag 18 september 2018 19:14 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Doen we toch goed hè in dat lijstje
Gewoon ook al gestopt die vent hequote:Op dinsdag 18 september 2018 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boerrigter scoorde in Bernabeu
Hoeveel is t ?quote:Op dinsdag 18 september 2018 19:14 schreef KingRoland het volgende:
inter - spurs
hier posten of in een spoiler?
Dat was dan ook ongeveer de enige kans die Ajax daar ooit kreegquote:Op dinsdag 18 september 2018 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boerrigter scoorde in Bernabeu
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Die counter van Real tegen Ajax was wel fapwaardigquote:Op dinsdag 18 september 2018 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was dan ook ongeveer de enige kans die Ajax daar ooit kreeg
Ik kan me in ieder geval wel een extremer spelbeeld herinneren, net als bij PSV - Atletico in de achtste finales toen
quote:Op dinsdag 18 september 2018 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]PfffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij Barca lopen ze natuurlijk wel iets beter dan bij een FC Utrecht.quote:Op dinsdag 18 september 2018 19:16 schreef xzaz het volgende:
Heel de verdediging zoek met een steekbal
Dat vraag ik me bij Pique weleens af.quote:Op dinsdag 18 september 2018 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Barca lopen ze natuurlijk wel iets beter dan bij een FC Utrecht.
In de aanval nochtansquote:Op dinsdag 18 september 2018 19:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat vraag ik me bij Pique weleens af.
quote:Op dinsdag 18 september 2018 19:17 schreef Tagliano het volgende:
Oldenburger wilde alweer gaan roepen dat er een doelpunt was gevallen nog voordat de pass aankwam
Vermoeiende vent ook
Afgelopen zaterdag met Ajax ook een aantal keer, man man manquote:
Leef jij nog? Je laatste post in het Ajax topic is inmiddels al meer dan een jaar geleden voor mijn gevoelquote:Op dinsdag 18 september 2018 19:17 schreef Tagliano het volgende:
Oldenburger wilde alweer gaan roepen dat er een doelpunt was gevallen nog voordat de pass aankwam
Vermoeiende vent ook
Als jij tegen mij 10 jaar geleden had gezegd dat Braafheid een WK-finale zou spelen dan zou ik je voor gek verklarenquote:Op dinsdag 18 september 2018 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dumfries in Camp Nou blijft ook een vorm van surrealisme.
Alsof Edson Braafheid in een WK-finale speelt.
Dave van den Bergh op het bankje in een CL finalequote:Op dinsdag 18 september 2018 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dumfries in Camp Nou blijft ook een vorm van surrealisme.
Alsof Edson Braafheid in een WK-finale speelt.
Ik kom niet zoveel meer in het Ajaxtopic nee, al zal de sfeer er nu wel wat anders zijnquote:Op dinsdag 18 september 2018 19:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Leef jij nog? Je laatste post in het Ajax topic is inmiddels al meer dan een jaar geleden voor mijn gevoel
quote:Op dinsdag 18 september 2018 19:19 schreef Heeinz het volgende:
Ik begin inmiddels voorzichtig positief te worden voor PSV
Barca vind ik echt wel beter hoor.quote:Op dinsdag 18 september 2018 19:19 schreef Heeinz het volgende:
Barca, PSV speelt goed mee. Uitstekend.quote:Op dinsdag 18 september 2018 19:19 schreef GGMM het volgende:
Wie is er beter? Weet PSV een beetje te spelen? Hoe gaat het met jullie?
Waar kom je vandaan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet beetje wennen aan CL icm koffie.quote:Op dinsdag 18 september 2018 19:19 schreef GGMM het volgende:
Wie is er beter? Weet PSV een beetje te spelen? Hoe gaat het met jullie?
Tuurlijk, maar ik had vanaf minuut 1 een afstraffing verwacht. Als het even flink mee zit kan je zo een resultaat behalenquote:Op dinsdag 18 september 2018 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Barca vind ik echt wel beter hoor.
Ik wilde eigenlijk nog 10 minuten wachten met koffie als je het niet erg vindt.quote:Op dinsdag 18 september 2018 19:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Moet beetje wennen aan CL icm koffie.
Ik kan zelfs een topic de status geven dat moderators hem niet kunnen sluitenquote:Op dinsdag 18 september 2018 19:20 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een gelijkspel voorspeld.
VBL / PSV gaat vanavond een punt pakken
Als dit uitkomt gooit Sked of Tagliano mijn topic weer open, zodat mensen mij kunnen aanbidden.
dan moet ie wel snel vallen denk ik, barca gaat er sowieso nog wel 1 makenquote:Op dinsdag 18 september 2018 19:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik had vanaf minuut 1 een afstraffing verwacht. Als het even flink mee zit kan je zo een resultaat behalen
Jij bent écht cool.quote:Op dinsdag 18 september 2018 19:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kan zelfs een topic de status geven dat moderators hem niet kunnen sluiten
Prima.quote:Op dinsdag 18 september 2018 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk nog 10 minuten wachten met koffie als je het niet erg vindt.
wees welkomquote:Op dinsdag 18 september 2018 19:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik kijk nu ook.
Jammer dat de CL nu ook al op dit kuttijdstip aanvangt.
quote:Op dinsdag 18 september 2018 19:21 schreef RipCity het volgende:
https://twitter.com/troostjohn/status/1042025773920673792?s=21
Deze mantwitter:troostjohn twitterde op dinsdag 18-09-2018 om 18:17:48@Frank_B90 #BARPSV #psv #voetbalinside Leuk alle oordelen. Als ik voor een team WERK en die krachten activeer is succes en winnen Champions League voor PSV een zekerheid. Als ik niet werk wordt die kracht soms wel of niet gegeven en is doorslaggevend voor succes. reageer retweet
quote:Op dinsdag 18 september 2018 19:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kan zelfs een topic de status geven dat moderators hem niet kunnen sluiten
Dachten dat dat niet nodig was.quote:Op dinsdag 18 september 2018 19:21 schreef tompsv18 het volgende:
Ze hebben een keer geen Barca-scheids op deze pot gezet
Waarom loopt hij nog vrij rond?quote:Op dinsdag 18 september 2018 19:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]Deze mantwitter:troostjohn twitterde op dinsdag 18-09-2018 om 18:17:48@Frank_B90 #BARPSV #psv #voetbalinside Leuk alle oordelen. Als ik voor een team WERK en die krachten activeer is succes en winnen Champions League voor PSV een zekerheid. Als ik niet werk wordt die kracht soms wel of niet gegeven en is doorslaggevend voor succes. reageer retweet
Dus eigenlijk is Barcelona bij voorbaat kansloos?quote:Op dinsdag 18 september 2018 19:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]Deze mantwitter:troostjohn twitterde op dinsdag 18-09-2018 om 18:17:48@Frank_B90 #BARPSV #psv #voetbalinside Leuk alle oordelen. Als ik voor een team WERK en die krachten activeer is succes en winnen Champions League voor PSV een zekerheid. Als ik niet werk wordt die kracht soms wel of niet gegeven en is doorslaggevend voor succes. reageer retweet
hij fluit nu zo zodat hij indien nodig in blessuretijd een penalty aan Barca kan gevenquote:Op dinsdag 18 september 2018 19:21 schreef tompsv18 het volgende:
Ze hebben een keer geen Barca-scheids op deze pot gezet
Is dat Nol?quote:Op dinsdag 18 september 2018 19:21 schreef RipCity het volgende:
https://twitter.com/troostjohn/status/1042025773920673792?s=21
mortyyyyyyyyquote:Op dinsdag 18 september 2018 19:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij fluit nu zo zodat hij indien nodig in blessuretijd een penalty aan Barca kan geven
eensquote:Op dinsdag 18 september 2018 19:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stelling: Barcelona gaat dit seizoen de CL niet winnen
eensquote:Op dinsdag 18 september 2018 19:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mwoah, Barca komt steeds wel erg makkelijk tot de 16 van PSV. Dat gaat een keer fout.quote:Op dinsdag 18 september 2018 19:19 schreef Heeinz het volgende:
Een scharrel van een paar jaar geleden kwam hem eens tegen in de trein (ze kende hem toen nog niet) en toen begon hij ook tegen haar een heel verhaal over positiviteit en wat je ermee kan bereikenquote:Op dinsdag 18 september 2018 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom loopt hij nog vrij rond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
degene die het meest betaaldquote:Op dinsdag 18 september 2018 19:21 schreef TLC het volgende:
Wie van PSV zal na afloop het shirt van Messi krijgen eigenlijk ?
Daar durf ik wel een flesje drank op te zetten.quote:Op dinsdag 18 september 2018 19:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Onlogisch in 3,2,1...quote:Op dinsdag 18 september 2018 19:24 schreef Machielovic het volgende:
[..]
degene die het meest betaald
betaaldquote:Op dinsdag 18 september 2018 19:24 schreef Machielovic het volgende:
[..]
ONLOGISCHquote:Op dinsdag 18 september 2018 19:24 schreef Machielovic het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 september 2018 19:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Een scharrel van een paar jaar geleden kwam hem eens tegen in de trein (ze kende hem toen nog niet) en toen begon hij ook tegen haar een heel verhaal over positiviteit en wat je ermee kan bereikenPicsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Wel een slechte foto van haarquote:
die kon weinig anders meer dan een noodremmetje (mag blij zijn dat t geen rood was)quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2018 19:27 schreef GGMM het volgende:
Viergever
Waar heeft PSV die gozer vandaan joh
Geel was primaquote:Op dinsdag 18 september 2018 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
die kon weinig anders meer dan een noodremmetje (mag blij zijn dat t geen rood was)
Idioot.quote:Op dinsdag 18 september 2018 19:27 schreef FireFox1 het volgende:
JAAAAAAHHHHHHHH!H!H!H!H!H!H!H!H!H!H!H!H!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
eens hoor, maar andere verdedigers paar meter naar voren en dan tsjaquote:
In de lichtquote:Op dinsdag 18 september 2018 19:28 schreef Stabiel het volgende:
Fout Zoet. Hing veel te snel in de licht.
lichtquote:Op dinsdag 18 september 2018 19:28 schreef Stabiel het volgende:
Fout Zoet. Hing veel te snel in de licht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |