Succes Pier!quote:Op woensdag 19 september 2018 06:00 schreef G-Pier het volgende:
Goeiemorgen, onderweg naar Düsseldorf voor de selectiedag!
Op je vrije dagquote:Op woensdag 19 september 2018 07:32 schreef Karzai het volgende:
Moin, rauwe strot en m'n neus zit dicht ik ga toch niet verkouden worden
Ik zie dan een pastelroze flapperende jurk voor me die ik aan heb. Klopt dat?quote:
Zorg jij dat de files beetje meevallen de rest van de week? Wat een drama gisteravond zegquote:
* Molo strooit bloemblaadjes over Gianni heenquote:
zeker. Sinds half 5quote:Op woensdag 19 september 2018 07:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zie dan een pastelroze flapperende jurk voor me die ik aan heb. Klopt dat?
Jij al uren op zeker, ouwe Hagenees van me?
Ga je hem ontmaagden?quote:Op woensdag 19 september 2018 07:40 schreef Molo het volgende:
[..]
* Molo strooit bloemblaadjes over Gianni heen
Ik was gisteren vrij, vandaarquote:Op woensdag 19 september 2018 07:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Zorg jij dat de files beetje meevallen de rest van de week? Wat een drama gisteravond zeg
gofferdomme, niet in mn koffie.quote:Op woensdag 19 september 2018 07:40 schreef Molo het volgende:
[..]
* Molo strooit bloemblaadjes over Gianni heen
Toen lag ik nog lekker te snurkenquote:
Jij kent duidelijk Gianni niet zie ik.quote:
Allemaal leuke dingen en leuke mensen op mijn pad. Moet even gevierd wordenquote:Op woensdag 19 september 2018 07:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vanwaar de vrolijkheid? Heb je wat sterkers dan melk of suiker in je koffie gedaan?![]()
.
Ik zie dat MCH tegenwoordig ook hier de sfeer aan het verzieken is.quote:Op woensdag 19 september 2018 07:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Jij kent duidelijk Gianni niet zie ik.
Wanneer gaan jij en je vrouw aan kindjes beginnen MCH?
Geen idee, ben nog jong zatquote:Op woensdag 19 september 2018 07:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Jij kent duidelijk Gianni niet zie ik.
Wanneer gaan jij en je vrouw aan kindjes beginnen MCH?
Lekker joh, met geranium essencesquote:Op woensdag 19 september 2018 07:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gofferdomme, niet in mn koffie.
Zaad kan verdrogen. Is je wijffie nog wel een beetje fris en jong?quote:
Zeker, ze is niet zo opgeblazen als jou en alles rekt nog mee.quote:Op woensdag 19 september 2018 07:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Zaad kan verdrogen. Is je wijffie nog wel een beetje fris en jong?
Hooiii!quote:Op woensdag 19 september 2018 07:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Allemaal leuke dingen en leuke mensen op mijn pad. Moet even gevierd worden![]()
Koffie is wél ook een goed plan trouwens!
Oh bij mij rekt alles fantastisch mee eigenlijkquote:Op woensdag 19 september 2018 07:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Zeker, ze is niet zo opgeblazen als jou en alles rekt nog mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |