SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woonkamerspelletjeskoffiewijnkamerplantkaraokeverkapteverjaardagvan-Miauw-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
Ik vond het een mooie naamquote:Op dinsdag 18 september 2018 15:26 schreef ArischeAlex het volgende:
[..]
Hoezo heb je de username van een Talibanleider?
Wat is je professie en favo (GoT-)personage?quote:Op dinsdag 18 september 2018 15:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee dat niet, wel tot op het bot corrupt
Ik heb geen idee wie jij bent dus daar geef ik even geen antwoord opquote:Op dinsdag 18 september 2018 15:34 schreef ArischeAlex het volgende:
[..]
Wat is je professie en favo (GoT-)personage?
ja kom er bij. Ruimte zat.quote:
Gevangenisbewaarder en in het algemeen Meneer Aart, voor GoT is het Daenerysquote:Op dinsdag 18 september 2018 15:39 schreef ArischeAlex het volgende:
[..]
Wat zijn jouw antwoorden erop?
quote:Op dinsdag 18 september 2018 15:41 schreef Karzai het volgende:
GoT ben ik afgehaakt bij seizoen 3, denk die knappe blonde die het met haar broertje deed
Wat ga je ete?quote:Op dinsdag 18 september 2018 15:45 schreef DerRabbit het volgende:
eindelijk thuis.
Nu alleen nog zin om te eten en te slapen.
quote:Op dinsdag 18 september 2018 15:45 schreef DerRabbit het volgende:
eindelijk thuis.
Nu alleen nog zin om te eten en te slapen.
Mekkiequote:
De throne, die krijgt altijd iemand op zich.quote:Op dinsdag 18 september 2018 16:06 schreef Giertje het volgende:
ik ben benieuwd wie er wint met game of thrones
PSVquote:Op dinsdag 18 september 2018 16:06 schreef Giertje het volgende:
ik ben benieuwd wie er wint met game of thrones
Pehehe, dat beest.quote:
Hrrrrquote:Op dinsdag 18 september 2018 16:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Mekkie
(Vind ik ook zo nasty als mensen dat zeggen)
Heb ik met The Sopranos 😅quote:Op dinsdag 18 september 2018 16:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet nog steeds het eerste seizoen van GoT afkijken.
Gewoon nooit aan begonnen.quote:
Waarom ga ik stuk om deze intense kutgrapquote:
quote:Op dinsdag 18 september 2018 16:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom ga ik stuk om deze intense kutgrap.
het heeft mij ook 3 pogingen gekost om erin te komenquote:Op dinsdag 18 september 2018 16:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet nog steeds het eerste seizoen van GoT afkijken.
een van de beste series ooitquote:
Mooie man vind ik datquote:Op dinsdag 18 september 2018 16:33 schreef Bos81 het volgende:
Ik wil eigenlijk alleen de aflevering zien waarin Michiel Huisman wordt doodvermoordt
Die nueckscene met hem en Kim van Kooten in Phileine zegt sorry was wel episch...quote:
Heb ik niet gezienquote:Op dinsdag 18 september 2018 16:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die nueckscene met hem en Kim van Kooten in Phileine zegt sorry was wel episch...
lijkt me ook wel leukquote:
Thanks!quote:
Ja. nog 2 dagen werken zelfsquote:Op dinsdag 18 september 2018 17:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Thanks!
Gaat op het lijstje.
Ohhh nog een week of twee Bos! Vakantie
Ik ben gestrand bij s1-10.quote:Op dinsdag 18 september 2018 16:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
het heeft mij ook 3 pogingen gekost om erin te komen
[..]
een van de beste series ooit
Mooi vooruitzicht!quote:Op dinsdag 18 september 2018 17:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. nog 2 dagen werken zelfs![]()
![]()
![]()
![]()
Maar de trip is inderdaad pas over 2 weken
nou hier komt je ontmaagdingquote:Op dinsdag 18 september 2018 18:17 schreef -Miauw- het volgende:
Zonder dat ik het écht wil weten, vraag ik me nog steeds af wie Famke-Louise is.
Ik ik het écht niet wetenquote:Op dinsdag 18 september 2018 18:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
nou hier komt je ontmaagding
[ afbeelding ]
Ik snap het gewoon niet.quote:
-Kapucijners, klinkt het goedquote:Op dinsdag 18 september 2018 18:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
oud hollandse pot maar met knoflook en sojasaus, kapucijners met spek
Nog meer onkruid.quote:
Smakelijk?quote:
Jij gaat eten toch?quote:
Restjes van gisterenquote:Op dinsdag 18 september 2018 18:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij gaat eten toch?
Ik heb een of andere kant en klare salade. Ook voor het laatste denk ik
NIet lekker?quote:Op dinsdag 18 september 2018 18:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Restjes van gisteren![]()
Wat voorn salade?
Het klinkt wel goed.quote:Op dinsdag 18 september 2018 18:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
NIet lekker?
Aziatische beef-noodle salade met vietnamese dressing.
Dacht ik ook, maar helaas ......quote:Op dinsdag 18 september 2018 18:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het klinkt wel goed.
Ik ben niet zo van de kliekjes, om onduidelijke redenen.
Kan. In dit geval zeker niet.quote:Op dinsdag 18 september 2018 18:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar helaas ......
Kunnen echt heel veel lekkerder zijn toch dan een dag eerder
Das jammer dan wel ja.quote:
Zo ook met chili, goulash, boeuf bourguignon, ik maak dat altijd een dag eerder.quote:Op dinsdag 18 september 2018 18:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar helaas ......
Kunnen echt heel veel lekkerder zijn toch dan een dag eerder
Jammer. Wat is er mis mee?quote:Op dinsdag 18 september 2018 18:48 schreef marcb1974 het volgende:
Meer dan de helft van die salade gaat weg, niet lekker
Vlees is taai, sojabonen te hard, noodles lijken wel rubber, de dressing is net water en het geheel smaakt wat chemisch.quote:
Terechte klachtquote:Op dinsdag 18 september 2018 18:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vlees is taai, sojabonen te hard, noodles lijken wel rubber, de dressing is net water en het geheel smaakt wat chemisch.
Kan het echt zoveel beter zelf maken. Maar goed, dat is niet sneller.quote:
Ja dan zeker welquote:Op dinsdag 18 september 2018 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo ook met chili, goulash, boeuf bourguignon, ik maak dat altijd een dag eerder.
Zo'n kant en klare salade is vaak geen kwaliteit.quote:Op dinsdag 18 september 2018 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan het echt zoveel beter zelf maken. Maar goed, dat is niet sneller.
Zelden! Of nooit eigenlijkquote:Op dinsdag 18 september 2018 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n kant en klare salade is vaak geen kwaliteit.
Jumbo kwaliteitquote:Op dinsdag 18 september 2018 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n kant en klare salade is vaak geen kwaliteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |