ondertussen bij Salatrel in de cabine:quote:Op woensdag 19 september 2018 15:59 schreef MTL het volgende:
Niet alleen gewenning, maar ook interesse in reizigerscomfort.
Dat wil soms nog wel eens achterwege blijven bij sommige machinisten
Die moeten maar lekker met badslippers gaan leurenquote:Op woensdag 19 september 2018 15:59 schreef MTL het volgende:
Niet alleen gewenning, maar ook interesse in reizigerscomfort.
Dat wil soms nog wel eens achterwege blijven bij sommige machinisten
Eindtijd is inmiddels bijgesteld naar 15:30.quote:Op donderdag 20 september 2018 11:11 schreef Salatrel het volgende:
Ik moet daar vanmiddag ook nog 2 keer langs
ja als ze het nog later bijstellen heb ik alle tijd om even naar jan de groot te lopenquote:Op donderdag 20 september 2018 12:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Eindtijd is inmiddels bijgesteld naar 15:30.
Prognose is nu 16:45.quote:Op donderdag 20 september 2018 12:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja als ze het nog later bijstellen heb ik alle tijd om even naar jan de groot te lopen
Pics or it didn't happenquote:Op donderdag 20 september 2018 14:33 schreef GlenSpey het volgende:
Nou het is gelukt, zo was er ergens in den lande vanmiddag een Flirtje met als eindbestemming het zuid Franse Aix-en-Provence. Spijtig genoeg is het bewijsmateriaal mislukt
ben al bijgestuurd. Helaas geen tijd voor een Bossche bol want ik mort gelijk terug naar Utrecht passagierenquote:
quote:Siemens is also working with Israeli company Silentium on an active noise cancelling system in the ‘power napping’ module. This creates a ‘silence bubble’ round a passenger's head when relaxing in the module.
Er lijken wat problemen op de Maaslijn te zijnquote:Een groep machinisten van Arriva heeft in een pittige brief zijn ongenoegen geuit over de gang van zaken binnen het bedrijf.
Machinisten die op de Maaslijn tussen Venlo en Nijmegen rijden, zijn woedend over de manier waarop de vervoerder met het personeel en de reiziger omgaat, zo schrijven ze in de brief die in handen is van L1.
Kat in de zak
'De reiziger staat in zijn hemd en betaalt grof geld voor een kaartje. Voor wat? Een kat in de zak', is slechts een van de vele rake opmerkingen in de brief. Volgens de machinisten doet het bedrijf al lange tijd niks met de vele klachten van treinreizigers en het eigen personeel.
Of gewoon aan Abellioquote:Op donderdag 20 september 2018 16:43 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik zeg afpakken van Arriva en aan Deutsche Bahn geven.
Dat zal ze leren!quote:Op donderdag 20 september 2018 16:43 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik zeg afpakken van Arriva en aan Deutsche Bahn geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |