5 uur ochtendquote:Op dinsdag 18 september 2018 08:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stelling:
Als je om 5 uur ochtend in het oranje langs de weg gaat staan om op een koets te wachten moet je dood
Mobielquote:
Mad.quote:Op dinsdag 18 september 2018 08:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mobiel
Jammer dat je bijdrage laatste tijd niet verder komt dan taalfouten en kant kiezen in discussies
maar het is wel een persoon, geen botquote:Op dinsdag 18 september 2018 07:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk het wel. Duidelijk een kloon.
Je opent niet op deze wijze je allereerste topic op den FOKS
NWS / Moeder crasht auto om kinderen te bewijzen dat god bestaat
Nou ja dood is overdreven, maar ze mogen wel hun kleine teen aan de tafelpoot stoten. En FLINK dan hè?quote:Op dinsdag 18 september 2018 08:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stelling:
Als je om 5 uur ochtend in het oranje langs de weg gaat staan om op een koets te wachten moet je dood
Of op een paar blokjes LEGO staan.quote:Op dinsdag 18 september 2018 09:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nou ja dood is overdreven, maar ze mogen wel hun kleine teen aan de tafelpoot stoten. En FLINK dan hè?
Ja hè.quote:Op dinsdag 18 september 2018 09:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat kind is net als die schilders, hebben het veel te goed bij je
Of dat idd.quote:Op dinsdag 18 september 2018 09:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Of op een paar blokjes LEGO staan.
al 2 uur bezig lijkt mijquote:Op dinsdag 18 september 2018 09:08 schreef Jojoortje het volgende:
Schilders zijn alweer aan de koffie.
quote:Op dinsdag 18 september 2018 09:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ze gaan me morgen vragen of ze mogen strippen.
Help.
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 18 september 2018 09:09 schreef Jojoortje het volgende:
Voor de geïnteresseerden.
https://www.oudersvannu.nl/zwanger/bevalling/strippen/
Ja het zou me ook aan de kont roesten eerlijk gezegd. Om 9.00u krijgen ze koffie. Klaar.quote:Op dinsdag 18 september 2018 09:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
al 2 uur bezig lijkt mij
prima toch
Lans en GGMM opperden ook al dit ideequote:Op dinsdag 18 september 2018 09:09 schreef JanCees het volgende:
jojo ga je de bevalling livestreamen op twitch?
gegerandeerd 20k viewers
dan loop je binnen niet te zuinig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |