Awesome Nintendo-games ook handheld kunnen spelen. Beste console die je kunt kopen momenteel.quote:
altijd doenquote:
Tuurlijk!quote:
Gezien het topic waar je het in post verwacht ik zeer diepgaande antwoorden op deze vraag.quote:
Compleet objectief.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 14:11 schreef Keyos het volgende:
[..]
Gezien het topic waar je het in post verwacht ik zeer diepgaande antwoorden op deze vraag.
Als hij veel portable wil spelen zou ik hem alsnog een Switch aanraden, Wii U of niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:49 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ligt er aan of je een Wii U hebt of niet.
Ik vraag het omdat ik een handconsol zoek vroeger wel een psp gehadquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:51 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Als hij veel portable wil spelen zou ik hem alsnog een Switch aanraden, Wii U of niet.
Dan is het een no-brainer, halen dat ding.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:55 schreef amp25 het volgende:
[..]
Ik vraag het omdat ik een handconsol zoek vroeger wel een psp gehad
Ja dat. Zo irritant als m'n vriend FIFA aan het spelen is en ik splatoon wil doen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 13:47 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik zou er twee kopen als ik jou was.
Watskeburt?quote:Op zondag 7 oktober 2018 12:15 schreef Buitendam het volgende:
Nou, het lijkt erop dat ik door een glitch in Octopath de laatste storyline niet kan uitspelen. Lekker dan na 90 uur
Chapter 4 van Therion.quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2018 12:15 schreef Buitendam het volgende:
Nou, het lijkt erop dat ik door een glitch in Octopath de laatste storyline niet kan uitspelen. Lekker dan na 90 uur
Bahquote:Op zondag 7 oktober 2018 13:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Chapter 4 van Therion.
Ik heb exact hetzelfde gedaan als de kerel in dit topic:
https://www.reddit.com/r/(...)apter_4_we_broke_it/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |