Neeee, beter hèquote:Op zaterdag 22 september 2018 18:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik wil. Iets beter als de vorige.
je kan ook gewoon salade vreten natuurlijk.quote:Op zondag 23 september 2018 18:42 schreef d4v1d het volgende:
Mijn pizza is al zeker 10 minuten te laat.
Er zat rucola op de pizza.quote:Op zondag 23 september 2018 18:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
je kan ook gewoon salade vreten natuurlijk.
Hey friek, miste je de aandacht een beetje?quote:Op zondag 23 september 2018 23:26 schreef Friek_ het volgende:
Helaas heb ik moeten concluderen dat deze SC niet het niveau bereikt van de POL SC. Jammer.
Kregen we het niveau ondanks d1v4d niet zo laag nee? Dat is inderdaad wel teleurstellend.quote:Op zondag 23 september 2018 23:26 schreef Friek_ het volgende:
Helaas heb ik moeten concluderen dat deze SC niet het niveau bereikt van de POL SC. Jammer.
Kom dan.quote:Op zondag 23 september 2018 23:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kregen we het niveau ondanks d1v4d niet zo laag nee? Dat is inderdaad wel teleurstellend.
Welke POL SC? Haha, snap je hem?quote:Op zondag 23 september 2018 23:26 schreef Friek_ het volgende:
Dit draait niet om mij, maar om een hoger doel: een beter FOK! voor iedereen. Helaas beschikt men hier niet over het juiste inzicht om met mij mee te denken hierover.quote:Op zondag 23 september 2018 23:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hey friek, miste je de aandacht een beetje?
Ja, we zijn een beetje zwakzinnig. Leer het ons, oh grote Friek, geef gehoor aan uw roeping. Laat ons leren!quote:Op maandag 24 september 2018 10:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dit draait niet om mij, maar om een hoger doel: een beter FOK! voor iedereen. Helaas beschikt men hier niet over het juiste inzicht om met mij mee te denken hierover.
daarom is deze nog wel openquote:Op zondag 23 september 2018 23:26 schreef Friek_ het volgende:
quote:Op zondag 23 september 2018 23:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kregen we het niveau ondanks d1v4d niet zo laag nee?
Zie hier het niveau van NWS.quote:Op maandag 24 september 2018 17:45 schreef d4v1d het volgende:
Harry was een dagje uit in de natuur. Hij de eikel, z'n ma het zwijn
[ afbeelding ]
Help ons op weg Friek, op naar een beter FOK! voor iedereen! Wat is in jouw ogen de ideale NWS-SC post?quote:
quote:
Zo diep is het inderdaad niet gezonken.quote:Op zondag 23 september 2018 23:26 schreef Friek_ het volgende:
Ik zie jou alleen maar zeiken over nws. Blijf dan gewoon lekker weg.quote:
Zelf Henk komt terug.. Nou slechter wordt het niet.quote:Op maandag 24 september 2018 18:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo diep is het inderdaad niet gezonken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |