Ben je al terug?quote:Op woensdag 19 september 2018 20:58 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je mistte me natuurlijk alweer.quote:
Weet ik veel, zodra er geen gaten meer zitten op plekken waar ze niet horen?quote:Op woensdag 19 september 2018 22:50 schreef timmmmm het volgende:
ltvdkkl, wanneer gaan we eens daten?
Lijkt me een beetje overbodig hoorquote:Op woensdag 19 september 2018 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet ik veel, zodra er geen gaten meer zitten op plekken waar ze niet horen?
Dat vind timmmmm juist wel lekker.quote:Op woensdag 19 september 2018 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar wil tim hem anders best insteken hoor.quote:Op woensdag 19 september 2018 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 september 2018 23:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat vind timmmmm juist wel lekker.
quote:Op woensdag 19 september 2018 23:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Daar wil tim hem anders best insteken hoor.
quote:Op woensdag 19 september 2018 23:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje overbodig hoor
nou nou nou nouquote:Op donderdag 20 september 2018 10:13 schreef LTVDK het volgende:
Ik zag net iemand posten over dat ongeluk met die bakfiets, zegt er iemand 'kom uit Oss' en moet ik gelijk hier aan denken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2018 21:47:16 ]
wat een mongoolquote:Op donderdag 20 september 2018 10:13 schreef LTVDK het volgende:
Ik zag net iemand posten over dat ongeluk met die bakfiets, zegt er iemand 'kom uit Oss' en moet ik gelijk hier aan denken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |