Dat zou kunnen.quote:Op dinsdag 18 september 2018 09:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, je kan er ook 1 uploaden. Scheelt weer een postzegel. (Je merkt, de Nederlander in mij komt naar boven)
ik een keer naar jou tochquote:Op dinsdag 18 september 2018 09:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb een keer een brief naar jeecee gestuurd
Neequote:Op dinsdag 18 september 2018 09:33 schreef Jojoortje het volgende:
Even iets anders.
Kennen jullie die nieuwe zalando reclame met een kerel een een meid?
pics.quote:Op dinsdag 18 september 2018 09:33 schreef Jojoortje het volgende:
Even iets anders.
Die MEIDvind ik dus heel mooi. Blijkt dat zij de dochter van Cindy Crawford is. Koekoek.
Ik kijk nooit tvquote:Op dinsdag 18 september 2018 09:33 schreef Jojoortje het volgende:
Even iets anders.
Die MEIDvind ik dus heel mooi. Blijkt dat zij de dochter van Cindy Crawford is. Koekoek.
Een hele mooie!quote:Op dinsdag 18 september 2018 09:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb een keer een brief naar jeecee gestuurd
jammerquote:Op dinsdag 18 september 2018 09:34 schreef Saind het volgende:
JC ik ben op onverklaarbare wijze nu al halverwege KSG en vind het allemaal erg vergeetbaar
Nou, nee.quote:Op dinsdag 18 september 2018 09:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Weet je wat leuk zou zijn een sc maar dan met brieven
Nou, nee Knut.quote:Op dinsdag 18 september 2018 09:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
moet ik dan elke post naar 20 mensen sturen?quote:Op dinsdag 18 september 2018 09:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
NEE ZEGGEN WE TOCH KNUTquote:Op dinsdag 18 september 2018 09:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |